Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Jihadkinderen toch naar Nederland? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 21, 2019 19:26 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Fileman schreef:
Nederland moet geen mensen helpen om te remigreren. Dat doen we ook niet voor Nederlands die vertrokken zijn naar Canada of Australië en na verloop van tijd weer terug willen keren. Zolang men inderdaad de Nederlandse nationaliteit heeft dan zal men op eigen gelegenheid terug kunnen keren. Vervolgens is het een zaak voor politie, justitie, gemeente en de jeugdbescherming.

Hoe dat nu gaat weet ik dus niet. Maar in mijn jongere jaren was dat dus wel het geval.
Nederlanders die terugkeerden van hun avontuur in den vreemde, kregen ook een compleet huis en uitkering. Met de belofte op een vaste baan.
Ook de Nederlanders die daar getrouwd waren met een exotische schone.

BerichtGeplaatst: Do Aug 22, 2019 8:46 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Fileman schreef:
Nederland moet geen mensen helpen om te remigreren. Dat doen we ook niet voor Nederlands die vertrokken zijn naar Canada of Australië en na verloop van tijd weer terug willen keren. Zolang men inderdaad de Nederlandse nationaliteit heeft dan zal men op eigen gelegenheid terug kunnen keren. Vervolgens is het een zaak voor politie, justitie, gemeente en de jeugdbescherming.

Hoe dat nu gaat weet ik dus niet. Maar in mijn jongere jaren was dat dus wel het geval.
Nederlanders die terugkeerden van hun avontuur in den vreemde, kregen ook een compleet huis en uitkering. Met de belofte op een vaste baan.
Ook de Nederlanders die daar getrouwd waren met een exotische schone.

Er is natuurlijk wel een groot verschil. De Nederlanders die u benoemd wensten zich in Nederland een land op te bouwen met Nederlandse waarden. Dat wensen ISIS kinderen en hun ouders niet.
Daarnaast werd in het nog recente verleden elke Nederlander die in vreemde krijgsdienst was geweest het Nederlanderschap ontnomen.
Het is mij een raadsel wie en waarom men dat heeft afgeschaft.
Vraag bovenstaande eens aan de Yezidies.

BerichtGeplaatst: Do Aug 22, 2019 12:41 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Het overgrote deel van de kinderen is onder de 5
En een jaar geleden dus onder de 4
Peuters die dus nog te klein waren om een opleiding in jihadisme te hebben gehad
Peuters die zeker niet "in vreemde krijgsdienst" zijn getreden
Hun moeders zijn getrouwd (geweest) met mannen die in vreemde krijgsdienst zijn getreden
En ik vrees dat volgens de Nederlandse wet die moeders niet aangemerkt kunnen worden als in vreemde krijgsdienst

Ik denk dus dat die kinderen uiteindelijk toch in de Nederlandse maatschappij terecht zullen komen, en ze nog langer daar laten is echt niet in het belang van ons hier in Nederland
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Aug 23, 2019 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De kinderen van nu zullen hun voorouders gaan vervloeken voor de weke beslissingen die nu genomen gaan worden.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 23, 2019 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je kunt de babyboomers vervloeken voor arbeidsmigratie die omsloeg in permanente migratie. Dat was toch de generatie die 'het land na de oorlog weer heeft opgebouwd'?

Ze zaten massaal in de WAO en lieten het werk doen door Turken en Marokkanen.

En nu klagen ze bij Henk Krol, omroep Max en de rijdende rechter over allerlei kutprobleempjes. Zoals een te hoge heg van de buurman of het niet indexeren van hun pensioen.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 23, 2019 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Tedje van Es schreef:
De kinderen van nu zullen hun voorouders gaan vervloeken voor de weke beslissingen die nu genomen gaan worden.

Die beslissing gaat niet genomen worden
Die beslissing is een jaar geleden genomen
Namelijk de beslissing om ogen en oren dicht te doen en heel hard lalalalala te roepen en hopen dat het probleem dan vanzelf zal over gaan

Maar het probleem zal niet vanzelf over gaan
Die kinderen zullen echt niet liefdevol in de Syrische maatschappij worden opgenomen om daar op te groeien tot productieve leden van de maatschappij

Die kinderen zullen ofwel alsnog naar Nederland komen waar hun grootouders leven
Ofwel als verschoppelingen in het Midden Oosten een gemakkelijke prooi zijn voor ronselaars van ISIS of aanverwante groeperingen
BerichtGeplaatst: Za Aug 24, 2019 9:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Die kinderen gaan vroeg of laat naar Nederland komen. Het laffe Den Haag gaat niet helpen, maar als ze op eigen kracht komen dan mogen ze van Den Haag binnen.

Quote:
Die kinderen zullen echt niet liefdevol in de Syrische maatschappij worden opgenomen om daar op te groeien tot productieve leden van de maatschappij

Hier ook niet. Wij hebben wel meer weekdieren die zich om die kinderen gaan bekommeren en die gaan roepen dat we lief tegen die kinderen moeten zijn.

BerichtGeplaatst: Za Aug 24, 2019 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En vergeet die kinderbescherming niet die die Jihadbroedsels plaatst bij hun geradicaliseerde met IS sympathiserende grootouders, omdat die kinderen dichtbij hun wortels moeten opgroeien. Dit is wat gebeurt in Nederland.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/06/14/opa-was-zelf-ook-in-het-kalifaat-a3963787

BerichtGeplaatst: Vr Okt 04, 2019 16:02 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Nederlandse vrouw in vluchtelingenkamp Syrië: 'De kinderen raken gefrustreerd'.

Crisolita Tavares Varela: 'Mensen zijn het leven beu hier'

https://nos.nl/artikel/2304578-nederlandse-vrouw-in-vluchtelingenkamp-syrie-de-kinderen-raken-gefrustreerd.html

Dan had je daar eerder over moeten nadenken, achterlijke trut!
Wij zijn jullie al jaren beu! Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Vr Okt 04, 2019 19:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ondertussen steken daar de tenten zelfs elkaar neer, want ze zijn niet Islamitisch genoeg.

https://www.ad.nl/buitenland/rellen-en-geloofsruzies-in-is-kampen-in-syrie~abb02ecd/

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 8:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2306169-terugkeer-is-kinderen-voor-vvd-bespreekbaar.html

Ja hoor, de deur staat al op een kier.
Wat zei ik 24 augustus? Juist ja!

Laf poldervolk! Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 10:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En als de kinderen terug mogen komen zijn wij door verdragen gebonden om deze kinderen met hun ouders te laten herenigen. En iets geeft me in dat die hereniging niet in Syrië of in Iraq gaat plaatsvinden, maar in Nederland. En tot nu toe hebben allerlei deradicaliseringsprogramma's maar weinig effect gesorteerd. Wie heeft er overigens ooit illusie gehad dat zoiets wel effect zou gaan sorteren? Gederadicaliseerden zijn eerder de uitzonderingen die de regels bevestigen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 11:22 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Yesilgöz heeft haar uitspraak nader toegelicht (en aangespitst): zij (de VVD dus) wil eventueel praten over het terughalen van kinderen tot 5 jaar. Voorwaarde is dat de kinderen wees zijn of dat de ouders daar onherroepelijk berecht en veroordeeld zijn.

Maar in deze voorwaarden kun je m.i. juridische gaten schieten: Die kinderen zijn daar geboren en hun ouders zijn hun Nederlandse paspoorten afgenomen. De kinderen zijn dus eigenlijk geen Nederlanders.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
De staat dwingen Nederlandse vrouwen en kinderen die vastzitten in twee gevangenkampen met IS-strijders in Noordoost-Syrië terug te halen, leidt tot discussie onder wetenschappers. Advocaat André Seebregts pleit er al langere tijd voor en spant nu, samen met collega's, een kort geding aan.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2306588-kort-geding-over-terughalen-is-ers-discussie-onder-experts.html

Flikker toch een eind op domme trutten! Eerst onze rechtsstaat verwerpen en er nu gebruik van willen maken?

Quote:
Over 10, 15 jaar zijn het allemaal twintigers, met een link naar Nederland, die een veel groter gevaar kunnen opleveren.

Dus: flikker er NU een bom op dan zijn ze allemaal nu opgeruimd en hebben we het er over 10 jaar niet meer over.
Minder volk is ook nog eens goed tegen de CO2.

Bombs away!

Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Di Okt 22, 2019 12:27 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Iemand geïnteresseerd in een IS-oorlogsmisdadigster? Misschien als bruidje of zo. Voor € 4.000 te koop!

Met 4.000 dollar kan je IS-vrouw laten ontsnappen uit Syrië

BerichtGeplaatst: Vr Nov 01, 2019 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Twee vrouwen die vanuit Nederland naar IS-gebied zijn vertrokken, hebben zich gisteren gemeld bij de Nederlandse ambassade in de Turkse hoofdstad Ankara. Het ministerie van Buitenlandse Zaken zegt dat ze terug willen naar Nederland. Ze hadden drie kinderen bij zich, van 3 en 4 jaar. Beide vrouwen worden in Nederland verdacht van terroristische misdrijven.

https://nos.nl/artikel/2308474-nederlandse-syriegangers-melden-zich-op-de-ambassade-in-ankara.html

Quote:
Van een van de vrouwen die zich gisteren in Ankara meldden, Fatima H. uit Tilburg, is het Nederlanderschap dezelfde dag ingetrokken

Heel goed!

Quote:
H. heeft nu alleen nog de Marokkaanse nationaliteit en geen papieren waarmee ze naar Nederland kan terugreizen. Het Openbaar Ministerie wil haar vervolgen, maar het is onduidelijk of ze nu nog naar Nederland kan worden uitgezet.

Niet vervolgen. Turkije moet haar uitwijzen en rechtstreeks met haar kinderen naar Marokko sturen. Daar weten ze er wel raad mee.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 01, 2019 11:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik zie de bui alweer hangen. We worden klaargestoomd voor het kindjihadistengebroed op onze samenleving los te laten. En natuurlijk moeten die kindjihadisten ook in Nederland met hun ouders herenigd worden, want VN- of EU-verdragen en zo. Soms lijkt het er wel op dat we door maatschappelijke Mengeles bestuurd worden met levensgevaarlijke experimenten en dito uitwerking op mens en maatschappij.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/349872332/blok-bestudeert-verzoek-terughalen-is-kinderen

BerichtGeplaatst: Vr Nov 01, 2019 13:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Nou, op de eerste plaats wil zo'n volk gewoon niet in mijn land hebben Ze hebben hun zaakjes verspeeld en horen hier niet meer thuis. Opzouten dus!

BerichtGeplaatst: Vr Nov 01, 2019 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Volkomen mee eens. Alleen wil het realisme niet tot de botte koppen van onze bestuurders doordringen.

BerichtGeplaatst: Za Nov 02, 2019 11:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Het hoger doel ligt er ten grondslag aan. Kan me niet voorstellen dat deze keuze berusten op goed onderzoek naar de potentiële risico's.
BerichtGeplaatst: Za Nov 02, 2019 17:34 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

FOTO: “Binnenkort bij u in de buurt in de ballenbak!”

BerichtGeplaatst: Zo Nov 03, 2019 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat zie je verkeerd. Hier kunnen een hoop beroeps geitenwollen sokken, polderaars en Gutmenschen aan gaan sleutelen om er een rechtschapen, lief en koddig kindje van te maken. Dat levert banen op.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 11, 2019 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dit willen sommige bestuurders van ons land dus hierheen laten komen.

'We're going to slaughter you': The children of Syria's IS camp

Mark Stone visits a refugee camp in northern Syria where 70,000 ISIS women and children are living.

One child, who appears to be under 10 years old, asks our team to repent their sins and calmly says: "We're going to kill you by slaughtering you. We will slaughter you."

The camp is a holding centre for the women and children who emerged from the IS “caliphate” when it fell in March.

Although the al Hol camp was supposed to be temporary, many people remain in the camp in squalid conditions.

You can read more in this eyewitness piece from Mark Stone here:
https://www.youtube.com/redirect?v=tW_7me1Nj7w&event=video_description&q=https%3A%2F%2Fnews.sky.com%2Fstory%2Fislamic-state-new-mini-caliphate-forms-at-syrian-al-hol-camp-11858828&redir_token=TReaRECl4IGSkAmDj-GoHQXj0xV8MTU3MzU1NzUyMUAxNTczNDcxMTIx

BerichtGeplaatst: Ma Nov 11, 2019 13:18 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

]IS-jochie: 10 JAAR....'We zullen jullie afslachten'

IS-vrouwen winnen zaak tegen de staat: kinderen moeten terug
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4917191/syrie-nederland-kinderen-kampen-rechter-kort-geding

BerichtGeplaatst: Ma Nov 11, 2019 14:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natuurlijk. Dat heb ik maanden geleden al voorspeld.
Ons land wordt geregeerd door laffe Hollandse boekhoudertjes en ons recht wordt gesproken door laffe Hollandse polderaars.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie