Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » Ik zou bijna een veganist worden. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 2:28 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Jammer dat het bij slechts een jaar bleef, en dat we er nu op het vervuilende Internet over moeten lezen.

Is er kennelijk eentje jaloers; of wie weet niet blij met het feit dat het internet daardoor iets minder hard vervuilt dan hij graag zou willen.

Maar 'n beetje jammer werd 't dezerzijds wel bevonden dat 't na iets meer dan 'n jaar tijd werd om via met name ook het internet melding te gaan maken van al hetgeen duidelijk was geworden in die tijd dicht bij de natuur en dus niet zoals gebruikelijk tussen vier muren.

Dit doende wordt inderdaad ook wel 'n stukje vervuiling van het internet bestreden.

Zeker was 't geen echte jungle; maar 'n gewoon aangeplant bos.
Desondanks is 't ook daar niet uitgesproken veilig wanneer men er zich niet voldoende natuurvriendelijk gedraagt.
Daarom is zo'n verblijf ook niet aan te raden voor afkrakers van optimale natuurvriendelijkheid zoals Cliff en Jip.
Die zouden geheid binnen de kortste keren bezoek krijgen van pakweg 'n zwerm wespen. . Smile

Vleesetende planten waren er overigens niet. En ach, voor zo'n vliegje is dit 'n puur natuurlijke dood, net als het opgegeten worden van kleine visjes door grote.
Maar wanneer mensen insecten gaan doden dan wordt 't 'n ander verhaal.
Die gebruiken bijvoorbeeld chemisch spul daarvoor, of elektrocutie.
Zo mogelijk nog wreder zijn vliegenvangers waar de insecten aan vast blijven plakken en dan in een dagenlange doodsstrijd terecht komen.

Hoe insecten die massaal gekweekt zijn om als voedsel te dienen gedood worden is dezerzijds momenteel niet bekend. Wellicht worden ze vergast. Wellicht ook worden ze levend in 'n grote kookketel geknikkerd.

Wél bekend is dat de larven in de hierboven ter sprake gekomen larvenfabriek levend vermalen worden.

Ben ervan overtuigd dat men beter niets kan verdienen dan veel op 'n dergelijke manier.

https://www.nd.nl/nieuws/actueel/buitenland/eenzame-werkers-plegen-vaakst-zelfmoord.1843485.lynkx

Citaat:

"Mensen die hun beroep geïsoleerd uitoefenen, plegen het vaakst zelfmoord. Bovenaan een Amerikaanse lijst staan boeren, gevolgd door houthakkers en vissers".

Heeft niets met geïsoleerd te maken; boeren hebben meestal personeel en beroepsvissers werken altijd met 'n hele crew.
Neen, het is de mate van natuur- oftewel leven-onvriendelijkheid die 't 'm doet.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
https://www.nd.nl/nieuws/actueel/buitenland/eenzame-werkers-plegen-vaakst-zelfmoord.1843485.lynkx

In je plaggenhut bij je aangeplant bos was het vast heel eenzaam Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Er kwamen af en toe wel 'ns passanten langs of door dat bos.

Maar zat er verder wel alleen; dat is echter niet hetzelfde als eenzaam.

Zo zijn veel anderen weer niet alleen, maar toch eenzaam.

Heb daar zelf eigenlijk nooit last van; je weet dat er nog vrijwel geen andere vivisten (in de nabijheid) zijn en prefereert daarom weinig contact met anderen boven veel met personen die qua gedrag nog 'n stuk minder verfijnd zijn en waarvan je dan ook al gauw allerlei voor jouw begrippen grofheden kunt verwachten.

Helaas, 't is momenteel niet anders; zou zelf ook veel liever zien dat iedereen al vivistisch zou leven.

Intussen hebben we 't meer dan druk met inspanningen om dit gedragsprincipe voldoende bekend te maken en te bevorderen.

En wat dat buiten leven betreft, hier 'n interessante link (op wetenschappelijke basis nog wel):

https://www.outdoorinfo.nl/gezond-buiten-10-redenen-waarom-je-naar-buiten-moet-gaan/

-
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 15:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
personen die qua gedrag nog 'n stuk minder verfijnd zijn en waarvan je dan ook al gauw allerlei voor jouw begrippen grofheden kunt verwachten.

Helaas, 't is momenteel niet anders; zou zelf ook veel liever zien dat iedereen al vivistisch zou leven.

Intussen hebben we 't meer dan druk met inspanningen om dit gedragsprincipe voldoende bekend te maken en te bevorderen.

Nou, je snapt in ieder geval de redenen waarom mensen niet graag met je omgaan:

1. Arrogantie (vindt zichzelf verfijnder dan de rest)
2. Grofheden van anderen (lange tenen)
3. Zendingsdrang van eigen levensbeschouwing (merken we ook nogal sterk op Weerwoord)

Dat zijn geen eigenschappen waarvan mensen al snel zeggen 'gezellige kerel die Natubico'.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 15:40 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Nergens staat geschreven dat iemand "gezellig" moet zijn.
Misdadigers bijvoorbeeld kunnen heel goed gezellig met mekaar omgaan. Maar wat ze vaak uitvreten is op z'n zachtst gezegd asociaal.
Neen, dan liever iemand die zich correct weet te gedragen maar dan wel wat streng overkomt.
-
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 15:55 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Correct ten opzichte waarvan dan? Tegenover de natuur ja, door slakjes heel voorzichtig te verwijderen van... ja waar zaten die slakjes eigenlijk?
De mens is van nature een kuddedier. Vooral omdat de mens in zijn eentje niet zoveel overlevingskansen heeft in de vrije natuur.

En wat jij streng noemt, noem ik gewoon opdringerig zoals de fundamentalistische feministes van destijds. Die verketterden ook iedereen die het met hun zienswijze niet eens was.
Dus als jij mensen wil bekeren tot jouw manier van leven, zal je toch uit een heel ander vaatje moeten tappen.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 16:06 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Jip schreef:
En wat jij streng noemt, noem ik gewoon opdringerig zoals de fundamentalistische feministes van destijds. Die verketterden ook iedereen die het met hun zienswijze niet eens was.

Dacht niet ooit iemand met 'n andere mening verketterd te hebben. Maar als iemand hier kan aantonen dat dit wel al 'ns het geval is geweest, hij of zij ga zijn/haar gang. Erg benieuwd.
-
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 16:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Misdadigers bijvoorbeeld kunnen heel goed gezellig met mekaar omgaan.
Maar wat ze vaak uitvreten is op z'n zachtst gezegd asociaal.
Neen, dan liever iemand die zich correct weet te gedragen maar dan wel wat streng overkomt.

Wat een prachtige drogreden Smile

Hitler was vegetariër en vermoordde 6 miljoen Joden.
Dat is op zijn zachtst gezegd asociaal.
Nee, dan liever iemand die vlees eet en zich wel correct weet te gedragen

Natubico schreef:
Dacht niet ooit iemand met 'n andere mening verketterd te hebben. Maar als iemand hier kan aantonen dat dit wel al 'ns het geval is geweest, hij of zij ga zijn/haar gang. Erg benieuwd.

Ik denk dat het meer zit in de opdringerigheid en de arrogantie waarmee het gepresenteerd wordt.

Je doet voorkomen dat je levenswijze beter is dan die van anderen en schuwt daarbij ook niet om zaken feitelijk verkeerd weer te geven (nooit ziek, gezonder, geen zweet, geen stank, geen overdreven lusten, geen klimaatproblematiek, etc.)

Je levenswijze is anders dan anderen, maar dat maakt je levenswijze niet beter dan die van anderen.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 16:54 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Natubico schreef:
Jip schreef:

-

Wat Cliff dus al schreef. Plus het feit dat jij regelmatig berichtte over jouw voedingspatroon in discussies die hier helemaal niets mee te maken hebben.
Niet te vergeten, de sneer naar mij toe, toen ik je vroeg wat voor werk je deed of hoeveel noten je per dag eet. Dan zijn dat opeens privézaken.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.

Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 18:08 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Zie dus nog altijd geen voorbeelden van verkettering van personen omdat die 'n andere mening toegedaan zijn.
Wanneer iemand te kennen geeft ergens geen mededelingen over te doen op het internet omdat dat privé-zaken zijn, dan is dat toch geen verketteren van degene die de vraag stelde.

---

Als 't al zo zou zijn geweest dat Hitler vegetariër was (graag betrouwbare bron), dan dient evenzogoed de vraag gesteld te worden hoeveel mensenlevens hij heeft gered door zijn acties die erop gericht waren de nog verdere eliminering van het autochtone Noord-Europide ras tot staan te brengen.

Hoeveel meer dan 10 miljard autochtonen zou omnivoor en communist Stalin zowel in Rusland als in andere delen van Noord-Europa bijvoorbeeld om zeep hebben gebracht, wanneer Hitler niet tegen hem ten strijde getrokken zou zijn?

Hoeveel blonde kinderen zouden in Noord-Europa nog meer zijn gestolen en opgegeten door vreemdelingen van Aziatische origine, wanneer de Nazi's niet ertoe overgegaan zouden zijn om die exotische allochtonen af te zonderen in 'n soort van vluchtelingenkampen?

Kijk 's, wie aangevallen wordt moet zich verdedigen; wanneer de agressor daarbij dan het leven laat moeten diens sympathisanten daar naderhand niet over blijven mekkeren.

-
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 18:18 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Je doet voorkomen dat je levenswijze beter is dan die van anderen en schuwt daarbij ook niet om zaken feitelijk verkeerd weer te geven (nooit ziek, gezonder, geen zweet, geen stank, geen overdreven lusten, geen klimaatproblematiek, etc.)
Je levenswijze is anders dan anderen, maar dat maakt je levenswijze niet beter dan die van anderen.

Er is hier ook iemand die elke gelegenheid te baat neemt om te beweren dat Rusland het veel beter doet dan Westerse landen.
Rusland is anders ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het beter is.
Anderzijds staat 't eenieder vrij om met argumenten te betogen dat dit wel het geval is.
Daar is niets opdringerigs bij; men bespiegelt dan 'n aan de orde zijnd thema vanuit zijn gezichtshoek. Mag toch?
-
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 18:46 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Natubico schreef:
Als 't al zo zou zijn geweest dat Hitler vegetariër was (graag betrouwbare bron), dan dient evenzogoed de vraag gesteld te worden hoeveel mensenlevens hij heeft gered door zijn acties die erop gericht waren de nog verdere eliminering van het autochtone Noord-Europide ras tot staan te brengen.-

Heb je hier zelf een betrouwbare bron van?

Quote:
Hoeveel meer dan 10 miljard autochtonen zou omnivoor en communist Stalin zowel in Rusland als in andere delen van Noord-Europa bijvoorbeeld om zeep hebben gebracht, wanneer Hitler niet tegen hem ten strijde getrokken zou zijn?

10 miljard?! Shock

Quote:
Hoeveel blonde kinderen zouden in Noord-Europa nog meer zijn gestolen en opgegeten door vreemdelingen van Aziatische origine, wanneer de Nazi's niet ertoe overgegaan zouden zijn om die exotische allochtonen af te zonderen in 'n soort van vluchtelingenkampen?

Opgegeten?! Shock soort van vluchtelingenkampen?! Shock

Quote:
Kijk 's, wie aangevallen wordt moet zich verdedigen; wanneer de agressor daarbij dan het leven laat moeten diens sympathisanten daar naderhand niet over blijven mekkeren.

Begrijp ik je goed? Schilder jij hier Hitler als het slachtoffer af?
Heb jij ze wel alle vijf op een rijtje? Waarschijnlijk wel, maar ze werken blijkbaar in ploegendienst.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 19:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Als 't al zo zou zijn geweest dat Hitler vegetariër was

Je mist het punt volledig. Het gaat om de associaties die je legt, dat zijn volkomen drogredenen.

Verder: bron.

Ik vraag me overigens af waarom je Hitler's acties gaat verdedigen hier...

Natubico schreef:
Er is hier ook iemand die elke gelegenheid te baat neemt om te beweren dat Rusland het veel beter doet dan Westerse landen.

Ben benieuwd wie dat is. Laat ik er duidelijk in zijn: Rusland doet het niet beter dan Westerse landen. Sterker nog, op veel fronten doen ze het beduidend slechter dan Westerse landen.

Waar ik wél op reageer is de hypocrisie van de Westerse wereld: het veroordelen van niet-bondgenoten voor exact dezelfde acties die Westerse landen ook uitvoeren.

Maar goed, dat is een geheel andere discussie. Het gaat hier over veganisme.

En ik snap in ieder geval uit je bijdrage dat je niet ontkent dat je jezelf superieur voelt aan anderen. Dus nogmaals: dat is de reden waarom mensen op je reageren zoals ze reageren. Als je een positief pleidooi voor je levenswijze probeert te houden, faal je daar enorm in op deze manier.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 23:03 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

Jip schreef:
Begrijp ik je goed? Schilder jij hier Hitler als het slachtoffer af?
Heb jij ze wel alle vijf op een rijtje? Waarschijnlijk wel, maar ze werken blijkbaar in ploegendienst.

Niet goed begrepen nee, niet Hitler wordt hier afgeschilderd als het slachtoffer, maar het hele Noord-Europide ras.
Maar goed, aangezien (met name ook) juffrouw Jip hier maar de ene domme reactie op de andere blijft stapelen vind ondergetekende 't nu de hoogste tijd worden om te stoppen met het deelnemen aan discussies op dit forum over natuuraangelegenheden (zoals alternatieve voedingsprincipes).

Uiteraard speelt hier ook 'n rol bij dat onder andere genoemde deelneemster zich herhaaldelijk te buiten gaat aan verboden aanvallen op de persoon, wanneer ondergetekende hier iets verklaart dat haar kennelijk hevig tegenstaat.

En verder blijkt een en ander op deze manier te veel tijd te kosten.
Wil graag over dit soort dingen discussiëren, maar dat moet dan op 'n betamelijke manier gebeuren.

Kwam destijds trouwens ook bij Weerwoord terecht bij het zoeken naar 'n forum over politiek.
Toen bleken er echter ook nogal wat topics over natuur-aangelegenheden te zijn en daar werd dan óók gretig aan deelgenomen. Maar inmiddels is wel gebleken dat op dit gebied de discrepantie met de meeste andere deelnemers qua opvattingen al te groot is om echt constructief tot resultaten te kunnen komen.

Nou ja, scheelt in elk geval alweer 'n hoop tijd(verlies).
-
BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 23:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Wil graag over dit soort dingen discussiëren, maar dat moet dan op 'n betamelijke manier gebeuren.

Mee eens. Op basis van feiten dus, niet op basis van fabels.

Zo heb ik keer op keer moeten lezen dat het eten van vlees tot een verhoogde libido zou leiden, dat mensen die geen dieren doden niet door muggen gestoken worden, dat hun zweet niet stinkt, dat ze zelden ziek zijn, etc.

Prima als je dat vindt, maar niet als je dat neerzet als feit. Dan horen er bewijzen bij.

Quote:
inmiddels is wel gebleken dat op dit gebied de discrepantie met de meeste andere deelnemers qua opvattingen al te groot is om echt constructief tot resultaten te kunnen komen.

Daar kom je wat laat achter, maar goed. Ik denk dat je met jouw visie en levenswijze vér afstaat van 99,9% van de rest van de mensheid. Zeker het idee dat je eten niet mag koken en dat alles wat jou niet aanstaat tegennatuurlijk genoemd wordt, zal de kloof niet kleiner maken.

Ik vraag me zelfs af of je ooit een gelijkwaardige discussie met andersdenkenden hebt kunnen voeren over dit onderwerp.

BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2019 0:52 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Niks meer aan toe te voegen.
Natubico, het allerbeste!
Bye, bye.

BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2019 9:34 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

In Beiroet toen Libanon nog een vredig christelijk landje was, een soort Eden in een bloeddorstige regio, kon je in stalletjes langs de winkelstraten oesters kopen vanaf een soort houtskoolrooster. Heerlijk!!
Later was ik eens in Piraeus, daar groeiden dezelfde oesters aan de uitgang van de haven. Die moest ik ook zo nodig opeten, zodat ik daarna 14 dagen met mijn mond vol zeer pijnlijke blaren liep.

BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2019 14:29 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Alvorens daadwerkelijk te stoppen met bijdragen aan natuur-topics moeten toch nog enkele hier recentelijk aan de orde geweest zijnde dingen verduidelijkt of rechtgezet worden:

1)
Jip schreef:
De mens is van nature een kuddedier. Vooral omdat de mens in zijn eentje niet zoveel overlevingskansen heeft in de vrije natuur.

Olifanten zijn ook kuddedieren. Maar toch is 't zo dat de mannelijke exemplaren zich rond 'n bepaalde leeftijd van hun kudde afzonderen en solitair verder leven.

2) Als Hitler inderdaad (overigens pas rond 1943) vegetariër is geworden dan kan nog niet gezegd worden dat hij zich sindsdien "correct" gedroeg in de zin die dezerzijds met dat woord bedoeld wordt. Daarvoor is 't nodig om tevens veganist te zijn, rauweter, vruchtariër, ja zelfs vivist.

3)
Cliff schreef:
Ik denk dat je met jouw visie en levenswijze vér afstaat van 99,9% van de rest van de mensheid.

Denk van niet; ervan uitgaande dat inmiddels bijna 22% van de mensheid al geen vlees meer eet en dat die allemaal 'n stuk meer begrip hebben voor nog (veel) verder gaande vormen van leven-vriendelijkheid dan verstokte omnivoren, zal dat reuze meevallen.
-
BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2019 15:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Denk van niet; ervan uitgaande dat inmiddels bijna 22% van de mensheid al geen vlees meer eet en dat die allemaal 'n stuk meer begrip hebben voor nog (veel) verder gaande vormen van leven-vriendelijkheid dan verstokte omnivoren, zal dat reuze meevallen.

Je bent geen vegetariër Natubico. Daar kun je nog best mee praten. Vegetariërs begin ook niet voortdurend te roepen dat zaken 'tegennatuurlijk' zijn en dat de natuur mensen straft.

Je geeft zelf de overtreffende trap al aan: vegetariër, veganist, rauweter, vruchtariër, ja zelfs vivist.... Ofwel: je zit zo ver van het gemiddelde spectrum af dat er nauwelijks meer begrip is wederzijds. Hoorde je maar bij die 22%... dan waren er tenminste nog enige gedeelde waarden. Nee, je zit bij die 0,1 procent die zichzelf tot vivist hebben verklaard.

En daarmee, inderdaad, als een oude olifant zich sociaal hebben afgezonderd van de rest, klagend dat 'een zinvolle discussie niet mogelijk meer is'.

BerichtGeplaatst: Za Jun 29, 2019 14:07 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Vegetariërs weten over het algemeen wat de gevolgen zouden zijn als ze wél weer dierlijk voedsel zouden gaan gebruiken en dat die voor hen niet zo aangenaam zouden zijn.
'n Vivist is ook vegetariër (en veganist en rauweter en vruchtariër).
Wanneer 'n vivist dus zegt van mening te zijn dat die onaangename gevolgen van het eten van dierlijk voedsel beschouwd kunnen worden als 'n wraakneming of 'n afstraffing vanwege de natuur, dan wordt dat tevens gezegd door 'n vegetariër.

Heb nergens gesteld dat hier geen zinvolle discussie over natuuraangelegenheden mogelijk is; heb wel gesteld ermee te stoppen omdat bepaalde anderen in deze om de haverklap de regels aan hun laars lappen door toch weer op de man te gaan spelen oftewel allerlei aanvallen te doen op de persoon van 'n opponent in de discussie.
Wil daar nog aan toevoegen dat eerder dezerzijds al besloten en ook vermeld is op dit forum in principe niet meer te discussiëren met deelnemer Cliff omdat deze zich al te vaak eraan schuldig maakt het door opponenten aangevoerde in ernstige mate te verdraaien en dan daarop verder te reageren.
Zoals hier nu dus weer de bewering dat dezerzijds gesteld zou zijn dat geen zinvolle discussie meer mogelijk zou zijn. Dat klopt gewoonweg niet en is puur uit de dikke duim gezogen om ermee verder te kunnen.
Bij 'n wetenschappelijke denktank zou zo iemand binnen de kortste keren het verzoek krijgen voortaan maar aan 'n wild-west-forum te gaan deelnemen.
-
BerichtGeplaatst: Za Jun 29, 2019 19:54 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Kortom, het ligt niet aan Natubico, het ligt altijd aan de anderen.
Heb deze discussie weer eens vanaf het begin teruggelezen en het valt me op dat Natubico (de man dus) zich onlosmakelijk verbonden voelt met de ideeën die hij hier probeert te verkopen. Dus Cliff zit er niet ver naast met zijn bewering dat het voor Natubico meer een religie is dan gezond verstand.

Vooral de manier waarop jij (Natubico dus) je denkt te moeten verdedigen, is af en toe gewoon walgelijk.
Met name de volgende bewering:

Quote:

Ten eerste zou ik van jou de exacte cijfers willen vernemen over het aantal blonde kinderen die door de joden geslacht en opgegeten zouden zijn.
Want dat beweer je hier in feite.

Ten tweede beweer jij hier dat de holocaust een hele goede zaak was. Omdat die joden dus kleine blonde kindjes slachten en opeten. Bewijs aub.

Ten derde: Wat zou een wetenschappelijke denktank jou aanraden? Dat jij beter op je plaats bent bij een forum zoals stormfront of iets van gelijke strekking?

Ten vierde: ik ben helemaal klaar met jou, Ik vind je een hele grote griezel.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 30, 2019 0:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Heb nergens gesteld dat hier geen zinvolle discussie over natuuraangelegenheden mogelijk is

Eerder...

Natubico schreef:
Kwam destijds trouwens ook bij Weerwoord terecht bij het zoeken naar 'n forum over politiek. Toen bleken er echter ook nogal wat topics over natuur-aangelegenheden te zijn en daar werd dan óók gretig aan deelgenomen. Maar inmiddels is wel gebleken dat op dit gebied de discrepantie met de meeste andere deelnemers qua opvattingen al te groot is om echt constructief tot resultaten te kunnen komen.

Ach, dan is het wat semantisch geneuzel wat je dan precies wel bedoelt met bovenstaande... klonk in ieder geval alsof een zinvolle discussie niet mogelijk is.

En dat ben ik ook helemaal met je eens... je denkbeelden liggen zover af van het betamelijke dat het weinig zin heeft. Het is ook de typische discussie van een religieuze die maar blijft hameren op wat hij gelezen en gevoeld heeft en dat als bewijs voor zijn geloof blijft aandragen.

Overigens vind ik het ook niet sterk om iedere keer te roepen dat je stopt met de discussie, om vervolgens toch gewoon door te gaan.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 30, 2019 0:53 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Jip schreef:
Ten eerste zou ik van jou de exacte cijfers willen vernemen over het aantal blonde kinderen die door de joden geslacht en opgegeten zouden zijn.
Want dat beweer je hier in feite.
Ten tweede beweer jij hier dat de holocaust een hele goede zaak was. Omdat die joden dus kleine blonde kindjes slachten en opeten. Bewijs aub.

Tja, we zijn er inmiddels mee doende om het betwijfelen van deze bewering strafrechtelijk te verbieden. Wink

Jip schreef:
Ten derde: Wat zou een wetenschappelijke denktank jou aanraden? Dat jij beter op je plaats bent bij een forum zoals stormfront of iets van gelijke strekking?

Daar gaan we weer; alweer aanvallen op de persoon gericht. Vandaar dus.

Jip schreef:
Ten vierde: ik ben helemaal klaar met jou, Ik vind je een hele grote griezel.

Ai, dat komt hard aan; zeker van 'n juffrouw die je al van begin af aan erg eng hebt gevonden. Laughing
-
BerichtGeplaatst: Ma Jul 01, 2019 9:41 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Oesters koken?
Nooit van gehoord.
Nee rauw met citroensap of wodka of piri piri er op.
Heerlijk.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 01, 2019 15:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Oesters kun je net als mosselen koken hoor, geen probleem. Probeer het maar eens Smile

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg