Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Aanslag in Barcelona Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Sep 05, 2017 10:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Zie mijn antwoord aan Cliox;

Quote:
Je kunt er wel over blijven doordrammen als een klein kind, maar ik ga toch echt over mijn eigen antwoorden. Ik zie het helemaal niet als mijn 'plicht' om met n grote allesomvattende theorie te komen waarin alles tot in detail verklaard wordt. Als ik op een of andere manier kan aantonen dat video's van slachtoffers, nabestaanden en ooggetuigen vervalst worden dan heb ik al meer dan genoeg gedaan in mijn ogen. Waarom ze vervalst worden, door wie en met welk doel, daar mogen anderen zich wat mij betreft de kop over breken.

Moeilijk h, lezen? Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Wo Sep 06, 2017 11:03 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Nee, lezen is niet moeilijk. Ik lees hier een smoesje. Want het 'aantonen dat foto's en video's vervalst worden' zegt helemaal niets over het doel hiervan.

Dat je de mainstream media niet moet vertrouwen op hun mooie blauwe ogen weten we allemaal: om een sappig verhaal te krijgen worden zaken aangedikt, of verdraaid om de gewenste politieke boodschap over te brengen. Daarbij zullen ze zeker niet schuwen om beelden te manipuleren.

Maar dat is heel iets anders dan een aanslag van het begin tot het einde in scene te zetten. Dat is rationeel gezien volstrekt onmogelijk, volstrekt onlogisch en dient geen enkel denkbaar doel. Dan komen we op het gebied van de complot-religie. En dan ben jij waarschijnlijk de enige hier op Weerwoord die dit geloof aanhangt, Carlos.

Misschien moet ik de vraag dan anders stellen: hoe komt het, dat ondanks alle tijd en energie die je in dit onderwerp steekt dat je er niet in slaagt anderen te overtuigen?

Weerwoord forum index » Buitenland