Geplaatst: Za Nov 11, 2017 11:09 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
 | Re: Trump in China |  |
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 13:45 |
|
|
|
Loetje schreef: | Trump is een jaar president. |
Natubico schreef: | Welnee, eind januari pas.
Presidenten worden in dat land altijd op 20 Januari geinstalleerd.
De verkiezingen zijn veelal in November.
(Carlos verspreidt weer 'ns nep-nieuws). |
Oeps, gequoteerde post was niet van Carlos. Sorry. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 13:48 |
|
|
|
Gaat weer nergens over dus. Trump is trouwens weldegelijk een jaar president, want zodra je gekozen bent heet je officieel "president elect" en heb je dus feitelijk al de titel, alleen je bent het pas echt na de inauguratie.
Dit speciaal voor de muggenzifters onder ons. |
|
_________________ Truth is stranger than fiction |
|
|
|
 | APEC 2017 Viëtnam |  |
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 14:02 |
|
|
|
Trump en Putin hebben weldegelijk wat woorden gewisseld;
Ik heb nog steeds de indruk dat Trump dolgraag zou willen samenwerken met Putin, maar hij 'mag' niet. Beetje vreemde situatie eigenlijk, nietwaar?
Want terwijl de twee het prima met elkaar lijken te vinden loopt de vijandigheid elders alleen maar verder op. Amerika heeft voor het weekend gedreigd medewerkers van RT op te zullen pakken aanstaande maandag, waarna Rusland aankondigde tegenmaatregelen te zullen treffen.
RT America moet zich voor maandag registreren als buitenlandse entiteit, onder een wet die speciaal werd aangenomen binnen de context van WOII om nazi-propaganda in Amerika tegen te gaan.
Nog nooit is er een buitenlandse televisiezender verplicht om dit te doen.
Morgen komt Rusland waarschijnlijk met tegenmaatregelen: het ligt voor de hand dat een zender als CNN aan banden wordt gelegd in Rusland, of zelfs helemaal het land wordt uitgeschopt. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 15:31 |
|
|
|
Jezus wat ben jij een zeikerd. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 17:16 |
|
|
|
Nee, hij geeft gewoon gelijk.
De muggenzifter bent u....wie maakte er ook alweer zo'n drama over de KGB die geen miljoenen moorden op zijn kerfstok had omdat ze eerst NKVD heetten ? |
|
_________________ Wie het laatst lacht, lacht alleen. |
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 17:50 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 20:40 |
|
|
|
carlos schreef: | Jezus wat ben jij een zeikerd. |
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
(Die heeft waarschijnlijk geeneens bestaan; 'n romanfiguur naar het voorbeeld van Khrishna)
carlos schreef: | Zucht...stelletje kinderen hier. |
"Kinderen en dronkaards spreken de waarheid", Carlos..
carlos schreef: | https://nos.nl/artikel/2201787-een-jaar-trump-amerikanen-delen-rapportcijfers-uit.html. |
Nepnieuws van de NOS dus.
- |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 11, 2017 22:31 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
 | APEC 2017 |  |
Geplaatst: Zo Nov 12, 2017 8:58 |
|
|
|
Hier nog een paar tweets van Trump over zijn werkrelatie met Putin:
Met with President Putin of Russia who was at #APEC meetings. Good discussions on Syria. Hope for his help to solve, along with China the dangerous North Korea crisis. Progress being made.
When will all the haters and fools out there realize that having a good relationship with Russia is a good thing, not a bad thing. There always playing politics - bad for our country. I want to solve North Korea, Syria, Ukraine, terrorism, and Russia can greatly help!
Does the Fake News Media remember when Crooked Hillary Clinton, as Secretary of State, was begging Russia to be our friend with the misspelled reset button? Obama tried also, but he had zero chemistry with Putin.
Even los van de vraag of het grammaticaal allemaal wel klopt, had ik het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Het lijkt er trouwens op dat de grote Azië Trip van Trump een groot succes was. Hij krijgt daar meer respect dan in eigen land, wat denk ik ook wel iets zegt over de staat waarin Amerika momenteel verkeert.
Hier het Amerikaanse volkslied op het Plein van de Hemelse Vrede:
https://www.youtube.com/watch?v=NiRNZyyN5FU |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 12, 2017 12:11 |
|
|
|
Vandaag is weer anders dan gisteren. Waar meneer Trump eerst nog met hel en verdoemenis dreigde als de "kleine raketman" Kim Jong Un niet zou inbinden, sluit hij nu een vriendschap met de Noordkoreaanse leider niet uit.
Ook wil hij bemiddelen in het conflict tussen Vietnam en China over de zeggenschap in de kustwateren daar, want "ik ben erg goed in bemiddelen."
Dat laatste doet me een beetje denken aan mijn buurjongen van zeven, die graag in de spits van zijn elftal wil spelen, "want daar ben ik goed in."
Wat een kinderlijke, rare kwibus in die Trump toch. |
|
_________________ Wie het laatst lacht, lacht alleen. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 13, 2017 6:31 |
|
|
|
Lampje schreef: | Vandaag is weer anders dan gisteren. Waar meneer Trump eerst nog met hel en verdoemenis dreigde als de "kleine raketman" Kim Jong Un niet zou inbinden, sluit hij nu een vriendschap met de Noordkoreaanse leider niet uit. |
Hoeft niet in tegenspraak te zijn; hel en verdoemenis bij niet inbinden; mogelijke vriendschap bij wel inbinden.
Lampje schreef: | Ook wil hij bemiddelen in het conflict tussen Vietnam en China over de zeggenschap in de kustwateren daar, want "ik ben erg goed in bemiddelen."
Dat laatste doet me een beetje denken aan mijn buurjongen van zeven, die graag in de spits van zijn elftal wil spelen, "want daar ben ik goed in."
Wat een kinderlijke, rare kwibus in die Trump toch. |
Weet niet in welk verband en tegen wie dit gezegd werd, maar 't komt wel vaker voor dat iemand zichzelf expressis verbis op de borst klopt, waarbij er dan wel van uitgegaan wordt dat de toehoorders ook wel weten dat dit meer als scherts bedoeld is.
- |
|
|
|
|
 | Re: APEC 2017 |  |
Geplaatst: Ma Nov 13, 2017 7:39 |
|
|
|
|
 | ASEAN 2017 Phillippijnen |  |
Geplaatst: Ma Nov 13, 2017 10:54 |
|
|
|
Haha, wat is dit nou weer?
'Duterte zingt in opdracht van Trump'
https://www.youtube.com/watch?v=TvYHKtt4KAg
Die Duterte is toch wel een vreemde vogel dus dit verbaast me ook weer niet.
Trump viel wel op daar trouwens, tussen al die kleine Aziaten (en Medvedev).
Zo te zien kunnen die twee het uitstekend met elkaar vinden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 13, 2017 18:47 |
|
|
|
Ze hebben zelfs hetzelfde overhemd aangetrokken... |
|
_________________ De Nederlandse staatsmedia vertelt mij elke dag dat Russen gehersenspoeld worden door propaganda |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Di Nov 14, 2017 8:11 |
|
|
|
Die reden is vrij simpel: ze hebben geen enkele democratische steun van het volk. Het zijn mensen die voortdurend de westerse media opzoeken en ook door het westen naar voren worden geschoven als 'serieuze oppositie'.
Dat zijn ze simpelweg niet. Dat maakt ze clowns van de westerse media.
Stel dat het tegenovergestelde hier gebeurt, of in de VS. Dat iemand die nog geen 5% van de stemmen krijgt (bv. Gert-Jan Segers van de ChristenUnie) continu in de buitenlandse media verschijnt als serieuze oppositie van Mark Rutte. En die Gert-Jan Segers praat met CNN en RT, en doet alsof hij ook echt een serieuze kans maakt om een bedreiging te zijn voor Rutte.
Ben je dan een clown of niet?
Volgens mij beslist het volk over wie ze kiezen als leider, niet de buitenlandse media. En nogmaals, het staat gewoon buiten kijf dat zowel Poetin (winst 2013) als zijn partij Verenigd Rusland (winst 2016) het meest populair zijn in Rusland en dus democratisch gezien het grootste recht hebben op de macht.
En koop de tissues alvast maar in: volgend jaar wordt Poetin weer tot president gekozen. En koop de tissues groot in, want in 2020 wordt Trump ook herkozen  |
|
_________________ De Nederlandse staatsmedia vertelt mij elke dag dat Russen gehersenspoeld worden door propaganda |
|
|
|
 | ASEAN 2017 Phillippijnen |  |
Geplaatst: Di Nov 14, 2017 10:54 |
|
|
|
Deze foto heeft ook tot nogal wat reacties geleid op social media:
Trump staat er redelijk bescheten bij. Op andere foto's is te zien dat hij niet helemaal begrijpt wat de bedoeling was, vandaar dit gezicht. Verder valt op dat Medvedev als enige niet meedoet aan deze flauwekul. Verder heb ik ergens gelezen dat de fotograaf die deze weinig flatteuze foto online zette nog een appeltje te schillen had met Trump, maar ik weet niet of dat waar is. |
|
|
|
|
 | Re: APEC 2017 |  |
 | Re: ASEAN 2017 Phillippijnen |  |
Geplaatst: Di Nov 21, 2017 10:10 |
|
|
|
Bitterkoekje Hillary fantaseert openlijk over hoe ze eventueel president kan worden op een andere planeet...
"Just sad" lijkt me een goede samenvatting.
Misschien kan ze president worden in Zimbabwe? Daar staat nog een vacature vrij geloof ik.
Alhoewel, dat kun je de Zimbabwanen ook niet aandoen.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2017 19:40 |
|
|
|
Ja, blijf maar lekker op Earth 2. Ik weet niet waar het ligt, maar ik hoop heel ver weg. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland