Geplaatst: Za Sep 14, 2019 15:06 |
|
|
|
Lampje schreef: |
Rare stemmerjes met die irritante zachte G, geforceerd leuk doen terwijl ze achter je rug om over je staan te lullen (schijnheilig dus), dom hossen met carnaval, zich vergapen aan in elkaar geknutselde prul van papier mache en dat dan "praalwagen" noemen, massaal drugsafval dumpen en drugs gebruiken en ondertussen wijzen naar Amsterdam, gemaakte vrolijkheid die helemaal niets met echte vrolijkheid te maken heeft, calimero-gedrag ten opzichte van de Randstad terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is, en last but not least het stuk voor stuk hebben van een ongelofelijke rotkop. |
Lucht op hè?
Maar laten we het maar niet hebben over Amsterdam waar ze de V als F, de Z als S, de R als ERW en de G als CH uitspreken, maar ondertussen wel wat te zeuren hebben over de zachte G. Terwijl de G van oorsprong zacht is. De harde G is gewoon dialect.
https://www.youtube.com/watch?v=8jtGRIUvvbk |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 14, 2019 16:40 |
|
|
|
Het lucht helemaal niet op. Eigenlijk wil ik het helemaal niet over die kutprovincie hebben, dat is ver beneden mijn waardigheid. Alleen mevrouw Jip stelde mij er een vraag over en die heb ik netjes beantwoord. Kwestie van fatsoen, maar dat is een woord dat ze in die strontbak, die jullie Limburg noemen, natuurlijk niet kennen. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 14, 2019 16:55 |
|
|
|
Nou nou. Je lijkt wel een hele strontkar over Limburg uit te hebben gestort.  |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 14, 2019 17:16 |
|
|
|
Ik weet dat er geen onderscheidenlijke mensenrassen meer bestaan, maar ik begin te twijfelen of deze Limburger toch een overgebleven Neanderthaler is.
Kijk een naar de verrassende overeenkomsten
 |
|
_________________ “A mind needs books like a sword needs a whetstone.” |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 14, 2019 20:19 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 14, 2019 21:34 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 15, 2019 10:53 |
|
|
|
Ik moet toch een kleine correctie inlassen. De Limburger en de Nederlander kunnen wel samen vruchtbare kinderen krijgen. Het verschil tussen Nederlander en Limburger is dus toch echt kleiner dan het verschil tussen respectievelijk paard en ezel. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 15, 2019 14:16 |
|
|
|
U gaat er dan vanuit dat een kruising tussen een Nederlander en een Limburger mogelijk is. Theoretisch klopt dat, maar u gaat mij toch niet vertellen dat u het denkbaar acht zich te gaan verhouden tot een Limburger, laat staan om daar nakomelingen van te baren ?
Dat had ik niet achter u gezocht, Estudiant. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 15, 2019 18:05 |
|
|
|
Dat we niet gelijk zijn is waar en heeft ook niets te maken met rasonderscheid.
Rasliefhebbers gebruiken graag (ten onrechte) het begrip ras om zich superieur te kunnen voelen.
Hoe zit dat trouwens met het geloof? Ik heb nog nergens kunnen lezen dat God de rassen schiep. Volgens mij schiep hij Adam en daarna Eva. Ziedaar de mens! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 15, 2019 19:22 |
|
|
|
I - Gods verlatende nakomelingen werden door god opgescheept vol fabrieksfouten, begaan door incest nazaten .
Zonder incest gebreken zouden mensen even onfeilbaar zijn dan hun fabrikant , vandaar Gods planeet 100 % afkeur bevat .
incest met Lot
Met zijn twee dochters (wier namen niet worden genoemd) woonde Lot in een grot nabij het stadje Zoar. De dochters waren kinderloos en hadden geen man. Daarom besloten zij hun vader dronken te voeren en hem te gebruiken als zaaddonor; dit was dus incest. Beiden werden hierop zwanger en baarden een zoon...Heinenken ? |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 16, 2019 8:45 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 16, 2019 12:02 |
|
|
|
Racisme zit in het DNA van de blanke Vlamingen? Eerder culturele zelfhaat in het zijne.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 17, 2019 16:55 |
|
|
|
Zit racisme in het DNA van extreem rechts? jazeker!
16 jan '19
Hoe de bekendste alt-right organisatie in de problemen kwam
Sinds 2016 heeft de organisatie Erkenbrand zich ontwikkeld tot een klein fenomeen. Zeer extreme denkbeelden, gebracht op intellectuele wijze. Hoogopgeleide leden en een groeiende achterban die zich herkent in het alt-right gedachtegoed van racisme, anti-feminisme en antisemitisme. Met de groeistuipen komen ook de problemen voor Erkenbrand. Er is angst, ruzie en een afsplitsing. Er is echter ook invloed, doorzettingsvermogen en de wens te infiltreren in gevestigde extreemrechtse politieke partijen. Tijd voor een artikel over de nieuwe stand van zaken bij Erkenbrand.
Lees verder en huiver:
https://kafka.nl/erkenbrand-onder-druk/ |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie