Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » De eeuwige slachtofferrol die Moslims spelen
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
De eeuwige slachtofferrol die Moslims spelen
BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 11:40 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

The Muslim Victim Mentality

As a Muslim, it is very popular to play the victim card. This is not a simple Muslim attitude. It comes directly from Islamic teachings and upbringings. Let's talk about the Muslim Victim Mentality

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 11:45 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En nou dit gejank weer:

SCP: Veruit meeste moslims negatief over Nederland

Veruit de meeste moslims in ons land hebben een weinig positief beeld van de Nederlandse samenleving.

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
,,Ze voelen zich vaak buitengesloten, unfair behandeld en menen dat ze niet dezelfde kansen krijgen als de autochtone Nederlander'', vertelt onderzoeker Willem Huijnk. ,,De sociaal-culturele afstand is groot en ook onderschrijven zij conservatieve waarden.''

Quote:
Alleen de seculiere (nauwelijks praktiserende) moslims kijken positief naar onze samenleving, meldt het onderzoek. Zij zijn het meest progressief in hun opvattingen, hebben het vaakst betaald werk, voelen zich verbonden met Nederland, en hebben relatief veel sociale contacten buiten de herkomstgroep. Alleen is deze groep maar heel klein: slechts 7 procent van de Turkse en 2 procent van de Marokkaanse moslims.

Wat kunnen wij hieruit concluderen? Dat degenen die het hardste janken over zich buitengesloten voelen zelf degenen zijn die in het land waar zij wonen de mensen, de wetten en gewoonten etc. afwijzen. De mate waarin er gejankt wordt over buitengesloten worden is inherent aan de mate waarin zij zelf de samenleving afwijzen.

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Moslims zijn monocultureel, maar ze verwijten ons wel voortdurend dat wij niet multicultureel zijn.

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Arme verkrachter... In de Islam is het toch toegestaan niet-Islamitische vrouwen te verkrachten? Wat een gemene rechter is dit zeg die hem niet als slachtoffer, maar als dader kwalificeert. Foei!

Allochtone verkrachter woest om celstraf: “Mijn leven verwoest”

Abdelhak E.A., die een jonge vrouw verkrachtte en meermaals probeerde toe te slaan, reageerde woest nadat hij gisteren te horen kreeg dat hem een celstraf van 8 jaar te wachten staat. “Ik heb geen eerlijk proces gekregen”, brieste hij. “Nu is mijn hele leven verpest. Ik heb zelfs nooit de kans gekregen om een enkelband te dragen.”

In de nacht van 21 april 2017 sloeg Abdelhak E.A. voor het eerst toe. Hij volgde een jonge vrouw van 23 jaar tot haar woning, en trok haar bij haar haren de voortuin in toen ze de voordeur wilde openmaken. Abdelhak ging op de vrouw zitten en trok haar kleren, inclusief onderbroek, uit. De jonge vrouw verzette zich stevig en gaf Abdelhak een trap in zijn maag, waarna hij wegvluchtte met haar handtas.

Zijn bril, die hij verloren was tijdens de schermutselingen, liet hij achter in de tuin van de vrouw. De politie kon door middel van DNA achterhalen dat de bril eigendom was van Abdelhak E.A. Bovendien werd DNA van de man gevonden op de kledij van het slachtoffer.

Intussen maakte Abdelhak al een nieuw slachtoffer. Op 25 mei sleurde hij een 22-jarige vrouw van haar fiets, waarna hij haar brutaal verkrachtte. Hij ging er vandoor met het slachtoffer haar fiets, en liet zijn eigen fiets staan. Ook daar werden, net als op de kledij van het slachtoffer, DNA-sporen van Abdelhak teruggevonden.

Lees verder

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 13:46 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Acht maal gezakt voor theorieéxamen. Dat is natuurlijk de schuld van anderen. En dus gaan we even brand stichten bij het CBR.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/3983484/CBR-kan-tot-mei-geen-examens-afnemen-in-Rijswijk-na-brand-duizenden-examens-verplaatst

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie