Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Strijdster ''Rahaf Mohammed'' zweert Islam af en ontsnapt..
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Strijdster ''Rahaf Mohammed'' zweert Islam af en ontsnapt..
BerichtGeplaatst: Vr Jan 18, 2019 1:10 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.youtube.com/watch?v=oXTgM4wBZiw

Ik Africa was er apartheid maar:
Afro-Afrikanen werden niet in hun huis opgesloten...
zij mochten zelfstandig op straten en pleinen rondlopen, winkelen, de sex bedrijven, werken,
autorijden, boeken schrijven, interviews geven, naar muziek luisteren, hadden vrije
kledingkeuze etc etc..

Nelson Mandela werd inderdaad opgesloten maar:
Hij werd niet gestenigd, door psychopaten met elektrische schokken anaal gepenetreerd,
hij kreeg geen 200 zweepslagen, werd niet totaal geisoleerd in een cel en verdween
niet onthoofd en wel na een groepsverkrachting in een gat in de woestijn...

Nelson Mandela bracht een deel van Politiek Correct Europa tot verontwaardiging, emotionele
uitbarstingen, protestsongs, en oeverloze verklaringen van medeleven en empathie...
Hij wordt als een ultieme icoon van heldendom neergezet, straten en pleinen naar hem vernoemd
etc...

In Saoedi Arabie is de apartheid van vrouwen in alle opzichten extremer, mensonterender en
wreder... alle registers van barbaarsheid worden opengetrokken indien men de Islam
de rug toekeert...

Kan iemand mij uitleggen dat de geslaagde vlucht van Rahaf Mohammed (zie filmpje)
in Nederland bij de fake-liberalen geen enkele vorm van empathische reactie,
nog enig vorm van aandacht of solidariteit opwekt...

Dit legt de immense hypocritie, gehuichel en lafheid bloot van D66, PvdA, CDA, Groen Niks
en VVD stemmers en hun kolderieke gemurmel over normen en waarden.

Laat ik het dan maar doen:
Ik verklaar mij solidair met de strijd van Rahaf Mohammed tegen de grenzeloze brute Islamitische onderdrukking van vrouwen en uitgetreden (ex-)gelovigen wereldwijd.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 18, 2019 21:38 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik onderschrijf volledig de solidariteitsverklaring van de heer Bakker.
Overigens heb ik uberhaupt nog geen politicus over deze moedige vrouw gehoord. Maar de vraag is of politici overal op moeten reageren. De dame ging van Thailand naar Canada, zij heeft niet bij ons asiel aangevraagd. Als dat wel het geval was geweest, zou daar zeker op gereageerd zijn.
Wat vinden PVV en FvD er eigenlijk van ? Grenzen dicht, dus ook voor haar ? Ook zij zwijgen in alle talen.

BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2019 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Overigens heb ik uberhaupt nog geen politicus over deze moedige vrouw gehoord. Maar de vraag is of politici overal op moeten reageren.

Saoedi Arabië is een bondgenoot hè...

Men richt hun energie liever op landen waar grote zwartmaak-campagnes tegen gevoerd worden. Wel zo makkelijk, en de kans op een promotie naar een mooi baantje bij de EU of NAVO wordt een stuk groter.

BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2019 11:45 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik weet niet of de PVV of FvD de grens hadden geopend voor deze dappere juffrouw.
Maar ik weet wel dat voornoemde partijen proberen om elk land waar ze invloed op hebben, onder democratische beginsels te brengen.
Iedereen gelijke rechten, ook vrouwen of van oorsprong buitenlanders.
Dus zoals Wilders onlangs al verklaarde bij Jensen, Ook de al ingestroomde buitenlander heeft hier dezelfde rechten als een autonoom als hij onze grondwet respecteert. Maar hij wenste niet nog meer nieuwe immigranten.

BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2019 13:07 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Waarom zou ze asiel aanvragen in Nederland?
Dat is heel gevaarlijk want wij hebben islamitische partijen en die zullen niet veilig voor haar zijn.
En verder is de wereld wel een stukje groter dan Nederland.
Zij ziet Europa van een afstand waar terroristische aanslagen gepleegd worden en de daders lopen rond.
Dus zal zij een target zijn voor deze radikale mensen.

BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2019 13:33 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Maar hij wenste niet nog meer nieuwe immigranten.

Dus deze moedige vrouw komt er, als ze dat zou willen, niet in bij ons als het aan de PVV ligt ?

BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2019 13:37 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Lampje schreef:
Poendert schreef:
Maar hij wenste niet nog meer nieuwe immigranten.

Dus deze moedige vrouw komt er, als ze dat zou willen, niet in bij ons als het aan de PVV ligt ?

Deze vrouw is dus allesbehalve een immigrant. Beter lezen, Lampje!

BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2019 15:48 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik ben ervan overtuigd dat de PVV en de FvD uittreders uit de Islam een wam hart toedragen...

Wilders heeft al heel vaak verklaart dat Nederland alleen echte politieke vluchtelingen moet toelaten...
En zij is een echte politiek vluchteling...

Maar ja de demonisering van CDA/D66/PvdA en Groen Niks, Chr. Unie zullen deze relativerende uitspraken
van Wilders niet toestaan.... Past niet binnen hun leugen & bedrog plaatje...

Dezelfde partijen die voor zeggen voor vrouwenrechten op te komen hebben Hirshi Ali in gevaar gebracht, verketterd, zwart gemaakt en uiteindelijk (bewaking werd gestopt) gedwongen dit land te ontvluchten..

BerichtGeplaatst: Za Jan 19, 2019 16:40 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Beoordeel nooit politici op wat ze beloven of zeggen, maar onderwerpen waarover men zwijgt .
2 voorbeelden, afschaffing van dividend belasting, referenda vertragingsfraude en daarna 2x afgeschoten.
Van te voren nooit een woord over gehoord zonder regeeroord op tafel gelegd....? is dat democratie ? ik zie het niet !
Wantrouw ook FvD Hidemma welke uit een nest van 1000e collega asieladvocaten stamt welke zolang mogelijk procedures rekken en strekken voor meer klandizie en inkomen.
FVD zou best wel eens een advocaten reclame partij kunnen zijn .
....Wilders jodenstreken diplomaat .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 19:37 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je moet stemmen op de ''minst erge'' partijen...

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 20:24 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Je moet stemmen op de ''minst erge'' partijen...

Ach, ik zie partijen als een pot toverballen, elke kiezer kiest zijn eigen kleur, zijn alle toverballen opgelikt, hebben alle kiezers dezelfde kleuren geslikt uit ene ballenpot .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 22:36 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

VERTROUW NOOIT DE OVERHEID.

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

+1!

BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2019 11:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Dus deze dappere juffrouw is ontsnapt aan de islam
Er schijnen 1,5 miljoen moslims te zijn. Dus daarvan wordt ongeveer de helft = 750 miljoen vrouwen nu nog door deze ideologie gegijzeld. Daarvan wordt nu een groot deel via het Stockholm-syndroom(ingebouwd in de koran) onder de duim gehouden.
Of zijn vrouwen werkelijk, zoals de koran en islamgeleerden beweren, minder intelligent dan mannen?
Als ik hier ten lande de schoolresultaten bekijk, is dat hier zeker niet onder de moslims het geval. Hier zijn de school-examencijfers bij moslimmeisjes onveranderlijk veel hoger dan die van hun mannelijke moslim-tegenhangers.
Het zou me niks verwonderen als daarvoor in moslimlanden een genetische verklaring was. Zijn Moslimmeisjes genetisch bepaald op een hoger IQ ingeschaald door "Onze Lieve Heer" dan hun manen.
Maar dan moeten we onze schedelmeters weer in het geweer roepen. Wat een dilemma!

Wikipedia. Het stockholmsyndroom is het psychologisch verschijnsel dat soms optreedt tijdens een gijzeling. Het verschijnsel houdt in dat de gegijzelde sympathie voor de gijzelnemer krijgt.

Nog een leuk stukje voor de dames onder ons van de eminente islam-geleerde Sadr ad-Deen Shirazi.
Dat Sadr ad-Deen Shirazi vrouwen als dieren classificeert is een gevoelige zinspeling op het feit dat vrouwen, vanwege het tekort in hun intelligente en begrip van gecompliceerdheid, en vanwege hun zin op de sierraden van de wereld, waar en rechtvaardig zijn onder de stomme dieren [al-haywanti al-sa^mita]. Zij hebben de natuur van beesten [ad-dawwa^b], maar zij zijn gegeven de vermomming van menselijke wezens zodat mannen niet ongenegen zouden zijn om met hen te praten en gedwongen worden om seksuele omgang met hen te hebben. Dat is waarom onze onbevlekte Wet [sjar’ina al-mutahhar] kiest voor mannen en hen de superioriteit geeft in de meeste zaken, inclusief echtscheiding.

BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2019 23:52 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Terwijl ex-Islamieten onder het juk van de dodelijk gevaarlijke Islam proberen uit te komen...

Geeft de EO een Islam ''bekeerde'' ex-gereformeerde opportunist een podium als zijnde hij een ''held''.

De EO is evenals DWDD en de NRC (die er natuurlijk opduiken als strontvliegen)
in wezen een extremistische activistische haatdragende omroep.. als het
om de PVV gaat...

Pim Fortuyn werd door diezelfde overheids omroep dienaars,
de dikbetaalde Tijs van den Brink en die eeuwige Knevel ook als de duvel (demon) die vloekt in
de kerk weggezet .....

Deze ex-VVD'er Van Klaveren, die ook nog even bij de PVV zat heeft een doldwaas en gevaarlijk
leugenachtige boekje geschreven...

Na 6 jaar zonder werk is dit zijn manier om samen met een sluwe Islamitische uitgever zijn
zakken te vullen...

https://www.ad.nl/politiek/opnieuw-bekeert-oud-pvv-er-zich-tot-islam-opsteker-voor-de-gemeenschap~afc8aae8/

De PVV mag trots zijn dat deze man geen deel meer uitmaakt van de PVV....

Mijn gedachten gaan uit naar alle huidige ontelbare hoeveelheden slachtoffers van
Islamitische onderdrukking waar de laffe mannetjes van de EO geen boodschap aan hebben...

In wezen is ook de Lutherse kerk ontsproten uit haat en intolerantie van een kortzichtige gek.

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie