Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » EK; We zijn er niet bij, maar we gaan toch wel kijken, toch? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2018 10:51 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Geen WK meer en gisteren een rustdag in de Tour de France. Dat was echt even afkicken.

Wie op deze dag de gang naar het Noordzeestrand maakte kon bij Wijk aan Zee/Velsen Noord nog een blushelicopter zien vliegen. Er gaat zo'n 10 000 liter bluswater in zo'n tonnetje.

https://www.noordhollandsdagblad.nl/kennemerland/luchtmachthelis-helpen-blussen-bij-duinbrand-heemskerk-video

BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2018 18:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En zo 'viert' 'Frankrijk' zijn WK-Kampioenschap:

https://www.dumpert.nl/mediabase/7476703/7e250148/franse_voetbal_fans_vieren_feest.html

Je mag er niet veel van zeggen want al snel racistisch enzo... maar toch... het valt wel op.

BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2018 23:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En nog een voorbeeld:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7476955/a7bda8df/ondertussen_in_frankrijk.html

Gaat lekker in Frankrijk!

BerichtGeplaatst: Wo Jul 18, 2018 16:29 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Te triest voor woorden, die rellen en plunderingen.
Laten we ons maar weer op het voetbal richten: in september begint de kwalificatie voor het EK van 2020.
Is al bekend bij wie we in de poule zitten ? Ik hoop op Andorra, San Marino en de Faeröer. Dan maken we nog een theoretische kans als beste tweede te eindigen, zodat we in de play offs terecht komen. Mochten we daar onverhoopt Liechtenstein treffen, dan is er zelfs kans dat we het hoofdtoernooi halen !

BerichtGeplaatst: Wo Jul 18, 2018 19:23 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Loetje
Er gaat zo'n 10 000 liter bluswater in zo'n tonnetje.

Zijn er geen grotere sproei tonnen beschikbaar ? Want in Qatar kan het heet worden, en doordat Nederland kan uitvallen, wil ik de rest van mijn leven niet verknallen zonder voetbal Bad Grin
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 8:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliff schreef:
En zo 'viert' 'Frankrijk' zijn WK-Kampioenschap:

https://www.dumpert.nl/mediabase/7476703/7e250148/franse_voetbal_fans_vieren_feest.html

Je mag er niet veel van zeggen want al snel racistisch enzo... maar toch... het valt wel op.

Cliff schreef:

Dan doen we er ook nog maar wat Keulse toestanden bij.

Franse vrouwen betast en geïntimideerd tijdens feestgedruis na WK-finale
https://www.ad.nl/buitenland/franse-vrouwen-betast-en-geintimideerd-in-feestgedruis-wk-finale~ab239ef6/

BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Loetje…even wat anders.....
Zijn er al media commentaren over de mensonterende slaven wantoestanden in Qatar waar bouwvakkers hun paspoorten in beslag worden genomen zodat zij zonder toestemming niet kunnen wegvluchten van het uitbuitende 7 dagen/week werken voor 400 €/maand bij 35 graden Celsius - omdat onze koninklijke olie bondgenoot te gierig is normale inkomens te betalen ?

Over seksueel geweld gesproken.. is iemand op de hoogte van het aantal Au pair kinderen die na herhaaldelijk verkracht te zijn door jong en oud, als overspelige zwanger geraakte te verstoten, ophangen, stenigen of terugsturen ?
Dient ons beschaafd moralistisch fetisjistische voetbalwesten zich niet te schamen Qatar als ballend orgie land te willen zien of.....?
We zijn er niet bij ?
BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 11:33 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

10 miljoenste schreef:
Loetje…even wat anders.....
Zijn er al media commentaren over de mensonterende slaven wantoestanden in Qatar waar bouwvakkers hun paspoorten in beslag worden genomen zodat zij zonder toestemming niet kunnen wegvluchten van het uitbuitende 7 dagen/week werken voor 400 €/maand bij 35 graden Celsius - omdat onze koninklijke olie bondgenoot te gierig is normale inkomens te betalen ?

Nee.

En al die Social Justice Warriors zwijgen ook als het graf. Ze vinden het dus allemaal wel best. We horen de vakbonden ook niet.

10 miljoenste schreef:
Over seksueel geweld gesproken.. is iemand op de hoogte van het aantal Au pair kinderen die na herhaaldelijk verkracht te zijn door jong en oud, als overspelige zwanger geraakte te verstoten, ophangen, stenigen of terugsturen ?

Verbazen doet mij dit niet. Kenmerkend voor de MeningsSturende Media dat zij zich weer in stilzwijgen (= instemmen) hullen.

10 miljoenste schreef:
Dient ons beschaafd moralistisch fetisjistische voetbalwesten zich niet te schamen Qatar als ballend orgie land te willen zien of.....?
We zijn er niet bij ?

Hebben ze sowiezo wel een competitie van net zoveel clubs als dat er stadions zijn? Anders voorspel ik grote leegstand na afloop van het WK. En als voetballand stelt de competitie van Qatar niets voor. Ik bedoel maar: Landen als Argentinië, Mexico, Brazilië, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Spanje, Italië hebben een eigen competitie voor welke belangstelling genoeg is dat al die stadions verre van leeg zijn.

Qatar is als voetballand organisatie onwaardig.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2018 10:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De stadions in Qatar zullen worden afgebroken na het WK en de materialen daarvan vervolgens verscheept naar Afrika om daar iets op poten te zetten. Dat is althans het idee. En verder zullen alle stadions op een paar vierkante kilometers staan, zodat je een soort van WK themapark idee krijgt. Je kunt als supporter dan ook meerdere wedstrijden per dag bezoeken.

Eigenlijk best wel raar, maar goed we zullen wel zien wat het gaat worden.

En vergeet niet, het wordt ook een winter WK. Dus geen grote mensenmenigtes op pleinen dit keer, schat ik. Ik meen dat de finale op 19 december is, een paar dagen voor de kerst.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2018 11:07 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En daarvoor moeten dus onze eigen competities en de Champion's League op de schop.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2018 14:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
En verder zullen alle stadions op een paar vierkante kilometers staan, zodat je een soort van WK themapark idee krijgt. Je kunt als supporter dan ook meerdere wedstrijden per dag bezoeken.

Dan is het maar te hopen dat bepaalde supporters elkaar niet op gaan zoeken om te rellen... als op een klein gebied lijkt me niet slim.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 23, 2018 3:36 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:
En daarvoor moeten dus onze eigen competities en de Champion's League op de schop.

Zal net tijdens de winterstop zijn.
Vind 't beter in de winter dan in de zomer.
Zoals al eerder opgemerkt moet de zomer niet bol van de spanning staan rond topsportevenementen.
Doe dat maar in de winter wanneer de meesten toch al binnen aan de buis gekluisterd zijn.
-
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2018 23:05 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Met kleine witte jonkies aan t handje 't veld op, voor aandacht trekken werkt steeds minder in %.
Nu maar afwachten hoelang het duurt voordat 100 % van Feyenoord publiek gekolenzakt ballen kijkt .

Feyenoord opent morgen als eerste voetbalclub ter wereld een geboorteloket. Ouders die hun pasgeboren kindjes alvast wat liefde voor hun favoriete voetbalclub willen meegeven, kunnen hun kroost inschrijven. Het loket is gevestigd in de Feyenoord-fanshop aan het Van Zandvlietplein in Rotterdam.
verkoop bevorderde idioterie topfok sport ?
https://www.ad.nl/rotterdam/feyenoord-opent-als-eerste-ter-wereld-een-geboorteloket~a9ba6757/
EK; We zijn er niet bij, maar we gaan toch wel kijken, toch?
  Weerwoord forum index » Sport