Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Amsterdam Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Welke associaties heb je bij Amsterdam?
Allemaal hufters, op enkelingen uitgezonderd
38%
 38%  [ 13 ]
Leuk voor Amsterdammers, maar ze kunnen niet voetballen.
5%
 5%  [ 2 ]
Gezellig voor een avondje uit.
14%
 14%  [ 5 ]
Leuke stad.
41%
 41%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 34

BerichtGeplaatst: Wo Sep 25, 2019 19:27 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wat gaat het FvD precies doen waardoor het beter wordt ?
En dan niet met algemeenheden aankomen als "de mocromaffia keihard aanpakken" maar dan ook concreet aangeven hoe ze dat gaan doen.

BerichtGeplaatst: Do Sep 26, 2019 9:13 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
En dan niet met algemeenheden aankomen als "de mocromaffia keihard aanpakken" maar dan ook concreet aangeven hoe ze dat gaan doen.

Het FVD gaat proberen om alle Nederlanders weer verantwoordelijk te maken voor hun eigen daden.
Dus als je te hard reed is dat niet de schuld van de agent die de bekeuring uitdeelt, maar van jezelf omdat je te hard reed.
Het zijn de kleine dingen aan het begin die het doen.
Ikzelf heb niet op het FVD gestemd, maar ze hebben wel mijn sympathie.
De partij die ik het meest veracht is D66, met zijn nepkroonjuwelen, op de voet gevolgd door Groenlinks en het CU.

BerichtGeplaatst: Do Sep 26, 2019 17:15 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Mooi, stellen we in ieder geval vast dat Amsterdam een kankergezwel heeft. In de hersenen. En terminaal is.
Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Sep 27, 2019 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Poendert schreef:
Lampje schreef:

Het FVD gaat proberen om alle Nederlanders weer verantwoordelijk te maken voor hun eigen daden.
Dus als je te hard reed is dat niet de schuld van de agent die de bekeuring uitdeelt, maar van jezelf omdat je te hard reed.
Ikzelf heb niet op het FVD gestemd, maar ze hebben wel mijn sympathie.
De partij die ik het meest veracht is D66, met zijn nepkroonjuwelen, op de voet gevolgd door Groenlinks en het CU.

O ja, joh?
En wat als hun daden voortkomen uit het gedrag van de hogere pieten?

BerichtGeplaatst: Vr Sep 27, 2019 20:42 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:

Ik denk dat de mocromaffia siddert en beeft als ze dit lezen, Poendert. Ze gaan zich dankzij FvD realiseren dat ze zelf verantwoordelijk zijn. Ik denk dat ze zich dan wel vier maal bedenken voor ze iemand omleggen.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Zoals zelfs alle zogenaamde serieuze media nu (burgers wisten het al 15 jaar geleden, echter Pim Fortuijn moest hangen)
aangeven heeft het grote kwaad in Amsterdam overwonnen.

De Mocro-maffia mocht van Groen Links/PvdA/D66/VVD uitgroeien tot de grootste macht in de stad...
en misschien inmiddels wel van het land.

De totaal van corrupte netwerkjes aan elkaar hangende Groen Links/PvdA/D66/VVD weten allang
geen onderscheid te ''goed'' en ''slecht'' meer te maken en slaan iedere niveau neer door hun dogmatisch
''racisten'' thema te herkauwen Inhoudsloos, beledigend en bedoeld om goed bedoelende burgers
monddood te maken.

Politici lopen al sinds jaar en dag met een zeiknatte broek nonchalant te doen over dit mega-belangrijke
onderwerp..... (wie is hier nu eigenlijk nog de baas?) .

De wufte ouwelijke Grabberhaus (zoon van een corrupte politicus die asbest promootte tegen beloning),
kijkt tijdens het debat naar voetbal samen met andere ongeinteresseerde VVD'ers.

Klaver geeft in wezen aan dat zijn hele partij drugs gebruikt... etc etc. Over de enorme levenslange gevolgen
van verslaafden hoor je dit verwende provinciale jochie niet. De onderklasse en de gebutste jeugd is hem totaal vreemd.

De ouwe meuk van Amsterdam kruipt weg achter de gordijnen en Halsema wordt door
radicale Salafisten openlijk bespot (zie die schoolkwestie) waarna ze met de staart
tussen de benen afdruipt.

Het provinciale van de huidige gedegenereerde volgzame bevolking is het duidelijks zichtbaar
in de voorspelbare ''kom niet aan mijn dorp'' reacties over dit thema...

Dat soort kleinzielige reacties (zelf voorzien met een cliche foto van een klassieke huizengevel, ha, ha, ha)
vanuit het bijna saaiste totaal ontwrichtte a-sociale dorp van Nederland is meelijwekkend.

Juiste deze provinciale auteurs vormen de drijvende kracht achter het morele verval de Amsterdam en de vrijwillige
overgave aan de keiharde criminaliteit die onderhuids de macht in handen heeft genomen.

Het is een stad zonder verbanden, iedereen leeft in zijn eigen angstige hok. Op fietspaden raakt
men emotioneel al snel overbelast en begint luidt driftig te rinkelen en te gillen wanneer
de kleine provinciale burger iets niet aanstaat...

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Als de FVD aan de macht komt in Amsterdam, (wat waarschijnlijk nooit zal gebeuren) zal men alle criminele Marokkanen bij elk vergrijp terugsturen naar hun geliefde islamitische thuisland. Deze figuren kunnen duidelijk niet functioneren in een democratie.
Uitzetting van buitenlandse criminelen is een normaal verschijnsel in elk zichzelf respecterend land op de wereld.
En kom me niet met het sprookje aan, "Ze zijn hier geboren" want dat snijdt bij mij geen hout.
Het probleem zit volgens mij in het IQ van die jongentjes. Hun God heeft bij het verdelen van het IQ het vrouwelijk deel van hun volk een veel groter IQ toebedeeld dan de Mocro-jongentjes.
Dat kweekt jaloersheid bij dat volk. De jongens zijn jaloers op hun zusjes, omdat die zusjes moeiteloos door de voor de autochtonen bedoelde lesstof fietsen, terwijl hun broertjes zelfs vanuit de verte niet weten waarover de lessen gaan.
Dit is volgens mij bij alle moslimvolken het geval. De mannelijke helft van die volken is doodsbenauwd dat hun veel slimmere zusters de overhand krijgen. Daarom is hun godsdienst zo vrouwonvriendelijk.. Het is de mannelijke angst voor hun geestelijk superieure zusters die via hun religie wordt beteugeld.
Gelukkig is de verdeling tussen de hersens bij de westerse mens gelijker verdeeld. Dat komt door de Boreale oorsprong van de westerse mens. Met onze strenge winters en harde klimaat, kan de natuur zich geen geestelijke verschillen tussen de seksen veroordelen. Dan waren we hier al lang uitgestorven.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Joost Bakker schreef:
Juiste deze provinciale auteurs vormen de drijvende kracht achter het morele verval de Amsterdam en de vrijwillige
overgave aan de keiharde criminaliteit die onderhuids de macht in handen heeft genomen.

Het is een stad zonder verbanden, iedereen leeft in zijn eigen angstige hok. Op fietspaden raakt
men emotioneel al snel overbelast en begint luidt driftig te rinkelen en te gillen wanneer
de kleine provinciale burger iets niet aanstaat...

Spot on!

BerichtGeplaatst: Do Okt 03, 2019 8:48 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik vraag me af hoeveel echte Amsterdammers er tegenwoordig nog in Amsterdam wonen. De meeste vanouds Amsterdammers wonen volgens mij nu in Almere, Purmerend, enz.
De mensen die tegenwoordig in Amsterdam verblijven komen uit een exotisch land of zijn afkomstig uit bv de Achterhoek/Drenthe of elders uit het land. Groot Wassink komt, de naam zegt het al, ergens uit de Achterhoek.
Toch maken dat soort exoten nu de dienst uit in onze hoofdstad. Niks tante Toos of ome Willem, het is nu Amhed geworden of Katinga.
Maar ook de huidige Amsterdammers hebben nog steeds de grootste bek. Dat dan weer wel.
Waar komt Halsema eigenlijk vandaan? Waarschijnlijk Friesland of van een Gronings boerengeslacht als je de naam nagaat.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 04, 2019 19:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wat mij betreft mag het Rijk de gemeente Amsterdam met hetzelfde bedrag korten als de gemeente Amsterdam hier geld aan uitgeeft.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 04, 2019 22:27 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Het blijft een topstad en niet alleen binnen de grachtengordel .

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 10:51 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Gebouwd met uitbuiting, roof en slavenhandel. Zo kan ik ook strooien met geld.

Overigens ontken ik niet dat in Amsterdam goede dingen zijn, zoals talrijke musea e.d. Maar dat maakt de stad geen haar beter. Die zaken zouden ook ergens anders kunnen staan.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Het provinciale van de huidige gedegenereerde volgzame bevolking is het duidelijks zichtbaar
in de voorspelbare ''kom niet aan mijn dorp'' reacties over dit thema Amsterdam.

Dat soort kleinzielige reacties (zelf voorzien met een cliche foto van een klassieke gevel, ha, ha, ha)
vanuit het bijna saaiste totaal ontwrichtte a-sociale dorp van Nederland is meelijwekkend.

Overigens is Amsterdam voor 99,9 procent gebouwd op de graanhandel over de Oostzee...
Slavenhandel is per saldo (kosten/baten) nooit winstgevend geweest en Suriname al helemaal niet.

Evenals nu lieten de, min of meer in het anonieme opererende, liberale en Calvinistische
slavenhandelaren (onder meer veel Joodse handelaren) het Nederlandse volk opdraaien voor de
(beveiligings) kosten onderwijl ze zelf de baten in hun zak staken en hun smerigheden ver weg
verborgen ongestraft ten toon spreidden.

De wereld is wat dat betreft heel weinig veranderd...

Het zijn nog steeds nakomelingen van slavenhandelaren als Diederik Samson als Assher die samen
met types als Rutte en wat CDA- en D66 gespuis het Nederlandse volk bestelen voor hun eigen
verborgen agenda, leidend tot de niet meer te stuiten macht van de veelal
Marokaanse en Turkse drugssyndicaten.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 11:23 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ook even ter illustratie, het Concertgebouw bij avond. Niet alleen van buiten geweldig maar ook binnen! De akoestiek is van wereldklasse. Geweldig voor zowel klassieke als romantische muziek.
Beschaafd publiek ook. Kortom, een aanrader.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 11:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Alweer een foto? Meer heb je niet?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 12:49 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Joost Bakker schreef:
in de voorspelbare ''kom niet aan mijn dorp'' reacties over dit thema Amsterdam.

Dat soort kleinzielige reacties (zelf voorzien met een cliche foto van een klassieke gevel, ha, ha, ha)

Overigens is Amsterdam voor 99,9 procent gebouwd op de graanhandel over de Oostzee...
Slavenhandel is per saldo (kosten/baten) nooit winstgevend geweest en Suriname al helemaal niet.

Evenals nu lieten de, min of meer in het anonieme opererende, liberale en Calvinistische
slavenhandelaren (onder meer veel Joodse handelaren) het Nederlandse volk opdraaien voor de
(beveiligings) kosten onderwijl ze zelf de baten in hun zak staken en hun smerigheden ver weg
verborgen ongestraft ten toon spreidden.

De wereld is wat dat betreft heel weinig veranderd...

Het zijn nog steeds nakomelingen van slavenhandelaren als Diederik Samson als Assher die samen
met types als Rutte en wat CDA- en D66 gespuis het Nederlandse volk bestelen voor hun eigen
verborgen agenda, leidend tot de niet meer te stuiten macht van de veelal
Marokaanse en Turkse drugssyndicaten.

En jij en/of je ouders hebben natuurlijk in geen enkel opzicht geprofiteerd van de 'moderne' slavernij van de gastarbeiders, Polen, Joego's en Roemenen.
Met moderne slavernij bedoel ik dan dat buitenlanders mogen opdraven om vies, zwaar en ongezond werk te verrichten voor een hongerloontje, met huisvesting die jij of je ouders nog niet goed genoeg voor je hond vinden, en uiteraard slecht betaald.
Ergens wel logisch dat een goed opgeleide en vooral een hoge dunk van zichzelf hebbende Nederlander zich niet verlaagd tot minderwaardige baantjes als w.c.'s schoonmaken, aspergesteken, vloeibaar metaal bewerken in hoogovens enz. Want vies, zwaar, minderwaardig en een beloning waar een 5-jarige kleuter nog geen genoegen mee zou nemen.
Geef jij dan nu eens het goede voorbeeld, Joost, en laat zien dat jij ook de kwaadste niet bent. Sta je baan af aan een buitenlander en ga zelf grasmaaien.

Idea

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 12:50 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Alweer een foto? Meer heb je niet?

Soms zegt een beeld meer dan duizend woorden.

Very Happy

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 19:56 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Niks bijzonders, protserig neoklassiek, dat Conceretgebouw. Verder is Amsterdam plaatselijk wel mooi, daar niet van. Jammer dat er amsterdammers wonen.

Dan liever Ljouwert

https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi79qitp4jlAhWfDrkGHbnuBAUQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fheavenly-holland.com%2Fhistorical-leeuwarden%2F&psig=AOvVaw1MhmnGmZIuG5M_NmvmhnBt&ust=1570474387578579
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 1:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Jip schreef:
En jij en/of je ouders hebben natuurlijk in geen enkel opzicht geprofiteerd van de 'moderne' slavernij van de gastarbeiders, Polen, Joego's en Roemenen.
Met moderne slavernij bedoel ik dan dat buitenlanders mogen opdraven om vies, zwaar en ongezond werk te verrichten voor een hongerloontje, met huisvesting die jij of je ouders nog niet goed genoeg voor je hond vinden, en uiteraard slecht betaald.
Ergens wel logisch dat een goed opgeleide en vooral een hoge dunk van zichzelf hebbende Nederlander zich niet verlaagd tot minderwaardige baantjes als w.c.'s schoonmaken, aspergesteken, vloeibaar metaal bewerken in hoogovens enz. Want vies, zwaar, minderwaardig en een beloning waar een 5-jarige kleuter nog geen genoegen mee zou nemen.
Geef jij dan nu eens het goede voorbeeld, Joost, en laat zien dat jij ook de kwaadste niet bent. Sta je baan af aan een buitenlander en ga zelf grasmaaien.

Als die gastarbeiders 't in hun eigen land beter hadden dan zouden ze wel daar gebleven zijn.
Ze verdienen hier kennelijk altijd nog stukken meer dan daar.
Zouden de werkgevers in Nederland de onaangenaamste baantjes voldoende extra belonen, dan zouden er echt wel genoeg binnenlanders voor te vinden zijn.
Maar neen, buitenlanders hierheen halen is goedkoper en levert dus meer winst op.
Dat die buitenlanders dan wel in velerlei opzichten voor rekening van de staat komen zal de desbetreffende werkgevers 'n zorg zijn.
In wezen subsidieert de overheid dus ondernemers met enorme bedragen (ter zake van extra huisvesting, onderwijs, gezondheidszorg, criminaliteitskosten, enz.), door buitenlandse arbeid hier te lande toe te laten.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 7:59 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Verder is Amsterdam plaatselijk wel mooi, daar niet van. Jammer dat er amsterdammers wonen.

Hear, hear! Very Happy

Laatst aangepast door Tedje van Es op Vr Okt 11, 2019 15:58, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 8:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De Polen, Roemenen, Tsjechen, Italianen, Oostenrijkers, Spanjaarden, Joegoslaven, enzovoorts, die destijds hierheen kwamen, verdienden goed geld. Van moderne slavernij was geen sprake.
Verder zijn deze mensen helemaal in de samenleving opgegaan, ze trouwden met Nederlandse meisjes en werden gewone Nederlanders.
Je vindt alleen nog maar de achternamen terug.

Dat er nu sprake is van moderne slavernij mag geheel op het conto van Brussel geschreven worden die het mogelijk heeft gemaakt om loonslaven te importeren.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 8:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

In het buitenland gaan werken was ook in mijn jeugd al een kwestie van avontuur.
Ik kreeg destijds een aanbod uit Heidelberg om een zuurstofleiding over een rivier te vernieuwen. Dat laswerk verdiende goed en was spannend. Voor onderdak werd gezorgd.
Er waren meer mensen uit mijn regio die in buitenlanden werkten voor meer centen of de spanning. Ook veel figuren trokken voor de verdienste naar de bouw in de Randstad. Dat was niet omdat hier geen werk was, maar buiten de regio waren de verdiensten beter en het was leuk. Je zag nog wat van de wereld en leerde ook wat bij, net als vroeger de gildegezellen.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 22:50 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

estudiant schreef:

Ook even ter illustratie, het Concertgebouw bij avond. Niet alleen van buiten geweldig maar ook binnen! De akoestiek is van wereldklasse. Geweldig voor zowel klassieke als romantische muziek.
Beschaafd publiek ook. Kortom, een aanrader.

Jawel Cool
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

De grote zaal van het Concertgebouw. Schitterend interieur met een mooi orgel van Maarschalkerweerd.
Leent zich uitstekend voor o.m. de derde orgelsymfonie van Saint-Saëns

https://m.youtube.com/watch?v=GmEb7J_Mslk

BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Poendert schreef:
Als de FVD aan de macht komt in Amsterdam, (wat waarschijnlijk nooit zal gebeuren) zal men alle criminele Marokkanen bij elk vergrijp terugsturen naar hun geliefde islamitische thuisland. Deze figuren kunnen duidelijk niet functioneren in een democratie.
Uitzetting van buitenlandse criminelen is een normaal verschijnsel in elk zichzelf respecterend land op de wereld.
En kom me niet met het sprookje aan, "Ze zijn hier geboren" want dat snijdt bij mij geen hout.
Het probleem zit volgens mij in het IQ van die jongentjes. Hun God heeft bij het verdelen van het IQ het vrouwelijk deel van hun volk een veel groter IQ toebedeeld dan de Mocro-jongentjes.
Dat kweekt jaloersheid bij dat volk. De jongens zijn jaloers op hun zusjes, omdat die zusjes moeiteloos door de voor de autochtonen bedoelde lesstof fietsen, terwijl hun broertjes zelfs vanuit de verte niet weten waarover de lessen gaan.
Dit is volgens mij bij alle moslimvolken het geval. De mannelijke helft van die volken is doodsbenauwd dat hun veel slimmere zusters de overhand krijgen. Daarom is hun godsdienst zo vrouwonvriendelijk.. Het is de mannelijke angst voor hun geestelijk superieure zusters die via hun religie wordt beteugeld.
Gelukkig is de verdeling tussen de hersens bij de westerse mens gelijker verdeeld. Dat komt door de Boreale oorsprong van de westerse mens. Met onze strenge winters en harde klimaat, kan de natuur zich geen geestelijke verschillen tussen de seksen veroordelen. Dan waren we hier al lang uitgestorven.

Dat moet je toch even uitleggen. Wat heeft het klimaat in godsnaam te maken met de hersencapaciteiten van mannen versus die van de vrouwen?
Want je doet nu net alsof vrouwen hier nooit als derderangs wezens zijn behandeld.

Weerwoord forum index » Binnenland