Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Economie » KPN en PostNL de mist in. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2019 12:48 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Daaruit zou kunnen blijken dat ...
t Wordt dan ook hoog tijd dat ...

Het is hetzelfde als met de salderingsdiscussie Natubico... jij wijt graag ettelijke bijdragen aan 'hoe het zou kunnen zijn...' en ik vertel je gewoon hoe het feitelijk is.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2019 14:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Hier hebben ze in het Nederlands woorden voor..
Mieren neuken, krenten wegen..

Wat sommigen toch al niet blijven zeuren, om toch hun gelijk maar te halen.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2019 15:42 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Ryan schreef:

Ach dat zijn we inmiddels gewend van Cliff.
Iemand heeft ergens kritiek op en toont aan dat en waarom het beter kan en moet, waarna genoemde deelnemer dan wel weer even komt melden dat 't toch maar mooi (nog) niet zo ver is.
Kwestie van niveau.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2019 20:10 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Ryan schreef:

Ach dat zijn we inmiddels gewend van Cliff.
Iemand heeft ergens kritiek op en toont aan dat en waarom het beter kan en moet, waarna genoemde deelnemer dan wel weer even komt melden dat 't toch maar mooi (nog) niet zo ver is.
Kwestie van niveau.
-

Tja, ik bedoelde persé Cliff niet! Very Happy

BerichtGeplaatst: Zo Mei 12, 2019 23:06 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Very Happy

Viel mij ook al op dat iedere keer wanneer Natubico ongelijk heeft, hij bijdragen door blijft mijmeren over hoe het zou zijn als hij wel gelijk zou kunnen hebben en hoe aannemelijk het had kunnen zijn als hij gelijk zou kunnen hebben en blablabla.

Natubico, je hebt gewoon geen gelijk. Punt. Einde. En of je hieronder nou door blijft zeuren over 'ja maar het is aannemelijk dat..... en niet ondenkbaar zus.... '..

Nee, je hebt ongelijk. Punt. Einde.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2019 11:56 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Tja, sommige HBO-ers en MBO-ers zijn daar gauw klaar mee.
Die staan zó ver van de wetenschap af dat ze alles zeker weten.
Die zeggen gewoon dat 't is zoals zij zeggen dat 't is, en daarmee uit.
Weten zij veel?

Kijk 's in meer wetenschappelijke kringen wordt alles niet zo vast en zekerlijk gesteld; daar houdt men er altijd rekening mee dat er toch nog dingen kunnen zijn waar men geen rekening mee gehouden heeft of die nog niet bekend zijn maar dat naderhand wel zullen worden.
Om te voorkomen dat men dan iets al te positief gesteld heeft en dus aan geloofwaardigheid verliest neemt men zo veel mogelijk het zekere voor het onzekere door met name aangaande zaken die men niet tot op het bot heeft kunnen uitzoeken hetgeen men denkt te kunnen stellen in 'n zodanig vorm poneert dat men in feite enkel wijst op de mogelijkheid dat 't zo zou kunnen zijn.

Maar goed, zal er verder nóg meer als nu al het geval was, rekening mee houden dat op dit forum HBO-ers en MBO-ers actief zijn die in zo'n geval meteen roepen van :"Zie je wel, hij weet 't zelf geen eens zeker, terwijl wij wél zeker weten dat wat wij stellen zo is", of die 't maar niks vinden wanneer iemand zo omzichtig te werk gaat bij wat hij hier te berde brengt.
-
BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2019 12:52 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
die 't maar niks vinden wanneer iemand zo omzichtig te werk gaat bij wat hij hier te berde brengt.-

Inderdaad, jouw bijdragen zijn de omzichtigheid zelve...

BerichtGeplaatst: Do Mei 16, 2019 18:15 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Tja, sommige HBO-ers en MBO-ers zijn daar gauw klaar mee.
Die staan zó ver van de wetenschap af dat ze alles zeker weten.

-

Nee, gij dan!
Ik heb niet de indruk dat je ooit over de drempel van een universiteit bent geweest.
Of het moet zijn om er te poetsen. Smile

BerichtGeplaatst: Vr Mei 17, 2019 23:08 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Hij zegt 't nota bene zelf, dat ie iets denkt dat volslagen bezijden de werkelijkheid is.

"It takes one to know one"

(Hoeft hopelijk niet vertaald of uitgelegd te worden voor ''sommige MBO-ers")

-
BerichtGeplaatst: Za Mei 18, 2019 6:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Hij zegt 't nota bene zelf, dat ie iets denkt dat volslagen bezijden de werkelijkheid is.

"It takes one to know one"

(Hoeft hopelijk niet vertaald of uitgelegd te worden voor ''sommige MBO-ers")

-

Waar ben je mee bezig?

BerichtGeplaatst: Za Mei 18, 2019 6:39 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Ik denk dat hij dat zelf ook niet weet Ryan... het zal wel een poging tot prikkelen zijn van jou of van mij, maar ik heb geen idee waar hij naar refereert... dus komt niet echt aan.

BerichtGeplaatst: Za Mei 18, 2019 11:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Ha, "Wat niet weet, wat niet deert". Laughing
-
BerichtGeplaatst: Za Mei 18, 2019 21:59 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Ha, "Wat niet weet, wat niet deert". Laughing
-

Je zal het laatste woord hebben hè, en je kakelt maar door... Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Zo Mei 19, 2019 8:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

D'n dieën hierboves staat weer 'ns 'n keer tegen de spiegel te o-h-en.

Wie begint hier nu telkens weer om allerlei op de persoon van 'n andere deelnemer gerichte toevoegingen te maken?

Doen die twee of drie dat niet, dan hoeft dezerzijds ook niets teruggedaan te worden en kan de aandacht op het topic zelf gevestigd blijven.

Discussieer ter zake en probeer niet om een gebrek aan argumenten te verdoezelen door op de man te gaan spelen.

-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 19, 2019 9:52 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Discussieer ter zake en probeer niet om een gebrek aan argumenten te verdoezelen door op de man te gaan spelen.

Even hierboven teruglezend ben jij toch echt (weer) degene die begint hoor.

Ik zie Ryan een vrij algemene opmerking plaatsen over mierenneuken, nadrukkelijk zonder iemand te noemen. Wie de schoen past trekt hem dan aan denk ik maar. Echter... vervolgens ben jij de eerste die rechtstreeks op de persoon begint.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 19, 2019 15:03 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

In de post van Za Mei 11, 2019 9:32 werd dezerzijds voor de volle honderd procent geargumenteerd over het item en op geen enkele wijze over andere deelnemers.

Meteen daarop volgde 'n post d.d. Zo Mei 12, 2019 12:48, waarin iemand anders begon te zwetsen over de persoon die de voorafgaande post had geplaatst, zonder iets inhoudelijks aan de discussie toe te voegen.

Daarom werd dezerzijds in 'n volgende post iets vermeld aangaande de persoon van degene van wie genoemd gezwets in de ruimte afkomstig was.

Ter zake graag, niet door blijven etteren over niks.

-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 19, 2019 22:57 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Meteen daarop volgde 'n post d.d. Zo Mei 12, 2019 12:48, waarin iemand anders begon te zwetsen over de persoon die de voorafgaande post had geplaatst, zonder iets inhoudelijks aan de discussie toe te voegen.

Kun je niet leuk vinden, maar die post van mij was ook nog steeds over het onderwerp. Ik geef zaken aan hoe ze feitelijk zijn, niet hoe ik denk dat ze zouden kunnen zijn. Jij geeft voornamelijk aan hoe je denkt dat het zou kunnen zijn, maar weigert nogal hardnekkig in te zien hoe het feitelijk is.

Dat is hooguit meta-communicatie, maar nog steeds met betrekking tot het onderwerp.

Quote:
Daarom werd dezerzijds in 'n volgende post...

De redenen zijn niet echt relevant, feitelijk begin je gewoon met de eerste rechtstreeks geplaatste opmerking op de persoon.

Quote:
Ter zake graag, niet door blijven etteren over niks.

Je wilt én graag het laatste woord én je weigert je ongelijk toe te geven. Dat ongelijk heeft zowel op de inhoud van het topic te maken (tussen leverancier van goederen en de dienstverlener die het pakketje naar de klant brengt wordt in de leveringsvoorwaarden opgenomen dat levering bij de buren toegestaan is. De klant is hierin geen partij) en het heeft te maken met het feit dat je de eerste direct op de persoon gerichte opmerking plaatst in dit topic.

Maar goed, ik vermoed dat je ook hier weer het laatste woord wilt hebben en in de slachtofferrol wilt kruipen.. en van mij mag dat. Of je boodschap nog aankomt kan ik niet verzekeren, maar bezorging bij de buren sta ik toe Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Mei 21, 2019 5:26 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Niet voor het een of ander, maar om de een of andere reden doet zich dezerzijds de drang gevoelen om te herinneren aan de vierde post in dit topic.
(Op de eerste pagina dus: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?t=16668&postdays=0&postorder=asc&start=0 ) Shock
-
BerichtGeplaatst: Di Mei 21, 2019 18:08 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

GAAAAP

BerichtGeplaatst: Di Mei 21, 2019 18:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

Natubico schreef:
In de post van Za Mei 11, 2019 9:32 werd dezerzijds voor de volle honderd procent geargumenteerd over het item en op geen enkele wijze over andere deelnemers.

Daarom werd dezerzijds in 'n volgende post iets vermeld aangaande de persoon van degene van wie genoemd gezwets in de ruimte afkomstig was.

Lees nou je berichtje hier boven even rustig door. In Jip & Janneke taal heet dit mierenneuken.

BerichtGeplaatst: Di Mei 21, 2019 22:05 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Real schreef:
Lees nou je berichtje hier boven even rustig door.

Geen behoefte aan; maar kennelijk zijn er dus anderen die hun eigen berichten naderhand wél nog 'ns rustig door moeten lezen. Jammer voor hen.

Real schreef:
In Jip & Janneke taal heet dit mierenneuken.

Jip misschien wel, maar Janneke zou dat soort woorden nooit gebruiken.
-
BerichtGeplaatst: Wo Mei 22, 2019 12:02 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Moeten we dat dan weer als persoonlijke aanval zien richting Jip?

Het houdt niet op, niet vanzelf...

Gooi maar een slotje op dit topic, anders heeft Natubico toch weer het laatste woord.

Weerwoord forum index » Economie