Geplaatst: Wo Aug 07, 2019 20:31 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Cliox schreef: | Roepen / beweren dat niet alle verkeers-aso's? |
Onderbouw dit slappe gel*l eens. |
Ik hoef niet te onderbouwen, ben het volledig eens dat het gel*l is.
Lees:
Royy schreef: | Ik gedraag me niet asociaal. |
Tedje van Es schreef: | Dat roepen alle verkeers-aso's |
Gelu*l. Punt.
Quote: | Jij bent hier de verkeers-aso, niet ik.
En het ergste is ook nog dat je trost op je misdragingen bent. |
Welke misdragingen? |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 08, 2019 9:23 |
|
|
|
Cliox schreef: |
Lees:
Royy: Ik gedraag me niet asociaal.
Tedje van Es Dat roepen alle verkeers-aso's.
Gelu*l. Punt. |
Ik snap niet wat je bedoelt. Alle aso's roepen dat ze niet asociaal zijn.
Cliox schreef: | Hahahaha, jajajaja Tedje, een kort claxonsignaal om een seintje te geven is héél wat anders dan wanneer een ander een kort lichtsignaal geeft om ook een seintje te geven. |
Ja! Dat claxonsignaaltje gebeurt bij stilstaande auto's. Dat geknipper met lichten gebeurt met 140 per uur.
Maar ik zal het wel verkeerd zien want jij bent niet asociaal en sowieso een veel betere chauffeur dan de rest van de sukkels die met jou de weg delen en die jij met 140 per uur voorbijraast. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 08, 2019 9:36 |
|
|
|
Schitterend, Tedje, schitterend! Vooral volhouden dat de ander asociaal is en jij niet.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 08, 2019 20:54 |
|
|
|
|
_________________ In 2020 vieren we in Europa 75 jaar bevrijding zonder vrede. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 09, 2019 4:36 |
|
|
|
Toeteren is een teken van zwakte. |
|
_________________ In 2020 vieren we in Europa 75 jaar bevrijding zonder vrede. |
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 10, 2019 10:22 |
|
|
|
Cliox schreef: | Toeteren bij het stoplicht. |
Hoe kom je daarbij? Ik heb nog nooit bij een stoplicht getoeterd.
Ik zal je geheugen even opfrissen. Dit zei ik: Tedje van Es schreef: | En een kort claxonsignaal in dit geval heel iets anders dan met 140 per uur met de lichten knipperend achter je voorganger aan te jagen. |
Ik heb het over zo'n gebeurtenis, niet over mijzelf.
En dan nog even je geheugen opfrissen waar het over ging en wat jij en Royy negeren: Tedje van Es schreef: | Jij probeert steeds jouw asociale en levensgevaarlijke rijgedrag te verbloemen met zaken die er niets mee te maken hebben. |
|
|
Laatst aangepast door Tedje van Es op Za Aug 10, 2019 10:29, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 10, 2019 10:27 |
|
|
|
En ik niet met de lichten geknipperd bij 140 km/pu. |
|
|
|
|