Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » Formule 1 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2018 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Prima, we zullen straks zien dat Alonso McLaren verlaat en Gasly naast Verstappen zit. Misschien dat Sainz nog naar McLaren gaat, maar daar konden Carlo, Ferna, Danny, Sebby en Maxxie me nog niets over vertellen Laughing

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2018 18:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
Ach, let op mijn woorden: Gasly wordt de nieuwe teamgenoot van Verstappen en Alonso vertrekt bij McLaren.

Alonso heeft zijn vertrek aangekondigd uit Formule 1. De kans is groot dat hij morgen aankondigt dat hij Indycar gaat rijden:
https://www.planetf1.com/news/has-indycar-dropped-a-hint-about-alonsos-plans/#

Eén voorspelling goed. Nu Gasly nog naar Red Bull en mijn glazen bol kan weer even opgeborgen worden.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2018 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

De deal tussen Ricciardo en Renault heeft Alonso doen besluiten om de F1 te verlaten lees ik her en der. Alonso had zijn zinnen op Renault gezet en was uit op een meerjarige deal. Renault koos echter voor Ricciardo. Alonso is trouwens eerder met Ferrari in gesprek geweest en heeft een lijn uitgegooid naar Red Bull. Bij beiden kreeg hij nee op het rekest. Verder geen idee wat hij gaat doen. Indycar lijkt nu wel het meest logische. McLaren is echter te laat om zich in te schrijven voor volgend jaar dus het enige denkbare scenario is dat zij een samenwerkingsovereenkomst sluiten met een bestaand team. De organisatie werkt hard aan dit scenario. Ik vraag mij wel af hoe veel men moet overmaken naar de Spanjaard...

Ik mag aannemen dat als de superster bij McLaren vertrekt dat gat zal worden opgevuld door iemand met gelijk potentieel en dan blijft Sainz zo beetje als enige over. Wellicht helpt het Vandoorne in het zadel. Vandoorne stond op het punt om gewipt te worden. Dat lijkt mij nu van de baan. Lijkt mij niet dat McLaren Norris zal halen en met twee nieuwe rijders aantreedt in 2019.

Gasly naar Red Bull zou dan een logisch gevolg zijn tenzij Red Bull één of andere rare deal uit de hoge hoed tovert.

Kimi heeft overigens bijgetekend bij Ferrari voor 2019. Gelet op eerdere berichten in Gazetta is dat ook bijzonder. Marchione (R.I.P) wilde kosten wat het kost Leclerc naast Seb plaatsen. Ook dit lijkt nu van de baan.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2018 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox, 5 augustus schreef:
Alonso blijft bij McLaren. Hij is de best betaalde rijder.

Cliox, 15 augustus schreef:
Alonso had zijn zinnen op Renault gezet en was uit op een meerjarige deal. Renault koos echter voor Ricciardo. Alonso is trouwens eerder met Ferrari in gesprek geweest en heeft een lijn uitgegooid naar Red Bull.

Cliox, 5 augustus schreef:
Als je weet wat Alonso verdient en in de Indycar kan verdienen, weet je dat deze vlieger niet opgaat.

Cliox, 15 augustus schreef:
Indycar lijkt nu wel het meest logische.

Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2018 9:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2018 16:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ja, dat heeft veel met autoracen te maken ook... Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2018 23:35 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Nou ja, wie heeft er anno nu nou nog interesse in 'n recreatieve activiteit waarbij één deelnemer al bij al zo'n duizend liter benzine per wedstrijd verbrandt, met alle uitstoot van dien?

Het hele circus verspilt per jaar dus zo'n 400.000 liter benzine.
Dat is toch op geen enkele manier te verantwoorden in het licht van het eind 2016 gesloten mondiale akkoord tot uitbanning van fossiele brandstoffen.

Maar ook overigens is het zo hard mogelijk rijden met de auto nou net wat 't niet moet zijn: gevaarlijk en lawaaierig.

Wie dus z'n hersens op de goeie manier gebruikt laat dit achterhaalde volksvermaak volkomen links liggen en gaat er al zeker niet heen om het live te bekijken.

-
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2018 7:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik had al zo'n idee dat je er geen fan van was Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2018 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:

Ben wat sporten betreft inmiddels uitgekomen op hardlopen en open-water-zwemmen.
Puur natuur dus (vind 't nog altijd prachtig dat de Zuid-Afrikaanse atlete Zola Budd destijds op blote voeten deelnam aan olympische en andere loopwedstrijden op top-niveau).
Openwaterzwemmen is ook mooi, maar 'n elfstedentocht zal er wel nooit inzitten. 200 km zeg, dat kán eenvoudig niet. Het Kanaal is 34 km breed en wie dat overzwemt heeft 'n topprestatie geleverd.
-
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2018 14:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Natubico schreef:
Ben wat sporten betreft inmiddels uitgekomen op hardlopen en open-water-zwemmen.

Probeer eens snelwandelen, lijkt me echt een sport voor fruitaristen. Laughing

Hardlopen vind ik trouwens ook wel mooi hoor, vooral Sifan Hassan mag ik graag zien rennen (en winnen).

BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2018 19:56 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Natubico schreef:
Cliff schreef:

Puur natuur dus (vind 't nog altijd prachtig dat de Zuid-Afrikaanse atlete Zola Budd destijds op blote voeten deelnam aan olympische en andere loopwedstrijden op top-niveau).
Openwaterzwemmen is ook mooi, maar 'n elfstedentocht zal er wel nooit inzitten. 200 km zeg, dat kán eenvoudig niet. Het Kanaal is 34 km breed en wie dat overzwemt heeft 'n topprestatie geleverd.
-

Tja, weer een Brabander die het geprobeerd heeft om de elf steden tocht te zwemmen. Het heeft me wel laten inzien dat mensen niet geschikt zijn om zo lang in het water te liggen.
BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2018 5:07 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

carlos schreef:
Probeer eens snelwandelen, lijkt me echt een sport voor fruitaristen. Laughing

Nou nee, dat is toch helemaal niet natuurlijk. Het woord snelwandelen bevat dan ook 'n contradictio in terminis; wandelen is immers per definitie iets om op je gemak te doen; daar past 'n competitie- of wedstrijdelement helemaal niet bij.
En dan die rare geforceerde bewegingen die ze maken.
Neen dan zijn verspringen, hoogspringen en speerwerpen 'n stuk natuurlijker en in ondergetekendes rangschikking goed voor resp. de derde, vierde en vijfde plek na hardlopen en open-waterzwemmen.
-
BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2018 9:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Formule 1. Kampioen, wie? Wie durft?

A. Seb.
B. Lewis.
C. Stiekem toch Seb.
BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2018 13:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lewis... Seb faalt iedere keer onder de druk.

En aangezien alle andere voorspellingen van mij ook uitgekomen zijn denk ik dat iedereen nu veilig zijn geld op Lewis kan zetten.

Overigens ben ik geen Lewis fan, maar als hij deze binnenhaalt is dat wel erg knap. In het verleden had hij gewoon altijd de beste auto, maar nu is dat zeker niet meer zo. Ferrari ligt gewoon iets voor op Mercedes. Dat zie je vooral ook bij de tweede rijders. Kimi is nu beduidend beter dan Bottas. Seb en Lewis ontlopen elkaar niet veel, maar Ferrari lijkt gewoon sneller zowel in de kwalificaties als in de topsnelheid.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2018 17:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Natubico schreef:
Nou nee, dat is toch helemaal niet natuurlijk.

Haha, ik had inderdaad kunnen weten dat je die sport om die reden zou afkeuren. Het is inderdaad een onnatuurlijk, bijna spastisch, schouwspel. Laughing

Je moet zo snel mogelijk te voet vooruit komen zonder dat je ook maar een seconde mag rennen. Daar zou ik dus ook de schijt van krijgen..

BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2018 10:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Nog maar een keer: F1 wordt nooit elektrisch.

Wie riep ook alweer dat nieuwe fabrikanten zouden toetreden, want interesse? Het resultaat: Geen nieuwe motorfabrikanten in 2021.
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2018 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Hier nog niet overheen?

Formule 1-baas Ross Brawn: 'Formule E is gewoon slaapverwekkend'

Very Happy

BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2018 16:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

In tegenstelling tot jou geef ik wel toe als ik er eens een keer mis heb. Wink Het gebeurt niet vaak, maar soms zijn dingen niet te voorspellen.
BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2018 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Misschien moet je een poging wagen het weer te voorspellen dit weekend Very Happy

Dit schijnt één van de publiekstunnels te zijn naar het circuit voor komend weekend in Austin. Nu is dat wel weg te pompen, maar een F1 in noodweer is natuurlijk wel fantastisch om te zien. Spektakel gegarandeerd!

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2018 13:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Alonso niet naar Amerika.
Max verstappen
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2018 11:45 Plaats reactie Reageer met quote
AernoutBrinkman

Afgelopeb race reed max gewoon weer een goede race. 1e plek en goede adviezen van zijn team gekregen
BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 18:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Leuke race gisteren. Er hangen nog steeds wat mensen in de gordijnen. Duwtje moet kunnen. Mietjes.
BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 21:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliox schreef:
Leuke race gisteren. Er hangen nog steeds wat mensen in de gordijnen. Duwtje moet kunnen. Mietjes.

Zag in het nieuws dat er iets bijzonders gebeurd was.
Keek daarom even naar de samenvatting. (Volg dat gedoe allang niet meer omdat er wat al te veel geritseld bleek te worden; je zag nou weer hoe zowel Bottas als Hamilton iemand makkelijk lieten passeren en de leiding nemen).
Begrijp echter niet dat de Nederlandse Belg zó kwaad werd dat ie Ocon naderhand ging opzoeken en hem 'n duw gaf (met taakstraf als gevolg).
De laatstgenoemde zat immers gewoon in de binnenbocht; de eerstgenoemde kwam ernaast rijden en ging veel te dicht op de andere rijden, waardoor hijzelf de aanrijding veroorzaakte en niet de ander die hij ook nog voor idioot uitmaakte. Denk dan ook dat er hier met 'n visitekaartje gegooid werd.
-
BerichtGeplaatst: Di Nov 13, 2018 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Max moet zich beheersen uiteraard, maar Ocon zat gewoon fout. Geen probleem als je jezelf van een ronde achterstand wilt ontdoen, maar dat moet je dan wel doen zonder de top te hinderen. En dat kan ook.

Zelfs als dit om een positie ging zat Ocon nog fout. Max lag duidelijk voor op hem bij het insturen van de bocht. Je auto er dan tussen prikken is gewoon dom.

Weerwoord forum index » Sport