Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Onderschat nooit de kracht en de vitaliteit van de
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Onderschat nooit de kracht en de vitaliteit van de
BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 14:18 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Antidotum

Politieke islam.

Een fundamentalistische moslim die de wetten van Allah op aarde wil laten heersen, tolereert geen enkele vrijheid voor andersdenkenden. Onderhandelen is zinloos, een islamist is alleen aan Allah trouw verschuldigd.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs/2016/2/Onderschat-nooit-de-kracht-en-de-vitaliteit-van-de-politieke-islam-2755981W/

Nogmaals dan maar...........

Hetgeen nu passeert in Europa, zal de democratie opbreken, onze sociale voorzieningen leegroven, de anders gelovigen en denkenden vernietigen, ook zij die aan deze massa-immigratie verdienen of met een welkomst vlaggetje stonden te zwaaien worden niet gespaard.

Wie in alle onnozelheid blijft propageren dat de moslims wel zullen integreren en assimileren, zijn rijp voor een psychiatrische inrichting.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 15:01 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Chantalle

Een stelling dus die luidt als "wie niet met mij eens is, is gek" . Stalin had veel van zulk soort stellingen. Psychiatrische inrichtingen floreerden onder zijn bewind.
BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 15:08 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Chantalle, je haalt de woorden uit m'n mond. Anti-alles-behalve-europa is doodsbang.
En dat niet alleen, ze laat zich ook regeren door haar angsten, aangewakkerd door haar idolen, Wilders, Smalhout en hoe-heet-ze-ook-weer, o ja , Fallaci, de Italiaanse schrijfster.
Anti-alles-behalve-europa gelooft alles zolang het de moslims en de islam maar in een kwaad daglicht zet.
Dat ze zelf net zo'n grote fundamentalist is, ontgaat haar soms.

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 15:46 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Antidotum

@Jip

We zullen wel zien wie er over een poosje gelijk krijgt.

Voorlopig is de politie in Berlijn momenteel bezig met en grote opsporing.
Zal wellicht carnaval vierders betreffen die al te diep in het glaasje hebben gekeken.

Laatst aangepast door Antidotum op Do Feb 04, 2016 16:22, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 15:53 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Dat roep je nou al jarenlang. Jij leeft nog steeds en ik ook.

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 16:00 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Antidotum

@Jip

Merkwaardig, het lijkt wel of jij doet alsof jij mij kent. Shock
BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 16:04 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Ik ken jou heel goed. Ik vind je vaak aandoenlijk, maar soms verschrikkelijk irritant.
Vooral als je bij voorbaat ervan uitgaat dat iemand die jouw angsten niet deelt, diegene rijp acht voor een gekkenhuis.
Ga eens bij jezelf na, door wie ben je het hardst verneukt, door een moslim of door een goede bekende?

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 16:09 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Hé! Alweer een islamtopic!

Ik ben nu wel écht de tel kwijt.

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 16:14 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Dat jij de moeite nog neemt, Tedje.
Op den duur ben je uitgeteld (letterlijk en figuurlijk) en ik doe dan maar wat.
Begrijp me niet verkeerd; ik onderschat de problemen van onze huidige tijd echt niet, maar ik word wel ontzettend schijtziek van al die onheilsprofeten met hun moslimvariant van 'DE WERELD VERGAAT!!!!!!!'

Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 16:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Speciaal voor Anti-alles-behalve-europa.

https://www.youtube.com/watch?v=Ot6pSrKT1oc

Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2016 17:13 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Weerwoord Beheer

Er lopen voldoende topics over Islam.

Weerwoord forum index » Buitenland