Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Anti-discriminatie is te ver doorgeslagen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Anti-discriminatie is te ver doorgeslagen
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2001 7:58 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Dat kun je alleen doen als je geen buitenlandse buren hebt :-)))))

groeten uit......Holland?
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2001 21:20 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Misstanden kunnen door iedereen zonder omwegen gewoon worden aangekaart, dat heeft helemaal niets met discriminatie te maken.
Ook immigranten moeten op hun wangedrag kunnen worden aangesproken, zonder dat zij zich bij elke vorm van kritiek direct gedragen als de "och-arme" vermoorde onschuld die altijd maar wordt gediscrimineerd.

Hoge verwachtingen, grote tegenvallers
BerichtGeplaatst: Za Jun 09, 2001 19:04 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Jan-Willem,

"Wordt die gasten geen respect voor anderen bijgebracht ofzo?"

Uhh.....krulletjes, getint....dan denk ik meteen aan Marokkanen. Nou deze "gasten" (ik neem aan dat je ze NIET als gasten ziet he?) leren thuis zeker dat ze andere mensen moeten respecteren! Het ligt niet aan de opvoeding, als je dat suggereerde...

"Frappant dat dit steeds met dezelfde bevolkingsgroep het geval is (ja ik weet het, dat mag ik eigenlijk niet schrijven)."

Waarom zou je dat nou niet mogen zeggen? Als je dat vindt mag je dat gerust zeggen. Je vindt het frappant dat het om dezelfde bevolkingsgroep gaat. Hmmm...dus je had toch één bepaald groep in gedachten. Kan het niet zijn dat de mensen uit die groep je veel eerder opvallen dan andere omdat zij anders zijn? Kan het niet zijn dat het je aangepraat is, door de media b.v waardoor het lijkt alsof alle .... een onbeschaafd volkje zijn?

"Dus sommige wijken worden inmiddels al door korpsen gemeden. Maar als je zoiets hardop zegt in Nederland ben je meteen een discriminerende fascist."

Oja? Tot nu toe is er nog niemand geweest die je voor fascist heeft uitgescholden, dus Jan-Willem, overdrijf niet zo....

Voor mij ben je echt geen racist als je je onprettig voelt bij allochtonen en ze maar vreemde wezens vindt.

Groetjes,

Layla

Belangrijk is niet alleen de weg die je gaat, maar ook de sporen die je achterlaat.
BerichtGeplaatst: Za Jun 09, 2001 19:28 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Er is meer voor nodig om een racist te zijn.....

Maar je hebt wel gelijk hoor, er is niet veel voor nodig om iemand voor racist uit te schelden, maar dat zegt dan iets over die persoon en niet over jou. Of heb je last van schuldgevoelens en denk je dat je toch racistische gedachten op na houdt Jan-Willem? Eerlijk zeggen

Ik zal je daardoor echt niet minder aardig gaan vinden hoor....

We hebben allemaal wel zo onze slechte kanten!

Wasalaam,

Layla

Belangrijk is niet alleen de weg die je gaat, maar ook de sporen die je achterlaat.

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Layla op 09 Juni 2001 om 20:29 uur]
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2001 19:35 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Bart, welkom op Weerwoord.
Je bijdrage is verwijderd aangezien hier niet op de persoon gespeeld wordt. Zeker als zij zich niet kunnen verdedigen (Abu heeft een ban).
Mocht je het niet eens zijn met bijdragen van deelnemers die niet door beheerders verwijderd zijn dan kun je een klacht doorsturen in de klachtenbox of per email.
Groeten,

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Weerwoord Beheer op 12 Juni 2001 om 20:41 uur]
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2001 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Bart,

Het zou reuze handig zijn als je het adres even opgaf van het forum dat je bedoelt. Focus-in? Je kunt op zo ontzettend veel plaatsen discussieren op internet, dat ik het echt niet allemaal kan bijhouden.

Je kunt gewoon hier het adres tikken, dan kan iedereen doorklikken en zelf even kijken wat je bedoelt.
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2001 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Hier Janneke, http://www.focus-in.nl/openforum/
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2001 20:00 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Bedankt Niels
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2001 22:27 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Citaat:
Bart, welkom op Weerwoord.
Je bijdrage is verwijderd aangezien hier niet op de persoon gespeeld wordt. Zeker als zij zich niet kunnen verdedigen (Abu heeft een ban).
Mocht je het niet eens zijn met bijdragen van deelnemers die niet door beheerders verwijderd zijn dan kun je een klacht doorsturen in de klachtenbox of per email.
Groeten,

Mijn excuus voor het feit dat ik een belangrijke regel van weerwoord heb overtreden. Maar ben blij met je antwoord over de reden waarom desbetreffende persoon zich niet kan verdedigen.
Verder zal ik niet meer op de persoon spelen, nogmaals mijn excuses.

Het gras is altijd groener in de tuin bij de buren, dan in je eigen tuin.
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2001 22:31 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Citaat:
Bart,

Het zou reuze handig zijn als je het adres even opgaf van het forum dat je bedoelt. Focus-in? Je kunt op zo ontzettend veel plaatsen discussieren op internet, dat ik het echt niet allemaal kan bijhouden.

Je kunt gewoon hier het adres tikken, dan kan iedereen doorklikken en zelf even kijken wat je bedoelt.

Hier de link naar het open forum van Focus-in (ik hoop dat ik hiermee geen regels overtreed): http://www.focus-in.nl/mail/

Kijk maar eens wat er staat onder politiek en maatschappij.

groetjes Bart

Het gras is altijd groener in de tuin bij de buren, dan in je eigen tuin.
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie