Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » De vredelievende yezidi's van Poendert Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Mrt 16, 2019 9:18 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Blens schreef:
Islam kent een eer- en schaamtecultuur. Anderen de schuld geven, anderen aanwijzen terwijl ze het zelf hebben gedaan en veroorzaakt. De islammolen draait constant en voorspellend dezelfde rondjes. Er is niets nieuws aan islam en het is nooit een verrijking.

Ahh....blens weer met zijn bekende riedeltje...hij wil ook weer met de grote mensen meepraten.

lieve Blens. het gaat nu ff niet meer of Islam goed of slecht is maar inmiddels over oorlogen wel of niet in naam van religie.

ook jou religie wordt daarvan beschuldigd en trouwens ook jij en je religie wordt zeer regelmatig hier zwart gemaakt en afgezeikt...maar slimme Blens ziet dat niet, Blens denkt als ik de islam afzeik dan hoor ik er bij...dan vinden ze mij lief.

Fout Blens! jij als religieuze wordt ook als zwak en gek persoon gezien die in sprookjes geloofd ! dus maak je maar geen Illusies....door mij of de islam af te zeiken lukt het je toch niet om er bij te horen...maar ja...domme Blens begrijpt dat niet Rolling Eyes
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Mrt 16, 2019 10:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Faissal schreef:
al staat de waarheid in harde cijfers voor je gedrukt dan blijf je alsnog in ontkenning..

feiten zijn gewoon aangetoond, er zijn inderdaad oorlogen door of onder mom van religie gevoerd maar de meesten gingen om andere zaken met vooral macht als drijfvoor en totaal niet religieus geinspirieerd of gemotiveerd.

Dat is toch helemaal niet het punt dat ik maak? Ik ben toch nergens aan het turven hoeveel en welke oorlogen wel of niet religieus waren?
Het punt is dat religies hard roepen dat ze voor vrede, rechtvaardigheid en liefde zijn, maar door de eeuwen heen bewijzen dat ze voor geen meter deugen en haat en oorlog prediken.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 16, 2019 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Tedje van Es schreef:
Faissal schreef:
al staat de waarheid in harde cijfers voor je gedrukt dan blijf je alsnog in ontkenning..

feiten zijn gewoon aangetoond, er zijn inderdaad oorlogen door of onder mom van religie gevoerd maar de meesten gingen om andere zaken met vooral macht als drijfvoor en totaal niet religieus geinspirieerd of gemotiveerd.

Dat is toch helemaal niet het punt dat ik maak? Ik ben toch nergens aan het turven hoeveel en welke oorlogen wel of niet religieus waren?
Het punt is dat religies hard roepen dat ze voor vrede, rechtvaardigheid en liefde zijn, maar door de eeuwen heen bewijzen dat ze voor geen meter deugen en haat en oorlog prediken.

Je kan het beter vervangen door: Het punt is dat mensen en de mensheid hard roepen dat ze voor vrede, rechtvaardigheid en liefde zijn, maar door de eeuwen heen bewijzen dat ze voor geen meter deugen en haat en oorlog prediken.

ik durf te beweren dat als alle religies nooit bestaan zouden hebben er nog steeds zeker 80% van de oorlogen en slachtoffers daarvan gewoon voorgekomen zouden zijn.
je zit zo vast in je riedeltje of niey deugende religies dat je daar nooit op ingaat.

misschien moet mensheid maar snel ophouden met bestaan­čĄö.
BerichtGeplaatst: Za Mrt 16, 2019 14:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
Faissal schreef:

Religie is veelal gif. De Islam is daarvan het meest dodelijke.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 16, 2019 15:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Faissal schreef:
Joost Bakker schreef:
Pure laster jegens een al heel kleine minderheid die afgeslacht werd door de meest
haatdragede ISlamisten ter wereld: Soenitische extremeisten.

Bovendien dekt de titel de inhoud niet...
Het betreft een 12 jaar oud filmpje en gaat over KOERDEN en over Al QAEDA SOENI extremisten...

Hoe diep kan een Soeni Moslim zakken om zijn leugen & bedrog ideologie te verspreiden !!

een 12 jaar oud fimpje over Yezidis die een van hun eigen meisjes stenigen omdat ze met een moslim wilde trouwen.

Het ging niet om dat hij Moslim was, maar om een Moslim van een andere stam was. Hier speelt dus tribaliteit een rol. Je hebt de tekst bij het filmpje toch wel gelezen?

BerichtGeplaatst: Za Mrt 16, 2019 22:40 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Loetje schreef:
Faissal schreef:
Joost Bakker schreef:
Pure laster jegens een al heel kleine minderheid die afgeslacht werd door de meest

Het betreft een 12 jaar oud filmpje en gaat over KOERDEN en over Al QAEDA SOENI extremisten...

Hoe diep kan een Soeni Moslim zakken om zijn leugen & bedrog ideologie te verspreiden !!

een 12 jaar oud fimpje over Yezidis die een van hun eigen meisjes stenigen omdat ze met een moslim wilde trouwen.

Het ging niet om dat hij Moslim was, maar om een Moslim van een andere stam was. Hier speelt dus tribaliteit een rol. Je hebt de tekst bij het filmpje toch wel gelezen?

zucht...ze was Yezidi. gestenigd door andere Yezidis.Yezedis zijn geen moslims...ook geen moslims van een andere stam of stroming..

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Du%27a_Khalil_Aswad

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yazidis
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 17, 2019 17:40 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Faissal schreef:
Je kan het beter vervangen door: Het punt is dat mensen en de mensheid hard roepen dat ze voor vrede, rechtvaardigheid en liefde zijn, maar door de eeuwen heen bewijzen dat ze voor geen meter deugen en haat en oorlog prediken.

Oneens. Er zijn in de geschiedenis talloze niet religieuze leiders te vinden die haat en geweld predikten.
Religie echter predikt per definitie over liefde en vrede, maar zaait alleen maar haat. Religie is gif voor de mens.

Quote:
ik durf te beweren dat als alle religies nooit bestaan zouden hebben er nog steeds zeker 80% van de oorlogen en slachtoffers daarvan gewoon voorgekomen zouden zijn.
je zit zo vast in je riedeltje of niet deugende religies dat je daar nooit op ingaat.

Wederom, dat is het punt helemaal niet. Zie wat ik hierboven schreef.

En ik zit niet vast in een riedeltje, jij loopt achter een fascistoïde leer aan waarvan jij beweert dat die van een almachtige en liefdevolle god afkomstig is, terwijl die leer te pas en te onpas moordt, plundert en oorlogen voert.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 19, 2019 22:55 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Faissal schreef:
Loetje schreef:
Faissal schreef:
Joost Bakker schreef:

zucht...ze was Yezidi. gestenigd door andere Yezidis.Yezedis zijn geen moslims...ook geen moslims van een andere stam of stroming..

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Du%27a_Khalil_Aswad

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yazidis

Hij leest je eigen linkjes niet... hoe dom kun je zijn.
Wikipedia bevestigd dat dat ene geval vooralsnog om ''geruchten gaat'' verspreidt
door Islamitische extremistische sites....

We hebben dus te maken met een Moslim Extremist.

Hij rechtvaardigt de recentelijk Soenitisch Islamitische genocide op een niet-Islamitische
minderheid aan de hand van 1 eerwraakmoord meer dan 12 jaar gelden...

Dit soort eerwraakmoorden vinden er in Nederland door Soeni Moslims bijna wekelijks plaats.

https://www.ad.nl/binnenland/kabinet-schrikt-van-toename-aantal-eerwraakdoden~a605651f/

Het geeft aan dat de geloofsbeoefenaars van de Soenitische Islam ook in Nederland
vergelijkbare gevaarlijke denkpatronen hebben als de ergste Nazi's 80 jaar terug.

Zie hier waar de Soeni Islam (ook in NEderland) uiteindelijk naar toe zal leiden.

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/11/07/massagraf-met-100-onthoofde-lijken-gevonden-nabij-mosul-a1530623

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 20, 2019 12:41 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Faissal schreef:
Joost Bakker schreef:

je kan wel zeggen dat het leugens zijn maar dat maakt het nog geen leugen.

als er 1 goed in leugens vertellen is dan ben jij het wel met je continue lasterende verhalen ovet buitenlanders en islam

Heb je het begeleidend schrijven bij het filmpje wat je zelf postte eigenlijk wel gelezen? Daar lees ik niet over een Yezidi stam, maar over een Koerdische stam. En waaruit maak jij op dat deze Koerdische stam niet Islamitisch is?

Quote:
This is an example of the mass insanity caused by irrational and supernatural belief in the absurdity of religion

Quote:
unbelievable kurdish violence teenage female gets killed by being stoned to death for dating a muslim of a different sect..

En helaas, tribaliteit en patriarchaliteit vieren hoogtij in de in Syri├ź en in Iraq levende culturen. Voeg er dan nog het zowel complementaire als katalyserende bestanddeel godsdienst aan toe en je hebt de drie bestanddelen van de branddriehoek compleet. Voorwaar een explosierf mengsel dus. En we gaan dit soort gekte in Europa ook meer en meer meemaken als we ons maar genoeg door dit soort culturen laten omvolken. Dan hebben wij hier in Europa ook weer de achterlijke Middeleeuwen terug.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie