Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » Leeuwinnen naar de finale EK
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Leeuwinnen naar de finale EK
BerichtGeplaatst: Do Aug 03, 2017 22:13 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Moppersmurf

Zondag spelen de vrouwen de finale van het Europees kampioenschap tegen Denemarken, een geweldige prestatie !

Zelf ben ik geen sportfanaat, eerder een mooi weer sportliefhebber, wat inhoudt dat ik kijk als Nederland goed presteert. Gewoon voor de gezelligheid en samenhorigheid.
Dus kijk ik nu naar het vrouwenvoetbal ! Het niveau van het vrouwenvoetbal is inmiddels zo ver gestegen dat zelfs een male chauvinist als Johan Derksen moet toegeven dat hij zich in het verleden vergist heeft........ ik vind het dan ook vreemd dat hier op Weerwoord nog geen topic over het vrouwenvoetbal geopend is.
Nou, bij deze dan.

BerichtGeplaatst: Do Aug 03, 2017 23:36 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
10 miljoenste

http://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?t=16234
Ik had je hoger ingeschat .
Volgende ---> Carlos ?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Aug 04, 2017 0:43 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Moppersmurf

Wie opent er nou een topic over vrouwenvoetbal onder 'Verkeer, Natuur en Milieu' ??

Weerwoord forum index » Sport