Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Schadeclaims Staat der Nederlanden!!!! Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Schadeclaims Staat der Nederlanden!!!!
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 17:26 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik hoop dat de leiding van Weerwoord dit ook ziet als een belediging.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, maar dat zou ik in dit geval wel graag willen doen. Vooral door het onderschrift: Iedere gek zijn gebrek.!!!!!

een oma, maar geen kleinkind
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2001 18:35 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Sanne,

Ik denk eigenlijk dat Han dit serieus bedoelt. Hij is erg gelovig. Bovendien heeft hij al een paar keer positieve belangstelling voor jullie problemen getoond, en ook gevraagd wat hij zelf eventueel kon doen voor jullie. En dat onderschrift gebruikt hij overal, dat heeft niks met deze bijdrage te maken.
Kijk b.v. maar bij "Weerwoorder Onderling" in de babbeldoos/box. Onder de virtuele taart die hij opgezocht heeft omdat hij voor z'n schoolexamen is geslaagd.

[Dit weerwoord is 2 keer gewijzigd door Janneke op 18 Juni 2001 om 19:39 uur]
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2001 7:58 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Sorry, sorry,
Als ik dit verkeerd heb begrepen maar het kwam op mij over als een belediging en ik ben echt van mening, dat je door te haten jezelf vernietigt en dit ook op je naasten destructief zal werken. Het is dus ook vreselijk als je je kind of kleinkind zonder enige reden niet meer kan zien. Het is mijn enige kleinkind, dus misschien ben ik soms wel fel, want ik knok al 5 jaar tegen dit onrecht.
Professor Peter Hoefnagels schreef zaterdag j.l. in de Telegraaf dat er tienduizende kinderen zijn die na een scheiding hun vader niet meer mag zien en dat moeder allerlei beschuldigingen kan uiten zonder dat dit ook maar wordt nagetrokken op waarheid. Tevens schreef hij expliciet :"Dit is de ongeschreven misdaad van deze tijd".
groet Sanne100

BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2001 9:05 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Juist Sanne,en daar ligt hem nou precies de moeilijkheid.
De ongeschreven misdaad.
Juist daarom zijn er de laatste tijd zoveel ouders die hiertegen in opstand komen.
Deze proberen wij te bereiken,zodat ze durven voor zichzelf en hun kinderen op te komen.
Dit onrecht moet een halt toegeroepen worden.
Helaas is het zo dat er nog te veel onwetendheid is aangaande dit soort zaken.
En vooral ook veel onbegrip.
Mensen geloven niet dat dit mogelijk is in een land als Nederland.
Toch is het maar al te waar.
Nu proberen wij ook landelijk slachtoffers te bereiken,en dan gaat het met name om mensen die geen internet hebben.
Dit is zo nodig nog moeilijker.
Want op internet heb je nog een zekere anonimiteit,moet je eenmaal in de pen klimmen of de telefoon pakken,dan is de drempel al een stuk hoger.
Dit omdat het vertrouwen in de mensheid veelal door de slachtoffers tot op het nulpunt is gedaalt.
Toch hopen wij dat mensen die onze oproepen lezen,her en der over internet verspreid,het zullen doorgeven aan eventuele slachtoffers,of mensen die dreigen hiermee geconfronteert te gaan worden.
In den lande proberen wij ook zoveel mogelijk,maar van mens tot mens kan ook een hoop angst wegnemen.

Dit soort praktijken moeten hoe dan ook ontmaskert worden.
En voor eens en voor altijd de kop in gedrukt worden.
Niet met haat en nijd,maar met een van onze kant eerlijke strijd,en dat kan van de tegenpartij niet gezegt worden,daarom is het heel belangrijk dat Lotgenoten één groot front vormen,zoals de naam al aangeeft.
Samen staan we sterker,en moeten we de handen ineen slaan en het samen opnemen tegen de mensen die onze kinderen onrechtmatig vasthouden en verminken.
Het leed dat daarmee gepaart gaat is nooit meer goed te krijgen.
En de jaren kun je niet meer over doen.

Dus,mede weerwoorders,kennen jullie iemand in je omgeving die in dit schuitje zit of dreigt te raken,laat ze dan gerust kontakt opnemen met ons.
Ze staan er niet alleen voor.

Met vriendelijke groet,
Kinderbevrijdingsfront.

Stop de Kinderdieven !!!!
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2001 17:37 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Sanne,

Sorry, was niet de bedoeling om zo over te komen!!!!!!! Ik bedoelde alleen maar dat het een heel bijbelse gedachte is, en daarmee (een beetje) aantonen, dat het jammer is dat de bijbel zo in diskrediet wordt gebracht, en dat ie na 2000 jaar nog steeds zeer actueel is. Dit is wel behoorlijk off-topic, maar ja, vond het heel toepasselijk, jammer dat je het zo opvatte....
Van die handtekening, tja ik vergeet telkens om het vinkje weg te halen, bedoel ik ook echt niets mee verder. Eerder soort van zelfspot. Nogmaals sorry, zal proberen de handtekening weg te halen
BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2001 7:51 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Beste Han,
Ik begrijp dat je het niet zo bedoelde en excuses aanvaardt.!!!!!!
Het kwam zo over inderdaad vanwege je handtekening. Zand erover.!!

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie