Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Terlouw kijkt weg zonder oorzaak en oplossing te benoemen. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2016 11:09 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:

Ben je onwetend of lieg je bewust of ga je ervan uit dat je medeforummers onwetend zijn, zodat zij misschien wel in een leugentje trappen?

Het kabinet Rutte I viel door toedoen van systematisch traineren, frustreren en saboteren door die Judassen van het CDA. En iedereen die geïnformeerd is over de FEITEN weet dat.

Ik raad je aan om je eigen link nog eens goed te lezen, dus niet wensdromerig..... Cool

BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2016 12:45 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Terugkrabbelen van gemaakte afspraken is saboteren. En daar hebben die Judassen van het CDA zich aan bezoldigd.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2016 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Beetje lopen shoppen in een krantenartikel is wel erg goedkoop. Het artikel gaat n.l. veel verder en komt uiteindelijk tot een conclusie dat de stekker er werd uitgetrokken.
Context!!

BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2016 13:49 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En waarom werd de stekker eruit getrokken? Omdat die Judassen van het CDA hun gemaakte afspraken niet nakwamen. Doelbewuste sabotage door het 1/3 deel linkse mastodonten die het CDA-kader in zich herbergt. Hooguit 2/3 van het CDA-kader is ontvankelijk voor realisme; De rest is begiftigd door linkse Gutmenschlichkeit. Als het CDA te laf is om buiten de politiek correcte comfort zone te durven treden, zal het CDA klein blijven.
BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2016 13:56 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Over het waarom?

http://www.volkskrant.nl/politiek/eerste-kabinet-rutte-viel-na-verzet-cda-ers~a3601274/

context!!
Cool

BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2016 20:50 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Heeft u geen inhoudelijke reactie op wat ik over Terlouw zei?

Dat politici niet deugen ligt aan de politici en niet aan mij.
En anarchie? Ach...

Steek je touwtje hier maar in, Jan!

Meneer Van Es geeft dus geen antwoord op mijn vraag. Een hoop kabaal over politici die geen van allen deugen, maar geen antwoord op de normale vraag hoe het dan in de visie van de heer Van Es wél moet.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2016 22:45 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

estudiant schreef:

Het is volkomen logisch dat Wilders 3 miljard wilde bezuinigen op de ontwikkelingssamenwerking die na meer dan
60 jaren geen enkele verbetering van de levensomstandigheden van de plaatselijke bevolking heeft bewerkstelligd
en integendeel meer ellende heeft veroorzaakt door oorlogszuchtige dictators de gelegenheid te bieden zichzelf excessief
te verrijken en kindsoldaten te bewapenen.
Desondanks is dat voor de "bollebozen" van de gevestigde partijen geen reden om het smijten van geld in de bodemloze put te beeindigen.

.
BerichtGeplaatst: Di Dec 06, 2016 9:02 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Meneer Van Es geeft dus geen antwoord op mijn vraag. Een hoop kabaal over politici die geen van allen deugen, maar geen antwoord op de normale vraag hoe het dan in de visie van de heer Van Es wél moet.

Ik ben geen grammofoonplaat. Talloze malen heb ik gezegd wat ik zou willen, maar iedere half jaar wordt die vraag opnieuw aan mij gesteld. Ik blijf niet aan de gang, zeker niet als het niets met de discussie te maken heeft,

En ik raad u aan om even naar uzelf te kijken; ik zeg wat ik van het verhaal van ex-politicus Terlouw vind en waarom ik dat vind, waarop u niet inhoudelijk maar denigrerend reageert.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 1:16 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Loetje schreef:
Bevraagd kan worden waarom de Nederlandse bevolking nog langer moet worden blootgesteld aan culturele vervangingsexperimenten. Beter lijkt het met de opvang van mensen met een behoorlijke culturele en normatieve afstand tot hetgeen in Nederland gangbaar is op te vangen nabij de plek van herkomst. Het is zo onderhand niet meer uit te leggen dat alles duurder wordt om het verblijf en de dekking van de maatschappelijke meerkosten die zulke lieden genereren uit te kunnen breiden. Het verdwenen touwtje buiten de deur van Jan Terlouw heeft een reden...

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie