Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » 12 Joodse verkrachters ''bevrijd'', Israels arrogantie.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
12 Joodse verkrachters ''bevrijd'', Israels arrogantie.
BerichtGeplaatst: Za Jan 04, 2020 18:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7850087/Doctor-treated-gang-rape-British-teenager-Cyprus-says-believed-her.html

De nakomelingen van de slachtoffers van de 2e wereldoorlog schijnen zich niks meer gelaten te laten liggen
aan andere volkeren.

Daags voor een deal tussen Israel en Cyprus inzake gaswinning werden 12 jongens, beschuldigd van verkrachting
op het vliegveld gezet naar Israel en als helden onhaald.

Dat ''onderzoek'' bestond uit het urenlang afblaffen en intimideren van het slachtoffer ...
Van ongeveer de helft van de groep zijn sporen op het verkrachte lichaam van het slachtoffer aangetroffen.
Ook zijn er zelfs belastende beeldopnamen en zelfs bekentenissen... die terzijde zijn gelegd !!!

De vader van een van de jongens blijkt een goede adviseur van Moshe Leon, de burgemeester van Jeruzalem.

Twee ouders van de verkrachters blijken goede vrienden van de Israëlische minister voor 'regionale samenwerking'

Op Ben-Gurion Airport, werden sommige Joods Israelische verkrachters gefilmd, met traditionele keppelmutsen,
opengebroken flessen champagne en zingend
'de Brit is een sukkel'.

De getuigenis van het meisje:
'Ik vertelde hen dat ze moesten gaan. Mijn vriend zei dat ik op bed moest liggen en. . . legde zijn knieën op mijn schouders.
Er werd veel geschreeuwd in het Hebreeuws. Ik kon niet ademen. Ik probeerde mijn hoofd rond te gooien en zijn
vrienden kwamen geschreeuw en gejuich binnen. Ik probeerde mijn benen te kruisen.
Ik probeerde mijn armen om me heen te gooien. Ik weet niet hoeveel van hen mij hebben verkracht. Ik kon het niet zien. '

Het lijkt steeds vaker erop dat sommige Israeliers tot op de hoogste posities er dezelfde uitverkoren-volk
theorieen op na houden als de beginnend Arische bewegingen onder de Nazi's.

Wanneer men stelt ''Ons'' mag ''anderen'' verkrachten omdat wij boven hen verheven zijn..
en dat zelfs van hoger af praktiseert en daders helpt hun straf te ontlopen,
dan vervallen argumenten tegen de Nazi's als sneeuw voor de zon.

Het doet me deugd dat dergelijke geluiden van walging zelfs door Israelieten gebezigd worden...

Voor je het weet staat de vaste kliek alweer klaar om de anti-Semieten kaart te trekken zodra
je kritiek uit op Israeliers... maar ik weiger daar nog langer in mee te gaan en te zwijgen.

Twee van Israëls top-journalisten, Guy Meroz en Orly Vilnai - de Richard en Judy van Tel Aviv -
beschreven hoe ze naar Cyprus waren gereisd en het Britse meisje vele malen hadden geïnterviewd en
ervan overtuigd zijn dat ze de waarheid vertelt.

Verkiezingen Groot Brittanie:
Verder dient opgemerkt te worden dat Joodse organisaties in Groot Brittanie maandenlang onuitputtelijk
scherpe en absurde anti-semitisme en racisme beschuldigingen als aanval hebben ingezet om de
Arbeiderspartij volledig zwart te maken...

Zodanig dat er nu een pro-Trump en pro-Israel regering zit...

Over die Joodse bemoeienis met de verkiezingen zou Europa zich veel grotere zorgen moeten maken dan
de door D66-populist Ollongren geuite valse claims op zogenaamde Russiche invloeden.

D66 -Claims die door een onderzoek volstrekt onderuit werden gehaald... D66 heeft de Nederlandse
verkiezingen dus bewust met FAKE NEWS beinvloedt !!!

Weerwoord forum index » Buitenland