Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Poetin +++ LIVE +++ Silk Road
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Poetin +++ LIVE +++ Silk Road
BerichtGeplaatst: Za Apr 27, 2019 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer
   
 


https://www.facebook.com/sputnik.deutschland/videos/278784899676486/

Taal Engels.

Poetin spreekt op 2. forum " One Belt, One Road "

Quote:
Am 27. April, nach dem zweiten Forum „One Belt, One Road“ (Projekt zum Auf- und Ausbau interkontinentaler Handels- und Infrastruktur-Netze zwischen China und über 60 weiteren Ländern Afrikas, Asiens und Europas - Anm. d. Red.), tritt Wladimir Putin in Peking vor die Presse.

Beim zweitägigen Forum treffen sich Staats- und Regierungschefs, Unternehmer, Vertreter von internationalen Organisationen und Finanzinstitutionen, um internationale Kooperation und Zusammenarbeit sowie globale und regionale Wirtschaftsprobleme zu besprechen.

Sprache: Englisch


https://youtu.be/RePr4LJrgBk

_________________
The world turns too fast, feel love before it’s gone. [Editors]
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Za Apr 27, 2019 10:56 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan
   
 


Tja, het idee van een treinverbinding tussen Parijs en Peking is er al vanaf het moment dat het spoor zich ontwikkelde.
Dit stagneerde steeds, doordat eerst Groot Brittannië en later de Verenigde Staten alles in het werk stelden om deze verbinding te saboteren.

Alles werd immers jarenlang uit de kast gehaald, om verdeeldheid in Europa en Azië te zaaien, om maar te voorkomen dat de hegemonie van de
Britten op zee te omzeilen via een landverbinding.

Nu Groot Brittannië en de Verenigde Staten duidelijk op hun retour zijn, liggen de kansen open.

Het is alleen jammer, dat China zich min of meer koloniaal opstelt.
De landen waar de infrastructuur moet komen, worden gevraagd om dit mee te financieren.
En ja.. Met Chinees geld.

Wat maakt het eigenlijk uit, schuld hebben bij het IMF, of bij de Chinezen?
In alle gevallen kan de gewone bevolking er voor opdraaien.

Het is goed dat er een Zijderoute II komt, maar het gaat wel over de manier waarop.

Om gedoe te voorkomen, zou het interessant zijn om die route vooral door Rusland aan te leggen.
Als je door allerlei mistige staatjes gaat aanleggen, krijg je daar weer toestanden mee.

We zullen zien.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Apr 28, 2019 6:01 Plaats reactie Reageer met quote
Real
   
 


Ryan schreef:


Om gedoe te voorkomen, zou het interessant zijn om die route vooral door Rusland aan te leggen.
Als je door allerlei mistige staatjes gaat aanleggen, krijg je daar weer toestanden mee.

We zullen zien.


De hoofdroute is alweer een paar jaar klaar en in gebruik en loopt van China, door Kazachstan, Rusland, Wit-Rusland, Polen, Duitsland naar Rotterdam.

Voor de oplettende bestellertjes bij Aliexpress of Wish: is het al opgevallen dat er regelmatig pakketjes aankomen die er tussen de 2 en 3 weken over doen? Die komen zeer hoogst waarschijnlijk al binnen via de zijderoute. Voor de chinezen veel sneller dan via de boot en veel goedkoper dan per vliegtuig.

Om een idee te geven van de kosten en de reisduur van een enkeltje China naar Rotterdam:

Een zeecontainer vervoeren per boot kost 2000 dollar en doet er 5 tot 6 weken over door-to-door.
Een zeecontainer vervoeren per trein kost 8000 dollar en doet er 16 tot 21 dagen over door-to-door.
Diezelfde hoeveelheid goederen vervoeren per vliegtuig kost 32000 dollar en doet er 5 tot 7 dagen over door-to-door.


_________________
Vanaf de val van de muur is het westen in een transformatie terecht gekomen van democratie naar plutocratie.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Apr 28, 2019 12:11 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan
   
 


Real schreef:
Ryan schreef:


Om gedoe te voorkomen, zou het interessant zijn om die route vooral door Rusland aan te leggen.
Als je door allerlei mistige staatjes gaat aanleggen, krijg je daar weer toestanden mee.

We zullen zien.


De hoofdroute is alweer een paar jaar klaar en in gebruik en loopt van China, door Kazachstan, Rusland, Wit-Rusland, Polen, Duitsland naar Rotterdam.

Voor de oplettende bestellertjes bij Aliexpress of Wish: is het al opgevallen dat er regelmatig pakketjes aankomen die er tussen de 2 en 3 weken over doen? Die komen zeer hoogst waarschijnlijk al binnen via de zijderoute. Voor de chinezen veel sneller dan via de boot en veel goedkoper dan per vliegtuig.

Om een idee te geven van de kosten en de reisduur van een enkeltje China naar Rotterdam:

Een zeecontainer vervoeren per boot kost 2000 dollar en doet er 5 tot 6 weken over door-to-door.
Een zeecontainer vervoeren per trein kost 8000 dollar en doet er 16 tot 21 dagen over door-to-door.
Diezelfde hoeveelheid goederen vervoeren per vliegtuig kost 32000 dollar en doet er 5 tot 7 dagen over door-to-door.



Ik had begrepen, dat die route van nu met een nieuwe aangevuld wordt, en dat die veel ruimer van opzet is.
Ze willen ook de kosten drukken, door de landen waar die doorheen gaat te verplichten mee te financieren.
(Lees.. Het creëren van woekerrente)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Apr 28, 2019 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste
   
 


Ene ? gewoon 10 nullen achter het ECB schuldbedrag bijttypen, chinees geprogrammeerd werkvolk wordt door hun partijtop en grenzeloos heb/heb autisten bedrijfsleven goedkoop uit geëxploiteerd door miljarden tonnen rommel voor 3 werelden te produceren,
*geen cent wijzere economische dwazen werken zich tot 72 jaar kapot om alle ingebeelde waardespullen zo snel mogelijk weg te flikkeren voor nieuwere...zo krijgt gebakken lucht voor dwaze economische religieuzen bankwaarde., tot de kaars is opgebrand en niemand nog ooit van zijn 1000 km hoge geldbergen kan genieten door een eeuwige duisternis- zelfs op hun I padjes.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Apr 29, 2019 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan
   
 


Tja, en wie koopt dat spul?
De goedgelovige consument.

Wat van China komt.. Dat ken ik uit ervaring.
Het eerste product wat binnen komt is perfect.
Maar dan..
Na verloop van een jaar of zo schroeven ze daar het tempo van de machines op,
en dan gaat de kwaliteit naar beneden.
Je staat er bij, weet waarom het mis gaat.
Maar ondertussen zijn de contracten met andere Nederlandse bedrijven al volgeboekt.
Dus is het zaak om maar wat aan te rommelen.

Zo van, de Chinezen produceren na verloop van tijd rommel,
en het Nederlandse bedrijfsleven moet alle zeilen bijzetten om dat weer te compenseren.
Of dat niks kost!

P.S.
Een voorbeeld.
Een soort van hard plastic isolatoren. Worden hier op rails geschoven.
Na verloop van tijd merk je dat het plastic gedeformeerd is.
Uit ervaring weet ik, dat de spuit-giet machines dan te snel werken.
Het product is nog te warm, en te week als het uitgeworpen wordt.
En het wordt scheef. En past niet meer.
Uitval percentage stijgt met de tijd.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Apr 29, 2019 18:53 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker
   
 


Nee hoor dat plastic is fluide ontworpen las ik.

_________________
Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Apr 30, 2019 0:07 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste
   
 


Quote:
Ryan Een voorbeeld.
Een soort van hard plastic isolatoren. Worden hier op rails geschoven.
Na verloop van tijd merk je dat het plastic gedeformeerd is.
Uit ervaring weet ik, dat de spuit-giet machines dan te snel werken.
Het product is nog te warm, en te week als het uitgeworpen wordt.
En het wordt scheef. En past niet meer. Uitval percentage stijgt met de tijd.

Denk niet dat Brabanders een hartje beter zijn, matrijzen voor spuitnietmachines maakte Nederlandse gereedschapmakers vroeger zelf. Philips noemde kunststof Philite .
Om te concurreren tegen de Chinese afbraakfooien werden matrijzen en stempels 75 % goedkoper uitbesteed .
E,a, zat wel vol fouten krassen slordigheden de handtekeningen van china, maar met nabewerking werden de Chinese matrijzen doorverkocht met winstmarges van 75 % z.g. made Holland .
Dat lul verhaal van scheve isolatoren komt waarschijnlijk van de ongeletterde banenverzamelaar Roger van Boxtel bij Pro Rail ?
Normale bedrijven die concurreren met werken voor geld nemen bv om de 1000 producten kwaliteits steekproeven, bij meer dan 2 % afkeur wordt de hele handel terugstuurt en de onkosten doorberekend. maar gewetenloze sjoemelaars zonder moraal dekken elkaar en consumenten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen stralen met ongecontroleerde Chinese troep .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Apr 30, 2019 17:15 Plaats reactie Reageer met quote
Real
   
 


10 miljoenste schreef:
Ene ? gewoon 10 nullen achter het ECB schuldbedrag bijttypen, chinees geprogrammeerd werkvolk wordt door hun partijtop en grenzeloos heb/heb autisten bedrijfsleven goedkoop uit geëxploiteerd door miljarden tonnen rommel voor 3 werelden te produceren,


Ruim 90 procent van de consumenten elektronica die op onze aardkloot geproduceerd wordt komt inmiddels uit China, denk aan de iPhone fabriek waar 400.000 mensen werken, HP, Samsung, LG, Sony, Acer en een hele rits andere 'westerse' merken.

Is dat rommel?

_________________
Vanaf de val van de muur is het westen in een transformatie terecht gekomen van democratie naar plutocratie.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Poetin +++ LIVE +++ Silk Road
  Weerwoord forum index » Buitenland
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in GMT + 1 uur  
Pagina 1 van 1  

  
  
 Plaats nieuw bericht  Plaats reactie  



Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.