Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Brexit/Nexit voorbode van nieuwe "Gouden Eeuw" Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 18:29 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
Jip schreef:

JOUW VOOROUDERS hebben mensen uitgebuit.

Dat bekt weer lekker hè? Misschien doet het je gemoedsrust goed.

En nu? Moet ik mij schuldig voelen? Moet ik heel hard gaan schreeuwen "Mea culpa. Mea culpa. Mea maxima culpa. Het is allemaal onze schuld." of zoiets? Moet ik aflaat gaan doen?

Wat is nou je punt?

Als dit jou nu nog niet duidelijk is, weet ik het ook niet meer.
Maar jij wilt dus een staatsgreep plegen, links uit de macht zetten en met verraders afrekenen.
Zie de samenvatting van jouw 'oplossing' in de reactie van Estudiant.
Jij kunt je zo aansluiten bij ISIS of Al Quada.
Want jouw gedachten (nou ja, emoties) zijn precies hetzelfde.
Hoe zit het met jouw gemoedsrust?

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2019 17:01 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Hij reageert echt niet meer hoor! Maar wel mooi dat hij zo open is over de democratische waarden en normen. Ik vrees overigens dat dit gedachtengoed wijd verspreid is binnen zijn kringen.
Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2019 22:07 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik heb een tijdje rondgezworven in islamitische landen. Daar was geen land bij waarin ik zou willen wonen, en zeker mijn dochters niet. Dat wens je niemand toe.
Ook keek ik rond in de Balkanregio, die onder het islamitische juk hadden geleden. Dat wens je ook niemand toe.
Toch hebben die meeste inwoners van de Balkanlanden hun eigen cultuur en eerlijkheid behouden . Dit komt hoofdzakelijk omdat dat soort mensen een onverzettelijke trotse imborst hebben naast vaderlandsliefde.
Dat soort trots zie ik hier nog dadelijk niet bovendrijven. Wij zullen gedogen tot we uit al onze rechten zijn gedoogd. En kruipen.
Vergeet niet dat honderd jaar geleden in Turkije nog 1/3 % van de bevolking christelijk was. Waarschijnlijk heeft elke Turk ergens nog christelijke of niet islamitische grootouders of het zijn afstammelingen van boerenslaven uit de Oekraine of de Krim geroofd.
Assad is de heerser van het seculiere Syrie via de Baath-partij, een seculiere partij opgericht door een christen, een soenniet en een aleviet. Die afgeproken hadden om hun land strikt seculier te leiden. Daar kwam de islam uit Arabie tegen in opstand, met steun van het westen, samen met de heilige Obama en de EU.
Als wij niet uit de doorgedraaide EU stappen vergaat het ons net als de Syriers of de oorspronkelijke bevolking van Egypte. De Kopten.
Het gaat sluipenderwijs. Die Kopten mogen al een paar jaar geen varkens meer houden

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 12:31 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje? Ben je je tekst kwijt?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 17:03 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje haalt zijn teksten uit bepaalde bronnen. Mogelijk realiseert hij zich dat het klakkeloos overnemen van bepaalde teksten gevolgen kunnen hebben wanneer je er nader op inzoomt.

De apolegeten van de omvolking zijn deel van het probleem. Wellicht moet er eerst worden afgerekend met de verraders in eigen gelederen. Want Wie de Islamisering wil stoppen moet eerst links uit de macht ontzetten.

Dit komt uit dezelfde bron:

De linksen van nu zijn de eigenlijke primaire infectie van de westerse staatslichamen, als men dit oeroude maatschappijbegrip wil gebruiken. Zij, de linksen, die het Westen niet op de knieën konden krijgen door verwoestende wereldoorlogen of verkiezingen, proberen dit tegenwoordig door de grootste bevolkingsuitwisseling te ensceneren die de geschiedenis ooit heeft gezien.

en

Linksen werken als HIV-virussen op westerse staatslichamen. Het is hun taak het immuunsysteem van het lichaam via de besmetting van een dodelijke indringer te misleiden en het afweermechanisme niet op deze indringer, maar op zichzelf te richten.

Deze vergelijking zou vermoedelijk ook de Romeinse politicus Cicero gekozen hebben, mits het bestaan van virussen en die van het lichaamseigen afweersysteem in zijn tijd bekend geweest zouden zijn. Want ook hij was zich meer dan bewust van het vernietigende effect van het “verraad van binnenuit”- zoals hij het noemde – op het voortbestaan van een natie. Hij noemde deze interne verraders terecht “de ware pest”:

Bron:
Michael Mannheimer
Erhebt euch von euren Sofas! Geht auf die Straßen! Greift zu den Waffen, wenn es keine anderen Mittel gibt!“

Je ziet, infiltreren op de sociale media is vrij eenvoudig.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 17:37 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Ik lees veel emotie en waardeoordelen. Voorts zie ik veel onsamenhangende extremistische pamfletten ( van Cicero tot Merkel)
Dan zie ik dat de grenzen sluiten een oplossing zou kunnen zijn, maar dan moet eerst alles wat maar een beetje links is uit de macht worden gezet en moet worden afgerekend met z.g. verraders in eigen gelederen.

In Denemarken zijn de Sociaal-Democraten overstag en hebben zij hun koers van verraad aan het volk verlegd naar opkomen voor het volk en het conserveren van de door hen gekoesterde (en bevochten en opgebouwde en betaalde) verzorgingsstaat. Want zoals we weten leidt aanhoudende ongebreidelde massaïmmigratie va niet-inpasbaren tot ondermijning van de vezorgingsstaat. En we weten allemaal wel welke instromen hier niet-inpasbaar zijn. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, omdat het moet. Wel, van een dergelijk gezond realisme zie ik gedegenereerd links hier in Nederland helaas nog niet binnenkort doordrongen.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/de-deense-sociaal-democraten-koesteren-de-arbeiders-en-zijn-hard-voor-migranten~b5873aba/

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Very Happy Afleidingsmanoeuvre?
De lijn in Denemarken heeft niets te maken met je rechtsextremistische opvatting ( geleend van de rechts extremist Michael Mannheimer)
t.w:
"De apolegeten van de omvolking zijn deel van het probleem. Wellicht moet er eerst worden afgerekend met de verraders in eigen gelederen. Want Wie de Islamisering wil stoppen moet eerst links uit de macht ontzetten".
aldus Loetje, overeenkomstig de leer van Michael Mannheimer.

Bedenk je overigens zelf ook nog wel eens iets, of leen je het allemaal Mannheimer?

Mannheimers lijfspreuk:
„Erhebt euch von euren Sofas! Geht auf die Straßen! Greift zu den Waffen, wenn es keine anderen Mittel gibt!“

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2019 22:50 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Kan je ook nog inhoudelijk reageren in plaats van alleen maar trollen? Want massaïmmigratie van niet-inpasbaren is namelijk wel degelijk de doodsteek voor de sociale cohesie, voor de welvaart, voor de verzorgingsstaat. En dat hebben de Deense sociaal-democraten dus goed gezien, dit in tegenstelling tot gedegenereerd regressief en repressief links.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2019 22:56 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Minder gul zijn met gratis geld gaat z'n vruchten afwerpen in Denemarken.

Pakistanen dreigen met Denemarken te gaan verlaten als ze met minder gratis geld bedeeld worden. Wel, niemand heeft op hen staan wachten, dus niemand zal ze gaan missen als ze hun dreigementen waarmaken.

"We're leaving!" - Pakistani refugees are outraged after Denmark cut welfare benefits

Denmark Cracks down on immigration.
Muslim migrants are threatening to leave Denmark after it cut the welfare payment by half.
The Danish economy can not provide free housing, food, and welfare benefits to millions of illegal immigrants from all over the Middle East, Asia and Africa.
The only solution to the immigration crisis is to close the borders and deport illegal immigrants back to where they came from.
Most of the immigrants who arrived in Europe are not refugees from Syria. They are Muslim immigrants from Africa, Asia and the Middle East who exploited the flow of immigrants from Syria to invade Europe as "refugees".

The German government expects to spend around 93.6 billion euros by the end of 2020 on costs related to the refugee crisis.
Its the impact on housing, healthcare, the rising costs of welfare, schools that are brought under horrific burdens trying to teach an influx of children who don't speak the Language yet fill up the classrooms and competing for already scarce jobs with workers who are willing to take less money for the same job - these are the day to day burgeoning effects of mass immigration. Populism has ONLY arisen because the elites of Europe have neglected their duty towards the very people that put them in power. Instead of serving the people they have falsely assumed mastery over them and the people will simply not stand for it.
The only solution to the immigration crisis is to close the borders and deport illegal immigrants back to where they came from.
Most of the immigrants who arrived in Germany are not refugees from Syria. They are Muslim immigrants from Africa, Asia and the Middle East who exploited the flow of immigrants from Syria to invade Europe as "refugees."
Multiculturalism has failed in Europe.
Most people are unaware of the consequences of the illegal mass immigration into Europe that lead to the changing face of Europe.
There are Western countries that do not even acknowledge that there is a lack of integration within the immigrant communities.
The Western world must close the borders before it is too late.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2019 22:06 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Kan je ook nog inhoudelijk reageren in plaats van alleen maar trollen? Want massaïmmigratie van niet-inpasbaren is namelijk wel degelijk de doodsteek voor de sociale cohesie, voor de welvaart, voor de verzorgingsstaat. En dat hebben de Deense sociaal-democraten dus goed gezien, dit in tegenstelling tot gedegenereerd regressief en repressief links.

Als ik jou was zou ik niet zo’n grote broek aantrekken.
Ik herinner je er even aan dat jij het niet zo nauw neemt met democratische principes.
Je bent zelfs voor een staatsgreep als de verkiezingen niet een overwinning voor extreem rechts zou beteken, toch?? Of was je dat toch even vergeten?

Loetje op 7 oktober
Quote:
Grenzen dicht of omvolking? Het moge bekend zijn dat ik de omvolking niet toejuich en ik voor grenzen dicht ben. Om alzo het tij van de omvolking en de daarmee gepaard gaande Afrikanisering, Arabisering en Islamisering een halt toe te roepen. En hoe zit dat bij pakweg D'66? En bij Rob Jetten? En bij de overige kartelpartijen? Het woord cordon sanitaire staat zowat gelijk aan landverraad. De apolegeten van de omvolking zijn deel van het probleem. Wellicht moet er eerst worden afgerekend met de verraders in eigen gelederen. Want Wie de Islamisering wil stoppen moet eerst links uit de macht ontzetten. We zullen gewoon af moeten van verdragen welke onze soevereiniteit aantasten of deze eenzijdig aan de laars lappen indien daardoor wordt verhinderd de daad bij het woord te voegen. Ik denk daarbij o.a. aan het VN-Vluchtelingenverdrag uit 1951 en het Pact van Marrakesh, het zelfmoordverdrag welke door onze landverraders is ondertekend. Gezegend zijn de verstandige landen die het niet ondertekend hebben, waaronder realistische landen in Oost-Europa.

Overigens is dit haatzaaien niet ontsproten aan het brein van Loetje, maar dit komt uit zijn extreem rechtse kerk met als voorganger Michael Mannheimer. Waarvan hij dan weer wel een trouw volgeling is.

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 11:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Is het weer voedertijd voor de trollen? En wat vind je nou van de move die de Deense sociaal-Democraten hebben gemaakt (Onze verzorgingsstaat voor onze eigen ingezetenen, voor onze eigen arbeiders.) met als gevolg dat niet-inpasbare immigranten het hazenpad kiezen naar Gekke Henkie landen waar ze guller zijn met gratis geld omdat Denemarken langzaam, maar zeker Gekke Henkie af begint te worden wat betreft gul zijn met gratis geld voor niet-inpasbaren die niet van meerwaarde zijn, maar de sociale cohesie, de welvaart en de verzorgingsstaat ondermijnen?

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 14:22 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

De Brexit wordt nog steeds met handen en voeten tegengewerkt.
Het is blijkbaar een doemscenario voor de EUlovers als het straks prima werkt, en de Engelsen weer echt wat gaan voorstellen op het wereldtoneel. De Engelsen hebben daarna weer een toekomst.
Ik wens ook ons land weer een VOC toekomst toe. Niks gezeur over stikstof, CO2, Coentunnels of ongebreidelde migratie naar onze vleespotten meer. Iedereen die kan weer aan echt werk, en de onbedoelde werklozen mogen, voordat ze weer in het arbeidsproces worden ingezet een stevige humane overbruggings-periode.
Maar hoe komen we van de huidige profiterende grachtengordel Elite af, de inbrekers in stallen, of van die vastgelijmde brugzitters.

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 19:57 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Toch weer kans op een gecontroleerde Brexit. Ben benieuwd naar de inhoud daarvan en dat in relatie met de gespierde uitspraken van Boris Johnson.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 16, 2019 11:42 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik was eigenlijk nooit tegen een samenwerkend Europa onder de vlag van Brussel, maar ik begin in de gaten te krijgen dat die band teveel is aangehaald.
Dus nu ben ik voor een volledig zelfstandig land.
Het nadeel van een centraal gezag is dat daar steevast zoals de geschiedenis leert, foute figuren zoals de Timmermansen, de Verhofstads en van Baalens gaan samenklonteren. Als ergens geld op een hoop wordt gedeponeerd, al is het voor het goede doel, zal daar onherroepelijk een samenscholing van profiteurs plaatsvinden, zoals ook elke natuurserie laat zien bij de horden Hyena,s die zich om een gewond weerloos dier verzamelen.
Het is een natuurwet.
Daarom ben ik nu voor een volledige Nexit. Daarna kan vanuit een zelfstandige positie samenwerking met andere landen worden gesloten.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 16, 2019 22:12 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Jip schreef:
Loetje schreef:
Jip schreef:

JOUW VOOROUDERS hebben mensen uitgebuit.

Dat bekt weer lekker hè? Misschien doet het je gemoedsrust goed.

En nu? Moet ik mij schuldig voelen? Moet ik heel hard gaan schreeuwen "Mea culpa. Mea culpa. Mea maxima culpa. Het is allemaal onze schuld." of zoiets? Moet ik aflaat gaan doen?

Wat is nou je punt?

Als dit jou nu nog niet duidelijk is, weet ik het ook niet meer.
Maar jij wilt dus een staatsgreep plegen, links uit de macht zetten en met verraders afrekenen.
Zie de samenvatting van jouw 'oplossing' in de reactie van Estudiant.
Jij kunt je zo aansluiten bij ISIS of Al Quada.
Want jouw gedachten (nou ja, emoties) zijn precies hetzelfde.
Hoe zit het met jouw gemoedsrust?

Ik wacht eigenlijk samen met Jip op je reactie.
Ik zou er ook nog even aan toe willen voegen, hoe jij eigenlijk denkt over democratische principes? Nog even wat meer toegespitst, ben jij voor een staatsgreep om links uit de macht te zetten indien links niet via verkiezingen zou worden gedecimeerd?

Als je dit keurig hebt beantwoord, kom ik met een reactie op de Deense benadering.

BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik wacht nog even op jouw reactie hierop, want tot nu toe ben je in gebreke gebleven. Je kwam niet verder dan er off topic met wat afleidingsmanouvres er omheen te slalommen, ook wel trollen genoemd.

En wat is nou concreet jouw probleem met deze m.i. juiste analyse, Estu? Er is niets strafbaars aan hoor. Of jij moet vinden dat de realiteit aankaarten strafbaar is, omdat het het creëren van je eigen werkelijkheid logenstraft... Ik zet deze analyse dus maar even volledig in beeld. En speciaal voor jou, Estu, wordt Marx ook nog geciteerd. Dat moet je dag dan toch weer helemaal goed maken, nietwaar? Very Happy

Wie de islamisering wil stoppen, moet eerst links uit de macht ontzetten

Geplaatst op 23 september 2012door E.J. Bron

Oriana Fallaci herkende al vroeg het verwoestende potentieel van de islam op Europa. De beroemde Italiaanse journaliste en schrijfster Oriana Fallaci was een van de bekendste islamcritici van Italië en waarschuwde al vroegtijdig – al jaren voor het ontwaken van de wereldwijde islamkritiek – voor het beschavingsontwrichtende en wereldveroverende karakter van de islam.

“Moslims nemen de macht in onze landen over. Ze ontwrichten onze waarden, onze wetten en onze culturen” – Oriana Fallaci.

Net als alle islamcritici werd ook zij – die als 10-jarig meisje in de ondergrondse tegen Mussolini vocht – door de linkse voorstanders van de islamisering belasterd en met processen wegens zogenaamd racisme en belediging overstelpt. Z|e wendde zich van haar geliefde Italië af en leefde tot haar dood in september 2006 teruggetrokken in New York, waar ze de aanslag op de Twin Towers op 9/11 meemaakte.

De linksen zijn de primaire infectie en het eigenlijke gevaar

Wat ze destijds nog niet duidelijk herkende zoals we nu weten, is, dat de islamisering van Europa niet zonder de handelwijze en het actieve toedoen van de Europese linksen kon beginnen. Hun hegemonie in de media, de geesteswetenschappen en sociale wetenschappen en in de politiek, hun haat tegen de Europese nationale staten, tegen de christelijk-Joodse wortels van Europa en de Europese burgerstaat is de eigenlijke ziekte, waar ons continent en al die landen aan lijden, die men over het algemeen onder het begrip “westerse wereld” schaart.

De linksen van nu zijn de eigenlijke primaire infectie van de westerse staatslichamen, als men dit oeroude maatschappijbegrip wil gebruiken. Zij, de linksen, die het Westen niet op de knieën konden krijgen door verwoestende wereldoorlogen of verkiezingen, proberen dit tegenwoordig door de grootste bevolkingsuitwisseling te ensceneren die de geschiedenis ooit heeft gezien.

Ze proberen hun oorspronkelijke bevolkingen door het binnenhalen van een onvoorstelbaar groot aantal wat betreft cultuur, beschaving en religie niet met het Avondland te verenigen immigranten zo ver “uit te dunnen” (citaat van Joschka Fischer), totdat deze minderheden in hun eigen land geworden zijn en daarmee via verkiezingen door de immigrantenmeerderheid van de macht beroofd kunnen worden. Deze tactiek van de linksen is ook de verklaring voor de wereldwijde collaboratie met de islam.

In deze schandalige collaboratie hebben de linksen een bondgenootschap met de duivel zelf gesloten. De islam haalt immers alles overhoop wat de kern van de linkse ideologie uitmaakt: gelijkheid van alle mensen, gelijkheid van man en vrouw, gelijkheid van alle geslachtelijke oriënteringen, afschaffing van de uitbuiting van de mensen door de mensen – dit alles wordt door de islam bestreden. En desondanks collaboreren linksen met hun ergste vijanden om met hun hulp hun eigen droom van een communistische wereldstaat te realiseren, die ze noch door hun 150-jarige overtuigingsarbeid noch door talloze grote en kleine oorlogen konden bereiken.

De islam is slechts de secundaire infectie

Daarmee is de islamisering van het Westen een door de linksen bewerkstelligde, potentieel dodelijke secundaire infectie, waarachter ze zich heel lang doeltreffend wisten te verbergen. Meer nog: Tegen de terechte kritiek op de islam konden ze zich lange tijd voordoen als schijnbare voorvechters van mensenrechten en beschermers van “religieuze minderheden” en stelden zich beschermend voor mensenrechtenschendingen op, die ze zelf gecreëerd hebben. Erger nog: Schijnheilig gebruikten ze hun misdaden, die voor de opkomst van de islam in de westerse landen nooit in die mate voorkwamen (zoals eermoorden, gedwongen huwelijken, extreme immigrantencriminaliteit) en schoven deze misdaden in de schoenen van de oorspronkelijke Europeanen met het argument dat deze te weinig zouden doen voor de integratie van de hier naartoe gehaalde moslims en dat ze deze zouden buitensluiten uit de samenleving. Maar het was precies omgekeerd: De islam verbiedt iedere vorm van integratie in niet-islamitische landen. De bewijzen daarvoor zijn verpletterend.

Dit infame spelletje is nu afgelopen. De linksen zijn ontmaskerd als de eigenlijke vernietigers van onze liberale en democratische samenleving. Des te erger woeden ze nu in hun media en vanuit de parlementen tegen alle islamcritici, demoniseren deze als nazi´s en islamhaters – en vergeten daarbij dat Marx zelf een van de grootste islamcritici was. Hij vatte deze politieke religie op typische marxistische wijze samen:

“De koran en de op hem stoelende islamitische wetgeving reduceren geografie en etnografie van de verschillende volkeren tot de simpele en gemakkelijke tweedeling in gelovigen en ongelovigen. De ongelovige is ´harby´, d.w.z. de vijand. De islam veracht de natie van de ongelovigen en schept een toestand van permanente vijandigheid tussen moslims en ongelovigen” – Karl Marx

Linksen werken op westerse staatslichamen als HIV-virussen: Ze verzakken hun immuunsysteem

Linksen werken als HIV-virussen op westerse staatslichamen. Het is hun taak het immuunsysteem van het lichaam via de besmetting van een dodelijke indringer te misleiden en het afweermechanisme niet op deze indringer, maar op zichzelf te richten.

Deze vergelijking zou vermoedelijk ook de Romeinse politicus Cicero gekozen hebben, mits het bestaan van virussen en die van het lichaamseigen afweersysteem in zijn tijd bekend geweest zouden zijn. Want ook hij was zich meer dan bewust van het vernietigende effect van het “verraad van binnenuit”- zoals hij het noemde – op het voortbestaan van een natie. Hij noemde deze interne verraders terecht “de ware pest”:

“Een natie kan zijn narren overleven – en zelfs haar meest ambitieuze burgers. Maar ze kan het verraad van binnenuit niet overleven. Een vijand voor de poorten is minder gevaarlijk, want hij is bekend en draagt voor iedereen zichtbaar zijn vlaggen.

Maar de verrader beweegt zich vrij binnen de stadmuren, zijn achterbakse gefluister ruist door alle straatjes en wordt zelfs gehoord in de ruimtes van de regering. Want de verrader treedt niet als zodanig in verschijning: hij spreekt de vertrouwde taal, hij heeft een vertrouwd gezicht, hij maakt gebruik van vertrouwde argumenten en hij appelleert aan de gemeenheid, die diep verborgen in de harten van alle mensen rust.

Hij werkt er naartoe dat de ziel een natie vervuilt. Hij gaat ´s nachts zijn gang – stiekem en anoniem – totdat de pijlers van de natie ondermijnd zijn. Hij infecteert de het publieke lichaam van de natie dusdanig, totdat deze zijn verdedigingskrachten is kwijtgeraakt. Wees niet zo bang voor de moordenaar, wees bang voor de verrader. Hij is de ware pest!”

De linksen hebben handig van de islam gebruik gemaakt om de aandacht van zichzelf af te leiden. Ook wij islamcritici zijn een tijdlang in hun verstopspel gestonken en hebben onze kritiek in het begin uitsluitend tegen de islam gericht – waarbij opgemerkt dient te worden, dat niets van datgene waarvan wij deze patriarchale en totalitaire ideologie met een genocidale oriëntatie beschuldigingen, ook maar een beetje moet worden teruggenomen.

De linksen hebben zich handig achter de islam verstopt, wiens aanhangers zichzelf in de orde van grootte van 55 miljoen (55.000.000) immigranten Europa binnengesluisd hadden.

De linksen hebben heel handig al diegenen aangevallen die deze toestanden bekritiseerden ( zoals eermoorden, gedwongen huwelijken, de invloed van de sharia in de samenleving, extreem hoge immigrantencriminaliteit, Duitserhaat van de kant van islamitische immigranten, etc.), die pas bewerkstelligd werden door deze linksen.

Gemeen schoven ze de door de islam in de westerse landen gecreëerde burgeroorlogachtige toestanden diegenen in de schoenen die deze bekritiseren en leiden daarbij de aandacht af van diegenen die hiervoor eigenlijk verantwoordelijk zijn: zijzelf.

Overduidelijk wordt dit linkse afleidingsspel aan de hand van de huidige discussie in de door de linksen beheerste media en bij linkse politici m.b.t. het thema van de Mohammed-video uit de Verenigde Staten. Linkse commentatoren en “terreurdeskundigen” beweren immers allemaal serieus, dat diegenen, die zich opstellen tegenover de islamitische terreur, net zo erg zouden zijn als zij, die de terreur in naam van Allah uitoefenen. Daarmee draaien ze oorzaak en gevolg om en maken slachtoffers van daders en daders van slachtoffers.

Precies zo functioneert het HIV-virus. We weten wat er aan het einde van een HIV-infectie staat: de dood van de patiënt. Daarom:

Wie de islamisering wil stoppen, moet eerst links uit de macht ontzetten.

Laatst aangepast door Loetje op Do Okt 17, 2019 13:23, in totaal 4 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 12:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:

Als je dit keurig hebt beantwoord, kom ik met een reactie op de Deense benadering.

Dus je hebt een mening over de Deense benadering (gevormd)? Wel, we zijn benieuwd. Het is hier tenslotte een DISCUSSIEforum. Je mag de mijne ook weten hoor. Zoals de Amerikaanse topeconoom Milton Friedman het al stelde: Het onderhouden van een verzorgingsstaat kan niet samengaan met massaïmmigratie. En omdat we niet de kool en de geit kunnen sparen kies ik als degene die werkt en belasting betaald voor behoud van de verzorgingsstaat. Waarom zouden wij ons moeten laten welgevallen dat onze welvaart, vrijheid en veiligheid ondermijnd worden door een massale invasie van hier niet-inpasbaren? Waarom zouden wij ons daar verplicht toe moeten voelen?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 18:10 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ik heb een ander idee van discussiëren. Pamfletten plaatsen en extreem rechtse citaten is in wezen armoede natuurlijk.
Was dit het laatste blog van Mannheimer? Hij plaatst ze met enige regelmaat zag ik.
Het grote nadeel van dit soort indoctrinatie is dat daar hele volksstammen achter aan rennen die het nadenken over laten aan de schrijvers van die pamfletten..... lekker makkelijk Laughing

Overigens je vergeet de wapenspreuk van Mannheimer:
„Erhebt euch von euren Sofas! Geht auf die Straßen! Greift zu den Waffen, wenn es keine anderen Mittel gibt!“

Wat vind je van die oproep eigenlijk? Waar daar lees ik niets over.

Maar goed, de Deense benadering.
Vind ik prima. Is daar ook in het parlement afgezegend.
Immigratie kent inderdaad zijn grenzen.

Wink

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 8:20 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
De Brexit wordt nog steeds met handen en voeten tegengewerkt.

Volgens mij ligt er een akkoord, hoor. Niks tegenwerking. Maar ik weet precies hoe het straks gaat: als de brexit voor Groot-Brittannië een succes wordt is dat te danken aan het feit dat ze uit de EU zijn gestapt. Als het een fiasco wordt, zult u het zo gaan draaien dat dit de schuld is van de EU.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 10:20 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De stemming van gisteren gevolgd? Het valt toch niet te ontkennen dat het parlement weinig beslissingsbereid is. Het parlement wil geen nieuwe verkiezingen, het parlement wil geen nieuw referendum, het parlement wil geen bremain, het parlement wil geen May Deal, het parlement wil geen Johnson Deal.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw referendum. De vorige dateert uit 2016, we zijn nu drie jaar verder en er zijn inmiddels honderdduizenden nieuwe kiesgerechtigden bijgekomen. In het huidige referendum is hun stem niet gehoord. Door het lange wachten is het wel zo democratisch nu ook hun stem te laten mee wegen.
Als de uitkomst dan weer is dat de meerderheid van de Britten uit de EU wil, ligt er in ieder geval een solide basis, waar ook het parlement niet omheen kan.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2019 16:10 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat zou inderdaad de interne verdeeldheid kunnen helpen oplossen. Er zijn idd veel nieuwe kiezers bijgekomen en er is ook een groot aantal oudere Brexit-kiezers gestorven die zo vlak voor hun dood in 2016 nog steeds droomden van de terugkeer van de wereldmacht die GB ooit was.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2019 16:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Tot zover de democratische denkwijze van de heren Lampje en Estudiant....

Wat ik al de hele tijd zeg: Die Brexit gaat niet door. Dat staat al sinds 2016 vast. De democratie is dood en de elite zoekt alleen een manier om het erdoor te drukken.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2019 16:40 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

De Brexit gaat gewoon door, tenzij er een nieuw referendum komt.
En een eventueel nieuw referendum is precies zo democratisch als die van 2016.
Dus stel dat in 2020 er weer een referendum komt met deze keer een de uitslag “remain” dan gaat Brexit niet door.
Een jaar later komt er dan vast weer een referendum ....met leave........ en zo zie je de praktijk van referenda.
Onbestuurbaar, chaos en een steeds groter wordende verscherpte verdeeldheid.

Overigens is mijn verwachting dat de Brexit door gaat.
Wat daarvan vervolgens de gevolgen zullen zijn is onduidelijk. Schotland mort, wil eigenlijk weer een referendum over onafhankelijkheid, de DUP heeft een stijfkoppige aanhang en het kan daarom in Noord Ierland maar zo weer gaan vlammen.
Ook de Ierse kwestie kan weer gaan spelen.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2019 19:34 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Tot zover de democratische denkwijze van de heren Lampje en Estudiant....

Wat ik al de hele tijd zeg: Die Brexit gaat niet door. Dat staat al sinds 2016 vast. De democratie is dood en de elite zoekt alleen een manier om het erdoor te drukken.

Wat is er mis met een nieuw referendum ? De vorige is drie jaar geleden. Verkiezingen zijn doorgaans om de vier jaar.
De voorstanders van referenda zijn toch zo voor directe democratie ? Sinds 2016 zijn er honderdduizenden nieuwe kiesgerechtigden bijgekomen. Mogen die misschien ook meebeslissen nu het allemaal zo lang duurt ?

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie