Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Epstein krijgt gelegenheid voor ''zelfmoord''. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 21:47 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
@Royy, wat vind je eigenlijk van de censuur van Twitter?

Hebben we t in een eerdere discussie al over gehad Cliff. Twitter is een privaat bedrijf en mag doen wat het wil.

Quote:
Ik doel dus op het feit dat n.a.v. de dood van Epstein de burgers een hashtag gebruiken #ClintonBodyCount... en dat ook massaal doen, het was trending op Twitter. Vervolgens grijpt Twitter in en verwijdert die hashtag.

Dat laatste is jouw conclusie. Zou wel van twitter een verklaring willen zien.

Quote:
Zoals ik in het andere draadje ook al zei: ik zit nu te wachten op een belangrijk mediastation wat hier compleet induikt. Er moeten toch een hoop mensen weten wat er gebeurt is.

Dat eerste hoop en verwacht ik ook. Dat laatste verwacht ik ook: dit is te groot voor een "complot".

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 21:53 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
Ja dat is wel weer gebleken hé Royy? Volksvijand nummer één heeft zich tot twee keer toe aan strafvervolging kunnen onttrekken, en dat in een van de zwaarst beveiligde gevangenissen van het land. Een parodie op een rechtsstaat, een grotere aanfluiting is nauwelijks denkbaar. Rolling Eyes

Is inderdaad een aanfluiting. Neem aan dat de Amerikanen daar zelf ook zo over denken, FBI zit er al op en da's een zeer taaie organisatie.

Quote:
Als dalijk blijkt dat er van die hele rechtszaak niets meer terecht komt en dat er niemand de bak in zal draaien voor deze misdadige praktijken, dan horen we niets meer van je, of heb je je er hoegenaamd 'niet in verdiept.'

Heb jij nou al een smoking gun voor je complot? Of is t slechts gebaseerd op roddels, hear say en guilt by association?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 22:07 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Het was al duidelijk dat Epstein schuldig was, hij heeft zelf een bekentenis afgelegd omwille van die plea deal in 2008. Als jij een bekentenis en een overweldigende hoeveelheid bewijs tegen hem wilt afdoen als roddels en laster, dan zegt dat vooral veel over jou denk ik.

Royy schreef:
FBI zit er al op en da's een zeer taaie organisatie.

De FBI zat er al op Royy, en toch is dit gebeurd. De camera's stonden net toevallig uit toen het gebeurde, ja ja, dat riedeltje kennen we nu onderhand wel.

Droom lekker verder knul.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 22:39 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
Het was al duidelijk dat Epstein schuldig was, hij heeft zelf een bekentenis afgelegd omwille van die plea deal in 2008. Als jij een bekentenis en een overweldigende hoeveelheid bewijs tegen hem wilt afdoen als roddels en laster, dan zegt dat vooral veel over jou denk ik.

Oh t gaat me niet om Epstein. Dat lijkt me een Dutroux-achtige case, alleen was t nu geen getikte simpele burger met een kelder, maar een getikte miljardair met een prive-eiland met waarschijnlijk een zelfde soort verhouding qua amateurisme van Dutroux versus gehaaidheid van een zakenman als Epstein.

T gaat me om het veel bredere complot (Clinton/Trump/ongeveer heel zakelijk Amerika) dat wordt neergelegd.

Quote:

De camera's stonden net toevallig uit toen het gebeurde, ja ja,.

Vertel carlos, waar heb je dat vandaan?

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 7:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Hoe je het ook wendt of keert, de stank verklaart de rottigheid van het zaakje.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 7:47 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Gewoon het nieuws een beetje volgen Royy.

Is CNN goed genoeg voor je?

Sources: Epstein's cell not monitored night of apparent suicide

https://www.youtube.com/watch?v=JJM1HzRWAvA

Nu ben ik normaal erg sceptisch over CNN en hun 'sources', maar ik vrees dat het in dit geval klopt wat hier gezegd wordt.

Het is ONBESTAANBAAR dat Epstein de kans zou krijgen om zelfmoord te plegen, in DIE gevangenis, onder DAT regime, NA een eerdere zelfmoordpoging. Nul komma nul procent kans. Tenzij er opzet in het spel is.

Ik denk dat die gevangenisbewaarders ofwel zelf 'komen te overlijden' op zeer korte termijn, of wel een ander leven gaan leiden na een onverwachts gulle schenking op hun bankrekening van deze of gene. Rolling Eyes

Ja ik ben laaiend hierover, was ik gisteren ook.

Het enige bevredigende aan deze smeerlapperij was het feit dat Epstein eindelijk achter slot en grendel zat en niemand meer kwaad kon doen. Die zekerheid is er nu niet meer. Ze zeggen dat hij dood is ja, maar is dat ook echt zo? Ik heb er mijn twijfels over.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 8:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Dom Tedje, heel dom...

Deze man had waarschijnlijk een hoop informatie over nog een hoop andere pedo's die nu allemaal vrijuit gaan omdat hij niets meer zegt... en het is al zo moeilijk om dit soort zaken rond te krijgen met bewijslast.

Hoezo dom? Als hij veroordeeld zou zijn geworden dan zou dat betekenend hebben dat de beerput open zou zijn gegaan. Na zijn veroordeling had hij dan, wat mij betreft, door inmates doodgeslagen mogen worden.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Oh t gaat me niet om Epstein. Dat lijkt me een Dutroux-achtige case

Dan heb je echt niet door wat hier aan de hand is... sorry.

Tenzij Dutroux met regelmaat vluchten naar zijn kelder organiseerde voor mensen als Mark Rutte, als dat zo is... dan ja, dan is het vergelijkbaar.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Kijk, daar begint het gezeik al.

'resultaten autopsie Epstein uitgesteld'

https://www.zerohedge.com/news/2019-08-11/epsteins-autopsy-results-delayed-pending-further-information

Er staat in feite dat de autopsie op het lichaam van Epstein volgens de normaal gangbare procedures is uitgevoerd en inmiddels achter de rug is, maar de resultaten kunnen (vooralsnog) NIET openbaar worden gemaakt, in afwachting van verdere informatie.

Dat is wat er staat.

Joost mag weten wat daarmee bedoeld wordt, niet veel goeds waarschijnlijk.

Ze hadden eigenlijk de resultaten van de lijkschouwing gisteren al bekend willen maken, maar dat schijnt allemaal niet te kunnen of te mogen..

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Er is trouwens op 8chan een anonieme post gedaan door iemand die zegt in die gevangenis te werken, en die stelt dat Epstein uit de gevangenis is gehaald en werd vervangen door een levenloze lookalike. Tien minuten later kwamen de eerste mediaberichten naar buiten dat Epstein zelfmoord zou hebben gepleegd.

Nogmaals, anonieme post, onmogelijk te verifiëren (duh).

Er zijn een paar opties volgens mij:

1. Epstein heeft zelfmoord gepleegd
2. Epstein werd vermoord in de cel
3. Epstein werd uit de gevangenis gehaald door mensen die hem vrij willen hebben
4. Epstein werd uit de gevangenis gehaald en overgebracht naar een geheime locatie in het kader van getuigenbescherming

Optie 1 lijkt me zowiezo al de minst geloofwaardige van allemaal, optie 4 lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk maar wordt wel gesuggereerd door sommigen dus ik zet hem er maar effe bij.

Blijft over optie 2 en 3, waarbij ik neig naar die laatste.

Zullen we het ooit te weten komen? Waarschijnlijk niet.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 13:22 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Oren en neus hetzelfde, of niet??

Die ene foto lijkt inderdaad wel afkomstig te zijn uit een brandweerkazerne. De letters FD (Fire Department) staan op die draagbaren, onder dat logo.

Hier het origineel, een scoop van de New York Post:

Photos show Jeffrey Epstein as he’s wheeled into Downtown Hospital

https://nypost.com/2019/08/10/photos-show-jeffrey-epstein-as-hes-wheeled-into-downtown-hospital/

Hij heeft zichzelf verhangen? HOE DAN? Er is niets in die cel waaraan je jezelf kunt ophangen. Er zijn geen dekens, lakens, etc.

Turf ook eens even hoe vaak je de term "apparant suicide" tegenkomt in de Amerikaanse pers, ze schrijven werkelijk allemaal hetzelfde. Als uit een scr.ipt zeg maar.

Ook wel erg handig dat die fotograaf precies daar aanwezig was in alle vroegte om dit cruciale moment, de foto die ons allemaal moest overtuigen, te nemen.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 13:38 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Er gaat nog iets heftigs gebeuren in Amerika, zeer binnenkort. Iets om de aandacht hier van af te leiden.

Teveel mensen stellen vragen..

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 16:02 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Een vroegere leider van Duitsland heeft eens gezegd dat de joden helemaal niet een eigen land willen om er ook te wonen, maar meer als toevluchtsoord voor joodse criminelen.

Israel heeft geen uitleveringsverdrag met welk land dan ook, hoe vriendschappelijk de betrekkingen ook mogen zijn.

Ik sluit daarom niet uit dat Epstein nu gewoon op het strand van Tel Aviv ligt te zonnen, zonder enige wroeging over wat hij heeft gedaan. Stiekum vinden ze hem daar een held.

Laatst aangepast door George Bush op Ma Aug 12, 2019 17:00, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 16:11 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Een oud-gevangene van het Metropolitan Correction Center in Manhattan (foto), waar het lichaam van Jeffrey Epstein vrijdag levenloos werd gevonden, heeft gezegd dat de beruchte miljardair onmogelijk zelfmoord kan hebben gepleegd.

“Ik heb er heel veel tijd doorgebracht,” zei de ex-gevangene tegen de New York Post. “Het is gewoon onmogelijk.”

Hij merkte op dat er tussen de vloer en het plafond ongeveer 2,7 meter zit. “Je kunt nergens iets aan vastmaken,” klonk het.

Niet sterk genoeg
“Je hebt lakens, maar die zijn niet sterk genoeg,” aldus de oud-gevangene, die anoniem wilde blijven. “Epstein woog 90 kilo. Dat zou hem nooit gelukt zijn.”

Kan hij vanaf het bed zelfmoord hebben gepleegd? “Nee. Het heeft een stalen frame, maar je kunt het niet verplaatsen,” zei hij.

Er is in zo’n cel eigenlijk niets wat je kunt gebruiken om jezelf mee van kant te maken, benadrukte de oud-gevangene.

Niet gebeurd
Als je een brief wilt schrijven, krijg je een rubberen pen. Niets wat hard is of gemaakt van metaal.

En iedere negen minuten staat er een agent bij je deur, suicide watch of niet, zei hij.

Volgens de voormalige gevangene heeft Epstein geen zelfmoord gepleegd. Dat is gewoon niet gebeurd, zei hij.

https://www.ninefornews.nl/onmogelijk-jeffrey-epstein-zelfmoord/
BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 16:19 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
Teveel mensen stellen vragen..

Het leger mensen dat het allemaal niet meer gelooft groeit zeer snel.

https://twitter.com/i/status/1160664647189630976
Dit twitterfilmpje gaat over de lakens in de cel: het is een soort papier.

(((Ze))) hebben geen controle meer over "het verhaal", iedereen, ook de "normies", bemoeit zich er mee.

#EpsteinSuicideCoverUp staat hoog op de "trendinglijst"bij Twitter.

Iets heftigs, zal ook door steeds meer mensen worden gezien voor wat het is, een afleidingsmaneouvre.

Laatst aangepast door George Bush op Ma Aug 12, 2019 18:31, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 17:39 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:

Die ene foto lijkt inderdaad wel afkomstig te zijn uit een brandweerkazerne.

Maar dit is het dus he...

Dit is dus de emergency INGANG van het ziekenhuis. Ook gewoon te vinden op streetview...

https://www.google.com/maps/@40.7098192,-74.0047091,3a,15y,319.12h,86.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_-NBwp4J-hLAwtmuoFnp-g!2e0!7i16384!8i8192

Rommelig? Check
Vies? Check
Twee verbodsbordjes? Check
Rommelig hangende brancards? Check
Groen bordje naast de brancards? Check

En check ff hoe Epstein er uit zag in de gevangenis versus de foto's waar zijn lijk mee wordt vergeleken...

Blijven allerlei vragen te stellen he, maar tjezus zeg...

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 21:42 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Royy schreef:
carlos schreef:

Die ene foto lijkt inderdaad wel afkomstig te zijn uit een brandweerkazerne.

Maar dit is het dus he...

Dit is dus de emergency INGANG van het ziekenhuis. Ook gewoon te vinden op streetview...

https://www.google.com/maps/@40.7098192,-74.0047091,3a,15y,319.12h,86.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_-NBwp4J-hLAwtmuoFnp-g!2e0!7i16384!8i8192

Rommelig? Check
Vies? Check
Twee verbodsbordjes? Check
Rommelig hangende brancards? Check
Groen bordje naast de brancards? Check

En check ff hoe Epstein er uit zag in de gevangenis versus de foto's waar zijn lijk mee wordt vergeleken...

Blijven allerlei vragen te stellen he, maar tjezus zeg...

Het is vreemd, op internet is vrijwel geen Amerikaan te vinden die in die zelfmoord gelooft. Zij zouden
raar opkijken van de het idolate infantiele VS-geneuzel zo ver weg.

Ik neem aan dat Roxy ook zeker weet dat Micheal Jackson onschuldig is en zo meer met zijn niks zeggende ''checks''.

Daar waar mensen aan het idealiseren slaan, verdampt de waarheid als eerste.
De uitkomst van de gedachtekronkels uit deze warhoofden luidt immer hetzelfde.
De conclusie staat vast en alles wat op het tegendeel lijkt te wijzen telt niet.

Meestal hebben deze types in hun jeugd iets niet goed opgepakt en zoeken houvast is wankele illusies.

BerichtGeplaatst: Di Aug 13, 2019 17:26 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Joost Bakker schreef:

Het is vreemd, op internet is vrijwel geen Amerikaan te vinden die in die zelfmoord gelooft. Zij zouden
raar opkijken van de het idolate infantiele VS-geneuzel zo ver weg.

Het internet is de echte wereld niet, Joost Bakker.

Maar ik zou zeggen: oordeel zelf obv de foto en streetview. Op welke manier is de plaatjesmaker in godsnaam tot zijn conclusies gekomen?

BerichtGeplaatst: Di Aug 13, 2019 21:40 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

NY Post 'onthulde' vandaag details over de vermeende zelfmoord van Epstein;

https://www.zerohedge.com/news/2019-08-12/epstein-hanged-himself-sheets-tied-bunk-bed-post-reports

Hij zou een laken aan de bovenkant van een stapelbed hebben bevestigd en zichzelf daarmee hebben gewurgd, als ik het allemaal goed begrijp. Niet dat ik er ook maar iets van geloof, maar toch. Kijken of dit verhaal weer gaat veranderen de komende tijd..

Intussen zijn diverse personeelsleden uit die gevangenis op non-actief gezet, ook allemaal voorspelbaar.

Inmiddels heeft de FBI en de NYPD invallen gedaan op dat PEDO eiland van Epstein, dat ik dan weer niet direct had zien aankomen, maar wellicht hoort bij de show die we voorgeschoteld krijgen. Zie andere topic over deze zaak voor beelden. Zoals ik al zei heeft justitie heel wat uit te leggen, en ze moeten toch iets doen om op z'n minst de indruk te wekken dat de zaak hoog wordt opgenomen.

Rudy Giuliani over de zelfmoord van Epstein (ben absoluut geen fan van hem);

https://www.youtube.com/watch?v=4I-mkuQ9eq4

Comments plaatsen IST VERBOTEN!!

BerichtGeplaatst: Wo Aug 14, 2019 8:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Guiliani beweert ook al dat de camera's uit stonden...

Wie gelooft deze geintjes nu nog? Iedere keer is het doorslaggevende bewijs 'ineens' foetsie: fotorolletjes, radarbeelden, camerabeelden....

BerichtGeplaatst: Wo Aug 14, 2019 10:50 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

BerichtGeplaatst: Wo Aug 14, 2019 11:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Volgens mij is dat beeld fake. Het is nooit 79 graden in Dallas.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 14, 2019 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
NY Post 'onthulde' vandaag details over de vermeende zelfmoord van Epstein;

Hoe zit t nou met die brandweerkazerne, carlos?

BerichtGeplaatst: Do Aug 15, 2019 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Bizar schilderij Bill Clinton in huis Jeffrey Epstein gevonden

Jeffrey Epstein bleek een bizar schilderij in zijn huis in New York te hebben hangen. Op het doek is Bill Clinton namelijk in een blauwe jurk te zien met rode, hoge hakken.

Clinton poseert onderuitgezakt in een stoel in het Oval Office in het Witte Huis. De blauwe jurk lijkt op een exemplaar dat Monica Lewinsky droeg tijdens een van hun geheime ontmoetingen. Op de jurk werd sperma van hem aangetroffen en zo werd bewezen dat de twee seksueel contact hadden gehad.

Ook Hillary Clinton droeg een soortgelijke, blauwe jurk in 2009.

Clinton poseert onderuitgezakt in een stoel in het Oval Office in het Witte Huis. De blauwe jurk lijkt op een exemplaar dat Monica Lewinsky droeg tijdens een van hun geheime ontmoetingen. Op de jurk werd sperma van hem aangetroffen en zo werd bewezen dat de twee seksueel contact hadden gehad.

Het originele schilderij is gemaakt door Petrina Ryan-Kleid. Het is onduidelijk of het doek dat in het bezit was van Epstein echt is of een kopie. De foto van het schilderij is al in 2012 gemaakt. De maakster van het kiekje, die anoniem wil blijven, laat aan de Daily Mail weten dat ze bij Epstein was voor zaken, die overigens niet doorgingen. „Ik was in shock, het was zeker weten een schilderij van Clinton. Het was een hele provocatieve, seksueel getinte afbeelding.”

BerichtGeplaatst: Do Aug 15, 2019 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

I want you: The original painting is by Australian-American artist Petrina Ryan-Kleid, although it is unclear if Epstein had bought the canvas or had a print mounted.

How source saw it: Jeffrey Epstein had a bizarre portrait of Bill Clinton hanging in his Manhattan mansion, depicting the former president lounging on a chair in the Oval Office wearing red heels and an open-necked blue dress, a source exclusively told DailyMailTV

Weerwoord forum index » Buitenland