Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Model-liberaal Trudeau...
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Model-liberaal Trudeau...
BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 13:02 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De fake liberale politiek correcte houding van Trudeau is blootgesteld als schijnvertoning.

Zijn breed gehypete belastingverhoging op de rijkste 1% was eigenlijk een weggever voor de volgende
rijkste 10% van de Canadezen.

Zijn omarming van een CO2-heffing werd een dekmantel voor waanzinnige goedkeuring van projecten voor fossiele
brandstoffen, met als hoogtepunt zijn aankoop van een teerzandpijpleiding van C $ 4,5 miljard (US $ 3,45 miljard).

Hij stuurde zwaar bewapende politie om een ​​vreedzame blokkade van inheemse landverdedigers gewelddadig
te ontmantelen. Hij maakte van Canada de tweede grootste wapenhandelaar in het Midden-Oosten en bewapende
de Saoedische oorlog tegen Jemen . En hij zette zijn eigen minister van Justitie onder drukom een ​​goed verbonden
en corrupte technische reus vrij te stellen van een strafproces.

Trudeau beloofde krachtige, gevestigde belangen, groot maar leverde klein.

En dus is de energie die hij naar macht reed verdampt. Trudeaumania, zoals een analist het uitdrukte, is
vervangen door Trudeau-meh-nia. Nu de glans van de liberale formule van nep progressivisme is versleten,
worden we getrakteerd op de eeuwige fall-back van de partij: aansporingen om ze "strategisch" te steunen,
anders zullen de conservatieven aan de macht komen. Trudeau's belofte om "anders te doen" is geëvolueerd naar
duidelijke morele chantage.

''Trudeau'' het grote voorbeeld voor de identiteitsloze opportunischtische Rutte, Asscher, Pechthold, Klaver (zelfde kapsel)
en Jette en Baudet...

Het groepje moraal gedegenereerde menstypes dat zichzelf nu al 30 rechtvaardigt als enige alternatief jegens
de Hollandse burger die met vermanende praatjes en morele luchtfietserij verdeeld wordt en steeds verder
op afstand gezet.

Waar doet deze smakeloze Candadeze Mr. BIG SMILE me het sterkst aan denken ?

Rutte, Trump, Timmermans, Macron, Assher, Klaver, wie oh wie?
Of allemaal ?

BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2019 22:24 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Hmm.. Volgens mij ligt Canuckistan hééél erg ver weg.
Zeker wat betreft de politiek daar.

Mijn familie is ook Canadees, en ik hoor ze er nooit over.

Het enige wat me van Canada tegen de bost stuit, is dat ze nog steeds asbest exporteren,
maar onder een andere naam. En ook nog steeds zeehondjes doodknuppelen.
Maar dat wordt in onze media angstvallig gemeden.

Zo, kan hier ook weer een slotje op.

BerichtGeplaatst: Di Okt 29, 2019 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Binnenkort staten die zich gaan afscheiden om niet verder gebukt te gaan en niet verder mee te hoeven betalen aan de strapatsen van Baby Trudeau?

https://capforcanada.com/wexit-western-canada-pushes-for-separation-from-trudeaus-globalist-third-world-canada/

Weerwoord forum index » Buitenland