Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » Wie gaat er vanavond winnen (Badr Hari vs. Rico Verhoeven)?
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Wie gaat er vanavond winnen (Badr Hari vs. Rico Verhoeven)?
Badr Hari
0%
 0%  [ 0 ]
Rico Verhoeven
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Wie gaat er vanavond winnen (Badr Hari vs. Rico Verhoeven)?
BerichtGeplaatst: Za Dec 21, 2019 18:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Vanavond is het zo ver: De rematch tussen Badr Hari en Rico Verhoeven. De match tussen Badr Hari en Rico Verhoeven is vanaf 20.00 uur te zien op Veronica.

BerichtGeplaatst: Za Dec 21, 2019 21:09 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Dit interesseert me nou werkelijk geen flikker. Voor mijn part slaan ze elkaar finaal aan gort.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 0:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik heb helemaal niks met deze paupersport, maar dit gevecht vond ik super boeiend vanaf de opkomst tot en met de laatste seconde. Helaas voor Badr, hij is te oud en zijn lichaam kan dit niet meer aan. Nog een rematch lijkt me dan ook absoluut geen goed idee. En toch wist hij het de onbetwiste kampioen Rico zeldzaam moeilijk te maken, hetgeen volgens mij aantoont dat Rico met al zijn titels toch te weinig echte tegenstand heeft gehad in zijn carriere en Badr niet voor niets een levende legende is in deze sport.

Rico heeft in zijn carriere 16 keer iemand knock out geslagen in de ring, Badr 92 keer..

Badr heeft in het verleden tegen alle grote kampioenen gevochten en gewonnen.

Wie dit gevecht zou hebben gewonnen, geen idee, maar als leek zeg ik dat Badr beter voor de dag kwam dan Rico.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 1:05 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Badr Brancari..

Pfff wat een overdreven gedoe. En ook al die BN'ers die daar rondliepen en voor de één dan wel de ander waren, flikker toch een eind op met dat gehype. Ok, de marketing rondom dit evenement verdient een tien met een griffel, maar toch, van mij mag het wel een beetje normaler allemaal.

En zoveel respect verdient Badr niet, misschien als sportman wel maar niet als mens.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 1:08 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Badr Hari kwam uit voor Marokko dus heeft Nederland gewonnen.

Cool

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 10:07 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Allemaal veel te veel eer voor die kutmarokkaan, die meerdere keren voor geweldsdelicten is veroordeeld.
Maar ja, verschil moet er wezen in dit hypocriete land: als de één of andere onbeduidende sukkel iemand verrot slaat roept het volk dat er veel te licht wordt gestraft. Maar bij deze knuffelbokser ging het natuurlijk om wat uit de hand gelopen gebbetjes. Moet kunnen.
Kots.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Blens schreef:
Badr Hari kwam uit voor Marokko dus heeft Nederland gewonnen.

Cool

BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 12:22 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Zo Dec 22, 2019 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 9:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Lampje schreef:
Dit interesseert me nou werkelijk geen flikker. Voor mijn part slaan ze elkaar finaal aan gort.

Dat is de bedoeling.
BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Lampje schreef:
Allemaal veel te veel eer voor die kutmarokkaan, die meerdere keren voor geweldsdelicten is veroordeeld.
Maar ja, verschil moet er wezen in dit hypocriete land: als de één of andere onbeduidende sukkel iemand verrot slaat roept het volk dat er veel te licht wordt gestraft. Maar bij deze knuffelbokser ging het natuurlijk om wat uit de hand gelopen gebbetjes. Moet kunnen.
Kots.

Ik beoordeel Badr op z'n sportprestatie. Wat hij daarnaast doet is aan de rechter om wat van te vinden.
BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 10:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Ik heb helemaal niks met deze paupersport, maar dit gevecht vond ik super boeiend vanaf de opkomst tot en met de laatste seconde. Helaas voor Badr, hij is te oud en zijn lichaam kan dit niet meer aan. Nog een rematch lijkt me dan ook absoluut geen goed idee. En toch wist hij het de onbetwiste kampioen Rico zeldzaam moeilijk te maken, hetgeen volgens mij aantoont dat Rico met al zijn titels toch te weinig echte tegenstand heeft gehad in zijn carriere en Badr niet voor niets een levende legende is in deze sport.

Rico heeft in zijn carriere 16 keer iemand knock out geslagen in de ring, Badr 92 keer..

Badr heeft in het verleden tegen alle grote kampioenen gevochten en gewonnen.

Wie dit gevecht zou hebben gewonnen, geen idee, maar als leek zeg ik dat Badr beter voor de dag kwam dan Rico.

Het is niet relevant wie had gewonnen als Badr geen blessure had opgelopen, hij heeft wel een blessure opgelopen. Alweer. Blijkbaar moet hij te diep gaan en kan zijn lichaam dat niet aan. Rico is gewoon sterker, bekeken over 5 rondes.

Vergelijk het met McLaren 2006. Zij waren sneller dan Renault maar daarvoor moesten zijn de Mercedes-motoren zo ver opendraaien dat ze 10 keer in een seizoen naar de gallemiezen gingen.

Kortom, je materiaal moet het ook tot het einde halen. Bij kickboksen betekent dat de bel van de vijfde ronde, in de racerij de finishvlag.
BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:

Ik ben het helemaal met u eens.
Elkaar kreupel of een hersenbeschadiging proberen te slaan vind ik geen sport, het is primitief en barbaars.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 12:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik heb nog steeds het vermoeden dat dit gewoon tactiek is van Badr.

Die Rico Verhoeven heeft gewoon een paardenconditie. Hij is zeker niet altijd de sterkste vechter in de eerste ronden, maar nagenoeg altijd wel in de laatste ronden omdat zijn krachtverlies misschien 10% is t.o.v. zijn tegenstanders die 50% verspelen. Je ziet ook dat Rico vaak zijn knock-outs scoort in de latere rondes.

Volgens mij is de tactiek van Badr gewoon vrij simpel: als het me in de eerste 2 rondes niet lukt, dan geef ik daarna op met een blessure.

Dit heeft hij nu twee keer geflikt. En nu roept hij dat hij ook weer een derde keer wil.

Je krijgt ook nooit echte medische onderzoeken te zien, niet van zijn elleboog de eerste keer en niet van zijn enkel de tweede keer. Op zich ook begrijpelijk, medische gegevens zijn privé, maar toch hou ik er rekening mee dat dit vooraf bedachte tactiek is.

Ik heb dit keer goed proberen op te letten of ik iets van een blessure zag. Het rare is dat het niet zijn standbeen is. Je zou verwachten dat je daar een knie of enkel kunt verdraaien met zo'n roundhouse kick. Maar nee, hij grijpt naar zijn been waarmee hij trapt.

Een tweede optie kan zijn dat de lowkicks van Rico toch behoorlijk hard aankwamen en dat hij de blessure al eerder opliep.

Ik vertrouw het niet. Sowieso lastig met veroordeelde criminele Marokkanen natuurlijk.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 17:47 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik kan me wel vinden in deze zienswijze op je laatste zin na. Die is flauw. Ik heb de wedstrijd teruggekeken en zag dat Badr flink wat schoppen op zijn enkel kreeg van Rico.

Het zou dus zomaar kunnen dat het heeft bijgedragen aan zijn blessure net als zijn knietjes op zijn arm, drie jaar geleden.

Kom ik terug op mijn eerder geplaatst bericht: Blijkbaar moet Badr te diep gaan en kan zijn lichaam dat niet aan. Rico is gewoon sterker, bekeken over 5 rondes.
BerichtGeplaatst: Di Dec 24, 2019 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Ik kan me wel vinden in deze zienswijze op je laatste zin na. Die is flauw.

Wat is er flauw aan? Vertrouw jij een veroordeelde criminele Marokkaan?

Ik geef alleen aan dat ik Badr niet erg vertrouw. En ik denk dat daar best goede redenen toe zijn, gezien zijn verleden.

Weerwoord forum index » Sport