Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Minister Ollongren: Rusland verspreidt nepnieuws Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2018 9:25 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ministerie van waarheid in de maak?

https://fenixx.org/2018/04/30/eu-gaat-met-door-soros-gefinancierde-onafhankelijke-feitencontroleurs-het-nepnieuws-op-internet-bestrijden/

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2018 14:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ryan schreef:
Poendert schreef:
Lampje schreef:
Ik zal er op letten.
Vertelt u mij dan nu even welke misdaden de persoon Marx heeft begaan, want dat is wat u eerder beweerde.
En als u dan tot de enige juiste conclusie komt, namelijk dat de persoon Marx geen misdaden heeft begaan, maar dat er in de naam van het marxisme oneindig veel misdaden zijn begaan, dan kunnen we uw misser als hersteld beschouwen en deze kwestie afsluiten.
Maar door niet te willen toegeven dat u het gewoon mis had, enorm gaat draaien en er van alles bij gaat slepen wat er niks mee te maken heeft, maakt u zichzelf steeds weer belachelijk.

Karl Marx heeft het communisme gesticht, en in naam van dat communisme zijn vele misdaden begaan, bijna net zoveel misdaden als er uit naam van het kapitalisme zijn begaan.
We moeten blijkbaar nodig wat nieuws bedenken.

Onzin, Karl Marx was een wetenschapper.
Zijn theorie is nog altijd waar.

Het communisme heeft trouwens nauwelijks ooit bestaan.
Het is net zoals elk systeem te bevattelijk voor machtsdenken en corruptie.
Dat had Marx niet voorzien.
De mens is veel slechter dan dat hem door Marx toegedicht is.

Uit mijn blote hoofd meen ik dat Carl Marx weleens op visite ging bij de gebr Van Doorn van DAF. Ik zal het eens opzoeken.

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2018 16:38 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Poendert schreef:
Ryan schreef:
Poendert schreef:
Lampje schreef:
Ik zal er op letten.
Vertelt u mij dan nu even welke misdaden de persoon Marx heeft begaan, want dat is wat u eerder beweerde.
En als u dan tot de enige juiste conclusie komt, namelijk dat de persoon Marx geen misdaden heeft begaan, maar dat er in de naam van het marxisme oneindig veel misdaden zijn begaan, dan kunnen we uw misser als hersteld beschouwen en deze kwestie afsluiten.
Maar door niet te willen toegeven dat u het gewoon mis had, enorm gaat draaien en er van alles bij gaat slepen wat er niks mee te maken heeft, maakt u zichzelf steeds weer belachelijk.

Karl Marx heeft het communisme gesticht, en in naam van dat communisme zijn vele misdaden begaan, bijna net zoveel misdaden als er uit naam van het kapitalisme zijn begaan.
We moeten blijkbaar nodig wat nieuws bedenken.

Onzin, Karl Marx was een wetenschapper.
Zijn theorie is nog altijd waar.

Het communisme heeft trouwens nauwelijks ooit bestaan.
Het is net zoals elk systeem te bevattelijk voor machtsdenken en corruptie.
Dat had Marx niet voorzien.
De mens is veel slechter dan dat hem door Marx toegedicht is.

Uit mijn blote hoofd meen ik dat Carl Marx weleens op visite ging bij de gebr Van Doorn van DAF. Ik zal het eens opzoeken.

Je zit er een eind langs, hij was ergens familie van Philips.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2018 17:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2018 18:18 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Ryan schreef:
Linkse kraam?
Dat je Twitter Facebook Youtube en Google links noemt is een valse voorstelling van zaken.
Enkele van deze bedrijven zijn zeer waarschijnlijk middelen in de handen van de CIA en andere inlichtingendiensten, en die zou ik toch zeker niet als links bestempelen!

Ik heb nooit beweerd dat Youtube en Google links zijn, integendeel. Dat neemt niet weg dat ze in de gaten hebben dat mooie linkse praatjes beter verkopen dan de harde rechtse realiteit. Globalisering als iets moois verkopen is in het belang van de multinationals en mediabedrijven. En door rechts te censureren behouden ze hun monopolie op de 'waarheid'.

Quote:
Hoe ver ga je in je manie?

Ik heb geen manie. Nooit gehad.

Quote:
CNN is ook een Amerikaanse propagadamachine, ze hangen een waas van onpartijdigheid op, maar in de praktijk zijn er bewijzen te over dat ze connecties hebben met het Amerikaanse militair industrieel complex.

Dat zeg ik toch? Links lullen, rechts zakken vullen.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2018 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Moppersmurf schreef:
Ryan schreef:
Linkse kraam?
Dat je Twitter Facebook Youtube en Google links noemt is een valse voorstelling van zaken.
Enkele van deze bedrijven zijn zeer waarschijnlijk middelen in de handen van de CIA en andere inlichtingendiensten, en die zou ik toch zeker niet als links bestempelen!

Ik heb nooit beweerd dat Youtube en Google links zijn, integendeel. Dat neemt niet weg dat ze in de gaten hebben dat mooie linkse praatjes beter verkopen dan de harde rechtse realiteit. Globalisering als iets moois verkopen is in het belang van de multinationals en mediabedrijven. En door rechts te censureren behouden ze hun monopolie op de 'waarheid'.

Tja, zo valt alles wel te belullen. Je hebt talent voor de politiek.
Je draait net zo hard als D66 en Rutte.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Minister Ollongren: Rusland verspreidt nepnieuws
  Weerwoord forum index » Binnenland