Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Bestaan er geen moslim homo's?
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Bestaan er geen moslim homo's?
BerichtGeplaatst: Vr Mei 25, 2001 21:12 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Het rare is de iman zich druk maakt om Europese homo's. Terwijl ik niet zolang geleden zat te kijken naar een verborgen moslim-homo-opvang ergens in nederland. Diegene die het opgezet had, was bezig om een homo-moskee te bouwen hier in Nederland (het wordt steeds gekker), omdat bleek dat daar onder moslims een grote behoefte was (waar vraag is een aanbod): een eigen thuis! Als ik het goed heb.
Daarnaast was het zo dat de leider van dit opvanghuis, beweerde dat (hetero?) moslims na het gebed in de moskee linea recta naar de overkant gingen (ik kon het haast niet geloven) om zich te buiten gingen aan sodomie (met mannen) alsof dit de normaalste zaak van de wereld is.

Mij doet dit sterk denken aan hoe het in bij andere extreme gelovigen dit fenomeen nog niet zo lang geleden voortkwam. Het bleek bv. dat bij een aantal seminariums (opleidingen tot priesters of paters) kweekvijvers bleken te zijn tot homofiele praktijken.

Persoonlijk vindt ik dat iedereen (dus ook de imans) eerst hun eigen tuin moeten wieden van het onkruid (dan blijft niemand in leven. Wie onschuldig is werpe de eerste steen). Wat zij doen is de buurman te wijzen dat het een veel onkruid bij hem is. Terwijl ze vergeten te kijken in hun eigen tuin (heel menselijk overigens). Een ander de schuld geven is volgens mij het nieuwe geloof van dit millenium .

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2001 2:15 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Deze discussie loopt al [url=/http://www.weerwoord.nl/forum_1/Forum2/HTML/000072.html]hier[/url].
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie