Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » VUMC wil homo-paren met kinderwens helpen. Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
VUMC wil homo-paren met kinderwens helpen.
BerichtGeplaatst: Za Mrt 25, 2017 14:50 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

VUMC wil homoparen met kinderwens helpen. Alsof de homoparen nog niet genoeg aanhangers hebben, die ook niets anders willen dan feesten en domme grappen uithalen. Nu willen de homoparen ook nog eens zelf kinderen om daarmee de normale mensen grote problemen te bezorgen. En het VUMC wil daaraan ook nog eens aan meewerken. Schande.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 26, 2017 0:27 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Walgelijke vermarkt toestanden, waaruit blijkt hoe vereniging/ gynaecologen geld belangrijker vinden door het behandelen van gestoorde homo's met kinder wensen .
De achterliggende gedachte is wensgeneeskunde te vergoeden door de ziektekosten verzekeraars .
IVF geklus kost ongeveer 100 000 € per geproduceerd schepsel, bijzonder merkwaardig te bedenken dat asiel zoekcentra uitpuilen met gratis verkrijgbare wegwerp kinderen, aanvraag bestelbon t.a.v. organisatie kinderbescherming .

Na het legaliseren van homo kinderhandel kunnen bijstandsmoeders met maatschappelijke tegenprestatie verplicht worden tot draagmoederschap, om met 100000 verdiende € de bijstand uit te helpen, en weigeraars de uitkering stoppen .
Bijstandsmannen die hun echtgenote weigeren te verhuren als draagmoeder/hoer, eveneens de uitkering stoppen .
Na mijn idee wijken homos,n tikje meer af van de norm als ,n samenwonend mannelijk herostel, vandaar mijn wens - 2 hetero mannen met kinderwens 90 % korting geven dan homo stellen, zodat de ziektekosten premie en eigen bijdrage voor iedereen minder kunnen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 26, 2017 8:18 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Ik zou veel lieve willen dat er belasting geheven zou worden, met voor elk kind méér een verdubbeling van het bedrag, op het al maar fokken van steeds meer kinderen.
We sturen op de grootste wereldramp aller tijden af, namelijk een krankzinnige overbevolking.
Kinderen zijn geen huisdieren. Homo's die kinderen kunnen 'kopen' is helemaal waanzin. Het zal je als kind maar overkomen....

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 26, 2017 14:32 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Effectiever kan beter door het vertellen van ‘het echte verhaal’ wat haaks staat op alle reclames voor het promoten van bergen economische troep waarin altijd lief lachende baby’s worden afgebeeld om het verstand op 0 en het normaal uit te schakelen, kokende hormonen verkoopt meer troep .
Het ware verhaal begrijpen is daarom bijna onmogelijk, en bovendien véééél te lang ……om op te schrijven .
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 26, 2017 21:26 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

'De cruciale vraag is of we de strikte medische indicatie willen loslaten, want die is er niet bij een homostel'

Ik denk dat de cruciale vraag is of je het kind hiermee helpt...

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 26, 2017 22:14 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Elk gekocht product waar iets mis mee is, moet je zonder garantie exporteren .
Uit betrouwbare bron : 90 % van alle kunstmatig in elkaar gefröbelde kinderen gaat het hele leven gebukt onder hun geforceerde 'miskleun' en kosten miljarden aan/ psychische zorg /beschutte werkplekken/ erkende zorg boerderijen.
Niet 1 kind zou blij zijn met een gekte als gebrek, maar elke gek is wel weer goed voor 100 banen in de hulp en ongezondheidzorg industrie.
PS (Heeft de hoogleraren brigade al onderzocht of baby's tussen homo ouders grootgebracht - positief of negatief uitpakt in het latere volwassene gedrag ? )
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 6:43 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Pinakel schreef:
Ik zou veel lieve willen dat er belasting geheven zou worden, met voor elk kind méér een verdubbeling van het bedrag, op het al maar fokken van steeds meer kinderen.
We sturen op de grootste wereldramp aller tijden af, namelijk een krankzinnige overbevolking.
Kinderen zijn geen huisdieren. Homo's die kinderen kunnen 'kopen' is helemaal waanzin. Het zal je als kind maar overkomen....
Inderdaad, een kind is nooit gebaat met het opgroeien bij een homo-paar. Krijgt dan de verkeerde normen en waarden.
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 8:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Overbevolking is HET probleem. Er moeten dus minder kinderen komen, ook bij hetero's.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 8:59 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Dat sowieso....

Maar bij homoparen die kinderen willen krijg ik toch de indruk dat ze een kind meer als een soort leuk huisdier zien. Of een soort aankleedpop. Als ze dat willen gaan ze maar naar een dierenasiel. Of een speelgoedwinkel...

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Leuk: Een draadje over medische wetenschap anno 2017 en morele waarden anno 1917.

Wat is er mis met kinderen die opgroeien met twee vaders of twee moeders? Ik ken namelijk heel wat kinderen die opgroeien met één vader of één moeder. Dan lijkt me twee nog net ietsje beter.

Daarbij doet dit 'probleem' zich alleen voor bij homo seksuele mannen. Homoseksuele vrouwen hebben zonder problemen zo een kind. Overigens mannen vaak ook, maar dan via adoptie.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 10:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

torentje schreef:
Pinakel schreef:
Inderdaad, een kind is nooit gebaat met het opgroeien bij een homo-paar. Krijgt dan de verkeerde normen en waarden.

Worden ze daar dan feestende leraar van of zo? Rolling Eyes Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Cliff schreef:

... Homoseksuele vrouwen hebben zonder problemen zo een kind. Overigens mannen vaak ook, maar dan via adoptie...

Dus een kind halen zoals je een huisdier haalt...

Zoals ik al eerder zei, kinderen zijn geen huisdieren. En moet je dus ook niet als zodanig behandelen..

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 10:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Mee eens, maar dat is niet voorbehouden aan homo's.

Er zijn ook tal van 'normale gezinnen' die kinderen willen waarbij je grote vraagtekens kunt stellen of ze wel ouders zijn die kunnen opvoeden.

Eerst dus onderbouwen met feiten dat kinderen bij homostellen er slechter vanaf komen dan bij gemengde stellen... dan praten we wel verder.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 10:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Pinakel schreef:
Maar bij homoparen die kinderen willen krijg ik toch de indruk dat ze een kind meer als een soort leuk huisdier zien.

Dat is bij hetero's net zo; kinderen zijn emotionele hebbedingetjes.

Cliff schreef:
Wat is er mis met kinderen die opgroeien met twee vaders of twee moeders? Ik ken namelijk heel wat kinderen die opgroeien met één vader of één moeder. Dan lijkt me twee nog net ietsje beter.

Ik zie dat probleem ook niet. Het werkelijke probleem is niet de seksuele geaardheid van de ouders maar de overbevolking.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Ma Mrt 27, 2017 11:35, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Cliff schreef:

Wat is er mis...

Wat is er mis?

Een kind blijkt geboren te worden van een vader en uit z'n moeder. De ideale omstandigheid is dat een kind opgroeit bij zijn vader én zijn moeder.

Ja de mensheid zoekt graag de verschillen en loopt doorgaans op de randjes. De vraag 'wat is er mis' is tevens het antwoord, het is namelijk mis!

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Cliff schreef:
Mee eens, maar dat is niet voorbehouden aan homo's.

Er zijn ook tal van 'normale gezinnen' die kinderen willen waarbij je grote vraagtekens kunt stellen of ze wel ouders zijn die kunnen opvoeden.

Eerst dus onderbouwen met feiten dat kinderen bij homostellen er slechter vanaf komen dan bij gemengde stellen... dan praten we wel verder.
Waar is al het zwerfvuil van.? Dat is niet van kinderen van normale ouders. Of is dat een feit dat niet meetelt.?
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 12:14 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Cliff schreef:

...Eerst dus onderbouwen met feiten dat kinderen bij homostellen er slechter vanaf komen dan bij gemengde stellen... dan praten we wel verder.

Dat hangt er maar van af wat je onder 'slechter' verstaat. Ik weet ook wel dat er uitwassen zijn van hetero-paren die hun kinderen mishandelen of verwaarlozen. En een homo-paar zal best in staat zijn om een kind te eten en te drinken te geven..

Maar ik blijf erbij dat het voor een kind beter is als het een echte biologische vader en moeder heeft. er ontstaat dan een veel betere bond (als het goed is, uiteraard) dan dat er een kind van derden bij komt. Dat is gewoon een natuurlijk gegeven.

Daarbij vind ik dat een kind een vader en een moeder nodig heeft zodat het weet dat er mannen en vrouwen zijn en dat dat verschillende wezens zijn met elk hun specifieke kenmerken en manieren van opvoeden.

Ik denk dat ik het als kind niet prettig gevonden zou hebben om door twee "vaders" of twee "moeders" opgevoed te worden terwijl mijn vriendjes wel één vader en moeder hebben en dat dat juist 'normaal' is...

En het kind, daar gaat het toch om, zou ik zo zeggen...

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 12:56 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Als ik kijk hoe de huidige heterogeneratie hun jeugd heeft opgevoed dan ween ik bittere tranen...

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 13:05 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Very Happy Very Happy

Maar dat is een ander verhaal, Tedje...

Smile

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 13:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Pinakel schreef:
Maar dat is een ander verhaal, Tedje...

Dat is maar hoe je het bekijkt. Er is kritiek omdat homoparen een kind willen want een homeouderpaar zou slecht (voor het kind) zijn.
Heteroparen maken er echter net zo'n zootje van, kijk maar naar onze samenleving waar de heteroseksuele niksgeneratie zich inmiddels flink voortgeplant heeft en wat daarvan terecht is gekomen; domme, verwende, egoïstische mormeltjes die door de oma's en opa's vereerd worden want het zijn nou eenmaal emotionele hebbedingetjes.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 15:10 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Als het voor kinderen toch weinig uitmaakt wie hun opvoeders zijn ,denk ik b.v. aan een sekswerkster expres zwanger van haar 11e zodat zij geld kan blijven verdienen aan klanten die alleen betalen voor borstvoeding .
Of wat er mis is met de opvoeding van baby’s met een 66 jarige moeder zwanger getoverd door ,n briljante Italiaanse gynaecoloog, maar nu een alleenstaand 13 jarig weeskind is met een gestoven moeder van 79, of het minder bezwaarlijk zou zijn als beiden ook nog homo waren ?
En of mannen die van mannen houden, de meisjes mogen ruilen tegen de jongens van lesbische vrouwen die van meisjes houden, beter zou wezen voor het belang van de ....kinderen ?
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 16:48 Plaats reactie Reageer met quote
Pinakel

Dat bedoel ik maar. Waar leg je de grens voor al dit soort absurditeiten...

..En de kinderen zijn altijd weer de dupe, want die hebben geen inbreng...

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 18:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Pinakel schreef:
Maar ik blijf erbij dat het voor een kind beter is als het een echte biologische vader en moeder heeft. er ontstaat dan een veel betere bond (als het goed is, uiteraard) dan dat er een kind van derden bij komt. Dat is gewoon een natuurlijk gegeven.

Helaas, maar dat is het niet. Als jij bij de geboorte omgewisseld bent in het ziekenhuis heb je daar geen flauw benul van. Sterker nog: een paar procent van de kinderen leeft (onwetend) niet bij de natuurlijke ouders.

Gaat het daar aantoonbaar vaker mis? Nee.

Quote:
Daarbij vind ik dat een kind een vader en een moeder nodig heeft zodat het weet dat er mannen en vrouwen zijn en dat dat verschillende wezens zijn met elk hun specifieke kenmerken en manieren van opvoeden.

Vind ik ook, maar daarmee is niet aangetoond dat twee vaders of twee moeders 'slechter' zijn voor een opgroeiend kind.

Quote:
Ik denk dat ik het als kind niet prettig gevonden zou hebben om door twee "vaders" of twee "moeders" opgevoed te worden terwijl mijn vriendjes wel één vader en moeder hebben en dat dat juist 'normaal' is...

Dat behoeft misschien wat extra uitleg, maar dat is ook zo bij gescheiden ouders of kinderen van alleenstaande ouders.

Nogmaals: ik zie heel veel kinderen en heel veel ouders. Ik kan wel zien waar het relatief vaker misloopt. Ik kan ook bepaalde gedragingen van een kind wel relateren aan zijn opvoedingssituatie...

Een mooi voorbeeld is misschien wel dit: een jongetje wat opgroeit met een zusje en twee papa's zal in de omgang met de andere sekse minder problemen hebben dan een jongetje wat opgroeit in een gezin met 3 broertjes en een papa en mamma. Vooral als die laatste een huismoeder is, zie ik vaak jongetjes die bijzonder veel moeite hebben in de omgang met het andere geslacht.

In de thuissituatie's waar mannen thuis zijn en vrouwen werken, en ja... die zijn er..., zie je ook weer een heel ander beeld dan in een gereformeerd gezin met een strenge vader en huismoeder. Het kleurt het beeld van kinderen.

Kinderen zonder broertjes of zusjes zijn ook weer aanmerkelijk anders: zij hebben vaak problemen met verdeling van aandacht of het delen van speelgoed. Sommigen zijn tot op het bod verwend en krijgen de volle aandacht van twee ouders.

Kinderen met een werkende moeder en geen vader hebben weer een geheel andere situatie... vooral de meisjes zijn continu op zoek naar een vaderfiguur, worden in de pubertijd verschrikkelijk opstandig tegen de moeder.

En zo zijn er tal van 'grosso modo' beweringen te doen over het opgroeien van kinderen, ouders en broertjes en zusjes. Maar nu komt het: of er twee pappa's danwel twee mamma's zijn.... daar kan ik niet echt een lijn in ontdekken. Nu komt het niet zo heel vaak voor natuurlijk, maar ik kan absoluut niet stellen dat daar nu een probleem zit met opvoeden.

Dus vandaar mijn stelling: als er aantoonbaar iets is waardoor deze kinderen er 'last' van zouden hebben, dan zou ik er best een kritisch naar willen kijken. Maar nu is er niets aantoonbaars.

En ja... de ideale situatie is een vader, een moeder, een broertje, een zusje, een huisdier, twee opa's, twee oma's, een vredig huwelijk tussen pappa en mamma, een goede taakverdeling, etc. etc. etc...

De ideale situatie bestaat echter niet. Dus om dan dit punt van twee pappa's en twee mamma's er specifiek uit te pakken, nogmaals: zonder aantoonbare feiten, dan zeg ik: richt je maar op de zaken die wel aantoonbaar zijn! Dan hebben we het tenminste niet over de onderbuik, maar over feiten. Zo is al lang bekend dat een goede taakverdeling tussen vaders en moeders veel meer bijdraagt aan een goede opvoeding dan een hetero-relatie.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 19:11 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Maar nu is er niets aantoonbaars.

Natuurlijk niet, welk kind durft nog doktertje spelen als ze weten dat homo ouders hen begluuren?
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2017 23:29 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Cliff
mijn stelling - als er aantoonbaar iets is waardoor deze kinderen er 'last' van zouden hebben, dan zou ik er best een kritisch naar willen kijken. Maar nu is er niets aantoonbaars.

Voor jouw misschien niet, maar bij eventuele scheidingen, worden door rechters niet voor niks de opvoedingstaken voor kinderen altijd de vrouw als bekwaamst toegewezen .
VUMC wil homo-paren met kinderwens helpen.
  Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg