Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling » Fijne feestdagen! Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 13:40 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Is voor rijke mensen Elisabeth Smile

Een appartement in die hoge toren kost meer dan een miljoen. Heb je niet eens een tuin Shock

Echt waar? Ik haat het om in een hoogbouw te wonen.
Vreselijk, ik heb gewoond op de 6de verdieping van de leerling verpleegster flat met uitzicht op Uilenstede en flats met 12 verdiepingen. Het leek op een soort gevangenis met ramen waar dus mensen wonen.
De eerste mogelijkheid om weg te komen heb ik ook aangenomen. Ok het was een zolderkamer maar midden in de stad en er woonden ook studenten op de andere kamers en moesten de keuken delen maar we woonden niet in een honingraad. Trap af en je stond in een gezellig straatje waar je iedereen kende.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 14:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik vind het ook verschrikkelijk wonen. Maar goed, ik heb nu bijna 700 m2 met een groot hek om en veel privacy. Ik kan naakt door de tuin lopen zonder dat iemand het ziet Smile

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 15:04 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Ha ha, lucky you maar is er geen hoogbouw in de buurt waar iemand met een telescoop kan gluren?
Mijn patio is 50 vierkante meter en groot genoeg.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 19:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het aftuigen van de kerstboom

dient vooral deskundig te gebeuren.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2020 19:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

@Elisabeth,

Nee hoor. Ik heb het slim aangepakt en rondom mijn perceel 6 verschillende soorten woekerende bamboe geplaatst. Dit in een diepe geul en deze geul heeft wortelbegrenzer waardoor de bamboe niet uit mijn begrenzing loopt.

De bamboe is plaatselijk 4-5 meter hoog en maakt een prachtige altijd groene haag. Vogels zijn er dol op. Ik heb al lijsters, merels, roodborstjes, etc. gehad die er nesten in maken.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 08, 2020 14:28 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Dat wordt lachen als de buren met hun drone fotootjes hebben gemaakt en die op het internet zetten. Razz
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 1:03 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

En Cliff maar denken dat niks en niemand 'm daar kan zien.

Doet 'n beetje denken aan die vent die in de rivier was gaan zwemmen.
Toen ie er weer uit kwam waren z'n kleren foetsie.
Vond na enig zoeken 'n ouwe emmer en kon daarmee toch nog naar huis toe lopen wanneer hij dat ding 'ervoor' hield.
Onderweg raakte hij aan de praat met iemand en die vertelde hem dat hij gedachtelezer van beroep was.
"O ja? En kunt u dan ook zeggen wat ik nou denk?" zei de man met de emmer.
"Jewel, da's niet zo moeilijk", was het antwoord, "u denk dat er 'n bodem in die emmer zit.............................." Very Happy
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2020 1:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Quote:
Dat wordt lachen als de buren met hun drone fotootjes hebben gemaakt en die op het internet zetten. Razz

Zou inderdaad kunnen, er hing er wel eens een boven mijn huis. Ik had de neiging om het jachtgeweer te pakken. Inmiddels begrijp ik ook dat het eigenlijk niet meer mag in onze gemeente om met zo'n drone te vliegen... maar ach, het hoort erbij tegenwoordig.

En verder ben ik vaak in sauna's. Ik heb dus niet zo'n probleem met naakt. Ik denk dat het voor andere confronterender is dan voor mij Cool

BerichtGeplaatst: Vr Jan 10, 2020 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Stukje nieuwjaarsbeleving uit 1653

Januario Ao 1653. Pmo do.
Nieuwjaersdagh bleeff den Z. Oosten wint noch al even stijff wayen, comende de Saldanhars redelijck vroegh met 7 schapen, die voor 't sermoen noch handelden.

Op dato hebben, door veelvoudige voorspraecke ende op belofften van goede beterschap, uyt de kettingh wederom gelargeert, de persoonen Gerrit Dircksz, Jan Blanx ende Willem Huytjes, daer se voor twee jaren in gebannen waren, omdat haer voor dato hadden fugityff gestelt.

Soo oock den gesuspendeerden corporael over de soldaten wederom met dit nieuwe jaer in sijn bedieninge gestelt, op hoope, volgens gedaene belofften, des selffs begane faulten met beter comportementen sall repareren.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 10, 2020 20:42 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

En verder ben ik vaak in sauna's.

Kinky hoor, Cliff Wink

BerichtGeplaatst: Vr Jan 10, 2020 20:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Niet die sauna's Royy Laughing

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling