Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Van staatssecretarisch naar buschauffeur. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 17:02 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
Maar ik denk dat het weinig uitmaakt hoe men het hier aanpakt. Uiteindelijk zal het niet werken omdat de afwijkende cultuur (religie) een te grote rol speelt.

Nog zo'n voorbeeld: Van wie hebben die Islamitische kleuters hun gif van de haat tegen de autochtonen met de paplepel meegegoten gekregen? Juist ja, van hun ouders. Die Islamitische gezinnen zijn bijna een soort huiskalifaatjes. "Dronken mensen en kleine kinderen spreken de waarheid", zegt men wel eens. Wel, wat de onderwijzers bij Islamitische kleuters signaleren is niets anders dan zij verwoorden wat zij van huis uit meekrijgen. En wat ze met de paplepel meegegoten krijgen biedt niet veel soeps, zoveel is duidelijk.

Radicalisering bij Belgische kleuters

RONSE - Kleuters op een school in het Belgische Ronse lijken onder invloed staan van een extremistische islamitische stroming. Leraren luiden de noodklok. Dat staat in een rapport waar de krant Het Laatste Nieuws over bericht.

De kleuters citeren bijvoorbeeld Arabische verzen uit de Koran tijdens de speeltijd of komen vrijdag niet naar school om religieuze redenen. Sommigen weigeren een hand te geven. Het komt zelfs zover dat kinderen ongelovigen met de dood bedreigen, leeftijdgenoten varkens noemen en „met de vinger aan de keel bewegingen maken”, citeert de krant uit het interne rapport. Het is de eerste keer dat wordt vastgesteld dat bij zulke jonge kinderen signalen van radicalisering worden waargenomen, aldus de krant.

Lees verder

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 17:20 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

Blens schreef:
Typische stellingname Estudiant.

Wilders waarschuwt al jaren tegen de islamitische uitwassen, hij waarschuwt al jaren tegen het soort dat in Parijs de boel op stelten zet, en nu ga jij beweren dat (types als) Wilders daarvan de aanstichter is?

Jij hoort zeker ook bij het soort dat vindt dat Theo het eigenlijk zelf heeft gedaan?

En al zijn voorspellingen zijn uitgekomen of zullen uitkomen. Dan heeft hij gewoon gelijk.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 17:28 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Tedje van Es schreef:
Maar ik denk dat het weinig uitmaakt hoe men het hier aanpakt. Uiteindelijk zal het niet werken omdat de afwijkende cultuur (religie) een te grote rol speelt.

De integratie met Moslims is mislukt omdat de Islam gewoon niet integreerbaar is.

’Islam is heel andere koek’

Zolang de immigratie niet wordt beperkt, zal de integratie van migrantengroepen in Nederland nooit slagen, zegt oud-minister Bram Peper. Zeker als het op moslims aankomt, bij wie de integratie ’heel andere koek’ is gebleken dan bij allochtonen uit andere landen.

Noem hem geen politicus. „Dat ben ik al zeventien jaar niet meer en ik wil niet als een kwijlende mastodont mijn kijk op de huidige politiek geven.” Maar als het over integratie gaat, wil Bram Peper als socioloog best zijn steentje aan het debat bijdragen. Hij zag in de zestien jaar dat hij burgemeester was van Rotterdam zijn stad verkleuren, was binnen de PvdA de eerste die openlijk de vraag stelde of het wel zo goed was cultuurverschillen te koesteren. En als minister van Binnenlandse Zaken in het eerste kabinet-Kok zag hij in het integratiedossier ook zaken die hem de wenkbrauwen deden fronsen.

Lees verder

Ik zou het niet geloven Loetje, Bram Peper is linkse elite.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 17:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Blens schreef:
Typische stellingname Estudiant.

Wilders waarschuwt al jaren tegen de islamitische uitwassen, hij waarschuwt al jaren tegen het soort dat in Parijs de boel op stelten zet, en nu ga jij beweren dat (types als) Wilders daarvan de aanstichter is?

Jij hoort zeker ook bij het soort dat vindt dat Theo het eigenlijk zelf heeft gedaan?

En al zijn voorspellingen zijn uitgekomen of zullen uitkomen. Dan heeft hij gewoon gelijk.

Ja het begint religieuze trekjes te krijgen......

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 17:58 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

Moeilijk hè, toe kunnen geven dat de ander gewoon gelijk heeft gehad? Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 18:05 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Loetje schreef:
Tedje van Es schreef:

De integratie met Moslims is mislukt omdat de Islam gewoon niet integreerbaar is.

’Islam is heel andere koek’

Zolang de immigratie niet wordt beperkt, zal de integratie van migrantengroepen in Nederland nooit slagen, zegt oud-minister Bram Peper. Zeker als het op moslims aankomt, bij wie de integratie ’heel andere koek’ is gebleken dan bij allochtonen uit andere landen.

Noem hem geen politicus. „Dat ben ik al zeventien jaar niet meer en ik wil niet als een kwijlende mastodont mijn kijk op de huidige politiek geven.” Maar als het over integratie gaat, wil Bram Peper als socioloog best zijn steentje aan het debat bijdragen. Hij zag in de zestien jaar dat hij burgemeester was van Rotterdam zijn stad verkleuren, was binnen de PvdA de eerste die openlijk de vraag stelde of het wel zo goed was cultuurverschillen te koesteren. En als minister van Binnenlandse Zaken in het eerste kabinet-Kok zag hij in het integratiedossier ook zaken die hem de wenkbrauwen deden fronsen.

Lees verder

Ik zou het niet geloven Loetje, Bram Peper is linkse elite.

Zijn politieke carriere is klaar en hij heeft zijn schaapjes op het droge. Dan kan ook een PvdA'er gewoon eerlijk zijn.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 19:00 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
estudiant

Wat ik me afvraag is wat Wilders zal gaan doen als zijn politieke carrière ten einde is. En gezien zijn sleetse performance van de laatste tijd zal dat mogelijk zelfs niet eens meer zo lang duren.
Waar zou zo’n man nu eigenlijk echt geschikt voor zijn? Van enig intellect is geen sprake en ik zie hem nu niet direct aan de slag gaan bij de gemeentereiniging omdat ik vermoed dat hij dan met zijn naaste allochtone collega’s veel ruzie zal maken wat de werksfeer niet ten goede zal komen. Bovendien.... Wilders die moet doen wat zijn allochtone voorman hem gebied te doen..... nee, dat gun ik hem nu ook weer niet.
Wachtgeld zal hij natuurlijk weigeren en de financiële ondersteuning voor zijn beveiliging verdwijnt dan in ieder geval.
Heeft iemand enig idee wat hij dan zou moeten gaan doen?
Misschien met Teeven in deeltijd op de bus?

Weerwoord forum index » Actualiteiten