|
Henk,
Verwacht je eigenlijk een serieus antwoord? Nou, dat kun je wel krijgen.
Zoals je waarschijnlijk wel weet hebben vrouwen in Nederland de neiging om uitgebreid met elkaar te kleppen over het wel en wee van hun familieleden en vrienden en kennissen. Geen ziekte of aanverwante ellende ontgaat ze.
Op die manier heb ik dus heel veel gehoord over de manier waarop mensen van het een of ander opknappen of afknappen.
En eerlijk gezegd heb ik van alles gehoord over mensen die opgeknapt zijn door de een of andere homeopathische behandeling, maar nog nooit dat iemand baat heeft gehad bij acupunctuur. Ik denk dat dit soort behandelingen alleen succes kan hebben bij mensen die de behandelmethode kennen en er god weet mee opgegroeid zijn.
Ook over depressies wisselen vrouwen heel veel informatie uit. Het komt ontzettend veel voor. Dus je hoort over lichtherapie, vrijwillige shocktherapie en succesvolle medicijnen.
Maar ik heb nog helemaal nooit iemand gehoord over een succesvolle acupunctuurbehandeling.
Gek dat jij nog nooit in staat bent geweest iemand ermee op een succesvolle manier te behandelen, niet? Terwijl het toch zo'n ontzettend simpele en doelgerichte oplossing is. En hordes mensen gek genoeg zijn om te betalen voor om het even welke alternatieve geneeswijze. Uit pure wanhoop. |
|
|