Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Bijna niemand gaat er volgend jaar op vooruit.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Bijna niemand gaat er volgend jaar op vooruit.
BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2017 19:30 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

Gelukkig is er één "Nederlandse" familie die er volgend jaar op vooruit gaat.

https://m.omroepwest.nl/news/2934126

Laatst aangepast door Boosoog op Wo Sep 20, 2017 20:13, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2017 20:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jan Roos heeft op zich best een goed punt. Er is alleen één probleem: Jan Roos maakt het. Zo'n beetje ieder punt wat Jan Roos maakt keurt iedereen al af. De man heeft het tegenovergestelde van wat in de volksmond 'charisma' genoemd wordt.

Ik vind hem mateloos irritant en ik denk dat als hij zich minder bemoeid had met het Oekraïne referendum dat de uitslag dan nog verpletterender zou zijn geweest.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2017 20:14 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

Willem en Maxima gaan er op voorruit. Maar waarom krijgt Beatrix als werkloze meer dan onze koningin?

Het feitelijke inkomen van koning Willem-Alexander stijgt naar 902.000 euro in 2018.
Koningin Máxima ontvangt volgend jaar een toelage van 358.000 euro.
Prinses Beatrix ontvangt in 2018 een jaarinkomen van 510.000 euro. Dat was dit jaar 502.000 euro.
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2017 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Als wij weer dezelfde koopkracht moeten krijgen al 10 jaar geleden, mag ik onder een bewind als dat van Rutte en consorten, wel 157 jaar worden heb ik uitgerekend.

BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2017 15:50 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

En dan te bedenken dat de koninklijke clan met miljardairs als kennissen 115 aan ziektekosten verzekering met 300 eigen risico ( 0.001 % ) bijdragen als minimum inkomens (13 % ) van 900 /maand wat 13000 x meer is dan onze opperhoofden familie .
Terwijl voor de verkiezingen alle partijen in koor zongen de sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen .

Als iedereen nog jaren blijft werken voor 52 stapels oud krantenpapier, kan elke werkende zijn eigen gemaakte producten weer terugkopen, totdat de drukkers en krantenbezorgers binnenkort ophouden en alles "in naam des naam koning' weer terugvorderen !
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2017 8:39 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik heb niets tegen de koninklijke familie persoonlijk, maar ik ben oprecht republikein, mede om voornoemde reden van de kosten en de riante salarissen.
Stoppen met die kostenverslindende flauwekul en een gekozen president als staatshoofd. Een systeem zoals ze in bijvoorbeeld Frankrijk hebbben.

BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2017 11:24 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik werkte in mijn vroege jeugd op een landgoed. De stokoude eigenaren kwamen aan de kost via een brouwerij heb ik begrepen.
Ik beleefde daar een mooie tijd tussen een veelvoud van te onderhouden dieren, en als speciale begeleider van de bazin nadat ze was uitgeslapen/uitgerust.
Ik heb niks tegen mensen met een hoop geld, ze kunnen niet meer eten en lekkerder dan ik.
Geld kun je nl niet eten.
Dat enorme landgoed moest worden onderhouden, daarmee kwamen een hoop mensen aan de kost. (Aannemers smeden, tuinlieden, dienstmeisjes, koks, dierenartsen, enz)
Waarom zou ik jaloers moeten zijn op anderen als ik en de mijnen het zelf ook goed hebben.
Dus van mij mag een goede koning een hoop geld verdienen. Ikzelf zou niet met hem willen ruilen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2017 11:57 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Het zal mij verder een worst wezen wat andere mensen verdienen, ik voel geen enkele jaloezie.
Ik zie alleen niet nut en noodzaak in van een (erfelijk) koningshuis als je ook met een republiek af kunt (met gekozen president) en waarom daar dan zoveel geld naar toe moet.
In een andere draad maakt u zich druk om de verpleeghuizen, over stratenmakers die tot hun dood door moeten beulen en over meer zaken waar kennelijk te weinig geld naartoe gaat. Dat er dan wel veel geld naar een overbodig koningshuis gaat is op zijn minst oneerlijk te noemen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2017 12:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Poendert schreef:
Ik werkte in mijn vroege jeugd op een landgoed. De stokoude eigenaren kwamen aan de kost via een brouwerij heb ik begrepen.
Ik beleefde daar een mooie tijd tussen een veelvoud van te onderhouden dieren, en als speciale begeleider van de bazin nadat ze was uitgeslapen/uitgerust.
Ik heb niks tegen mensen met een hoop geld, ze kunnen niet meer eten en lekkerder dan ik.
Geld kun je nl niet eten.
Dat enorme landgoed moest worden onderhouden, daarmee kwamen een hoop mensen aan de kost. (Aannemers smeden, tuinlieden, dienstmeisjes, koks, dierenartsen, enz)
Waarom zou ik jaloers moeten zijn op anderen als ik en de mijnen het zelf ook goed hebben.
Dus van mij mag een goede koning een hoop geld verdienen. Ikzelf zou niet met hem willen ruilen.

Ik wel. Maxima zou ik daarbij niet uit de slaapkamer jagen. Razz
Bijna niemand gaat er volgend jaar op vooruit.
  Weerwoord forum index » Actualiteiten