Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Waanzinnig Boerkaverbod Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 8:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik denk dat in een maatschappij waar de vrouw ondergeschikt is, haar seksualiteit dat ook is.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 9:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
douw me niet in de hoek van de vooroordelen.

...

Ik denk dat man hier het sleutelwoord is.

Het is mij volkomen duidelijk dat bij jou altijd de man het sleutelwoord is Very Happy

Als man een ras was, dan was jij zo'n beetje de grootste racist.

Tedje van Es schreef:
Ik denk dat in een maatschappij waar de vrouw ondergeschikt is, haar seksualiteit dat ook is.

Exact.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 10:31 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Mannen willen altijd alleen neuken en lopen altijd achter hun pik aan .
Vrouwen komen voldoende aan hun trekken, daar vrouwvolk klaarkomen op het kinderen krijgen is middel seks dus voor hen bijzaak .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 10:58 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Nou... de vrouwen die ik ken denken daar toch heel anders over...

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 12:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
Vrouwen komen voldoende aan hun trekken, daar vrouwvolk klaarkomen op het kinderen krijgen is middel seks dus voor hen bijzaak .

Wat een totale onzin dit.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 12:56 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Cliff schreef:
10 miljoenste schreef:

buiten dat, wat een tenen krom trekkende zin zeg, ik begrijp er de helft niet van...pffff
BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 13:07 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Jip schreef:
Cliff schreef:
Oh, ik durf de discussie wel aan... maar jij bent één vulkaan van vooroordelen... in iedere discussie met jou moet ik lezen 'jij vindt dit...' terwijl ik dat dus helemaal niet vind...

Waarom moet ik een onderzoek proberen te vinden over hoe islamitische vrouwen hun seksualiteit beleven? Waarschijnlijk bestaat het niet, omdat in Islamitische landen zo'n onderzoek totaal geen plaats mag vinden.

Het is hetzelfde als de seksuele beleving van de vrouw in Nederland... 100 jaar geleden. Vraag maar eens aan de nog levende oma's hoe ze hun seksualiteit ervaren hebben, dan weet je genoeg. Er zijn een hoop oma's die hun hele leven nooit een orgasme hebben ervaren.

In Islamitische landen is het niet anders. Het seksuele genot van de vrouw is daar totaal ondergschikt aan alles. De man gaat er simpelweg op, de vrouw mag niet weigeren en haar lot is om een flink aantal kinderen te baren. That's it.

Mensen die dit niet willen erkennen zijn ziende blind.

Vergelijk dat eens met de huidige Nederlandse vrouwen onder de 40. Ze weten prima wat ze willen, ze masturberen met regelmaat en zorgen ervoor dat ze ook aan hun trekken komen tijdens een vrijpartij.

En Jip, zal ik eens hetzelfde opmerken? Ja, ik ben een man... maar jij een oude alleenstaande vrouw. Jij weet nog veel minder hoe de jonge vrouw haar seksualiteit ervaart dan ik... want ik ben tenminste nog onderdeel van die beleving.... Jij leest er hooguit in de Viva iets over...

Absoluut niet. Ik discussieer als vrouw. Net zoals jij als man discussieert.
En douw me niet in de hoek van de vooroordelen. Integendeel, ik protesteer tegen jouw vooroordelen.
Want jij gaat er automatisch van uit dat vrouwen dit en vrouwen dat....
Nou mooi niet meneertje Cliff.
Als jij het niet nodig vindt om een onderzoek proberen te vinden over hoe islamitische vrouwen hun seksualiteit beleven omdat zo'n onderzoek waarschijnlijk niet bestaat, geeft jou niet het recht om hier een vooroordeel te vermommen als mening of feit.

Klopt, en toch zijn er een hele hoop oma's die jou rode oortjes kunnen bezorgen als ze vertellen van hun seksuele escapades.
En er zijn ook ongetwijfeld een hele hoop moderne 21-eeuwse vrouwen die nog nooit een orgasme hebben beleefd. Met of zonder partner.
Want ik ben dus zelf geen oma, maar heb er wel de leeftijd voor.
Nou, ik moet de eerste meid nog tegenkomen die net zoveel orgasmes heeft als ik had op hun leeftijd.

En net als in islamitische landen was het vrouwelijke orgasme hier ondergeschikt aan alles. Sterker nog, de vrouw die plezier beleefde aan seks was een ontaarde vrouw, was geestelijk ontwricht, instabiel enz. Allemaal bepaald door mannen die wetenschappelijk geschoold waren.
Dus wat is hier het sleutelwoord? Wetenschap of religie of man?
Ik denk dat man hier het sleutelwoord is.

En als aanvulling, wellicht willen we geloven dat de vrouw gelijke rechten heeft in het westen maar de praktijk wijst natuurlijk anders uit, vrouwen in gelijke functies wat werk betreft krijgen vaak minder betaald, op hoge posities zijn ze schaars, als ze zwanger worden worden ze gelijk gezien als kostenpost, dat ze zwanger worden is overigens ook een [unt waardoor ze vaak niet de functie krijgen die een man wel krijgt. In heel veel huishoudens is de man nog steeds de kostwinner of de main kostwinner en vaak niet bij keuze van de vrouw. Ook in het westen worden vrouwen sexueel uitgebuit tegen hun wil en nog altijd beduidend meer dan mannen.
Bij veel zogemaande mannen beroepen worden vrouwen nog steeds vaak raar aangekeken of zelfs weg gepest omdat de heersende mannen vinden dat de vrouw daar niet hoort. Vrouwen worden nog steeds na gefloten en lastig gevallen op straat en niet alleen door de allochtone islamitische man. Vrouwen worden ook nog steeds vaak verkracht of aangerand en meer dan we denken en ook hier weer niet alleen door de allochtone moslim man.
en dan heb ik het nu alleen over nederland, in andere westerse landen is het nog erger gesteld...er is zelfs een wereldmacht waarvan de president de vrouw voornamelijk ziet als lust en gebruikobject van de man...Grab them by the pussy!!!

Kortom, kom maar niet met de verhalen dat vrouwen hier gelijk worden behandeld of als gelijkwaardig worden gezien,,,
BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 15:42 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

10 M
Vrouwen komen voldoende aan hun trekken, daar vrouwvolk klaarkomen op het kinderen krijgen is middel seks dus voor hen bijzaak
Quote:
Cliff

Overdrijven met 'totale' onzin om kracht bij te zetten ?
Bepaalde toegevoegd ---- geeft ruimte aan invulling .

Bepaalde - vrouwen komen voldoende aan hun trekken, daar vrouwvolk klaarkomen op het kinderen krijgen is middel seks dus voor hen bijzaak .
Bepaalde vrouwen komen klaar op kerels met ,n dikke portemonnee of buidelzak .
Bepaalde vrouwen krijgen orgasme van spul uit IVF diepvrieskasten .
Bepaalde vrouwen genieten van geld van hun mannen , en betalen outdoors potente minnaars voor orgasmen .
Op seksueel gebied genieten Arabische vrouwen van bepaalde geheimen, die ik niet ga verklappen, daar ze zelf te vinden zijn .
BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 16:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Faissal schreef:
En als aanvulling, wellicht willen we geloven dat de vrouw gelijke rechten heeft in het westen maar de praktijk wijst natuurlijk anders uit, vrouwen in gelijke functies wat werk betreft krijgen vaak minder betaald, op hoge posities zijn ze schaars, als ze zwanger worden worden ze gelijk gezien als kostenpost, dat ze zwanger worden is overigens ook een [unt waardoor ze vaak niet de functie krijgen die een man wel krijgt.

Dat speelt inderdaad deels een rol, maar een evenzo grote rol speelt dat heel veel vrouwen parttime willen werken (ook als ze geen kinderen hebben). En parttime functies geven zelden uitzicht op promotie naar hogere functies. Of dat terecht is, is weer een andere discussie... maar het 'glazen plafond' wordt in Nederland sterk gedefinieerd doordat vrouwen veel minder werken dan mannen (los van het hebben/krijgen van kinderen)

Wil Portegijs, wetenschappelijk medewerker van het SCP, zei op de hoorzitting: „Deeltijd is diep ingesleten in onze maatschappij.” Ze ziet dat circa 70 procent van de vrouwen die in deeltijd werken geen jonge kinderen heeft. Ze raadt de overheid aan om vooral te kijken naar oudere vrouwen die, zelfs nadat hun kinderen de deur uit zijn, in deeltijd blijven werken. „Waarom gaan zij niet meer uren werken?” Wieteke Graven, partner bij McKinsey, raadt aan om standaard met zulke vrouwen een gesprek te houden over of zij willen ’opschalen’ in het aantal gewerkte uren, dat gebeurt nu vaak niet.

https://www.telegraaf.nl/financieel/3139685/stimuleer-vrouwen-om-meer-uren-te-werken

Volgens het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) werkt circa 70% van de vrouwen zonder (thuiswonende) kinderen in deeltijd.

https://www.telegraaf.nl/vrouw/1147624651/waarom-werk-je-als-vrouw-zonder-kinderen-niet-gewoon-fulltime

Heel veel vrouwen vinden het wel best om in deeltijd te werken, ze willen helemaal niet fulltime werken. Het standaard-antwoord is dan vaak 'komt door de kinderen' maar onderzoek wijst uit dat ook alleenstaande vrouwen of samenwonende vrouwen waarbij er geen kinderen zijn tóch deeltijd werken.

Naar mijn mening blijft dat de grootste drempel voor promotie.

Quote:
In heel veel huishoudens is de man nog steeds de kostwinner of de main kostwinner en vaak niet bij keuze van de vrouw.

Ook hier scoort het westen beter dan islamitische landen.

Quote:
Ook in het westen worden vrouwen sexueel uitgebuit tegen hun wil en nog altijd beduidend meer dan mannen.

Quote:
Bij veel zogemaande mannen beroepen worden vrouwen nog steeds vaak raar aangekeken of zelfs weg gepest omdat de heersende mannen vinden dat de vrouw daar niet hoort.

Quote:
Vrouwen worden nog steeds na gefloten en lastig gevallen op straat en niet alleen door de allochtone islamitische man.

Maar wel het meest door mannen vanuit een islamitische cultuur.

Quote:
Vrouwen worden ook nog steeds vaak verkracht of aangerand en meer dan we denken en ook hier weer niet alleen door de allochtone moslim man.

Quote:
en dan heb ik het nu alleen over nederland, in andere westerse landen is het nog erger gesteld...er is zelfs een wereldmacht waarvan de president de vrouw voornamelijk ziet als lust en gebruikobject van de man...Grab them by the pussy!!!

Quote:
Kortom, kom maar niet met de verhalen dat vrouwen hier gelijk worden behandeld of als gelijkwaardig worden gezien,,,

Er is heel veel ruimte voor verbetering, maar het is nergens zo slecht als in landen met een islamitische cultuur.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 16:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
Bepaalde - vrouwen komen voldoende aan hun trekken, daar vrouwvolk klaarkomen op het kinderen krijgen is middel seks dus voor hen bijzaak .
Bepaalde vrouwen genieten van geld van hun mannen , en betalen outdoors potente minnaars voor orgasmen .
Op seksueel gebied genieten Arabische vrouwen van bepaalde geheimen, die ik niet ga verklappen, daar ze zelf te vinden zijn .

Ik heb het over een orgasme uit seksueel genot. Ik weet niet precies wat jij een orgasme noemt, maar het krijgen van kinderen is een behoorlijk pijnlijke aangelegenheid en de rest van je betoog beschrijft hooguit de motieven waarmee vrouwen in een relatie zitten, maar zeggen niets over seksueel genot.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 19:03 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Ik heb het over een orgasme uit seksueel genot. Ik weet niet precies wat jij een orgasme noemt,
Ikke, de geit, of bok ?
Quote:
maar het krijgen van kinderen is een behoorlijk pijnlijke aangelegenheid
Misschien 't eerste kind, maar de rest floppen er pijnloos uit als stukken zeep .
Vergelijking van 2 grootheden tonen aan dat bijna alle mannen de gehandicapten zijn .
Quote:
en de rest van je betoog beschrijft hooguit de motieven waarmee vrouwen in een relatie zitten, maar zeggen niets over seksueel genot.
Fulltime werkende vrouwen kunnen tijdens pauzes elektrisch vibreren of kolven, want na gedane fabrieksarbeid vallen beiden zonder zin in slaap .
BerichtGeplaatst: Di Okt 08, 2019 8:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Faissal schreef:
...Kortom, kom maar niet met de verhalen dat vrouwen hier gelijk worden behandeld of als gelijkwaardig worden gezien,,,

Alles uit jouw betoog wordt door ons veroordeeld of bekritiseerd en er wordt aan gewerkt om er het hoofd aan te bieden of zelfs af te schaffen.
Dus je kunt roepen wat je wilt maar in vergelijking met onze cultuur is en blijft de islam achterlijk, want daar wordt niks afgeschaft.

BerichtGeplaatst: Di Okt 08, 2019 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
Fulltime werkende vrouwen kunnen tijdens pauzes elektrisch vibreren of kolven, want na gedane fabrieksarbeid vallen beiden zonder zin in slaap .

Ik vraag me na dit soort antwoorden af of jij ooit een normale relatie hebt gehad. Het lijkt erop dat je nogal een moeilijke scheiding hebt doorstaan en vol wrok kijkt naar vrouwen... een beetje zoals Jip kijkt naar mannen Smile

BerichtGeplaatst: Di Okt 08, 2019 14:57 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Zo vraag ik me af waarom je herhaaldelijk oproept, om vrouwen zoveel mogelijk fulltime te gaan werken ?
Ligt het ware geluk in het bedrijfsleven ? of betaalde bijklus ?
Zo vermoed ik dat je vrouw ook hele dagen werkt om 't huwelijk in stand te houden, met elkaar te ontwijken .
Een beetje Neelie Kroes, Annemarie Jorritsma, Maij-Weggen, Annelies Verstand.beeld .

Graag terug naar een kijk op de relaties van moslims - boerka's met ,n derde pijp gat ?
BerichtGeplaatst: Di Okt 08, 2019 15:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
Zo vraag ik me af waarom je herhaaldelijk oproept, om vrouwen zoveel mogelijk fulltime te gaan werken ?

Ik ben voor emancipatie. Het aantal fulltimers in Nederland zou verdeeld moeten zijn over 50% mannen en 50% vrouwen.

Quote:
Ligt het ware geluk in het bedrijfsleven ? of betaalde bijklus ?

Joh, ga werken Laughing

Quote:
Zo vermoed ik dat je vrouw ook hele dagen werkt om 't huwelijk in stand te houden, met elkaar te ontwijken.

Wie weet Smile

Zou de reden kunnen zijn waarom we zo vaak samen op vakantie gaan naar één of ander eenzaam eiland en daar seks hebben als konijnen.

Quote:
Graag terug naar een kijk op de relaties van moslims - boerka's met ,n derde pijp gat ?

Wat is het tweede gat dan?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 9:25 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
ik ben voor emancipatie. Het aantal fulltimers in Nederland zou verdeeld moeten zijn over 50% mannen en 50% vrouwen.
Maak dat maar eens duidelijk bij de vrouwenvoetbal bond, geheid dat het je daar niet lukt.
Quote:
Joh, ga werken
ik verhuur liever mijn baan.
Quote:
Zou de reden kunnen zijn waarom we zo vaak samen op vakantie gaan naar één of ander eenzaam eiland en daar seks hebben als konijnen.
Moet je eens de zwarte konijntjes proberen - Maar wat doe je na 1/2 uurtje seksen met de overblijvende 23,5 uren ?
Quote:
Wat is het tweede gat dan?
Nooduitgang .
BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 17:43 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Het is op zich heel bijzonder hoe een onderwerp als “waanzinnig boerkaverbod” uiteindelijk tot sekstherapie kan verworden.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 19:00 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
10 miljoenste schreef:

Ik heb het over een orgasme uit seksueel genot. Ik weet niet precies wat jij een orgasme noemt, maar het krijgen van kinderen is een behoorlijk pijnlijke aangelegenheid en de rest van je betoog beschrijft hooguit de motieven waarmee vrouwen in een relatie zitten, maar zeggen niets over seksueel genot.

Eens, maar ik denk dat 10 miljoenste een soort bevrediging bedoelt, en dan geen seksuele bevrediging, maar meer het gevoel 'ergens' bij te horen, of om je man aan je te binden. Kortom, vrouwen die geen flauw idee hebben hoe ze hun eigen leven kunnen invullen en zich dan maar zwanger laten maken.
Gewoon omdat ze te lui of te stom zijn om iets anders te willen of kunnen.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 15:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Het is op zich heel bijzonder hoe een onderwerp als “waanzinnig boerkaverbod” uiteindelijk tot sekstherapie kan verworden.

Een boerka heeft alles met seks te maken. Het is een kledingstuk van een seksueel bekrompen religie.

BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 15:46 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Zo! Horen jullie het ook eens van een ander!

De Syrische Dareen Hasan, die sinds enkele jaren in Nederland woont, schreef op haar Facebookpagina een vurig pleidooi over het recht om als vrouw te genieten van seks. Uit de hele Arabische wereld kwamen reacties.
Haar woorden zijn meer dan een plat betoog over seks, zegt Hasan. ‘Alles in de islam draait om het domineren van een vrouwenlichaam.’

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/syrische-feministe-op-facebook-ik-had-seks-en-ik-schaam-me-niet~bde635f0/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Of deze:
Vanuit een buitenwijk in Haarlem bestiert de Syrische filmmaker Dareen Hasan Halimah een internationaal Arabisch feministisch platform. Ze vertelt me over Arabisch en westers feminisme, over ouderwetse misogynie en moderne onderdrukking door de linkse Gutmensch, en waarom ze de politieke islam wel degelijk gevaarlijk vindt.

https://decorrespondent.nl/10375/arabisch-feminisme-woont-ook-in-haarlem-maak-kennis-met-dareen-hasan-halimah/1322163917250-ee843ff4

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 16:29 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:

Een boerka heeft alles met seks te maken. Het is een kledingstuk van een seksueel bekrompen religie.

Ja, ik zou gedacht hebben dat een boerka weinig seksuele associaties zou hebben, maar deze draad bewijst dat het kennelijk anders is.
Wel is het bekend dat zwarte maskers in bepaalde omstandigheden nogal seksueel prikkelend kunnen zijn. En dat roept de boerka kennelijk -in ieder geval hier- op.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:00 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Ja, ik zou gedacht hebben dat een boerka weinig seksuele associaties zou hebben, maar deze draad bewijst dat het kennelijk anders is.

Huh? Meen je dat echt? De boerka heeft alles met seksualiteit te maken!

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Waarom noemt iedereen het een boerkaverbod? De 'Wet gedeeltelijk verbod gezichtsbedekkende kleding' is een gedeeltelijk verbod op het dragen van gezichtsbedekkende kleding in het onderwijs, het openbaar vervoer, overheidsgebouwen en de zorg. Volledig terecht, niemand wordt vrolijk als ik met een bivakmuts op, een overheidsgebouw binnenstap.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Jip schreef:

Want als hier vrouwen mogen rondlopen als hoeren of barbiepoppen, dan mogen deze vrouwen zich ook vermommen als brievenbus.

Dat mogen deze vrouwen ook. Maar niet op locaties waar communicatie onmisbaar is voor een kwalitatieve dienstverlening of de sociale veiligheid.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

estudiant schreef:

Net als de regels van onze Christelijke God......

Het gaat niet om het schrift maar om de hedendaagse praktijktoepassing.
Waanzinnig Boerkaverbod
  Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie