Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Waanzinnig Boerkaverbod Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 11, 2019 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:

Onnozel? Je schreeuwt democratie maar staat ondertussen ondemocratische kledij toe.
En dat terwijl het helemaal niet de discussie is; het gaat niet om democratie, het gaat om gezicht bedekkende kleding.
Je gaat toch ook niet lopen jammeren omdat het in deze democratie verboden is om naakt over straat te lopen?

Tja, dat zeggen alle voorstanders van de boerka.

Wederom een ongenuanceerde onnozele interpretatie. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Wo Sep 11, 2019 10:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Alweer niks inhoudelijks te melden.

Ik snap het, je bent vastgepraat.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 11, 2019 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Loetje
Men is weer eens geschokt? Nou, dat stelt ons toch helemaal gerust, nietwaar? Fase 6 dus.
misschien komt het schokkend.. van klaarkomende politiek correcte rukkers ?
Onze politiek wordt niet meer boos als zij grondwettelijk niet erkent worden als volks vertegenwoordigers ?
Wat zijn we dan toch ver heen...
Dezelfde nietszeggende holle retoriek gebruiken ook bonden, om het Shell hoofdkantoor binnenboord te houden, en koninklijke aandeelhouders te behagen.
lasten worden afgewenteld - op geld opbrengende werkburgers.

Saoedi Arabische exporteert naast olie ook veel kindjes voor kinderbijslag, gratis onderwijs, jeugdzorg, Arabisch schrijven leren d.m.v. aanvullende hersenspoelende bijscholingen.
Meiden mogen geen relatie aangaan met ongelovige Hollandse hondenjong, maar voordat zij ongesteld raken worden puberende meiden in Saoedi-Arabië uitgehuwelijkt aan oude kerels met kamelen/geiten, om hun aanwas ook naar Nederland te sturen – met het oogmerk een meerderheid te kweken voor hun overheersende islam theocratie .
Homos verbranden op de brandstapels - zou met Rutte en nog 4 kontkruipers - als compromis met religievrije Nederlanders zonder handhaving ook boerka draagsters mogen verbranden .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Sep 11, 2019 21:18 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
Alweer niks inhoudelijks te melden.

Ik snap het, je bent vastgepraat.

Jij snapt eigenlijk heel weinig. Je hebt geen enkel gevoel voor nuance en daarom is een discussie met jou zinloos.

BerichtGeplaatst: Do Sep 12, 2019 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik snap het heel goed, Leg mij eens uit wat ik niet snap. Of geef eens een inhoudelijke reactie.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 13, 2019 12:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Kun je jouw bovenstaande beweringen even onderbouwen?

Waar zeg ik dit?
Niemand is te vertrouwen, politici in het bijzonder niet.

of dit?
Alle andere etniciteiten dan Nederlands blank, zijn achterlijk en niet passend bij onze democratie

of dit?
Klimaatbewuste mensen zijn ook allemaal achterlijk, er is qua klimaat voorhands geen enkele reden om ongerust te zijn

of dit?
Wie nuanceert is in de ogen van van Es een Gutmensch,

of dit?
In corrupt Nederland is Amsterdam wel de topper

Ik wacht in spanning de linkjes af.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 13, 2019 14:59 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Waarom? Dit is toch algemeen weerwoord.nl-wijd bekend? Mogelijk dat je het zelf niet herkend, in dat geval is er sprake van onbewust gedrag.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

10 miljoenste schreef:
Quote:
Loetje
Men is weer eens geschokt? Nou, dat stelt ons toch helemaal gerust, nietwaar? Fase 6 dus.
misschien komt het schokkend.. van klaarkomende politiek correcte rukkers ?
Onze politiek wordt niet meer boos als zij grondwettelijk niet erkent worden als volks vertegenwoordigers ?
Wat zijn we dan toch ver heen...
Dezelfde nietszeggende holle retoriek gebruiken ook bonden, om het Shell hoofdkantoor binnenboord te houden, en koninklijke aandeelhouders te behagen.
lasten worden afgewenteld - op geld opbrengende werkburgers.

Saoedi Arabische exporteert naast olie ook veel kindjes voor kinderbijslag, gratis onderwijs, jeugdzorg, Arabisch schrijven leren d.m.v. aanvullende hersenspoelende bijscholingen.
Meiden mogen geen relatie aangaan met ongelovige Hollandse hondenjong, maar voordat zij ongesteld raken worden puberende meiden in Saoedi-Arabië uitgehuwelijkt aan oude kerels met kamelen/geiten, om hun aanwas ook naar Nederland te sturen – met het oogmerk een meerderheid te kweken voor hun overheersende islam theocratie .
Homos verbranden op de brandstapels - zou met Rutte en nog 4 kontkruipers - als compromis met religievrije Nederlanders zonder handhaving ook boerka draagsters mogen verbranden .

En dan zijn we op de goede weg, wil je zeggen?
Ik heb altijd gedacht dat de laatste heksverbrandingen zo rond 1750 plaatsvonden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_heksenvervolging

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Eerlijk gezegd ontgaat mij ook het punt. Maar toegegeven... ik heb er deze keer dan ook niet om verzocht het punt te benoemen waar het om gaat.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Estu, je trolt.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 14:15 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Waarom? Dit is toch algemeen weerwoord.nl-wijd bekend? Mogelijk dat je het zelf niet herkend, in dat geval is er sprake van onbewust gedrag.

Waarom? Omdat je hier zaken over mij aan het beweren bent die die niet kloppen. Jij verzint er dingen bij, je liegt gewoon.
Dus s.v.p. mijn vragen beantwoorden of deze valse beweringen verwijderen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 16:40 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Very Happy ik verwijder niets.
Als je er last van hebt, dan haal jij ze toch gewoon weg?

Maar het is wel schrikken natuurlijk, als je met een samenvatting geconfronteerd wordt van je eigen zienswijze die - laat ik me diplomatiek uitdrukken - nu niet onmiddellijk opvalt door nuance.
Op zich snap ik dat best.

BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 20:56 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Jip
En dan zijn we op de goede weg, wil je zeggen?
Ik heb altijd gedacht dat de laatste heksverbrandingen zo rond 1750 plaatsvonden

Ho.ho, de 80 % die werden verbrand waren vrouwen, in dat opzicht kunnen Nederlands vrouwen oppassen voor uitbreiding van middeleeuwse theocratische islam heks verzinsels .
Hollands islam onderwijs is al zover misvormd dat 11 jarige knullen worden gewaarschuwd geen ongestelde meiden meer aan te kijken, omdat in die tijd meisjes onreine vieze wezens zijn.
Zelfs school boeken waar al die onzin in staat mogen door de onderwijsinspectie niet worden gecontroleerd .

Met de tijd meegaand volk verbranden hun afval op zonepanelen werkende vuilverbranding ovens, zonder te dumpen in andere landen .
Hete mannen en woestijnhitte energie bevat de shell leverancier ook ruim voldoende .

Quote:
estudiant
Eerlijk gezegd ontgaat mij ook het punt. Maar toegegeven... ik heb er deze keer dan ook niet om verzocht het punt te benoemen waar het om gaat.

Sommige hoofden zijn te klein om alle fatale veranderingen op langere termijn in te schatten !
BerichtGeplaatst: Za Sep 14, 2019 23:53 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

*** Reactie op de persoon verwijderd. Terug naar het onderwerp! - Weerwoord Beheer ***
BerichtGeplaatst: Zo Sep 15, 2019 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

*** Reactie op de persoon verwijderd. Terug naar het onderwerp! - Weerwoord Beheer ***

BerichtGeplaatst: Ma Sep 16, 2019 13:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:

BerichtGeplaatst: Ma Sep 16, 2019 17:58 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
Wie durft nog te zeggen dat de hijab een vrije keus is?

Vreselijk, en wat doen wij? Niets! Wij kunnen alleen maar laf polderen en alles kapot nuanceren. Maar de dames en heren politici staan wel ieder jaar vooraan om gezien te worden als de reetveters en leernichten opzichtig door de grachten van Amsterdam varen. Immers, iedereen in dit land is vrij!

BerichtGeplaatst: Di Sep 17, 2019 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hier ga je toch geen 20 minuten tijd voor uittrekken? Sleur zo'n tent de trein en desnoods heel het stationsgebouw uit. En een verschijningsverbod voor het OV.

Nikabdraagster wil zich niet identificeren, trein kan pas met 20 minuten vertraging vertrekken

En dan nog iets. Hoe lang hoeven ze nog blijven te drammen voordat ze ook hierin hun zin krijgen, dat wij ook hierin weer met hen meebuigen? Mogen Islamitische delinquenten straks gaan bepalen of ze wel of niet gearresteerd worden vanwege de sekse van de dienstdoende agent? En mede hierdoor ben ik heel die Islam zo langzamerhand meer dan zat.

Quote:
"De trein stond op dat moment al tien minuten stil, want de vrouw weigerde deze te verlaten", schrijft de politie in een verklaring. De vrouw wilde eigenlijk dat een vrouwelijke agent naar de trein zou komen om haar identiteit te controleren. Maar daar zag de politie weinig in, omdat de andere treinreizigers al een tijd zaten te wachten.

Quote:
Ze kreeg daarom twee opties: of haar identiteit werd door een mannelijke agent in de trein vastgesteld of ze kon meelopen naar een ruimte buiten de trein, en wachten op een vrouwelijke agent. Uiteindelijk koos de Roosendaalse voor het eerste, waarna de trein met twintig minuten vertraging verder kon.

Verhaal gewoon de kosten van deze opzettelijk veroorzaakte vertraging op die tent en het is heel gauw afgelopen met deze aandachtshoerderij. Dan is bij wijze van spreke ook de partijkas van NIDA zo leeg.

BerichtGeplaatst: Di Sep 17, 2019 10:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
De NS en andere vervoerders hebben aangegeven dat ze dat verbod niet zullen handhaven. De vervoerders stellen dat ze een vervoersplicht hebben en mensen moeten vervoeren als ze betaald hebben. Wel moet je je als reiziger kunnen identificeren als je een persoonlijk abonnement hebt.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3068801/Nikabdraagster-wil-zich-niet-identificeren-trein-kan-pas-met-20-minuten-vertraging-vertrekken

Wie betaalt er eigenlijk welke wetten wel of niet gehandhaafd mogen of moeten worden? Is dat naar eigen goeddunken? Deze selectieve wetshandhaving is gewoon vragen om problemen. En zeker met bevolkingsgroepen die menen op grond van hun Middeleeuwse godsdienst boven of bezijden onze wet te kunnen en te mogen staan, omdat de wetten van Allah boven de onze staan.

BerichtGeplaatst: Di Sep 17, 2019 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Gewoon hetzelfde eens proberen in het land die hen naar hier wegdumpen.
Gegarandeerd bij weigering je binnen de minuut uit het raam als brievenbuspost weer op het perron wordt gesmeten, of in een afgedankte klerenverzamel bak.
Een ding is zonneklaar, het terugkeerpunt naar normale tijden is al ruim overschreden .
ONZE politici moet maar eens gaan kijken op plekken waar elite bestuurslaag personen nooit komen, rommelmarkten, drugsholen, criminele broedcafés, vogelaar lepbuurten, hoerenkasten .
BerichtGeplaatst: Di Sep 17, 2019 14:29 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dit zijn normale tijden. Toegegeven....een percentage aan de uiterste links of rechtse kant verlangt koortsachtig naar tijden die nooit hebben bestaan.

BerichtGeplaatst: Di Sep 17, 2019 16:22 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
Hier ga je toch geen 20 minuten tijd voor uittrekken? Sleur zo'n tent de trein en desnoods heel het stationsgebouw uit. En een verschijningsverbod voor het OV.

Ik wacht in spanning op de eerste integraalhelm die in de trein stennis komt maken. Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Sep 17, 2019 18:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

https://www.blikopnieuws.nl/nieuws/242683/pool-met-helm-op-in-trein-spuit-pepperspray-in-gezicht-passagiers.html

Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Sep 17, 2019 21:15 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Wat jammer nu toch weer dat het geen boerkadrager is ..... Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Sep 18, 2019 10:41 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wel een gezichtsbedekker.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie