Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Jesse Klaver ontvlucht Den Haag... naar de provincie
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Jesse Klaver ontvlucht Den Haag... naar de provincie
BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2018 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://tpo.nl/2018/12/19/binnenkijken-jesse-klaver-zet-huis-te-koop-bekend-van-eigen-huis-tuin/

Deze verwende manipulerende baby uit een gegoede wijk uit Roosendaal heeft zijn huis in de Copernicusstraat
tegen de half miljoen Euro te koop gezet....

Zo hoeft hij ditmaal tijdens Oud & Nieuw niet nogmaals kronkelend van ellende met watten in zijn
oren huilend onder de sofa door te brengen.... (en er wordt dan wat afgestoken in die buurt) !

De hal heeft Klaver recentelijk nog 's laten opknappen op kosten van RTL’s Eigen Huis & Tuin,
om zo zijn bekendheid prive te gelde te maken en wat gratis publiciteit binnen te halen.....

Uiteraard heeft hij zijn geld niet verspild aan dure Milieu voorzieningen...

Hagenaars hebben een hekel hebben aan dit soort hypocriete Groen-bedreigende (overbevolking)
neo-liberale (Groen links steunt huisjesmelkers o.a. in Nijmegen) schertsfiguren.

In Brabant zal het welkom niet veel beter zijn....

https://www.startpagina.nl/v/entertainment/televisie/vraag/37568/mee-betalen-zon-tv-progamma/

BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2018 20:26 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik snap nooit zo goed de behoefte om de politieke weerstand die je tegen iemand hebt, altijd gelijk zo in het persoonlijke te trekken. Dit topic is daar eenn voorbeeld van, maar er zijn talloze voorbeelden.
Daarbij maakt het me niet uit om wie het gaat. Nu is het Jesse Klaver (wat boeit het nou waar die man woont en hoeveel hij vraagt voor zijn huis), maar Pechtold komt ook geregeld aan de beurt. En niet te vergeten Wilders, vooral op andere fora.
Ik dacht dat de les van Fortuyn was dat we moesten ophouden met het demoniseren van mensen. Helaas neemt de haat, de respectloosheid en de intolerantie alleen maar verder toe. Daarbij verwijt de ene partij steevast de andere partij exact datgene wat men zelf volop doet. En omgekeerd.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2018 21:48 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik demoniseer niemand.... (dat doen alleen PvdA, D66 en Groen Links met Hitler vergelijkingen en
de racisme-kaart en zo meer).

Ik stel alleen een ongelooflijk sukkel die nooit in de politiek zijn geld had mogen verdienen aan de kaak...

Van een partij die geconfronteerd met de 100 miljard (in 2002) aan immigratiekosten infantiel
en blaisse reageert met (Femke Halsema): ''Is geld dan belangrijk? ''

Zo ken ik er nog wel een paar...

En ik begrijp je goede bedoelingen Lampje, maar Groen Links heeft nog de kennis, noch
de werkelijke wil daar ook maar iets van waar te maken...

Het is een partij die profiteert van de problemen die het zelf in huis haalt....
en dat zou tot nadenken moeten stemmen.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 31, 2018 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Mooie houtkachel... Rolling Eyes
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Jan 01, 2019 15:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Inderdaad:
https://www.duurzaamnieuws.nl/uitstoot-houtkachels-schadelijker-dan-dieselautos/

Politici... altijd A zeggen en B doen.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2019 11:07 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, er is het gevoel en de rede.
Het gevoel zegt, een houtkachel is gezellig, zoals vroeger... (Haags Vroegeuhh)

Nou, zo gezellig was het niet. Je zat voor de kachel als het buiten vroor dat het kraakte, en je had een kop als een biet van de hitte in je gezicht. Je kont was koud.
Dan ging je dan maar weer even tegen de kachel aan staan, totdat de stof van je broek begon te smeulen.

Er zat ook geen hout in de kachel, je oma gebruikte alleen houtstaafjes om de kachel aan te maken. Dan een paar blokjes. Als dat goed brandde, volgde nepkolen. Je had dat in grote blokken zo groot als een kleine baksteen, en je had eierkolen. Het was goedkoop, en in feite geperst mijnstof. Het voelde ook wat vettig aan.

Voor de haard in de kamer waren er de echte kooltjes. Blokjes zo groot als dobbelsteentjes; die waren hoogwaardig en duur. En dus werd de haard alleen gestookt in het weekend.
En meestal stond er dan op zaterdag ook een wasrekje voor.. Met gewassen luiers. Zo was het anno de jaren 50.

Het stonk dan ook overal. Buiten was het vooral erg als ze de wasketels aan het stoken waren. Alle vrouwen deden dat op dezelfde dag. Op zich niet verkeerd. had je alle rotzooi in een keer.

Tja, het gevoel is een sentiment, en dat kan er behoorlijk naast zitten.
De rede is, dat diegenen die op zo'n manier hout stoken, dat het in de buurt weer voor een hoop stank, rotzooi en overlast zorgt. Juist de zogenaamde intellectuelen, die met hun te goed betaalde baantjes zich een kachel kunnen veroorloven, zijn wel degelijk selectief doof als je ze verteld dat het kachel stoken slecht is.
Maar dat is net zoiets als het gebazel over de opwarming van de Aarde.

Ach ja, op de universiteit gezeten?
Veel gestudeerd, en weinig geleerd.
En ik kan het weten. Smile
BerichtGeplaatst: Za Mrt 09, 2019 1:21 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Klaver heeft dankzij zijn ''linkse'' stemmers zijn woning voor meer dan een
half miljoen te koop gezet en een nog duurder exemplaar gekocht...

De verkiezingen zijn in aantocht...

Dus staat onbenul Klaver weer onhandig op een foto in de MSM met een zaag in zijn hand,
die die verkeerd vasthoudt, terwijl hij de verkeerde kant opkijkt...

Een nep-linkse, nep-groene tuinkabouter aangestuurd door enkele zakkenvullende babyboomers
uit de jaren '70...

Zoals Rosenmoller... die man die als het hem politiek uitkomt rept over zijn Joodse roots...
en die nu in de 1e kamer met ''niks doen'' zijn beurs verder spekt...

https://www.christenunie.nl/k/news/view/129854/59042/paul-rosenmoller-en-andre-rouvoet-in-jeruzalem.html

BerichtGeplaatst: Za Mrt 09, 2019 9:22 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Godallemachtig, wat een kleuterreactie van de heer Bakker.
Als Baudet daar had gestaan met een zaag in zijn hand was het allemaal geweldig geweest.
En maar zeiken hoe rechtse politici worden gedemoniseerd. Wat u hier doet is zeiken over iemands persoonlijke leven, om dit flink af te zeiken om reden dat u hem politiek gezien niet moet.
Domme reactie, meneer Bakker. Ik had u hoger ingeschat.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 09, 2019 16:31 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik demoniseer niemand... zoals D66, PvdAlaaah en Groen Links dat nog steeds doen.

Voorst acht ik Baudet even corrupt, dom en achterlijk als Klaver... en Rutte/Buma/Jette...

Ik had Lampje hoger ingeschat in haar beoordelingsvermogen, ze weet blijkbaar het onderscheid
tussen kritiek en demoniseren nog steeds niet...

Demoniseren is de Hitler-vergelijking maken, iemand constant ''levensgevaarlijk'' noemen
totdat een Meanstream mannetje als Volkert van der G. de trekker overhaalt.

Ik ben er voor de volle 100% van overtuigd (is ook uitgekomen) dat Volkert van der G. 's plannen vooraf al
bij onze leiders (De Vries van de PvdAlaaah) van destijds bekend waren... en dat ze hem zelfs ter
wille zijn geweest.... en nog steeds ZIJN.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2019 12:08 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Joost Bakker schreef:

Ik ben er voor de volle 100% van overtuigd (is ook uitgekomen) dat Volkert van der G. 's plannen vooraf al
bij onze leiders (De Vries van de PvdAlaaah) van destijds bekend waren... en dat ze hem zelfs ter
wille zijn geweest.... en nog steeds ZIJN.

Ach, ik heb al veel eerder gezegd dat Volkert er gewoon ingeluisd is.
Fortuyn kwam de gevestigde rechtse orde slechts gedurende een korte periode goed uit.
Al vlug bleek, dat die gast onvoorspelbaar was.
Vooral de kritiek van Fortuyn op de Landmacht was uiteindelijk dodelijk voor Fortuyn.

Uit de weg geruimd door professionals, waarbij Volkert de sukkel was die een pistool toegespeeld was.
Gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Het is toch een raadsel hoe de politie zich gedroeg?!
Ineens waren ze verdwenen, maar ze hadden Volkert in no time al te pakken...

Klein detail.. Foto's van kogelhulzen in de Telegraaf, naast het lijk van Fortuyn.
Later zijn die foto's bewerkt.

Je moet als gevestigde orde toch wat om te verhullen, dat je iemand waarvan je weet dat ie er vreemde ideeën op na houdt, rustig zijn gang laat gaan. En zelfs kan manipuleren om hem voor je het vuile werk te laten doen.
Althans, daar moet de goegemeente dan in trappen... En het lukt telkens weer, als je de media maar onder controle hebt.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 23, 2019 11:18 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:

Als het maar geld opbrengt. Ik bekritiseerde D66 dat ze klimaat prediken en vervolgens met een oude dieselstoker door het land trekken om campagne te voeren. Dus voor politiek gewin wordt ook het klimaat in de etalage gezet. Men loog dat zij gingen rondtrekken in een E-bus, de dieselstoker heb ik nooit meer gezien.

Klimaat wordt misbruikt om het plunderen van de portemonnees van burgers te legaliseren. Extra belastinggelden draagt niets bij aan het klimaat. Afspraken doen dat wel. Maar daar wordt de staatskas niet moddervet van.
Jesse Klaver ontvlucht Den Haag... naar de provincie
  Weerwoord forum index » Binnenland