Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » NPO Radio 1: 24 uur per dag extreem links gebabbel Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 06, 2017 11:11 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Tedje van Es schreef:

De kreet in de fout is uitermate tendentieus.

Oh? Dus het was géén fout in de berichtgeving? Confused

Tedje, simpele logica is aan jou blijkbaar niet besteed. Want alles moet in jouw ogen verdacht worden gemaakt.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 06, 2017 18:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik zie in ieder geval dat jij bepaald niet gezegd bent met enig Fingerspitzengefühl.

In de fout heeft een bijzonder negatieve klank.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 06, 2017 22:41 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

Guus schreef:

Lees jij je eigen teksten eigenlijk wel nadat je ze neerplempt?

Quote:
Niet alleen de linkse rioolbladen als Volkskrant en NRC kunnen er wat van.
Hier nog zo,n lekker krantje

Als je het verschil niet kan lezen tussen "rioolbladen als Volkskrant en NRC " en "nog zo,n lekker krantje"
kunnen Hans Anders , Specsavers en Pearl je niet meer helpen.
In jouw geval is het echter geen kwestie van slechtziendheid,
Polderdyslexie is sowieso niet te behandelen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Jan 11, 2017 11:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik ben zo vrij om iets uit de onderstaande draad hierheen te transporteren.

http://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=510621&highlight=#510621

Guus schreef:
Er bestaat natuurlijk geen echt neutrale berichtgeving. Vaak hangt het van de waarnemerspositie af. De 'waarheid' heeft vele gezichten.
Het is dus volslagen onzinnig om dat als eis te stellen.
Tedje van Es schreef:
Natuurlijk is dat geen onzin! De NOS is een neutrale nieuwszender, dat zegt de NOS zelf.

Ter aanvulling: https://over.nos.nl/
NOS schreef:
De NOS biedt, als grootste nieuwsorganisatie van Nederland, altijd en overal onafhankelijke en betrouwbare verslaggeving op het gebied van nieuws, sport en evenementen.

En jij beweert dat het onzinnig is om de eis te stellen dat de NOS neutraal moet zijn?

BerichtGeplaatst: Do Jan 12, 2017 16:27 Plaats reactie Reageer met quote
Guus

Niet alleen de waarheid maar ook 'neutraliteit' heeft veel gezichten. Beide zijn in de ogen van de waarnemer.

Zo heb je mensen die alles verdacht, corrupt of een complot noemen. Doe eens wat zelfonderzoek.

BerichtGeplaatst: Do Jan 12, 2017 18:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Je snapt niet waar het om gaat. Lees de draad nog eens na, er is een verschil tussen de publieke omroepen die een maatschappelijke stroming of religie vertegenwoordigen en dus gekleurd zijn.
De VARA mag gerust anti-Wilders zijn en de NCRV mag gerust pro God zijn, maar de NOS behoort zich hier verre van te houden. Gekleurd nieuws mag komen van publieke omroepen of van de RTL zenders.

Guus schreef:
Zo heb je mensen die alles verdacht, corrupt of een complot noemen. Doe eens wat zelfonderzoek.

En deze sneer laat ik graag voor jouw eigen rekening. Jammer dat jij in een discussie zoiets nodig hebt.

BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2017 14:24 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
Vandaag kreeg Mark Rutte bij Buitenhof van de "onafhakelijke" NPO een uur lang de tijd om VVD propaganda te spuien. Gratis politieke zendtijd op kosten van de belastingbetaler. Evil or Very Mad

Mark Rutte (VPRO)
Vanmiddag 12:10 54 min

Een uur lang premier Rutte over het politieke jaar 2017, over de campagne, zijn VVD, duurzaamheid en het populisme van deze tijd.

Herhaling
http://www.npo.nl/buitenhof/15-01-2017/VPWON_1265946
BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2017 16:03 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Lijkt me dan weer redelijk objectief van de NPO, tenzij je vindt dat de VVD tegenwoordig ook al links is.....

BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2017 17:06 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

Het is normaal dat er in Buitenhof politieke zaken aan de orde komen, inclusief korte inerviews met politici.
De NPO is echter niet bedoeld als platform voor een uur lang propaganda voor we;lke partij dan ook.
BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2017 19:03 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Ik vind het uitstekend als 'de NPO' allerlei geluiden uit de samenleving laat horen.
Juist dát is naar mijn mening belangrijke activiteit voor ze.

BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2017 20:23 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

Ik ben benieuwd wanneer de PVV daar een uur reclame zendtijd krijgt.
Nooit , vermoed ik.
BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2017 22:42 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Boosoog schreef:
Ik ben benieuwd wanneer de PVV daar een uur reclame zendtijd krijgt.
Nooit , vermoed ik.

Zal mij dan benieuwen, want Wilders weigert altijd om voor de camera te komen.
Hij twittert liever... 140 tekens maximaal.......

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2017 9:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik vind het heel normaal dat men de premier van een land uitgebreider (een heel uur) aan het woord laat dan de kopman van een willekeurige politieke club.
En ik weet zeker dat, als Wilders dat wil, hij bij de NPO een programma krijgt van 2 uur waarbij hij alles wat hij te zeggen heeft mag vertellen. Het probleem is echter dat Wilders niet wil omdat hij het niet kan.

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2017 20:53 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je hoeft Radio 1 gemiddeld niet langer dan 3 minuten aan te zetten..

Of de linkse alternatieve feiten-propganda breekt weer los...:

Net die ene vluchteling die toevallig ook een doctor in de wetenschappen is... (en die andere
10.000 niet)..

Of die knotsgekke linkse dame die zich voor de 100e keer tegen Trump kan laten gaan...
omdat hij 10 jaar geleden in besloten gezelschap een schuine bak over vrouwen permiteerde...

Dat Kennedy een notoir wereldwijde geziene hoerenloper was... daar hebben de linkse fatsoensrakkers
nooit last van gehad...

En wie begon over het misbruik van positie inzake sex met een assistente werd door links
als ouderwets weggehoond.

Wij betalen allen voor Radio 1, doch deze zender is gekaapt door eenzijdige extreem linkse
berichtgeving...

Foute en misleidende berichtgeving... Zeg maar gerust de DDR anno 1955.

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2017 12:49 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Is de waarheid een te heikel punt zodat het over de verkiezingen heen getild moet worden?

Quote:
Als de omroep een zwaar beladen film tot na de verkiezingen uitstelt

Deze week: waarom een film over screening van verdachte vluchtelingen na de verkiezingen wordt uitgezonden. Ofwel: betwistbare omroepkeuzes in verkiezingstijd.

Tekst Tom-Jan Meeus / Illustratie Ruben L. Oppenheimer

Tom-Jan Meeus
10 februari 2017 om 22:31

De liberale democratie het blijft een prachtig idee. En je weet dat er iets niet klopt als je dit moet zeggen.

Zo heb je radicale terrorismebestrijders die wereldwijd hun hoofd weer om de deur steken. De mensen die de democratie willen beschermen tegen terrorisme en dan de democratie gedeeltelijk afschaffen. Hele groepen religieuze rechten ontnemen. Martelen propageren.

Tegelijk, en daar gaat dit stuk over, heb je mensen die ongemakkelijke en pijnlijke beelden buiten de campagne houden. Ook al gaat het om beelden die kiezers zéér beroeren. Beelden die de rauwe werkelijkheid van een onmachtige overheid in een onveilige wereld illustreren.

Besluiten zulke beelden pas na de verkiezingen uit te zenden, terwijl ze gepland stonden in campagnetijd, lijkt me evengoed wezensvreemd aan de liberale democratie. Die moet bestand zijn tegen álle feiten, dacht ik.

De tip kwam een paar weken terug. Er was een documentaire film gemaakt over de unit 1F van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) van Veiligheid en Justitie.

1F, zoals ze de afdeling op Justitie noemen, verricht de ondankbaarste van alle immigratietaken. Als na eerste IND-screening van nieuwkomers meestal asielzoekers het vermoeden rijst dat er een oorlogsmisdadiger tussen zit, bij voorbeeld een IS-terrorist, dan is het de taak van 1F die persoon in onderzoek te nemen.

De tipgever, die later betrouwbaar bleek, meldde me dat de film in detail laat zien dat het in de praktijk vrijwel onmogelijk is zulke verdachte asielzoekers, vooral Syriërs, toegang tot het land te ontzeggen. Koren op de molen van de PVV.

Tot voor enkele weken was het de bedoeling, hoorde ik, de documentaire 14 februari uit te zenden volgende week dinsdag. Er was contact met Veiligheid en Justitie of staatssecretaris Dijkhoff die avond aan een aanvullende discussie wilde meedoen.

Maar in de laatste week van januari werd een streep door dit plan gehaald. De film wordt nu uitgezonden in april, zei de tipgever.

Ik trok het verhaal na, en begon bij Veiligheid en Justitie. Yvonne Wiggers, de woordvoerder van Dijkhoff, legde me aan de telefoon uit dat een filmmaker, Gouden Kalf-winnaar René Roelofs, een jaar was toegelaten tot 1F.

Wiggers had daar binnen het departement voor gepleit, zei ze, en Dijkhoff was het er helemaal mee eens: Laat maar zien hoe moeilijk dit werk is.

Nadat ze eind december met de IND-leiding een voorbezichtiging kreeg, was inderdaad ter sprake gekomen of Dijkhoff 14 februari aan een televisiediscussie na afloop wilde meedoen. Ik heb gezegd dat hij dit waarschijnlijk wel wilde, mits hij de film eerst mocht zien.

Dat moest nog geregeld worden, en toen ineens, inderdaad in de laatste week van januari, kreeg ze bericht van de filmproducent. Ze zeiden dat de film na de verkiezingen zou worden uitgezonden.

Bij zon film zijn verrassend veel (omroep)mensen betrokken. Je hebt de maker, in dit geval Roelofs. Dan is er de producent, in dit geval Selfmade Films. Vervolgens de afnemer, in dit geval 2Doc van KRO-NCRV. En dan de zendgemachtigde, in dit geval de netmanager van NPO2.

Dus ik belde al die mensen af om te vragen wat hier was gebeurd. Ze legden me uit: niets aan de hand, koude drukte.

Jelle Peter de Ruiter van KRO-NCRV, eindredacteur van 2Doc, benadrukte dat hij heel blij met de film is. Hij nam zelf het initiatief en vond het jammer, zei hij, dat uitzending op 14 februari aanvankelijk zo laat gepland stond: 22.55 uur.

Daarom had hij verplaatsing naar primetime bepleit, ook gezien dat nagesprek met onder meer Dijkhoff. We hebben nooit gezegd dat de film na de verkiezingen uitgezonden moet worden. Een onjuiste term.

Hans Laroes, hoofdredacteur journalistiek van KRO-NCRV, sloot zich in grote lijnen aan. Denk dat het idee van over de verkiezingen heen tillen echt Justitie- of VVD-spin is, mailde hij me. Niek Koppen, de producent van Selfmade Films, beaamde ook dat de kwaliteit van de film en het nagesprek met Dijkhoff aanleiding voor verplaatsing naar primetime was.

De netmanager, Gijs van Beuzekom van NPO2, liet via NPO-woordvoerder Jacek Magala in essentie hetzelfde weten. De film is voor een breder publiek interessant, smste die. Maar de ruimte op primetime is er pas op 10/4 (...) en dus is de uitzenddatum verplaatst. Elk verband met de verkiezingen is onzin.

Intussen kreeg ik inzage in correspondentie tussen omroep, producent, filmmaker en soms netmanager. Er bleek uit dat het vaak nét anders zat dan in de officiële verklaringen was gezegd. (En ook dat zenderprogrammering een eindeloos gepuzzel is, waarbij uitzendmomenten voortdurend veranderen.)

Aanvankelijk, vorig jaar november, stond de film gepland op 13 februari komende maandag. Dat bood ruimte voor uitzending op primetime, ware het niet dat de netmanager koos voor themadebatten, gerelateerd aan de verkiezingen, van het programma De Monitor.

Zodoende ging de film half december in het uitzendschema naar 14 februari, 22.55 uur. Maar in januari begonnen betrokkenen, vooral 2Doc-eindredacteur Jelle Peter de Ruiter, te pleiten voor uitzending op primetime. Een (ongedateerd) persbericht over de film circuleerde. Omroepleidinggevenden zouden de film de tweede week van januari bezichtigen.

Beslissingen bleven daarna uit. Totdat Leonie van Zanten, productie-assistente van 2Doc, 24 januari vijf collegas binnen KRO-NCRV een tweeregelig mailtje (Hallo allemaal) stuurde. De documentaire verviel voor 14 februari, stond er. Er wordt een plek gezocht na de verkiezingen, in april.

Het verband met de verkiezingen werd kortom binnen KRO-NCRV gelegd, hoewel de verantwoordelijken me stuk voor stuk vertelden dat de verkiezingen geen rol speelden.

En het verband werd k, in exact dezelfde formulering, met anderen gedeeld. Bij voorbeeld met Yvonne Wiggers van Veiligheid van Justitie.

En René Roelofs, nota bene de filmmaker, vertelde me dat geen van de verantwoordelijken hem informeerde dat ze over uitstel spraken. Daar wist ik niets van, zei hij. En ook hij kreeg, tot zijn verrassing zei hij, in een mail van de producent te horen dat de documentaire was uitgesteld tot na de verkiezingen.

Dus die formulering van Leonie van Zanten na de verkiezingen was achteraf erg invloedrijk. Vandaar dat ik haar deze week mailde: kon ik haar spreken?

Hierop meldde zich Jaap Friso, communicatieadviseur van KRO-NCRV. Veel communicatie leverde dit niet op. Hij herhaalde de lezing van omroepmensen die ik al gesproken had de film moest naar primetime , en liet me merken dat hij weinig achting voor mijn vragen had: Dit gaat nergens over.

Evengoed bleek me dat er ng iets niet klopte: verantwoordelijken bij KRO-NCRV en de producent vertelden me steeds zij k voor verplaatsing naar primetime waren om een aanvullend debat met Dijkhoff te kunnen voeren.

Totdat het erop aankwam. In een mail, vorige week verstuurd aan VenJ, staat dat Dijkhoff op 10 april na afloop niet [zal] worden gevraagd op televisie (...) te reageren.

Dus officieel zeiden alle verantwoordelijken dat het uitstel van deze gevoelige film niets met de verkiezingen uitstaande had. Toch werd vanuit KRO-NCRV aan betrokkenen gemeld dat de film na de verkiezingen werd uitgezonden.

Als je welwillend was kon je dan nog zeggen: strikt genomen staat niet vast dat de film is uitgesteld door de verkiezingen: na de verkiezingen is een tijdsaanduiding, geen inhoudelijke keuze.

Dan nog lijkt zon uitstel me amper verdedigbaar: het is niet echt een geheim dat immigratie en asiel voor kiezers grote campagnethemas zijn.

Onder die omstandigheden deze film, met deze gevoelige materie, tot na de verkiezingen aan de burger onthouden, is zoiets als zeggen: leuk dat er democratie is, maar wij trekken ons eigen plan.

NRC

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2017 20:02 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Uit die documentaire blijkt wat we allang wisten en de afgelopen 35 jaar al hebben gezien.

Dit land wordt volgestouwd met oorlogsmisdagers van Islamitische komaf...

Ouwe Soeni-mannen die stenen gooiden naar een gekruisigde vrouw op een plein omdat
ze geen Soeni Islam aanhing... worden nu door de linkse advocatuur middels een
standaard verhaaltje massaal Nederland ingeloodst.

Die VVD'er Dijkhof is net als Rutte een vreselijk onbetrouwbaar stiekem mannetje...

Probeert zich als Brabander te profileren, maar echte Brabanders hebben allang door wat
voor een egocentrische koele kikker het is.... om te kotsen.

Dat omroepen aan het uitstel van die uitzending meewerken is het zoveelste bewijs dat zij
politiek hand en span diensten leveren aan de Politiek Correcte maffia.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2017 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De leugen-propganda zet zich voort als nooit tevoren... Eerst wordt
een Islamiet uit Kosovo geintervieuwd om zijn eenzijdige verhaal te houden...

Ik luister 2 minuten...
Om 6:45 Een mierzoete linkse Stasi- radiotrol spreekt een Nederlandse
verwarde vrouw die ''Nihaabs'' ontwerpt...

Met veel sympathie vraagt de radio-vrouw of 'ze er zelf ook 1 draagt''.

http://www.nporadio1.nl/start/uitzendingen/515600-2017-02-19

36:40 minuut...

Pure Islampropganda en vooral hersenspoeling...

Deze Nihaab ontwerpster is ook al 3 keer in de Volkskrant en NRC, Trouw etc... geweest...

Dat de Nihaan wereldwijd dwangmatig wordt opgelegd en weigering leidt tot
mishandeling, sociale uitsluiting en brute moord namens die geweldige ideologie
stoort de ontwerpster niet.

Zij wil vooral niet ''oordeeeluuhh''..

Morgen ontwerpt ze even makkelijk Jodensterren... .

BerichtGeplaatst: Vr Apr 28, 2017 17:35 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Het is opvallend dat de propaganda-netwerken namens onze DDR-achtige-media-kliek met hun
Willem. A. verering, dezelfde zijn rondom de Politiek Correcte kerk en hun pro-vluchtelingen-psychose.

De propagandanetwerken zijn aldus (naaste de elitaire-overheid):

NPO (Nederlandse Propaganda Omroep)

UVA (Universiteit Leiden en Utrecht idemdito religieuze ''correcte'' lakeien van de overheid,
een exentiele bedreiging voor kennis en wetenschap en zelfs onze welvaart).

VARA (DWDD, Pauw en Jinek , Het Buitenhof etc...).

RTL (ook daar heeft de Politiek Correcte journalistiek lijntjes (PvdA) lopen weten we sinds hun gemarchandeer
met de verkiezingsdebat-uitnodigingen).

NOS/NTR (journaal)

Het propaganda-bombardement inzake Willem A. beoogde
ongeveer 10.000 keer (door selectieve gasten, homo's met een koningshuis-fetish etc)
dat WA (een rijk dik jongetje) opeens ''heel populair was geworden'' omdat hij ''ook gevoelens liet zien''.

Gisteren 2 panda-beertjes, morgen Willem. A. van dat niveau dus, alleen koste de luie
opportunist Willem. A. ons tientallen miljoenen aan onnodige beveiliging (bang om berooft te worden).

PS: Voor de achterlijk lezer die denkt Willem. A. nu ''echt te kennen''.

Alles is van voor tot achter door anderen bedacht en tot in de kleine details geregistreerd...
evenals Maxima's ''een beetje dom'' door anderen bedacht was.

Kortom, weet dat je lijdend voorwerp van manipulatie bent... en dus ''een beetje dom''.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2017 0:03 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Wie nog enige illusie heeft over de onafhankelijkheid van onze mening-journalistiek
zou eens een vergelijking kunnen maken...

2002:
Toen de PVV na de politieke moord op Pim Fortuijn moesten formeren stonden
de mening-journalisten vanaf dag 1 massaal huilend en schreeuwend op trappen en gangen
van het Binnenhof ''waarom het zo lang duurde''.

2017:
Onze partij-journalisten (die zichzelf o zo weinig fake noemen) laten
de neo-liberale egoisten-kliek van de VVD nu al 5 weken volledig met rust...
Vrienden onder elkaar... niet waar. Zo gaat dat in een DDR anno 2017.

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2017 13:59 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Wie nog denkt dat de Volkskrant ons informeert kan deze gedachte opzij zetten:

Flauwekul van de Democraten wordt dagelijks uit het propaganda blaadje de Washington Post
van de Rasputin George Soros overgenomen als een continu anti-Trump pamflet... door
een of ander links meningen-Journalistje...

In dit geval wijst Trump Rusland op toekomstige terreur-gevaren, omgekeerd deelt
Rusland die informatie ook al jaren met de VS....

De Volkskrant heeft liever dat de terreur wereldwijd zijn gang gaat en de landen
hun plannen niet delen....

Het anti-Russen sentiment van de Democraten vertoont alle tekenen van perfide vormen van
aangewakkerd racisme waarvan we dachten dat we die 70 jaar geleden achter ons hadden gelaten.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/informatie-die-trump-met-rusland-deelde-behoort-tot-de-geheimste-van-de-vs~a4495056/

http://www.volkskrant.nl/buitenland/trump-deelde-geheime-informatie-met-rusland-in-landsbelang-en-had-daar-het-volste-recht-toe-vindt-hij~a4495017/

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2017 20:19 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Naast de Volkskrant is nu ook RTL en de Telegraaf het doorgeefluik van de Washington Post geworden....

https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/geheime-informatie-trump-kwam-uit-israel

Hoewel niks, maar dan ook niks bewezen is koppen al de pulpbladen en hun linkse spagetti journalisten
de roddels van George Soros zijn Washington Post dagelijks op de voorpagina's...

Geen Nederlands medium mag ooit nog klagen over fake nieuws...

Edit Weerwoord Beheer: Weerwoord is een discussieforum en geen plakbord. Plaats dus geen reactie op een reactie zonder dat daar discussie op volgt

BerichtGeplaatst: Do Aug 03, 2017 11:47 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Wat in Duitsland gold geldt ook voor Nederland...

Wetenschappelijk onderzoek bevestigt :
Beeld van een overheids dienende leugen- en propaganda-media is juist.

https://www.volkskrant.nl/buitenland/onderzoek-duitse-kranten-namen-merkels-wilkommenskultur-vrijwel-kritiekloos-over~a4507954/

De studie legt een 'systeemcrisis van de mainstream media' bloot...

Kepplinger ziet opvallend veel overeenkomsten met de resultaten van een nog niet gepubliceerd onderzoek
waaraan hij zelf meewerkt. Kepplinger vergelijkt de politieke berichtgeving van de Engelse en
Duitse publieke omroepen, onder andere over het thema migratie.

Hij ontdekte dat van de talkshowgasten die in 2015 op de Duitse televisie over vluchtelingen kwamen praten,
57 procent voorstander was van Merkels Willkommenskultur, 37 procent tegenstander en 6 procent neutraal.
(In Nederland vrees ik dat de verhouding nog veel eenzijdiger en manipulatiever waren).

Dat onderschrijft Hallers conclusie dat de media een vertekend beeld schetsten van de mate van steun
die er was voor Merkels vluchtelingenpolitiek.

Het volgende onderzoek zou moeten zijn.
Welke verbanden maken onze media tot kritiekloze propaganda-voerders van de Politiek correcte partijen...
en maken hen voor hun oorspronkelijke bericht gevende taak niet meer plausibel.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 14:59 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Er vindt iets mysterieus plaats bij ''Jinek''

Verbeeldt ik het nou of begint deze geblondeerde Joods Amerikaanse dame steeds meer op Hillary te lijken...

https://www.youtube.com/watch?v=Xs0AupRWyC0

Is dat nou wat ze psychosomatisch noemen ?

PS:
Een verwarde kennis van mij is naar haar babbel-programma gegaan...
De jongste bezoekers worden achter haar (in beeld) geplaatst...

Daarna krijgen de gasten de opdracht om met een serieuze blik in de camera te kijken... als die op hen gericht staat.

Alleen een dom programma heeft een dergelijk dringend verzoek aan het publiek nodig.

Men kan er vanuit gaan dat men anders gapend en verveeld het bevooroordeelde
politiek correcte geleuter aanhoort.

Het lijkt de DDR wel !

BerichtGeplaatst: Ma Jul 01, 2019 10:55 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, en hou er nou eens over op dat de NPO links is.

Het is een echte conservatieve leugenmachine.
Politieke correctheid alom.
Een omroep in dienst van de regering, de EU, de NAVO en Washington.
Hoe durf je dat nog links te noemen?

Waarom er zo'n heibel is over migranten,
is omdat de Frans Timmermansen ten dienste staan van het bedrijfsleven,
die goedkope ongeschoolde arbeidskrachten in Europa binnen willen halen,
omdat die de gaten in de productie moeten opvullen.

Iets waar de SP als enige linkse partij al in een heel vroeg stadium voor gewaarschuwd heeft.
Maar toen werd de SP ook al meteen als "racistisch" weggezet.

Toch weten de politici nog steeds geen antwoord op de vraag, wat te doen met de
vluchtelingen en migranten.
Dat die stroom juist ontstaat door de oorlogspolitiek van de Verenigde Staten,
daar heeft niemand het over!
Nederland wordt zelfs gevraagd om troepen te leveren!
De brutaliteit!

Kijk eens naar Rusland, die zijn daar heel wat beter bezig!
Die maken een eind aan oorlogen en conflicten.

Beter dat de EU een revolutie ondergaat, en meer gaat samenwerken met Rusland.

Overigens..
Wat heeft dit nog met Onderwijs en Gezondheidszorg te maken?

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg