Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Aanslag in Barcelona Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2017 15:04 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Ja Carlos, dit is een etalage pop.
Half gekleed en je ziet dus geen geslacht delen maar duidelijk glad en hele witte benen.
Maar het meisje die daar achter ligt is echt en gewond.

PS ik heb op theorie een topic voor je aangemaakt.
Over de aanslag op het centraal station die in de doofpot werd gestopt.
8 gewonden waarvan 4 ernstig.
Probeer die eens te achterhalen.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2017 18:09 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Ja Carlos, dit is een etalage pop.

Zelfs daar ben ik niet van overtuigd. Een etalage pop die op 't ene moment haar ogen dicht heeft en een fractie later weer open?

Elisabeth schreef:
Half gekleed en je ziet dus geen geslacht delen maar duidelijk glad en hele witte benen.

Ook niet overtuigend. Een etalage pop heeft nooit een witte huid, een vrouw uit bijvoorbeeld Ierland wel. Geen geslacht? Als je goed kijkt heeft ze waarschijnlijk een vleeskleurig slipje aan, en is haar rok door de val omhoog gegaan.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2017 21:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Rechtsonder kun je klikken voor een vergroting. Die voorste is met zekerheid een mannequin en geen mens van vlees en bloed.

Waar baseer je die waarneming op?

Ik zie gewoon een mens.

Ik sluit me aan bij Moppersmurf. Er zijn ook spierwitte mensen. Veel zelfs. En de houding waarin ze ligt is ook niet bijzonder.

Daarbij blijft: lage resolutie foto's zijn waardeloos. Je waarneming is totaal irrelevant. Nog een leuk voorbeeld: onze leerlingen hebben in de onderwijssystemen fotootjes. Deze fotootjes worden gemaakt door de schoolfotograaf.

In sommige systemen kunnen ze zelf hun fotootje uploaden. Dan uploaden ze een fotootje van hun instagram. Geloof me: twee compleet verschillende mensen. Totaal niet herkenbaar als één en dezelfde persoon. Andere makeup, andere haar, andere belichting, andere camerapositie, etc.

Op basis van één snel; beeldje geschoten met een telefoon (per definitie kutkwaliteit waar het gaat om belichting) zegt werkelijk helemaal niets.

Geloof je het niet? Neem even een selfie van jezelf richting alle vier de windstreken en leg de foto's naast elkaar. Alles aan jezelf ziet er anders uit: haarkleur, wallen, huidskleur, oogkleur, jukbeenderen, etc.

Dus nee, not impressed dat dit een etalagepop zou moeten voorstellen. IS gewoon een mens, gefotografeerd in een rare positie met slechte belichting en een slechte camera.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2017 23:22 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Even een paar dingen die hier nog helemaal niet aan bod zijn geweest;

Barcelona votes to be free of Israeli apartheid

https://electronicintifada.net/blogs/nora-barrows-friedman/barcelona-votes-be-free-israeli-apartheid

In New York is het strafbaar om op te roepen tot het boycotten van Israel; in Barcelona is een Israel boycot officieel beleid van het stadsbestuur. Dat laatste wist ik helemaal niet om eerlijk te zijn (niks van in het nieuws geweest uiteraard).

Fast forward drie maanden en Barcelona wordt ineens getroffen door ISIS. En waar stond ISIS ook alweer voor? Israëli Secret Intelligence Service?

En nog een interessante plottwist die ik las vandaag: Cambrils, de plaats waar 5 terroristen werden neergeschoten, wordt genoemd in het 9/11 Commission rapport als hideout voor de kapers van de vliegtuigen die de Twin Towers invlogen. Cambrils heeft dus een zekere betekenis binnen de schaduwwereld van intelligence en counterintelligence.

http://news.sky.com/story/spain-terror-attacks-911-pilot-met-al-qaeda-plotter-in-cambrils-10993578

Kort na de aanslagen in Barcelona kondigde Trump een nieuwe commitment aan in Afghanistan en gebruikte onder andere 9/11 als argument daarvoor. En zo is het circeltje toch weer rond.

Allemaal toeval? Zou kunnen hoor, maar curieus is het wel.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 8:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Had de dader toevallig weer zijn identiteitsbewijs laten liggen in het busje? Confused

Is geen toeval. Iedereen moet weten wie het zijn. Met reden.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 8:17 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Waarom vertel je dan niet wat die reden is?

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 8:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Het is iedere keer hetzelfde liedje.

Inderdaad. Je werpt iets op wat een complot moet verklaren en als je vervolgens technische uitleg krijgt waarom het niet zo is, negeer je het. Denk aan de schuim en brand bij de aanslag in Stockholm.

Quote:
Daarom ben ik dus sceptisch!!

Sceptisch zou ik het niet willen noemen.
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 8:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Waarom vertel je dan niet wat die reden is?

Vanwege een bedorven doperwt bij de plaatselijke supermarkt.
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 8:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
carlos schreef:
Hier nog eentje en dan houd ik er wel weer over op hoor.

Video niet beschikbaar.

Maar je ontwijkt een sterk argument Carlos: duizenden mensen zouden betrokken moet zijn bij een nep-aanslag. Hulpdiensten, toeschouwers, slachtoffers, daders, omliggende winkeliers met beveiliginscamera's, etc.

En iedereen van die mensen moet zijn mond houden over de instructies die ze gekregen hebben. Iedereen.

Zelfs als het om 50 acteurs zou gaan kun je er donder op zeggen dat het uitlekt. Al is het alleen maar vanwege de financiële compensatie die ze zouden moeten krijgen.

Is ook onmogelijk. Verschillende onderzoeken bewijzen dat mensen geen geheimen kunnen bewaren, laat staan een geheim van deze omvang. Tienduizenden mensen die allen zwijgen en ook nog eens aan de voorkant geselecteerd zijn...
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
De filmpjes die ik gisteren gezien heb van Barcelona, en waarvan ik enkele hier neergezet heb, zijn bijna allemaal verwijderd. Dat zegt mij alweer genoeg. Deze staat wel nog online;

Op 0:16 zie je die baby daar op de grond liggen. Op 0:04-0:05 zie je echter duidelijk dat die baby daar neergelegd wordt, helemaal links in beeld. Er staat zelfs nog iemand bij om met armgebaren duidelijk te maken dat hij daar op die plek moet komen te liggen.

Dit is overduidelijk geënsceneerd, dus fake. Ik kan er niets anders van maken, sorry.

Dit is héél eng Carlos. Ben jij je daarvan bewust?

Is het in je opgekomen dat het slachtoffer mogelijk in gevaar was? Lag op de rijbaan en is verplaatst naar de 'veiligzone'. Of dat het slachtoffer werd verplaatst terwijl het botbreuken had en omstanders duidelijk maken dat het kind moet blijven liggen om erger te voorkomen. Hulpdiensten waren immers ter plaatse. Je ziet in dezelfde shot namelijk dat om het kind wordt bekommerd door hulpdiensten.

Quote:
Nog een paar dingen die opvallen:

0:07-0:08 die man daar links, hij ziet de cameraman aankomen en schermt zijn gezicht af om niet herkenbaar in beeld te komen
0:09-0:10 man geeft vrouw teken dat ze naar een andere plek moet gaan
0:11-0:12 man met blauwe shirt wil ook niet herkenbaar in beeld.

Je hebt een aantal acteurs en je hebt een aantal mensen die de boel aansturen zodat iedereen op het goede moment op de juiste plek is om in beeld te komen. Die laatsten dat zijn waarschijnlijk degenen die niet herkenbaar in beeld willen. De acteurs, zoals die vrouw die door het beeld komt rennen, moeten juist wel in beeld. Het luistert zich allemaal vrij nauw en er worden weldegelijk foutjes gemaakt, want het neerleggen van die baby had waarschijnlijk buiten beeld moeten blijven.

Mensen grijpen naar hun hoofd of doen de handen voor mond / gezicht uit emotie. Het is volstrekt onlogisch om een aanslag in scene te zetten waarbij mensen onherkenbaar moeten zijn en dan niet werken met professionele middelen als pruiken, schmink en maskers om te voorkomen dat zij op locatie of op beelden -die wereldwijd worden uitgezonden- herkend worden. Met gezond boerenverstand kom je al een heel eind.
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 9:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:

Als dit allemaal echt was, dan zouden er talloze filmpjes van geupload worden, denk je ook niet?

Nou nee. Je legt het zelf prima uit:

carlos schreef:
Royy schreef:
Meh, meer typisch Amerikaans.

Kom op Royy, wanneer je voor je leven moet rennen dan ga je echt niet je telefoon erbij pakken om te filmen hoe-je-voor-je-leven-aan-het-rennen-bent. Zelfs jij zou moeten snappen dat dit complete bullshit is.
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:

Het is alleen eng als je denkt dat het echt is. Ik ben inmiddels volstrekt immuun geworden voor dit soort beelden. De laatste keer dat ik geschokt was door nieuws over een terroristische aanslag was bij Nice, sindsdien nooit meer. De waarheid is meestal de beste remedie tegen angst, daarom ben ik ook vrij zeker van mijn zaak.

Ik ga er vanuit dat alles wat in de media aan terreur-gerelateerd nieuws wordt gebracht nep is, tenzij het tegendeel blijkt. Ik vaar liever op mijn eigen instinct dan op de woorden van een betaalde leugenaar op televisie.

Noem mij één gebeurtenis in de afgelopen pakweg 15 jaar aan terreurnieuws waarin de media de waarheid hebben verkondigd, ik kan er niet één bedenken eerlijk gezegd. Van 9/11 tot de oorlog in Irak, van de vondst van Bin Laden tot ISIS onthoofdingen tot schietpartijen in de VS, het is werkelijk een grote stoet van leugens en halve waarheden, en intussen wordt de hele wereld er door naar de knoppen geholpen.

Dat is het werkelijk schandaal van onze tijd, meer dan welke aanslag dan ook.

Ik kan niet doen alsof ik er allemaal nog in geloof, zelfs niet om het anderen naar de zin te maken. Dan maar een paria.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 12:07 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

carlos schreef:
Cliox schreef:

Het is alleen eng als je denkt dat het echt is. Ik ben inmiddels volstrekt immuun geworden voor dit soort beelden. De laatste keer dat ik geschokt was door nieuws over een terroristische aanslag was bij Nice, sindsdien nooit meer. De waarheid is meestal de beste remedie tegen angst, daarom ben ik ook vrij zeker van mijn zaak.

Ik ga er vanuit dat alles wat in de media aan terreur-gerelateerd nieuws wordt gebracht nep is, tenzij het tegendeel blijkt. Ik vaar liever op mijn eigen instinct dan op de woorden van een betaalde leugenaar op televisie.

Noem mij één gebeurtenis in de afgelopen pakweg 15 jaar aan terreurnieuws waarin de media de waarheid hebben verkondigd, ik kan er niet één bedenken eerlijk gezegd. Van 9/11 tot de oorlog in Irak, van de vondst van Bin Laden tot ISIS onthoofdingen tot schietpartijen in de VS, het is werkelijk een grote stoet van leugens en halve waarheden, en intussen wordt de hele wereld er door naar de knoppen geholpen.

Ik kan niet doen alsof ik er allemaal nog in geloof, zelfs niet om het anderen naar de zin te maken. Dan maar een paria.

ISIS heeft de moordpartijen ook in Barcelona opgeëist beste Carlos.
Misschien is het verstandig dat je hen ook van jouw waarheid in kennis stelt. Scheelt mogelijk een hoop toeloop van vromen. Ze zullen je dankbaar zijn.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 12:21 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:

Waarom vertel je dan nog steeds niet wat die reden is?

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Het is alleen eng als je denkt dat het echt is. Ik ben inmiddels volstrekt immuun geworden voor dit soort beelden.

Je bent immuun voor feiten. Je denkt alleen nog maar in complotten. Dingen waarvan je zegt dat ze in scene zijn gezet zijn volstrekt onlogisch en makkelijk te verklaren. Het blusschuim van Stockholm is daar een voorbeeld van. Technisch verklaarbaar. Een belangrijk argument tot verdenking van het in scene zetten van de aanslag nam ik daar mee weg, onderbouwd door feiten. Dat negeer je vervolgens volkomen. Dat gaat veel verder dan alleen maar sceptisch zijn, zoals jij beweert. Dat is eng Carlos.

Quote:
De laatste keer dat ik geschokt was door nieuws over een terroristische aanslag was bij Nice, sindsdien nooit meer. De waarheid is meestal de beste remedie tegen angst, daarom ben ik ook vrij zeker van mijn zaak.

Hoe verklaar je de doden die te betreuren zijn? En de getuigen? Je geeft zelf al aan dat er duizenden mensen aanwezig zijn op Ramblas. Of was Ramblas die dag gesloten voor willekeurige passanten en alleen acteurs aanwezig? Je kunt een moord of een overval wel in scene zetten maar geen bomaanslag waar duizenden mensen zijn. Van artiesten, beveiliging tot aan hulpdiensten (politie, militairen en ambulancemedewerkers). Zonder dat één uit de school klapt.

Dat er aandachtsgeile mensen zijn die met een nepverhaal op TV willen staat daar geheel los van. Sensatiemakers heb je overal.

Quote:

Nieuws wordt in hapklare brokken gepresenteerd. De wijze waarop het wordt opgevat en eventueel politieke belangen spelen zeker mee. Dat betekent niet dat al het nieuws in scene wordt gezet en aanslagen niet hebben plaatsgevonden. Dat is het andere uiterste.
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliox schreef:

Waarom vertel je dan nog steeds niet wat die reden is?

Omdat je die zelf ook kunt bedenken. Maak anders gewoon je punt. Dan kunnen we verder.

Waarom blijven de paspoorten achter in jouw beleving?
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 14:04 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Je bent immuun voor feiten.

Nee hoor, maar wel immuun voor slechte acteurs die een act opvoeren, zoals deze;

"Like blood and stuff. Like we're totally frightened. It's so scary."

Bla bla bla...allemaal fake. Rolling Eyes

Tja, je ziet het of je ziet het niet.

Cliox schreef:
Dat er aandachtsgeile mensen zijn die met een nepverhaal op TV willen staat daar geheel los van. Sensatiemakers heb je overal.

Nee dat staat er helemaal niet los van, die nepverhalen maken een essentieel onderdeel uit van deze hoax aanslagen. Ze vormen het bewijs dat het allemaal echt gebeurd is. Miljoenen mensen zien die filmpjes zoals hierboven op televisie en geloven dit. Daarin ligt de macht van het medium televisie voor propagandadoeleinden.

Ze kunnen werkelijk alles maar dan ook alles faken en nog geloven mensen dat het echt is.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 15:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliox schreef:
Je bent immuun voor feiten.

Nee hoor, maar wel immuun voor slechte acteurs die een act opvoeren, zoals deze;

"Like blood and stuff. Like we're totally frightened. It's so scary."

Bla bla bla...allemaal fake. Rolling Eyes

Tja, je ziet het of je ziet het niet.

Amerikanen overdramatiseren sowieso vaak. Ik werk voor een Amerikaanse multinational en rapporteer de Global HSE-manager. Als zich een incident op de werkvloer voordoet wordt het met veel poeha en drama gebracht. Los hiervan betekent een overgedramatiseerd betoog niet dat geen gebeurtenis heeft plaats gevonden. Dat zijn twee compleet verschillende dingen.

Quote:
Nee dat staat er helemaal niet los van, die nepverhalen maken een essentieel onderdeel uit van deze hoax aanslagen. Ze vormen het bewijs dat het allemaal echt gebeurd is. Miljoenen mensen zien die filmpjes zoals hierboven op televisie en geloven dit. Daarin ligt de macht van het medium televisie voor propagandadoeleinden.

Ze kunnen werkelijk alles maar dan ook alles faken en nog geloven mensen dat het echt is.

Dan rest de vraag hoe je in de praktijk een nepaanslag in scene kunt zetten, duizenden getuigen -en familie-aan de voorkant selecteert op integriteit en gemeenten, politie, brandweer, militairen, ambulancepersoneel, begrafenisondernemers, artiesten en last but not least, de Islamistische Staat, Arabische landen zo gek krijgt om hier aan mee te werken zonder dat er ooit iets uitlekt. En wat het doel is.

De nep-ineenstortingen van gebouwen geef ik cadeau. Daar verzin ik wel wat op.

En ik ben benieuwd naar je reactie op:

Neerleggen van de baby: Is het in je opgekomen dat het slachtoffer mogelijk in gevaar was? Lag op de rijbaan en is verplaatst naar de 'veiligzone'. Of dat het slachtoffer werd verplaatst terwijl het botbreuken had en omstanders duidelijk maken dat het kind moet blijven liggen om erger te voorkomen. Hulpdiensten waren immers ter plaatse. Je ziet in dezelfde shot namelijk dat om het kind wordt bekommerd door hulpdiensten.

De mensen die onherkenbaar in beeld willen: Mensen grijpen naar hun hoofd of doen de handen voor mond / gezicht uit emotie. Het is volstrekt onlogisch om een aanslag in scene te zetten waarbij mensen onherkenbaar moeten zijn en dan niet werken met professionele middelen als pruiken, schmink en maskers om te voorkomen dat zij op locatie of op beelden -die wereldwijd worden uitgezonden- herkend worden. Met gezond boerenverstand kom je al een heel eind.
BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 16:50 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Amerikanen overdramatiseren sowieso vaak.

Het is niet ge-overdramatiseerd maar van a tot z uit de duim gezogen. Ze acteert. Waarschijnlijk leest ze zelfs letterlijk van een scr.ipt af, aan haar oogbewegingen te zien.

Cliox schreef:
Dan rest de vraag hoe je in de praktijk een nepaanslag in scene kunt zetten, duizenden getuigen -en familie-aan de voorkant selecteert op integriteit en gemeenten, politie, brandweer, militairen, ambulancepersoneel, begrafenisondernemers, artiesten en last but not least, de Islamistische Staat, Arabische landen zo gek krijgt om hier aan mee te werken zonder dat er ooit iets uitlekt.

Volgens mij heb ik dat al vaker uitgelegd, en vooral dat wat die "duizenden getuigen" betreft, die zijn er namelijk helemaal niet. Hoe het precies werkt met lokale overheidsdiensten en dergelijke dat weet ik niet. Ik ga er vanuit dat er op zekere hoogte wel sprake is van medeplichtigheid aan de kant van overheden, maar dat betekent nog niet dat iedere brandweerman of ambulancebroeder ook in het complot zit. De meesten doen simpelweg wat hen opgedragen wordt en stellen daar verder geen vragen bij.

Als werknemer van een multinational zal jij dat ongetwijfeld weten.

En stel dat een aantal van hen iets vreemds zien en uit de school klappen, wie gaat hen überhaupt geloven? Niemand geeft zomaar zijn baan op.

Cliox schreef:
De nep-ineenstortingen van gebouwen geef ik cadeau. Daar verzin ik wel wat op.

Waar heb je het nu weer over, de Twin Towers? We hebben het hier over de aanslag in Barcelona.

Cliox schreef:
En ik ben benieuwd naar je reactie op:

Tja wat moet ik daar verder nog over zeggen? Ik heb mijn lezing van die beelden al gegeven.

Van jouw kant zie ik een en al aannames. Wie zegt dat die baby eerst op straat lag en vervolgens in de veilige zone wordt gelegd? Ik kan het er niet aan zien hoor. Ik ga liever uit van datgene dat ik wel kan zien en dus ook kan beoordelen.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 17:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Amerikanen overdramatiseren sowieso vaak.

Tja, daar zeg je zoiets. Het is volgens mij inderdaad een Amerikaanse, maar ze wordt in dat nieuwsitem toch echt opgevoerd als een toeriste uit Ierland. Ik zou er niet mijn hand voor in het vuur durven steken, maar het zou me niets verbazen als "Alana Fearon" (angst-aan) een volkomen verzonnen personage is.

Maar ook dat is een aanname, zeg ik er meteen bij. Misschien bestaat Alana Fearon wel echt en komt ze echt uit Ierland, zou kunnen.

Rest mij andermaal de vraag: waar zijn de Catalaanse ooggetuigen van deze aanslag? We zien of horen ze niet. Ik heb er misschien twee of drie gezien, de rest is allemaal afkomstig uit Engelstalige landen.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 17:59 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
Misschien bestaat Alana Fearon wel echt en komt ze echt uit Ierland, zou kunnen.

Ze bestaat wel. Zij werkt bij een Ierse roddelkrant en dàt vind ik nou weer verdacht, want ze werkt voor de (((Lügenpresse)))

Hoe komt zij op de Amerikaanse TV terecht? Belt zo'n roddelkrant op naar Amerika en zegt een getuige te hebben?

Hier een citaat uit de Irish Mirror:
"Rather than hiding indoors and living in fear, we need to stand side by side, wipe away our tears and in the name of freedom and every tragic victim of these cowardly terrorists, scream: We are not afraid."

Een geregisseerde tekst lijkt me. Eerst zegt ze dat ze het bijna in de broek deed, dan eindigt ze met de officiële slogan van de protestdemonstratie.

http://www.irishmirror.ie/news/news-opinion/dublin-live-editor-barcelona-attack-11018952

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 18:32 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ok ze bestaat dus, hallelujah!

Het is niet te doen om al die 'ooggetuigen' stuk voor stuk na te trekken. Gelukkig heb jij dat bij deze gedaan, dat bespaart mij weer wat werk. Wink

George Bush schreef:
Hoe komt zij op de Amerikaanse TV terecht?

Goeie vraag inderdaad. Veel van dit soort dingen gaan via social media. Ze heeft waarschijnlijk dat filmpje ge-upload naar haar eigen twitteraccount, en Amerikaanse media hebben haar vervolgens via daar gecontacteerd.

Of...het was allemaal al van tevoren doorgesproken dat ze op televisie geïnterviewd zou worden.

Kan allebei.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
Kan allebei.

Ik houd het op afgesproken werk. Als je op de website van de organisatie waarvoor ze werkt kijkt, kan ik mij niet voorstellen dat zij op de twitterlijst staat die doorgepluisd wordt.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 19:55 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:
Omdat je die zelf ook kunt bedenken. Maak anders gewoon je punt. Dan kunnen we verder.

Waarom blijven de paspoorten achter in jouw beleving?

Nou, ik hoor daar verschillende theorieën over. Het gaat bij een aanslag meestal om gehuurde auto's: om een auto te huren heb je een identiteitsbewijs nodig. Voor de rest kan ik eigenlijk geen plausibele reden bedenken, daarom vraag ik 't aan anderen.

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2017 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
"Alana Fearon" (angst-aan)

Ja zeg, zo is Hennie de Haan voorzitter van de Nederlandse Vakbond Pluimveehouders. Je verzint t niet...

Weerwoord forum index » Buitenland