Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » VUMC wil homo-paren met kinderwens helpen. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Mrt 28, 2017 6:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En dat is natuurlijk een schande... één van de duidelijkst aantoonbare mannendiscriminatie die er bestaat.

Overigens kun je ook zeggen dat het kind meestal wordt toegewezen aan diegene die de meeste opvoedkundige/huishoudelijke taken heeft uitgevoerd. Zou je die stelling hanteren, dan maakt het dus bij homostellen weer niets uit.

En wat denk je van lesbische stellen die scheiden? Arme rechter Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 28, 2017 8:15 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Cliff schreef:

...En ja... de ideale situatie is een vader, een moeder, een broertje, een zusje, een huisdier, twee opa's, twee oma's, een vredig huwelijk tussen pappa en mamma, een goede taakverdeling, etc. etc. etc...

Dat wil ik er maar mee zeggen...

Dat er afwijkingen zijn van dat ideaal is mij ook wel bekend. Hetero-paren kunnen zich ook te buiten gaan aan allerlei kindonvriendelijke handelingen, om het maar zachtjes te zeggen. En dat er een-ouder gezinnen zijn weet ik ook wel. Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn, van overlijden van een van de partners tot verschrikkelijk vechtscheidingen aan toe. Maar dat zijn dan de gevolgen van zaken die men niet altijd in de hand heeft en waar men niets aan kan doen. Hetzelfde geldt voor adoptie. Als beide ouders overlijden is het beter dat een kind bij een pleeggezin terechtkomt dan in een tehuis. Maar dan is er een oorzaak aan te wijzen waar een kind mee kan leven als het wat ouder is.
Maar dat zie ik niet als een excuus om dan maar dat gerommel met kinderen goed te praten als het om homo-stellen gaat die zonodig een kind willen. Waarom..? Zij kunnen moeilijk beweren dat ze een familienaam of een stamboom willen voortzetten. Er wordt gewoon een kind 'gekocht' Eigenlijk te beschouwen als een vorm van mensenhandel. De volgend stap is het modellenboek waar men kan uitkiezen wat voor een soort kind men gehad had willen hebben..

Jij mag het "onderbuik" noemen, meer ik vind dat geen goede ontwikkeling...

BerichtGeplaatst: Di Mrt 28, 2017 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Na het bekijken van de documentaire denk ik niet met onderbuik maar met verstand dat de grootste meerderheid van onze samenleving, kinderen verlagen tot koopwaar, meer zien als een vorm van zelfoverschatting/hebzucht /egoïsme dan een bijdrage aan het verbeteren van de samenleving.

Als wij kinderen beschouwen als milieu vervuilende producten, en miljarden uitgeven om de extreem snelle overbevolking een halt toe roepen, is het natuurlijk idioot om 1 ton per product te besteden aan het bevredigen van de persoonlijke hebzucht, terwijl miljoenen pasgeboren baby’s van ellende en armoede binnen enkele dagen sterven .

Dan is kunstmatig 21 eitjes uit een vriendin zuigen en 2 homo potjes spermacellen met een boorkanon in 21 eitjes schieten en vervolgens 21 'kunstmatig bevruchte' eitjes in baarmoeders van andere vrouwelijk draagkonijn planten, met een prijskaartje van 100 000 € toch geen positie bijdrage aan ons milieu te noemen ?
Nee, de 2 homo's weigeren zich te schikken in een natuurwet waar homos geen kinderen kunnen baren, richten een lotgenoten website op, voor nog meer homo's, meer aandacht, meer vliegreizen, meer geld, meer baby's ...opstoken die hap .
Terwijl onder andere in India miljoenen weggegooide baby's worden afgenomen en belanden in illegale mens fokboerderijen, waar 12 jarige meisje dagelijks verplicht vol sperma worden gespoten voor meer baby handel.
VUmc wil voor hetzelfde gaan, onder een dekmantel van zogenaamde beschaving !
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
VUMC wil homo-paren met kinderwens helpen.
  Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg