Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » De Mainstream Media en de waarheid. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 15:33 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Komt er nog meer aan van Epstein? Het lijkt er wel op;

"It's Going To Be Staggering": Epstein Associates Prepare For Worst As Massive Document Dump Imminent

Quote:
What's more, the US Court of Appeals for the Second Circuit will release of approximately 2,000 pages of documents, likely over the next several days, which may reveal sex crimes committed by "numerous prominent American politicians, powerful business executives, foreign presidents, a well-known prime minister, and other world leaders," according to the court's three-judge panel.

https://www.zerohedge.com/news/2019-07-17/its-going-be-staggering-epstein-associates-prepare-worst-massive-document-dump

Ik denk dat ik al weet wie die well-known prime minister is: Tony Blair.

Verder wordt in het artikel gesuggereerd dat Acosta de zaak tegen Epstein heeft laten vallen op verzoek van het Witte Huis onder George W. Bush. Dit roept dan weer vragen op over Tony Blair en zijn blinde steun aan de oorlog tegen Irak, en wellicht een gevalletje 'voor wat hoort wat'.

Laat maar komen die documenten, ik haal alvast een zak popcorn.

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 15:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Grappig trouwens dat in het allereerste bericht in dit topic de naam Epstein ook al opdook;

Elisabeth schreef:
Maar ik lees daar ook soms onzin zoals Madeleine McCann en Epstein.

We hebben het dan over november 2016..

Met andere woorden, de zaak Epstein 'stinkt' al heel lang. Er kan geen misverstand over bestaan dat die man buitengewoon goed ingevoerd was in de hoogste kringen van de Amerikaanse politiek en showbizz, en in zekere zin zelfs de wereld. Dat geldt trouwens ook voor zijn 'madam' Ghislaine Maxwell, hier te zien met Elon Musk op de Oscar uitreiking in 2014;

Maxwell, en haar vader, is op zich al een heel apart hoofdstuk waard, maar dan ga ik er echt teveel tijd in steken vrees ik. Ik zal er nog wel eens wat over posten, maar niet nu. Het heeft er alle schijn van dat Epstein er een sport van maakte zich met zoveel mogelijk beroemdheden te omringen en hij schepte daar naar verluid met regelmaat over op.

Het laat zich raden waarom..

Laatst aangepast door carlos op Do Jul 18, 2019 17:46, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 16:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Het geeft ook wel een beetje inzicht in de mannelijke ziel toch? Niet leuk om te constateren, maar het lijkt erop dat als mannen alle macht zouden hebben en overal mee wegkomen, dat ze zich tegoed gaan doen aan seksfeesten met mooie jonge meisjes/vrouwen.

Het is toch één van onze natuurlijke primaire drives vrees ik. Dat wil ik best als man erkennen.

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 18:05 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Niet leuk om te constateren, maar het lijkt erop dat als mannen alle macht zouden hebben en overal mee wegkomen, dat ze zich tegoed gaan doen aan seksfeesten met mooie jonge meisjes/vrouwen.

Als dat het enige zou zijn dan zou het op zichzelf nog niet eens zo wereldschokkend zijn, maar ik vrees dat er wel wat meer aan de hand is. Enerzijds het chantage aspect, het lijkt de primaire opzet te zijn geweest. Of wellicht was die Epstein gewoon een pervert die van te jonge meisjes hield (12-16 jaar), en werd hij door een staat gebruikt als asset om hooggeplaatste politici en allerlei beroemdheden mee af te persen. Dat is zeker een reële mogelijkheid.

Anderzijds is het maar zeer de vraag of seks met jonge meisjes (in eerdergenoemde leeftijdscategorie) het ergste is wat zich daar op dat eiland mogelijk heeft afgespeeld, of dat er nog veel meer aan de hand is dan dat. Dan verwijs ik onder andere naar pizzagate, en de 'seksualisatie' van zeer jonge kinderen. Of zelfs satanische rituelen ("spirit cooking"). Dat zou dit toch echt van een hele andere orde maken.

Er zitten echt nog veel meer haken en ogen aan deze zaak dat hetgeen ons door de media vertelt wordt Cliff. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen hoop ik? Ook bovenstaande afbeelding is gebaseerd op feiten, en geen roddel of achterklap.

Epstein was een MAJOR donateur van verschillende organisaties verbonden de Clintons, waaronder ook de Clinton Foundation van Hillary. De media zouden daar bovenop moeten duiken, maar ze doen het niet. Nee alleen de link Epstein - Trump wordt benadrukt en uitvergroot. En ja misschien is Trump wel schuldig aan strafbare feiten, in dat geval mogen ze hem ook vervolgen wat mij betreft.

Maar het kan niet zo zijn dat hij de enige is terwijl de rest onder het tapijt wordt gemoffeld.

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 18:33 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Beetje humor dan maar?

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 18:47 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Tenslotte nog het nieuws van vandaag; de rechter heeft bepaald dat Epstein IN de gevangenis blijft. Dus geen borgtocht en ook geen huisarrest in zijn eigen appartement. De vorige keer mocht hij wel zes dagen per week de gevangenis in en uit naar believen en verschillende vrouwen hebben inmiddels getuigt dat ze in die periode misbruikt zijn, dus toen Epstein reeds bekend had en vervolgens een deal sloot met justitie.

https://www.zerohedge.com/news/2019-07-18/epstein-denied-bail-financier-will-remain-tiny-cell-until-hearing

Hij wordt naar verluid compleet afgezonderd van de andere gevangenen...lijkt me niet onverstandig.

Er lopen al weddenschappen dat Epstein dood in zijn cel zal worden aangetroffen voordat dit proces ten einde is.

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 19:12 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
, en werd hij door een staat gebruikt als asset om hooggeplaatste politici en allerlei beroemdheden mee af te persen. Dat is zeker een reële mogelijkheid.

Ja, we hebben in de draad over Pizzagate ook al deze vraag gesteld: waarom doen politici wat ze doen, ook al gaat het tegen het landsbelang in.
Salvini lijkt niet chantabel, daarom moesten er andere middelen aan te pas komen om hem "kalt te stellen"
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 19:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Beetje humor dan maar?

Afgrijselijke Amerikaanse televisie.... werkelijk alles, maar dan ook alles is nep.

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 20:27 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dag George Bush, lang niet meer gezien hier.

George Bush schreef:
Salvini lijkt niet chantabel, daarom moesten er andere middelen aan te pas komen om hem "kalt te stellen"

Het is mij inderdaad niet ontgaan dat ze Salvini op allerlei manieren trachten tegen te werken en af te schilderen als een groot gevaar voor Europa, maar voorlopig ligt hij nog steeds op koers om de toekomstig premier van Italië te worden. Hij schijnt ook wel wat vrienden te hebben binnen de Italiaanse veiligheidsdienst, want die hebben hem getipt over een op handen zijnde moordaanslag vanuit Oekraïne.

Iets waar onze media uiteraard weer over zwijgen, want geen kwaad woord over dat land..

Hoe anders was dat met die Skripal affaire, die van a tot z georkestreerd lijkt door de regering May puur en alleen om Rusland in een kwaad daglicht te stellen.

BerichtGeplaatst: Do Jul 18, 2019 21:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nog één klein dingetje (nou ja)..

Er is in de kluis van Epstein in New York een Oostenrijks paspoort gevonden op naam van Jeffrey Epstein (met foto) met als woonplaats een adres in Saoedi-Arabië. Daarnaast $70,000 aan cash en nog wat diamanten. En ik lees net ergens dat Ghislaine Maxwell bevoegd schijnt te zijn om helikopters, vliegtuigen en onderzeeboten te besturen.

Echt...WTF!??

James Bond is er niets bij.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 19, 2019 16:09 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Afgrijselijke Amerikaanse televisie.... werkelijk alles, maar dan ook alles is nep.

Ik vond deze wel leuk hoor, maar vaak ook flauw en sowieso nep.

Trump: "I'm not a fan of sexual predators who get caught."

Ik zit ook nog te wachten op deze:

Clinton: "I did not have sex with those underaged girls."

Maar daar heeft Stevie het niet zo graag over geloof ik..

BerichtGeplaatst: Za Jul 20, 2019 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Voormalige IT contractor van Epstein doet boekje open over eiland!

'Hordes jonge vrouwen en het hele eiland bezaaid met naaktfoto's'

https://www.zerohedge.com/news/2019-07-19/there-were-photos-topless-women-everywhere-former-epstein-it-guy-quit-over

De man werd door Epstein ingeschakeld om ervoor te zorgen dat het hele eiland supersnel internet zou krijgen, in verband met financiële online transacties. Hij is er meer dan honderd keer geweest naar eigen zeggen. Die vreemde tempel zou hebben gediend als gymzaal, met een enorme afbeelding van een topless vrouw aan de muur.

Volgens de FBI had Epstein in zijn Manhatten appartement heel veel naaktfoto's van zijn slachtoffers, als het ware 'trofeeën'.

BerichtGeplaatst: Za Jul 20, 2019 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Die IT-guy moet toch ook toegang hebben tot film en videomateriaal denk ik. En misschien wel tot belastende informatie. Ik hoop dat er meer uitlekt.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 22, 2019 12:39 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Er is inmiddels veel meer beeldmateriaal beschikbaar van het PEDO SEKS CHANTAGE eiland..

Er is veel interesse voor de constructie op 3:30 (en verder);

Waar kijken we naar? Waar zijn die pijpen voor, die uit de grond komen? Ventilatie of luchtfiltering voor ondergrondse ruimtes? Of is het allemaal maar show?

En waarom is er een ambulance op dat eiland, zonder dat er een ziekenhuis of kliniek in de buurt is..? Confused

Hier nog veel meer HD beeldmateriaal;

https://www.youtube.com/channel/UCGF4cH9t6SgF5e4OELMbDjg

BerichtGeplaatst: Ma Jul 22, 2019 12:50 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier dezelfde constructie vanuit een andere hoek gefilmd;

Ik denk dat de bovenkant voornamelijk facade is, en dat zich onder de bodem van alles bevindt wat ze voor ons verborgen proberen te houden. Dit is geen gewoon luxe vakantie eiland, zoveel is wel duidelijk.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 22, 2019 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier die duidelijk herkenbare ambulance op dat eiland;

Gefilmd op 14 juli jl. aldus de beschrijving bij de video.

Een paar dagen later, nieuwe opnames, maar geen ambulance meer bij dat gebouw. Spoorloos verdwenen???

Er is dus iemand bezig met het uitwissen van sporen, maar diegene zal wel niet herkenbaar in beeld willen schat ik zo.

En wat te denken hiervan, een koe gemaakt van bordkarton??

https://www.youtube.com/watch?v=LO0qFgz5E-A (2:44 en verder)

BerichtGeplaatst: Ma Jul 22, 2019 15:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Toch teleurstellend Carlos... inmiddels hebben ze zo'n beetje elke centimeter van dat eiland in beeld met hoge resolutie films/foto's van drones. Zelfs de complete vuilnisbelt:

En ik zie eigenlijk niets raars: geen afbeeldingen, poppen, dildo's, beelden, apparaten, etc. etc.

Waar moeten we het nu mee doen? Een ambulance, een kartonnen koe en een gebouwtje met wat buizen/pijpen (wat net zo goed een generator of ontziltingsinstallatie zou kunnen zijn)

We kunnen zelfs door de ramen van de woning en de zogenaamde sekstempel naar binnen kijken... en we zien niets vreemds. Een applecomputer, een ladder met een emmer verf, etc.

Ik had meer verwacht.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 22, 2019 15:16 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit vind ik trouwens ook erg vreemd;

Lijkt wel een soort van altaar, of troon waar mensen (slachtoffers?) naar toe worden gebracht. Met aan weerzijden van de trap die standbeelden. Op de dronevideo zie je het veel beter;

https://www.youtube.com/watch?v=LO0qFgz5E-A (vanaf 3:40)

Die standbeelden zijn helaas niet close in beeld, maar dat komt wellicht nog.

Overigens, wat dat blauwe schilderwerk onderaan de foto betreft; TerraMar Project, een non-profit organisatie opgericht door Ghislaine Maxwell;

Quote:
The TerraMar Project was founded on September 26, 2012 at the Blue Ocean Film Festival and Conservation Conference in Monterey, California, and focused on the 64% of the ocean that lies outside any single country's jurisdiction.[4] Their mission was to create a "global ocean community" based around the idea of shared ownership of the global commons, also known as the high seas or international waters.[4]

In 2014, on behalf of the TerraMar Project, Maxwell gave a lecture at The University of Texas at Dallas and later that year, a TED talk, at TEDx Charlottesville, about the importance of ocean conservation.[5] Maxwell also spoke at the United Nations as the founder of the TerraMar Project.[6]
Following the arrest of Jeffrey Epstein in July of 2019, the TerraMar Project announced its closure

https://en.wikipedia.org/wiki/The_TerraMar_Project

Maxwell lijkt het grote brein achter de hele operatie van Epstein...geen idee waarom ze niet gearresteerd wordt.

Wellicht werkt ze achter de schermen mee met justitie om Epstein voor de rest van zijn leven achter de tralies te krijgen en tevens zelf de dans te ontspringen, dat zou theoretisch gezien mogelijk zijn.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 22, 2019 15:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik zie alleen maar vreemde dingen. Niets is normaal aan dat eiland Cliff.

Cliff schreef:
We kunnen zelfs door de ramen van de woning en de zogenaamde sekstempel naar binnen kijken... en we zien niets vreemds. Een applecomputer, een ladder met een emmer verf, etc.

Ik weet niet waar je dit op baseert, maar ik heb nergens gesuggereerd dat gebouw een sekstempel is (of was), ik ga er namelijk vanuit dat alles zich onder de grond afspeelde. De Clinton's en Prince Andrews van deze wereld willen namelijk wat privacy wanneer ze hun leuter in een tienjarige seksslaaf steken, snap je?

BerichtGeplaatst: Di Jul 23, 2019 18:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

OK, dan wachten we op enig bewijs dat er überhaupt iets onder de grond zit...

BerichtGeplaatst: Di Jul 23, 2019 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Wat te denken hiervan?

Foto's circuleren al langer dan de laatste paar weken online.

Er was ook nog deze tweet;

Nu ben ik wel wat sceptisch over dat hele Q gebeuren, maar goed. Als het waar is dat er duizenden meisjes naar dat eiland zijn getransporteerd in de loop der jaren, dan kan ik me bijna niet voorstellen dat er niet meer is dan hetgeen te zien is boven de grond. Epstein staat te boek als miljardair, dus aan geldgebrek zal het niet liggen.

De man bezit niet één maar twee eilanden, hier het andere;

Richard Branson heeft daar volgens mij vlakbij ook een eigen eiland, ook niet zo'n fris figuur denk ik.

We wachten het inderdaad maar af..

BerichtGeplaatst: Wo Jul 24, 2019 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Carlos, hier nog wat links:

Oud badhuis in Aleppo.
Hier vind je dezelfde patronen op de vloer als op Epstein's eiland.

https://twitter.com/TheSharpEdge1/status/1151871039015534592

https://twitter.com/TheSharpEdge1

P.s. mijn dank voor jouw graafwerk Cool
BerichtGeplaatst: Wo Jul 24, 2019 16:29 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Interessant inderdaad..

Hoe zat het ook alweer met dat paspoort dat ze gevonden hebben in zijn appartement? Oostenrijkse nationaliteit, plaats van residentie Saoedi-Arabië. Er valt zoveel te onderzoeken aan deze zaak, maar de media zijn totaal niet geïnteresseerd...het laat zich raden waarom.

BerichtGeplaatst: Do Jul 25, 2019 16:51 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

'Epstein semi-bewusteloos aangetroffen in cel'

https://www.zerohedge.com/news/2019-07-24/epstein-found-injured-prison-cell-after-possible-suicide-attempt

Het lijkt er op dat er een eerste poging is gedaan om hem voorgoed te doen zwijgen...precies wat velen al verwachtten. Je zou denken dat hij in een maximum security gevangenis, in isolatie ook nog, 24/7 in de gaten wordt gehouden met camera's, maar niets is minder waar blijkbaar.

Vreemd, heel vreemd.

BerichtGeplaatst: Do Jul 25, 2019 20:58 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Als zijn pedofiele klanten geprobeerd hebben om hem te vermoorden, zoals jij beweert, dan kan hij toch zijn advocaat informeren over wat hem in de gevangenis is overkomen? Dat heeft de verdachte niet gedaan. Daarom ga ik niet uit van een poging om hem te vermoorden. Daarvoor bestaan geen aanwijzingen. Ik vind het niet getuigen van een goede geestelijke gezondheid wanneer overal iets achter gezocht wordt.
De Mainstream Media en de waarheid.
  Weerwoord forum index » Actualiteiten