Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling » Het matriarchaat dat Polinco heet! Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Het matriarchaat dat Polinco heet!
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2001 22:41 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ja john, je hebt gelijk! Dat zou ook wel erg triest zijn voor de kinderen.
Ik heb ook niet gezegd dat ik nu iets tegen huisvrouwen heb.
Ikzelf zou ook niet weten hoe ik dat later moet oplossen als ik hopelijk kinderen krijg. Maar ja daar zal ik jullie niet mee vervelen haha.
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2001 2:28 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Asalah, Layla,

Ik heb niet zo'n fut meer om hier uitgebreid op in te gaan, want het is akelig laat, en ik ben moe.

Ik vind mijn taak als "huisvrouw", waarbij ik eigenlijk ook alle verzorgende taken bedoel die in de loop van mijn leven op me af gekomen zijn bedoel, belangrijker dan mijn "beroep". Daarom noem ik het als eerste. Juist ook omdat ik weet dat er heel veel stupide vooroordelen over bestaan. En inderdaad, het gaat me om de vrijheid om zelf te kiezen. Om het even wat de toevallige opvattingen van de maatschappij op een bepaald moment zijn. En natuurlijk om het even of je man of vrouw bent.

Als ik in de loop van de week nog tijd over heb zal ik het wel verder uitleggen.

En anders vast prettige vakantie, Layla.
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2001 2:40 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Om nog even terug te komen op het onderwerp van deze discussie: Het polinco forum,

Ik heb even gekeken of men mijn bijdrage hier had gelezen, nou inderdaad, dat had men.

Dus ik wil mevrouw Lionheart er nog even duidelijk op wijzen dat ik helemaal niets ten nadele van Linda Bruyn heb gezegd. Ik heb alleen verteld dat ik allerhande roddels over haar had opgevangen, maar dat ik die roddels natuurlijk voor geen meter geloofde.

In tegenstelling tot mevrouw Lionheart en haar geloofsgenoten natuurlijk. Die hebben allerlei roddels over Cliff opgevangen, en die geloofde men daar maar al te graag.

En men vertelde ze dolgraag verder. Net zolang tot praktisch iedere internet-discussie-liefhebber ze geloofde.

Maar misschien zaten daar niet echt kwade bedoelingen achter, maar was men gewoon veel te dom om kritisch te kijken naar binnengekomen geroddel. En dacht men zelf ook "gehacked" te zijn bij de eerste de beste storing.
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2001 2:52 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Oh ja, Hoogeachte Polinconen,

Schiet me toch nog net even te binnen dat dezelfde gestoorde figuur die Cliff van hacken beschuldigde (ik zal geen namen noemen) soortgelijke praatjes over mij rondstuurde. Dat mijn hele familie dubbel lag bij de gedachte dat ik kon hacken heeft vast in mijn voordeel gewerkt, maar Cliff had de pech dat hij veel meer van beveiligingen afwist dan ik. De roddeltjes werden grif geloofd. Vooral dank zij het heilige vuur van verontwaardiging van degene die deze roddels dagelijks de wereld in stuurde.

Waarom was deze persoon zo verontwaardigd? Omdat sommige mensen hadden ontdekt hoe ongelooflijk dom hij was. Waaronder Cliff. Want deze roddelaar (ik zal zijn naam niet noemen) kon tegen alle mogelijke beledigingen, maar niet tegen de waarheid.
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2001 16:35 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Het doet mij een genoegen om te zeggen dat Polinco de hack beschuldigingen aan mijn adres officieel heeft ingetrokken.

Ik wil dan ook vanaf mijn kant er alles aan doen om deze 'forumoorlog' te stoppen en zal daarom deze discussie ook sluiten met de woorden: excuses voor alles wat gezegd en gedaan is tussen ons en hopelijk zand erover en op naar een nieuwe toekomst.

Cliff.
  Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling