Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Nederland gelukkigste land, 40% gescheiden. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 17:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ryan schreef:
Wat is een man die niet genoeg geld meer in het laatje brengt?
Een loser. In de ogen van een vrouw.
Het is hard, maar zo zit het wel in elkaar.

Het is inderdaad verbazingwekkend hoe oppervlakkig vrouwen heden ten dage nog zijn over dit soort zaken. Ook voor wat betreft bepaalde uiterlijke eigenschappen. Een voorbeeldje:

Als een man zegt dat hij geen dikke vrouw wil, dan wordt dat als beledigend ervaren. Een man mag niet zeggen dat een vrouw maximaal 60 kg mag wegen voordat hij er een relatie mee aangaat, dat is not done.

Echter, voor vrouwen is het heel normaal om te zeggen dat ze geen man willen die kleiner is dan zijzelf zijn. Dat schijnt zo'n beetje de regel te zijn en heel veel vrouwen komen er ook gewoon voor uit: ik wil geen man die kleiner is dan ik.

Dan vraag ik je toch... aan je gewicht kun je nog iets doen, daar heb je nog enige vorm van invloed op. Maar aan je lengte... daar kun je helemaal niets aan doen. Kleine mannen hebben het dan ook best moeilijk. Trouwens onder andere mannen ook, want ik merk op dat kleine mannen (en vooral diegenen met veel testosteron/beharing/vroeg kaal) nogal prestatiedrang hebben.

In Italië en Spanje spant dit trouwens wel de kroon. Heel veel kleine kale opgewonden/driftige mannetjes.

Maar goed, vrouwen houden inderdaad van macht. En mannen weten dat, dus willen graag machtig/rijk worden. Miljonairs hebben vaak de mooiste vrouwen om uit te kiezen. Maar ook gedetineerden op deathrow krijgen met regelmaat een huwelijksaanzoek... omdat het nogal alfamannetjes zijn.

Joran van der Sloot is ook zo'n type. Zelfs na 2 moorden hoeft hij nog niet verlegen te zitten om aandacht van vrouwen. Volgens mij is hij zelfs in de gevangenis getrouwd en daarna vader geworden...

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 23:45 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Ryan
Het is hard, maar zo zit het wel in elkaar
.

Waarom denk je dat systeem gladjanussen willen dat vrouwen zoveel mogelijk uren werken ?
Een echte vent heeft lak aan economische propaganda lakeien , en mept geëmancipeerde feministen die praatjes krijgen -> eruit, als ieder mens verantwoordelijk is voor zijn eigen ontwikkeling, geldt dit ook voor *eigen domheid .
Al in 1998 herhaalde Zeeuwse D66 minister Verstand 10.000000 keer " Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, en werkt aan haar onafhankelijkheid" .
10 miljoenste
“een slimme meid maakt elke dag lol met de kinderen, en laat haar sukkel hele dagen werken" Exclamation
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Aug 07, 2019 8:56 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Ach ja, het is altijd 'verdraaid', 'niet het punt waar het om gaat'... en vervolgens komen de herhalingen. Niet bijster interessant zo.

Donderstraal toch gauw een end op! Very Happy Jij verdraait de context: ik zeg dat er eerst het huwelijk was, uiteraard bedoelende dat daarna pas de andere vormen kwamen want daar gaat deze discussie over en vervolgens roep jij dat dit niet waar is omdat we niet getrouwd geboren worden. Ja doei!

Quote:
Ik ga het verder ook niet meer uitleggen... ik zou zeggen: LEES....

Het zijn gewoon ook kleinburgerlijke conservatieve regeltjes.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 07, 2019 8:59 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ryan schreef:
Het is hard, maar zo zit het wel in elkaar.

Tegenwoordig werkt de vrouw verplicht mee, het echtpaar doet immers samen vrijwillig mee aan de ratrace des levens van alsmaar meer, meer, meer.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 07, 2019 13:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
ik zeg dat er eerst het huwelijk was,

1) is geen argument (het feit dat iets er eerst is of al jaren zo gedaan wordt maakt niet dat het de beste oplossing is)
2) is geen feit, misschien in de christelijke cultuur maar daarbuiten of daarvoor niet.

Quote:
Het zijn gewoon ook kleinburgerlijke conservatieve regeltjes.

Ik lees hier: ok, ik had ongelijk. Er zijn wel verschillen.

Doei.

BerichtGeplaatst: Do Aug 08, 2019 9:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ja doei. Cliff. Ik ben kleinburgerlijk getrouwd en jij hebt een kleinburgerlijk samenlevingscontract.

BerichtGeplaatst: Do Aug 08, 2019 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Waarom denk jij overigens dat ze de wet hebben aangepast Tedje?

https://www.hoffspoor.nl/nieuws-media/vanaf-2018-is-beperkte-gemeenschap-van-goederen-de-standaard/

Of misschien nog beter uitgelegd:

https://www.nibud.nl/consumenten/trouwen-in-2018-beperkte-gemeenschap-van-goederen/

Naar mijn mening hadden ze hele goede redenen... toonde precies aan wat er mis was met het huwelijk en dit is niet meer en niet minder dan een reparatieslag, of zo je wilt een inhaalslag op hokken met een samenlevingscontract.

Trouwen is achterhaald.

BerichtGeplaatst: Do Aug 08, 2019 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat is toch helemaal niet de discussie! Ik vind dat een samenlevingscontract voor mietjes is die heel stoer roepen dat ze niet willen trouwen.
Dat jij vervolgens in de gordijnen vliegt zegt mij dat jij je aangesproken voelt.

BerichtGeplaatst: Do Aug 08, 2019 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ach gut.. 't is weer niet de discussie, wederom herhaling en ik zit in de gordijnen...

Echt, wat jij vindt laat mij siberisch hoor.

Volgens mij zit je zelf nogal hoog in de gordijnen...

(oh, en je beantwoordt de vragen ook niet - maar was te verwachten dat herhaling prevaleert boven inhoud)

BerichtGeplaatst: Vr Aug 09, 2019 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Cliff schreef:

Maar goed, vrouwen houden inderdaad van macht. En mannen weten dat, dus willen graag machtig/rijk worden. Miljonairs hebben vaak de mooiste vrouwen om uit te kiezen. Maar ook gedetineerden op deathrow krijgen met regelmaat een huwelijksaanzoek... omdat het nogal alfamannetjes zijn.

...

Je dat is een sociologisch/biologisch gegeven. Machtige mannen geven de meeste bescherming, aanzien, status en comfort.
Hormonaal vertaald door heimelijke verliefdheid op ruwe types, de grootse gorilla dus.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Ach gut.. 't is weer niet de discussie, wederom herhaling en ik zit in de gordijnen...

Hahahaaaa!! Lees de discussie weven na. Dit alles begin toen ik zei dat een samenlevingscontract iets is voor mietjes die stoer willen roepen dat ze niet getrouwd zijn (maar ondertussen wel dezelfde zaken geregeld willen zien dan de mensen die wel gewoon getrouwd zijn).

Cliox begreep dat en lachte er nog om. Jij zat echter meteen in de gordijnen en begon een hele discussie.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 18:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Volgens mij vloog jij de gordijnen in op het moment dat ik zei dat trouwen voor sukkels is die te dom zijn om na te denken en de namen van hun kinderen in hun arm tatoeëren...

Maar goed, ik denk niet dat ik ooit in de gordijnen zit n.a.v. iets op Weerwoord. Daar is het medium te afstandelijk voor.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Hahahahaaa! Ik heb me tijdens deze discussie zelf al als kleinburgerlijk omschreven, dus ik zit echt niet in de gordijnen als jij me voor sukkel uitmaakt omdat ik in feite hetzelfde heb gedaan als jij.
Lees de discussie even na dan zie je meteen wie, na mijn ironische opmerking, meteen in de gordijnen vloog.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Vanuit de gordijnen, zo op de kast Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 8:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

I rest my case! Cool

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 8:46 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Gelukkig hebben we tegenwoordig steeds meer mannen met een knotje die zittend plassen. En ze laten een stoere stoppelbaard staan.
Wat moet je als feministe nog meer. Misschien straks Mannie nog een halsband om.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Zelfs Poetin doet mee, Poendert.

BerichtGeplaatst: Di Aug 13, 2019 9:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Very Happy

Weerwoord forum index » Binnenland