Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Zullen we het eens over D'66 en Pechtold en zo gaan hebben? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2018 7:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En iedereen die schaakt weet dat de Toren alleen rechte lijnen kan afleggen...

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2018 7:33 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Cliff,
Jij bent zeer zeker nooit een goede schaker, want jij ziet niet eens de afleidingsmaneuvers van de minder goede schakers die de politici aansturen. Het is net als met schaken, een schijnaanval plaatsen en ergens anders op het bord de echte aanval doen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2018 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Kleine vrouwen werken over het algemeen minder en omdat hun ruimtelijk inzicht beperkt is schaken ze ook minder goed. Ze denken dan een schijnaanval te plaatsen en zich te kunnen concentreren op een echte aanval, terwijl de schijnaanval hun verlies inleidt.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2018 9:55 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Cliff,
O, gaan we gevat doen?
BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2018 13:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Klein vrouwen worden vaak gevat door de griep, die ze van verzekeringsmaatschappijen door de premie heen naar het volgende weekend tillen. Daar helpt extra vitamine C ook niet tegen.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2018 14:06 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Cliff,
Ik zie het al, jij bent ook iemand die vreest dat er veel mensen met goede ogen zouden zijn.
BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2018 14:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

De bril is anders niet voor niets uitgevonden. Door grote lange sterke onderwijzers, en de kleine zwakke vrouwen profiteren daar nog steeds van.

BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2018 16:29 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Pechtold stapt op en vertrekt uit de Kamer.
Lijkt me niet onverstandig. D66 heeft onder zijn leiding recent al haar idealen verkwanseld. Ik denk ook dat zijn electoraat na 12 jaar uitgekeken is op zijn leiderschap, het is gewoon over.
Ik stem geen D66, maar Boris van der Ham lijkt mij de meest geschikte opvolger voor Pechtold.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 1:40 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Toedeledokie. D'66, de partij die het referendum om zeep hielpen.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 10:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Lampje schreef:
Lijkt me niet onverstandig. D66 heeft onder zijn leiding recent al haar idealen verkwanseld. Ik denk ook dat zijn electoraat na 12 jaar uitgekeken is op zijn leiderschap, het is gewoon over.
Ik stem geen D66, maar Boris van der Ham lijkt mij de meest geschikte opvolger voor Pechtold.

Geen idee of het electoraat was uitgekeken op Pechtold. D66 heeft het goed gedaan, maart jongstleden. Zijn grootste probleem is dat niet zuiver op de graat is en dat dit aan het daglicht is gekomen. Dan kun je je politieke carrière wel gedag zeggen.
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

En precies om die reden, én om het feit dat hij een paar van zijn kroonjuwelen heeft ingeleverd ten behoeve van deelname in het kabinnet, heeft hij veel van zijn glans verloren, ook voor zijn kiezers. Dan kan het rap gaan in de politiek.
Ik vind het alleen jammer dat we zijn debatten met Wilders nu gaan missen, dat ging er altijd stevig aan toe.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 12:39 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hans Wiegel over het kereltje Alexander Pechtold in 2006

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 14:37 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Inmiddels 12 jaar geleden. Het grappige is, dat wat Pechtold toen beweerde over de politiek, nu met andere bewoordingen ook gedaan wordt door Wilders, en vooral door Baudet.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2018 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Als een volksvertegenwoordiger gekozen is en hij verlaat voortijdig de Kamer; noemt men dat niet kiezersbedrog?
Vreselijke arrogante man en beroepspoliticus. Maar niet getreurd, hij zal spoedig ergens een vette baan toucheren, het uiteindelijke doel een politicus...

BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2018 16:19 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lampje schreef:

Boris van der Ham is sowiezo een stuk sympathieker en heeft ook nog wel humor. Hij is in ieder geval niet zo moraalclaimend, pedant, zuur en drammerig als helaas veel D'66-ers. Maar ik denk dat hij voor D'66 te werkelijk liberaal en te weinig politiek correct moraalclaimend is. De kaders van D'66 zitten stevig in de greep van de lijn Kaag, Ollongren,

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2018 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wie o wie?

Het is een jongetje geworden. De baby heet Rob Jetten en is de nieuwe fractievoorzitter D66.

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2018 10:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Volgens het Enschedese D66-raadslid Margarita Jeliazkova komt de Nederlandse vlag oorspronkelijk uit China. Moslims hebben de nationale driekleur vervolgens verscheept naar Nederland. Net als de tulpen, voegt Jeliazkova er aan toe. Ze doet haar uitspraken om fel te ageren tegen de PVV, die met succes heeft weten te bewerkstelligen dat er een Nederlandse vlag in de raadszaal van Enschede komt.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/10/geflipt-d66-raadslid-de-nederlandse-vlag-is-uit-china-naar-europa-gebracht-door-moslims/

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2018 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
Het is een jongetje geworden. De baby heet Rob Jetten en is de nieuwe fractievoorzitter D66.

Niets meer dan een volgende zet van het circus list en bedrog dat politiek heet.
Jette is de milieuman van deze club. En een milieuman als voorzitter is goed voor milieugekkies en esoterische tuthola's die met een hard plassertje of soppend op een stoel hun stem aan D66 zullen geven.

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2018 18:42 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lol. Rob Jetten, wat een slechte keuze. Die is nog lang niet mans genoeg daarvoor.

Boris van der Ham was een betere keus geweest, Sjoerd Sjoerdsma waarschijnlijk ook. Maar D'66 heeft kennelijk de ambitie om een irrelevante partij te worden, ze zijn hard op weg. Eerst de kroonjuwelen overboord gooien, vervolgens een of andere druiloor aanstellen als fractieleider.

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2018 19:44 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tussenpaus.

Dit kabinet zit de rit niet uit. Geef ze nog een jaar, daarna laat het CDA de boel ploffen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2018 20:04 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Lol. Rob Jetten, wat een slechte keuze. Die is nog lang niet mans genoeg daarvoor.

Boris van der Ham was een betere keus geweest, Sjoerd Sjoerdsma waarschijnlijk ook. Maar D'66 heeft kennelijk de ambitie om een irrelevante partij te worden, ze zijn hard op weg. Eerst de kroonjuwelen overboord gooien, vervolgens een of andere druiloor aanstellen als fractieleider.

Slechte keus inderdaad.
Hij probeert zich een beetje te profileren zoals Jesse Klaver bij GroenLinks. Maar een kopie doet het altijd slechter dan het origineel.
Als ik de leiding had daar, zou ik voor Boris van der Ham gaan. Maar ik heb de leiding daar niet, en wil hem ook niet.
Ofwel: ze zoeken het maar uit bij D66.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 13:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

De mediatraining spat er weer vanaf:

https://www.dumpert.nl/mediabase/7540009/26a3783f/

Wat een verschrikkelijk onecht, onspontaan mannetje is dit.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 17:33 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Wat een verschrikkelijk onecht, onspontaan mannetje is dit.

Ja eens. Typische ambtenaartje zonder levenservaring en volledig voorgeprogrammeerd. Die gaat t nog lastig krijgen met Geenstijl. ik voorzie Vogelaar-momentjes enzo Laughing

Is niet erg, hij hoeft t maar een jaartje vol te houden.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2018 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Het prototype van een politicus oude stijl, en dat nota bene voor een partij die vernieuwing predikt. De oude Van Mierlo zou zich in zijn graf omdraaien als hij deze knaap bezig ziet. Die vreselijke voorgeprogrammeerde antwoorden op vragen: "wat gaat u doen met de dividendbelasting?"
Antwoord: "we hebben constructief overleg gehad en ga daarover nu de fractie informeren."
"Maar kunt u zeggen hoe u staat tegenover de dividendbelasting ? "
"Nogmaals, we hebben hier constructief overleg over. "
Dat werk. En dat gelardeerd met de meest vreselijke tandpastaglimlach sedert de dagen van Jimmy Carter.

BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2018 14:07 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
Zullen we het eens over D'66 en Pechtold en zo gaan hebben?
  Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici