Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » Doorgeslagen asbestkanker hype. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 27, 2019 21:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Poendert schreef:
Hier in de buurt was een asbest fabriek, Asbestona geheten. Met veel van de arbeiders op die fabriek heb ik jarenlang gewerkt. De aan mij bekende personen werden vaak stokoud, zonder dat hun doodsoorzaak aan asbest kon worden gelinkt.
Dus ik maak mij daar niet echt druk om, hoewel er zeker een verband zal zijn tussen stoflongen in een stuivende Asbest-fabriek.
Een houthakker kan overlijden als hij onder een omvallende boom komt. Daarom moeten we nog niet alle bomen omhakken. Vissers en zeelui verzuipen.

Dus ze zijn dood. En wat schrijft Cliox:
Quote:
Daarnaast worden asbestvezels ongemerkt ingeademd en zijn deze niet meetbaar in het lichaam.
.

Ze zijn stokoud overleden.
Nog eens. Er zijn verschillende soorten Asbest, waarvan eigenlijk alleen het blauwe soort gevaarlijk is.
Verbiedt dan alleen de blauwe soort, en jaag de mensen niet op enorme kosten met verboden, op stoffen die weinig gevaarlijker zijn als duinzand.
Dit is dezelfde soort hype als de klimaat hysterie. Ook onzin.
Duizenden tonnen asbest zijn in de loop der tijden verwerkt in nu versleten remvoeringen van auto,s Dat slijpsel ademt u allemaal in als u met auto, fiets of bus gaat.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 27, 2019 22:19 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

900 a 1300 Asbestkanker doden per jaar...
Allemaal onzin natuurlijk...

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 27, 2019 23:14 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Meneer Bakker, een discussie met de heer Poendert is een discussie met iemand die zowel doof als blind is.
Niettemin......succes.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 27, 2019 23:21 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik weet wat je bedoelt...
Ik heb jarenlang met mensen in het Autistisch spectrum gewerkt... en die waren
nog menselijker... DSM IV moet worden aangepast.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 28, 2019 2:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Daarom is er ook DSM 5

BerichtGeplaatst: Do Mrt 28, 2019 9:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Poendert schreef:
Hier in de buurt was een asbest fabriek, Asbestona geheten. Met veel van de arbeiders op die fabriek heb ik jarenlang gewerkt. De aan mij bekende personen werden vaak stokoud, zonder dat hun doodsoorzaak aan asbest kon worden gelinkt.
Dus ik maak mij daar niet echt druk om, hoewel er zeker een verband zal zijn tussen stoflongen in een stuivende Asbest-fabriek.
Een houthakker kan overlijden als hij onder een omvallende boom komt. Daarom moeten we nog niet alle bomen omhakken. Vissers en zeelui verzuipen.

Beetje van het niveau 'mijn opa droeg nooit een autogordel en is 90 geworden' dus autogordels zijn onzin, zonder op de inhoud te reageren. Ik kan er weinig mee om eerlijk te zijn. Zo kun je elke discussie platslaan.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Mrt 28, 2019 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliox schreef:
Poendert schreef:

Beetje van het niveau 'mijn opa droeg nooit een autogordel en is 90 geworden' dus autogordels zijn onzin, zonder op de inhoud te reageren. Ik kan er weinig mee om eerlijk te zijn. Zo kun je elke discussie platslaan.

Maar u durft wel toe te geven dat alleen blauw asbest gevaarlijk kan zijn?
Of ontkent u dat laatste?

BerichtGeplaatst: Do Mrt 28, 2019 19:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ja. Blauwe asbest is het meest gevaarlijk. Verder begrijp ik niet helemaal waar wij naartoe gaan met dit gesprek.
BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 8:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Nu wel. Nergens.
Doorgeslagen asbestkanker hype.
  Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg