Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Nederlandse youtubers gearresteerd bij Area 51.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Nederlandse youtubers gearresteerd bij Area 51.
BerichtGeplaatst: Do Sep 12, 2019 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
De Nederlandse youtubers Ties Granzier (20) en Govert Sweep (21) zijn gearresteerd toen ze probeerden Area 51 in de Amerikaanse staat Nevada binnen te dringen. Ze negeerden borden waarop werd gewaarschuwd de zwaarbeveiligde militaire basis niet te betreden.

Volgens de Amerikaanse politie hadden ze een drone, camera's en laptops bij zich in de auto. De politie heeft de beelden bekeken die de twee maakten van het gebied...

...Granzier heeft ruim 735.000 abonnees op YouTube, Govert Sweep ruim 300.000

https://nos.nl/artikel/2301337-nederlandse-youtubers-gearresteerd-bij-area-51-in-vs.html

Dik 1 miljoen volgers. De leeghoofdigheid viert hoogtij.
Ik zou zeggen: sluit ze een jaartje op tussen een paar zware jongens.

BerichtGeplaatst: Do Sep 12, 2019 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

De meeste volgers zijn Limburgers heb ik gehoord.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 13, 2019 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Laat u gaan beste man! Het Amsterdamse gal spuit er goed uit!

BerichtGeplaatst: Vr Sep 13, 2019 20:01 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Rustig maar. Denk aan uw hart.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 11:19 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Quote:
De Nederlandse youtubers Ties Granzier (20) en Govert Sweep (21) zijn gearresteerd toen ze probeerden Area 51 in de Amerikaanse staat Nevada binnen te dringen. Ze negeerden borden waarop werd gewaarschuwd de zwaarbeveiligde militaire basis niet te betreden.

Volgens de Amerikaanse politie hadden ze een drone, camera's en laptops bij zich in de auto. De politie heeft de beelden bekeken die de twee maakten van het gebied...

...Granzier heeft ruim 735.000 abonnees op YouTube, Govert Sweep ruim 300.000

https://nos.nl/artikel/2301337-nederlandse-youtubers-gearresteerd-bij-area-51-in-vs.html

Dik 1 miljoen volgers. De leeghoofdigheid viert hoogtij.
Ik zou zeggen: sluit ze een jaartje op tussen een paar zware jongens.

Waarom eigenlijk? Wat verbergt Amerika voor de rest van de wereld?
Want als ik dan denk aan Epstein, dan denk ik automatisch, wat voor vuiligheid vindt daar plaats?

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 14:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Waarom? Omdat het een paar jochies zijn met een te grote bek die verboden terrein betreden hebben. Heb je weleens een filmpje van deze helden gezien? Ze breken willens en wetens in en roepen dat ook hard, want dat schijnt cool te zijn.
Maar dat kun je beter niet in landen als de VS of Rusland (om maar even 2 landen te noemen) doen. In tegenstelling tot dit polderlandje spotten ze er daar niet mee.
En nu ze gepakt zijn schijten ze in hun broek. Ze kunnen van geluk spreken dat ze niet beschoten zijn want, in tegenstelling tot dit polderlandje, schieten ze daar gewoon.

Edit: Dus een gevangenisstraf zal die twee goed doen.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Za Sep 14, 2019 14:19, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 14:11 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik ben het eens met de heer van Es.
Twee wijsneusjes die zich iets te veel met dingen zij gaan bemoeien die ze niks aangaan. Laat ze lekker in de VS de bak indraaien.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 14:19 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Kijk aan! Zijn we het alweer met elkaar eens!

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 15:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Onbevoegd op verboden (federaal) overheidsterrein, daar kan zeer zwaar aan getild worden. Ik heb in 2004 op het onderzoeksterrein van het NASA Lyndon B. Johnson's Space Center in Houston drie kwartier vastgezeten onder zwaar verhoor. Leg dan maar eens uit dat ik al lopende naar de grond keek, omdat het koud was, het regende en het woei en de weg een flauwe knik maakte en ik het pad naar de ingang wat in het verlengde van de doorgaande weg lag was wezen volgen en dat de contrôleposten onbemand waren zodat ik gewoon verder kon doorlopen en ik in de overtuiging was dat ik richting het toeristische bezoekersgedeelte af liep, hoezeer ik het wel vreemd vond dat het wel leek alsof ik op een of ander onderzoeksterrein verdwaald liep. Aangehouden door aanvankelijk één man in één auto. Binnen de kortste keren stonden er vijf auto's. In een colonne van drie auto's werd ik afgevoerd. Zelf zat ik achter de man achter het stuur. Naast hem voorin zat nog een man. En naast mij een man met een pistool op zak. Maar goed dat ik min paspoort bij me had. Dat was in ieder geval mijn legitimatie. En al binnen 20 minuten nadat ze begonnen waren met mij te verhoren over o.a. de route welke ik tot dan toe in Texas had gevolgd wisten ze bij Delta Airlines al na te trekken of het klopte of ik via Washington Dulles op Dallas Forth Wood was geland. En verder nog verhoor over mijn stempels van Taba Border control in mijn paspoort. Door een van de aanwezigen die toevallig ook ooit in Eilat en in Gizeh was geweest. Zo'n iemand kon dan natuurlijk wel heel makkelijk natrekken of ik er wel of niet ooit ben geweest, want wie er nooit is geweest kent bepaalde details gewoon niet en valt binnen de kortste keen door de mand. En de receptie van het hotel in dezelfde straat gelegen waar ik eerder die dag had ingecheckt opgebeld. Maar ik kneep 'm vooral toen er nader beraad werd waarbij aangegeven werd dat het mij zeer zwaar werd aangerekend dat ik me onbevoegd op verboden terrein had bevonden waar de locatie redelijkerwijs kon doen vermoeden halt te houden indien daar niet uitgenodigd of gewenst. Toen ik aan het einde van het nadere beraad op onvriendelijke toon werd aangemaand het terrein zo snel mogelijk te verlaten en me daar niet meer te laten zien heb ik deze aanwijzing ook maar per direct zonder verdere discussie daarover gevolgd. Het was al met al best wel een confrontatie en een avontuur.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 15:17 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

link verwijderd - weerwoord beheer.

Gebruik www.tinyurl.com!

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 15:33 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De lefgozertjes in actie.

ACHTERVOLGD door een POLITIE HELIKOPTER in een VERLATEN LABORATORIUM

De leeghoofdigheid viert hoogtij!

(Let ook op het gebruik van hoofdletters in de titel van het filmpje.)

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 15:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hoe heet dat spelletjes spelen met de politie als deze naar jou op zoek is als gevolg van feiten en omstandigheden welke je zelf hebt gecreëerd ook alweer als de politie uiteindelijk toch het laatste woord heeft? Game over of zo?

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 16:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dat wordt dan vlogjes maken van hun avonturen in de gevangenis.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 17:09 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Nou maar hopen voor die twee jongens dat het geen snuffelstage in praktijkles gaat worden als in deze gevangenis. Het is daar geloof ik niet zo fantastisch.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 19:56 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Dat gebeurt geregeld hoor. Ik waardeer u zeer als forummer. Helaas wordt dat volledig teniet gedaan door uw Limburgse komaf, dat vergalt alles..... Wink

Maar zonder dollen: deze gozertjes nemen bewust een groot risico door zich op verboden terrein te begeven. Als ze zo wijs zijn als ze zich voordoen hadden ze kunnen weten welke risico's hieraan verbonden zijn. Dus nu niet gaan janken.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 16, 2019 18:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Dat gebeurt geregeld hoor. Ik waardeer u zeer als forummer. Helaas wordt dat volledig teniet gedaan door uw Limburgse komaf, dat vergalt alles..... Wink.

Limbo boppe! Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Sep 19, 2019 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Lampje schreef:
Tedje van Es schreef:

Dat gebeurt geregeld hoor. Ik waardeer u zeer als forummer. Helaas wordt dat volledig teniet gedaan door uw Limburgse komaf, dat vergalt alles..... Wink

Maar zonder dollen: deze gozertjes nemen bewust een groot risico door zich op verboden terrein te begeven. Als ze zo wijs zijn als ze zich voordoen hadden ze kunnen weten welke risico's hieraan verbonden zijn. Dus nu niet gaan janken.

Klopt als een bus. Maar het is wel een feit dat verboden gebieden nou eenmaal de nieuwsgierigheid prikkelen. Ik zou ook wel willen weten wat daar nou precies zo geheim gehouden wordt.
Ik hoop van harte dat in de toekomst lefgozertjes wel kunnen doordringen tot dat verboden gebied en het dan wereldkundig maken.

BerichtGeplaatst: Za Sep 21, 2019 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Doe eens wat speculaties! UFO's misschien? Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Sep 21, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Is mogelijk. Wie weet?
Ik zat eerder te denken aan een soort martelkelders waar gruwelijke medische experimenten plaatsvinden.
Om maar wat te noemen.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 6:02 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Laatste filmpje van voor de arrestatie : https://www.youtube.com/watch?v=xlO3b6rb96o

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 6:11 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

#TELEGRAAF
Ties en Govert reageren op Area 51-uitspraak
538,828 views
•Published on Sep 17, 2019

https://www.youtube.com/watch?v=OrTGbFLhsZE

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 13:05 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Ik hoop van harte dat in de toekomst lefgozertjes wel kunnen doordringen tot dat verboden gebied en het dan wereldkundig maken.

Onzin, Jip. Het zijn verboden militaire gebieden. Daar mag je niet komen. Doe je dat wel dan pakken ze je. Punt uit.
Maar ik zou die lefgozertjes willen vragen om dat kunstje eens in Rusland of China te flikken. Dat zal een geweldig filmpje op gaan leveren. Of nog beter, klim eens over het hek waar atoomraketten opgesteld staan. Lijkt me ook geinig! Razz

Weerwoord forum index » Actualiteiten