Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Die Lodewijk Asscher toch, hij blijft maar beloven... Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Die Lodewijk Asscher toch, hij blijft maar beloven...
BerichtGeplaatst: Ma Dec 02, 2019 12:27 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Die Lodewijk Asscher toch, eens had hij het licht gezien? Hij wilde de koopkracht in centen welke in procenten de armsten en de zwaksten kunnen doen herstellen door die misdadige BTW-verhoging van 6 % staatsroof naar 9 % staatsroof teniet te gaan doen. Als je geloofde wat hij beloofde wel, ookal liet hij toen hij in het kabinet Rutte II zat nagenoeg het nakomen van al zijn beloftes schromelijk na.

Reminder:

"Als je ditmaal op mij stemt, kom ik wel al mijn beloftes na", beloofde Asscher eens in 2017.

We gaan eventjes checken wat hij recentelijk met zijn beloftes deed bij daad. Want je zal maar op de PvdA gestemd hebben...

Tweet Gerard de Boer

Draaikont Lodewijk Asscher hekelt hoge BTW, maar stemt in de Kamer tegen voorstellen voor verlaging

Ondertussen hebben wij vernomen dat later als Lodewijk Asscher groot is hij graag burgemeester van Amsterdam wil worden.

Burgemeester van Amsterdam worden lijkt Asscher ’leuk’

BerichtGeplaatst: Ma Dec 02, 2019 15:13 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Nauw ja, Rutte die nog veel meer vergat dan wat hij beloofde kwam daar ook een keer of 5/6 mee weg - handels kenmerk van politiek .
Lodewijk Asscher die zelf Jood is - zou zoals fractieleider Klaas Dijkhoff - zonder 66000/jaar extra aanvullend wachtgeld weer naar zijn oude stek terug kunnen, z.g. om prostitutiewijken te bestrijden - waar prins Bernard investeerder het roerend mee eens is .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Dec 02, 2019 15:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Kijk, dit is nou politiek...

En dit soort mensen klagen later over de kloof tussen burgers en politici. En dat er populisten zijn die daar mis/gebruik van maken.

Zo droevig.

BerichtGeplaatst: Di Dec 03, 2019 22:33 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik heb het vaker gezegd en ik herhaal het nog maar eens: ik heb diep respect voor mensen als Van Baalen, Verhofstad, Van Rompuy, Timmermans, Macron.
En in dat rijtje kunnen we ook de heer Asscher zetten, geen redder van Europa zoals bovengenoemde helden, maar wel een uitstekend politicus.
Kom daar maar eens om bij die boreale pianist met zijn lavendelbolletje. Heeft hij nog uilen gespot en zo ja, waren ze wel van Minerva ? Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2019 8:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En Lampje, wat vind je van het stemgedrag van Asscher betreffende de BTW?

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2019 8:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Als ik ergens geen respect voor heb dan is dat voor beroepspolitici. Asscher is een beroepspoliticus. Ook nog afkomstig uit een zeer bedenkelijke familie.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2019 20:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
En Lampje, wat vind je van het stemgedrag van Asscher betreffende de BTW?

Toen werd het stil.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2019 20:48 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Rustig maar, ik zit niet 24 uur per dag op Weerwoord.
Gewoon geduld hebben en niet als een hijgende hyena een antwoord opeisen. Ik bepaal wanneer ik op dit mooie forum zit, niet u. Knoop dat goed in uw oren.
Enfin, dit is nu precies de reden waarom ik de heer Asscher minder hoog aan sla dan de door mij eerder genoemde heren. Dit is inderdaad minder fraai van hem. Dat geef ik ronduit toe. Had het niet zo gevolgd eerlijk gezegd, maar als ik dit zo lees dan is het weinig consistent.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2019 21:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Rustig maar, ik zit niet 24 uur per dag op Weerwoord. Gewoon geduld hebben en niet als een hijgende hyena een antwoord opeisen. Ik bepaal wanneer ik op dit mooie forum zit, niet u. Knoop dat goed in uw oren.

Tjonge jonge, jij kan echt niets hebben hè? Graag kaatsen, maar als er teruggekaatst wordt dan direct verongelijkt.

Stil: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=565306#565306
Stil: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=549562#549562
Stil: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=532022#532022
Stil: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=466686#466686
Stil: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=465847#465847
Stil: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=461258#461258

Quote:
Dit is inderdaad minder fraai van hem. Dat geef ik ronduit toe. Had het niet zo gevolgd eerlijk gezegd, maar als ik dit zo lees dan is het weinig consistent.

Ach, in het rijtje Van Baalen, Verhofstad, Van Rompuy, Timmermans en Macron past Lodewijk Asscher inderdaad prima.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2019 21:29 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Heb ik u gekwetst ?

BerichtGeplaatst: Do Dec 05, 2019 7:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Nee hoor, ik vind je nog steeds lief Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Dec 05, 2019 20:43 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Dat hoeft nou ook weer niet. Crying or Very sad

BerichtGeplaatst: Vr Dec 06, 2019 8:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik denk dat je het allemaal veel te serieus neemt. Vooral ook de meningen van onbekende mensen, wat heb je eraan... dat is ook de reden dat we niet direct moeten acteren op mensen die roepen 'ik ben gekwetst'. Dat zijn we immers allemaal wel eens, hoort bij het leven net als lachen, huilen, werken en tandenpoetsen.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 06, 2019 23:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Als ik ergens geen respect voor heb dan is dat voor beroepspolitici. Asscher is een beroepspoliticus. Ook nog afkomstig uit een zeer bedenkelijke familie.

Wat meer respect zou u anders wel sieren, en dit is niet de eerste keer dat ik u daarop moet wijzen. Dat u de heer Asscher de maat neemt vanwege zijn familie, vind ik ronduit schokkend. Je kunt iemand niet verantwoordelijk stellen of veroordelen voor en vanwege de daden van zijn voorvaderen. U doet dat wel, meneer Van Es. Schaam u !!!

BerichtGeplaatst: Za Dec 07, 2019 12:39 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik schaam mij nergens voor. De Asschers zijn elitaire beroepsjuristen en beroepsbestuurders, zeer bedenkelijk volk dus.
Net zo stammen onze koning en koningin af van bedenkelijk volk. Om dat te zeggen schaam ik mij ook niet
De elite en (semi)adel van ons land is bedenkelijk volk en dat mag gerust gezegd worden.

BerichtGeplaatst: Za Dec 07, 2019 12:50 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lampje schreef:
Ik heb het vaker gezegd en ik herhaal het nog maar eens: ik heb diep respect voor mensen als Van Baalen, Verhofstad, Van Rompuy, Timmermans, Macron.

Lampje toch, Lampje toch, ben je Neutje Juncker niet vergeten? Maar even in alle eerlijkheid: Deze door jou genoemde demonen staan voor de vernietiging van Europa en de Europeanen. Niet ophemelen dus.

BerichtGeplaatst: Za Dec 07, 2019 13:31 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Ik schaam mij nergens voor. De Asschers zijn elitaire beroepsjuristen en beroepsbestuurders, zeer bedenkelijk volk dus.
Net zo stammen onze koning en koningin af van bedenkelijk volk. Om dat te zeggen schaam ik mij ook niet
De elite en (semi)adel van ons land is bedenkelijk volk en dat mag gerust gezegd worden.

En van wie stamt u af als ik zo vrij mag zijn ? U komt zeker uit een geslacht van onberispelijke braveriken ? Nou ?

BerichtGeplaatst: Zo Dec 08, 2019 9:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
En van wie stamt u af als ik zo vrij mag zijn ? U komt zeker uit een geslacht van onberispelijke braveriken ? Nou ?

Inderdaad, mijn voorouders en ik hoeven zich nergens voor te schamen. Altijd gewone eerlijke mensen geweest.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 08, 2019 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat vraag ik me af. Van de meeste gewone mensen zijn geen dossiers aangelegd, dus is het moeilijk te bepalen of ze goed of slecht waren.
De werkelijkheid is natuurlijk dat de meeste mensen opportunisten zijn, gericht om te overleven dus.
Ik zou niet graag de Nederlanders de kost willen geven die in WO II om opportunistische redenen collaboreerden met de vijand en hun buren verraadden voor een beloning (het z.g. kopgeld voor het aangeven van Joden).

BerichtGeplaatst: Zo Dec 08, 2019 10:19 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

Inderdaad, mijn voorouders en ik hoeven zich nergens voor te schamen. Altijd gewone eerlijke mensen geweest.

Hoe weet u dat zo zeker ? Het is exact wat de heer Estudiant aangeeft.
Mensen die zo zeker zijn van zichzelf, wantrouw ik altijd een beetje. Het zou mij niet verbazen als uw voorvaderen landverraders waren. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Maar omdat u net als ik een eenvoudige boerenlul bent zonder enige landelijke bekendheid, kunt u makkelijk volhouden dat uw voorvaderen eerlijke mensen waren. Het is niet goed te controleren, omdat u niet zoals de heer Asscher onder een vergrootglas ligt.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 08, 2019 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Je hoort eigenlijk ook alleen maar verhalen van mensen die beweren dat hun lang overleden grootvader in het verzet zat. Ik hoor nooit iemand vertellen over familieleden die collaboreerden. Gek hè Very Happy

De meeste Nederlanders waren qua verzet te vergelijken met de gebroeders Arie en Gé Temmes, alias Van Kooten en De Bie, die een Duitse soldaat de verkeerde kant opstuurden.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 08, 2019 16:25 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Lampje schreef:

Lampje toch, Lampje toch, ben je Neutje Juncker niet vergeten? Maar even in alle eerlijkheid: Deze door jou genoemde demonen staan voor de vernietiging van Europa en de Europeanen. Niet ophemelen dus.

Ik herinner me ineens weer waar jij voor staat: voor de omverwerping van de democratie was het niet? Cool

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=562295#562295

Met name dit citaat zegt alles over jou en je extreemrechts gedachtegoed:

Loetje in volle overtuiging:
Quote:
Het moge bekend zijn dat ik de omvolking niet toejuich en ik voor grenzen dicht ben. Om alzo het tij van de omvolking en de daarmee gepaard gaande Afrikanisering, Arabisering en Islamisering een halt toe te roepen. En hoe zit dat bij pakweg D'66? En bij Rob Jetten? En bij de overige kartelpartijen? Het woord cordon sanitaire staat zowat gelijk aan landverraad. De apolegeten van de omvolking zijn deel van het probleem. Wellicht moet er eerst worden afgerekend met de verraders in eigen gelederen. Want Wie de Islamisering wil stoppen moet eerst links uit de macht ontzetten.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 09, 2019 11:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Collaborateurs hebben rekenschap af te leggen aan het volk. Wat snap je niet?

BerichtGeplaatst: Ma Dec 09, 2019 12:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Hoe weet u dat zo zeker?

Hoe ik dat zo zeker weet? Ik ken mijn familie. Er hebben er niet voor niets in concentratiekampen opgesloten gezeten.
Mijn familie gebruikte geen grote woorden en blabla zoals in Amsterdam het geval was maar waar ze ondertussen tig joden hebben opgepakt DANKZIJ de medewerking van vele Amsterdammers.
En nu staan die hypocriete lafaards ieder jaar op de Dam te janken. Ik zou me dood schamen.

Quote:
Het is exact wat de heer Estudiant aangeeft.

Dat zou hij en u wel willen.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 09, 2019 12:16 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Collaborateurs hebben rekenschap af te leggen aan het volk. Wat snap je niet?

Volgens mij hebben wij met enige regelmaat verkiezingen. Daar wordt de rekening vereffend.
En daar heb ik nog niet kunnen ontdekken dat “ links uit de macht is ontzet”. Dus wat snap jij eigenlijk niet?

Laat me raden.... je bent gefrustreerd omdat je extreem rechts gedachtegoed maar geen meerderheid krijgt.
Jouw helden, Wilders, Fritz Mannheimer , Constant Kuster en nog een aantal van deze onfrisse types komen er maar niet door met hun demagogische boodschappen.... en dus moet je voorlopig maar even je verlies nemen over “links uit de macht”.

Dus de extreem rechtse ideale maatschappij waarbij iedereen iedereen kan aangeven die zich niet extreem rechts gedraagt, zal toch nog even moeten wachten.... Wink

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici