Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » VNL stopt ermee
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
VNL stopt ermee
BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2017 9:20 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Het splinterpartijtje van de heren Bontes en Van Klaveren heeft gisteren op het ledencongres besloten ermee te stoppen en de partij op te heffen.
Het is sneu voor de serieuze en competente heren Bontes en Van Klaveren,-zij verdienen beter- maar dat deze club is opgeheven is goed nieuws.
Hoe zij ooit die omhooggevallen dorpsclown met zijn matrozenoutfit - Jan Roos ( Jan met de korte achternaam past hem beter) - tot leider hebben kunnen kiezen is mij een raadsel. Dan moet je wel heel veel gezopen hebben.
Dat was nu werkelijk met afstand de grootste oetlul van het westelijk halfrond, en vermoedelijk ook van het oosten.
Het zoveelste rechtse splintertje heeft zichzelf opgeheven nadat die mafkees Roos er vorige week al de brui aan gaf. Hoezat dat ook alweer met "de kiezer serieus nemen" waar dit soort schreeuwers altijd de mond van vol heeft ?
Eerst met veel bombarie meedoen, een pruillip trekken als je geen zetel haalt, en dan maar weer opkrassen.
Wat een vertoning. Dan heb ik veel meer respect voor Beaudet met zijn FvD, die pakt het tenminste serieus en professioneel aan.
Wat VNL betreft.... daaaaag.
Die zien we nooit meer...te-rug !

BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2017 9:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik vrees dat we die zeker wel terug gaan zien.

Wat versplintering betreft ben ik er nog niet zo uit. De VVD versplinterde ooit: de openlijke machtsstrijd tussen Rita Verdonk en Mark Rutte en de afsplitsing van Wilders. Ik dacht toen dat dat de VVD ernstig schade zou toebrengen, maar achteraf bleek dat ze een aantal jaren de eerste premier mochten leveren en nu al jaren de grootste zijn.

Vergeet niet dat destijds een groot gedeelte van de VVD achter Rita Verdonk en Geert Wilders stond. Zelfs nu: als je de Geert Wilders versplintering van de VVD optelt bij de VVD, dan spreken we over 53 zetels.

Verder zijn er mensen die altijd weer opduiken in de politiek. Jan Nagel is zo'n triest figuur die via de PvdA, leefbaar Nederland en nu weer bij de ouderenpartij aanschurkt.

Fred Teeven is ook zo'n type. Ooit lijsttrekker geweest van Leefbaar Nederland. Zelfs bij de VVD kregen ze hem nauwelijks weg. Plucheplakkers.

Ik vermoed dat we deze mensen nog wel een keer terug gaan zien in de politiek.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2017 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Ik dacht toen dat dat de VVD ernstig schade zou toebrengen, maar achteraf bleek dat ze een aantal jaren de eerste premier mochten leveren en nu al jaren de grootste zijn.

Woehahaha Very Happy

Quote:
Vergeet niet dat destijds een groot gedeelte van de VVD achter Rita Verdonk en Geert Wilders stond. Zelfs nu: als je de Geert Wilders versplintering van de VVD optelt bij de VVD, dan spreken we over 53 zetels.

Ja mooi is dat he? Nu nog een manier om die 53 ook te kunnen gebruiken, maar dan moet Greet eerst even zn interne organisatie op orde krijgen. Misschien dat Baudet die rol kan vervullen.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2017 10:05 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jan Nagel vind ik inderdaad ook zoŽn vreselijke figuur. Maar ik denk dat we hem niet terugzien, gewoon om reden dat de man inmiddels ver in de 70 is.
Die versplintering is in ons land inderdaad enorm. Veel politieke avonturiers zonder enige basis, maar vooral voorzien van een enorme portie opportunisme en eigenwaan.
Van Jan Roos mag ik toch oprecht hopen dat hij de politiek en het openbare leven vaarwel heeft gezegd. Zelden zoŽn vervelende vent meegemaakt, temeer daar hij zichzelf bijzonder geestig en gevat vindt.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 18, 2017 22:34 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

VNL? Nooit van gehoord.. Very Happy
Maar Jan Nagel was en is nog steeds een glibberaal.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Jun 19, 2017 19:35 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ryan schreef:
VNL? Nooit van gehoord.. Very Happy

Houden zo.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici