Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Die Lodewijk Asscher toch, hij blijft maar beloven... Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 09, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Loetje schreef:
Collaborateurs hebben rekenschap af te leggen aan het volk. Wat snap je niet?

Volgens mij hebben wij met enige regelmaat verkiezingen. Daar wordt de rekening vereffend.
En daar heb ik nog niet kunnen ontdekken dat “ links uit de macht is ontzet”. Dus wat snap jij eigenlijk niet?

Laat me raden.... je bent gefrustreerd omdat je extreem rechts gedachtegoed maar geen meerderheid krijgt.
Jouw helden, Wilders, Fritz Mannheimer , Constant Kuster en nog een aantal van deze onfrisse types komen er maar niet door met hun demagogische boodschappen.... en dus moet je voorlopig maar even je verlies nemen over “links uit de macht”.

Dus de extreem rechtse ideale maatschappij waarbij iedereen iedereen kan aangeven die zich niet extreem rechts gedraagt, zal toch nog even moeten wachten.... Wink

Ik kruis aan dat je in je reacties op een gemiddelde zit van ongeveer minstens eenmaal je "extreemrechts" hangende plaat afdraaien. Zijn de argumenten op? Best wel sneu hè? Meer aandacht geef ik je even niet. Ik wacht wel even totdat je met argumenten aankomt. Of dat er nog van gaat komen... De tijd zal het leren...

En Constant Kuster is toch een Palestijnenbeffertje? Eerder jouw ding, toch? Het mijne in ieder geval niet.

Hier een ode aan voormalig president van Iran Ahmadinejad. Ook eerder jouw ding. Het mijne in ieder geval niet. Ik ben niet zo van "Het Westen kan kiezen tussen onderwerping aan de Islam of de dood.", wat Ahmadinejad ooit heeft uitgevaardigd.

Toespraak Constant Kusters 4 augustus 2007 Den Haag

NVU voorzitter Constant Kusters toespraak tijdens de demonstratie van 4 augustus 2007 in Den Haag met als thema: Tegen Zionisme en Imperialisme! Solidariteit met Iran!

BerichtGeplaatst: Ma Dec 09, 2019 17:55 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Twisted Evil ik weet heel goed waar jij van bent. Een aanhanger van rechts-extremistisch gedachtegoed. Ik begrijp dat Kuster inmiddels zo belachelijk is geworden dat in jouw kringen daar afstand van genomen wordt.
Maar Mannheimer is nog steeds je grote held toch?

Of neem je ineens afstand van hetgeen je zo vol overtuiging hier op weerwoord schreef?

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=562295#562295

Ziekelijk gedachtegoed met moderne bruinhemden als aanhang klaar voor een putch

BerichtGeplaatst: Di Dec 10, 2019 10:56 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Estudiant schreef:
rechts-extremistische

Ach gut ach gut, Estu speelt weer eens als een hangende plaat zijn voorspelbare en zielige rechts-extremistische mantraatje af. Het zuigelingetje krijst weer eens om z'n portie borstvoeding. Waarvan akte.

Niet om het een of ander, maar valt het jou zelf niet op dat je steeds meer afglijdt naar een verder gaande staat van gedegenereerdheid?

Hebben we gedegenereerd links ooit anders gekend? Mond vol over tolerantie, mond vol over diversiteit... Maar zodra er ook maar enige diversiteit aan meningen is waar te nemen, schiet datzelfde gedegenereerd links in de kramp en dan spat de haat en de agressie er van af, zoals jouw reacties daarvan het zichtbare bewijs zijn. Zoals ik al zei; We hebben gedegenereerd links nooit anders gekend.

Er hangt geweld in de lucht, links geweld

Bewezen! Rechtse mensen zijn veel toleranter voor linkse mensen, dan omgekeerd
https://twitter.com/YouGov/status/1204078082975522818
https://yougov.co.uk/topics/politics/articles-reports/2019/12/09/brexit-has-caused-more-arguments-general-election

En voorts zie ik dat je tot de dag van vandaag nog steeds geen reactie hebt gegeven. Je blijft in gebreke. Geen argumenten?

Reminder:

Loetje schreef:
Ik wacht nog even op jouw reactie hierop, want tot nu toe ben je in gebreke gebleven. Je kwam niet verder dan er off topic met wat afleidingsmanouvres er omheen te slalommen, ook wel trollen genoemd.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=562826#562826

Behoudens je reactieop mijn vraag waar ik al lange tijd om vroeg en nog steeds niet heb gekregen (En gelieve dat je deze als je er nog wel mee op de proppen komt ]on topic in desbetreffende draad te plaatsen, dus niet hier!) lijkt het mij wenselijk hier in dit draadje back on topic te gaan. En het onderwerp is Lodewijk Asscher (en al zijn beloftes en praatjes).

BerichtGeplaatst: Wo Dec 11, 2019 22:06 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Grappige reactie waar het gaat over RECHTS , in GB overigens met hun Brexit gedoe.

Ik schaar jouw propaganda hier op weerwoord echter onder EXTREEM RECHTS. Voel je een beetje het verschil Loetje? Wink

Dus hup.... op zoek naar nieuwe linkjes en anti vreemdelingen nieuws. Ik ga ervan uit dat je daar zo’n beetje de hele dag wel tijd voor hebt. Wat een zege is toch dat pensioen ( of een andere uitkering), je kunt je de hele dag wijden aan je hobby ( zei het zuigelingetje tegen de zijn dementerende opa Wink )

BerichtGeplaatst: Vr Dec 20, 2019 15:08 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

De PvdA heeft dit najaar ook weer samen met GroenLinks en SP een tegenbegroting ingediend. In die tegenbegroting wordt de BTW verhoging teruggedraaid.

Een motie heeft 1: een overweging en 2: een doel en 3: waar nodig een financiering. Wie voor een motie stemt, die stemt in met al die drie onderdelen. Het noemen van slechts één van die drie onderdelen en dan verwijten tegen gestemd te hebben is echt volksverlakkerij. Deze truc is de afgelopen jaren vooral door de PVV veelvuldig toegepast. Nou weet ik niet direct wie Gerard de Boer is. Maar hij heeft duidelijk dezelfde truc. Trap er niet in!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Dec 20, 2019 15:25 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
Bla, bla, bla

Het is toch ook gewoon waar. Jij doet toch niks anders dan zoveel mogelijk berichten plaatsen om moslims en links Nederland in een kwaad daglicht stellen.
En dat noem jij dan 'kritisch denken'.
Mag van mij, heb ik totaal geen moeite mee.
Waar ik wel moeite mee heb, is dat wanneer er kritisch wordt gereageerd op jouw berichten, jij continue begint te zeiken over 'het aanpraten van schuldgevoel, landverraders en heulen met de vijand'.
Wat kom jij hier eigenlijk doen? Discussieren of zieltjes winnen?

Je schrijft naar Estudiant:
Quote:
Niet om het een of ander, maar valt het jou zelf niet op dat je steeds meer afglijdt naar een verder gaande staat van gedegenereerdheid?

Waar slaat dit op? Probeer je hiermee te verbergen dat je in feite geen goed weerwoord hebt op zijn reactie?

Quote:
Hebben we gedegenereerd links ooit anders gekend? Mond vol over tolerantie, mond vol over diversiteit... Maar zodra er ook maar enige diversiteit aan meningen is waar te nemen, schiet datzelfde gedegenereerd links in de kramp en dan spat de haat en de agressie er van af, zoals jouw reacties daarvan het zichtbare bewijs zijn. Zoals ik al zei; We hebben gedegenereerd links nooit anders gekend.

En hoe zit het met jouw tolerantie naar de diversiteit aan meningen?
Nul komma nul als je het mij vraagt.

BerichtGeplaatst: Za Dec 21, 2019 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ik schat de bijdragen van Loetje in als sterk geïnspireerd door extreem rechts. Je kunt er simpel op googelen en dan zie je dat zijn bijdragen gewoon letterlijk zijn overgenomen door rechts extremistische organisaties, zoals bv de door hem vaak geciteerde Mannheimer.
Dus in hoeverre hijzelf kritisch en vrij denkt? Ik twijfel er - gemotiveerd - in ieder geval zeer sterk aan. Hij spreekt eigenlijk “politiek extreem rechts correct”.

BerichtGeplaatst: Za Dec 21, 2019 14:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik dacht al: Waar blijft toch je momentje klaar moeten komen op Mannheimer? Het had even geduurd, maar de grote boodschap is weer gedaan. Next.

BerichtGeplaatst: Za Dec 21, 2019 14:57 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliff schreef:
Lampje schreef:
Rustig maar, ik zit niet 24 uur per dag op Weerwoord. Gewoon geduld hebben en niet als een hijgende hyena een antwoord opeisen. Ik bepaal wanneer ik op dit mooie forum zit, niet u. Knoop dat goed in uw oren.

Quote:
Dit is inderdaad minder fraai van hem. Dat geef ik ronduit toe. Had het niet zo gevolgd eerlijk gezegd, maar als ik dit zo lees dan is het weinig consistent.

Ach, in het rijtje Van Baalen, Verhofstad, Van Rompuy, Timmermans en Macron past Lodewijk Asscher inderdaad prima.

Asscher? My ass. Maar hij past inderdaad prima in dit rijtje. Overal waar hij kwam sprinkhanen liet hij uiteindelijk een (financiële) puinhoop achter. Mooie praatjes hebben dus een prijskaartje.

Asschers spoor van mislukkingen: steeds net op tijd vertrokken

BerichtGeplaatst: Za Dec 21, 2019 19:37 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Ik dacht al: Waar blijft toch je momentje klaar moeten komen op Mannheimer? Het had even geduurd, maar de grote boodschap is weer gedaan. Next.

Ik weet dat ik je er een plezier mee doe, jouw held en God en lichtend voorbeeld...
ook knap dat je zijn bijbel letterlijk kent Wink

BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 14:35 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Schande! PvdA stemt voor een ongedekte motie. En van de PVV nog wel. Shock
https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/detail?id=2019Z25761&did=2019D52926
Zou het mogelijk zijn dat Asscher dat speciaal doet om Loetje in de war te brengen?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 21:17 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat moet echt de enige reden zijn Very Happy

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici