Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Sport » EK; We zijn er niet bij, maar we gaan toch wel kijken, toch? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2018 0:55 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

België, de beste goalkeeper.

Finale België - Engeland.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2018 5:28 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:
@Natubico Voor iemand die het WK totaal niet volgt maak je je er wel bijzonder druk om..
Heb je geen andere hobby's? Tour de France is ook begonnen vandaag...o wacht, dat deugt natuurlijk ook niet. Razz

Ja, ja, er wordt het een en ander ter zake van het onderwerp geponeerd dat iemand niet zo erg bevalt en dat deze kennelijk ook niet kan weerleggen, dus gaat ie maar weer op de man spelen.

Mag ook wel 'n gele kaart krijgen zo langzamerhand.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2018 5:30 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Dit is wel het toernooi van de verrassingen. Alle grote favorieten zijn of niet geplaatst voor het toernooi of zijn inmiddels alsnog uitgeschakeld. Ik had het Brazilie heel erg gegund en na hun uitschakeling gunde ik het gastland Rusland heel erg. Uiteindelijk gaat de beste winnen en gezien het spelnivo kan dat werkelijk alle kanten uit.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2018 9:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lampje schreef:
Ik hoop dat België gaat winnen, maar ik denk dat de finale zal gaan tussen Frankrijk en Kroatië, met Frankrijk als winnaar.
Belgie eindigt als derde en Engeland vierde.

Ik gok op Engeland als finalist en winnaar.

Lampje schreef:
Maar de derde en vierde plaats boeien me niet zo, en die troostfinale om de derde plaats mag van mij worden afgeschaft.

Zo'n troostfinale is eigenlijk mosterd na de maaltijd. Als deze dan toch gespeeld moet worden, dan lijkt het mij een betere optie deze te laten plaatsvinden zeg maar zo'n vier uur voorafgaand aan de finale in hetzelfde stadion als een veredeld voorprogramma.

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 10:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Vandaag een bijzondere dag voor de Belgen. Gele Trui in de Tour de France en de halve finale voor de Rode Duivels. Ik hoop dat ze winnen, België in de finale zou namelijk een mooie bekroning zijn van dit WK. Niet dat ik het de Fransen misgun maar België is toch wel uitgegroeid tot dé ploeg van dit toernooi.

Mooiste wedstrijd van dit WK tegen Brazilië (arguably), alle wedstrijden gewonnen, meeste doelpunten gescoord, etc.

Ze verdienen het dus echt om die finale te halen, zeg ik als ietwat jaloerse noorderbuur.

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 16:04 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Ik vond de mooiste wedstrijd Japan België. 2 - 0 achterstand en met 2 - 3 gewonnen. Die goalkeeper is goudwaard.

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 22:12 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jammer dat het anti-voetbal van Frankrijk beloond werd tegen de Belgen. Ook jammer voor de finale van zondag, want dat wordt waarschijnlijk meer van hetzelfde. Helaas, het is niet anders.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 2:12 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Heel jammer en die scheidsrechter had oogkleppen op.
Overtredingen werden genegeerd en alleen België werd bestraft terwijl de Franse spelers zich constant op de grond wierpen. Inclusief Belgische spelers.
De beste scheidsrechter die ik gezien heb, was de Senegalees met de wedstrijd België - Japan.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 7:50 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

De meest succesvolle spelbederver was wel de Franse Mbappe. De laaste minuten van de wesstrijd ging hij nog maar eens aan de haal met de bal, die hij maar beter aan België had kunnen geven.. GEEL.
Gelukkig kreeg hij even later toch nog een Belgische draai tegen zijn oor, wat België ook op een gele kaart kwam te staan.
Blij dat ik eigenlijk geen voetbalfan ben. Waardeloze vertoning van Frankrijk.

Maar aan de andere kant, gun ik de Engelsen het wereld kampioenschap ook helemaal niet.
Chauvinistisch zootje ongeregeld.
BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
Jammer dat het anti-voetbal van Frankrijk beloond werd tegen de Belgen.

Inderdaad!

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 9:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik ben voor de tegenstander van Frankrijk in de finale, om het even wie. Volgens mij wordt het alleen een leuke finale wanneer Frankrijk achter komt te staan, want dan moeten ze meer naar voren spelen en komt er ruimte op het veld. Zo niet dan gaat Frankrijk gewoon weer de boel dichthouden achterin en loeren op dat ene kansje, zoals gisteravond. Als je zoveel goede spelers binnen je gelederen hebt zoals Frankrijk, dan moet je toch eigenlijk veel aanvallender durven spelen.

Ik hoorde gisteren de term "schijtbakkenvoetbal" ergens vallen. Helemaal niet leuk voor het publiek, maar dat zal die Franse coach waarschijnlijk een rotzorg zijn.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 20:33 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Heb maar anderhalve minuut gezien van Brazilië - Mexico
( https://www.youtube.com/watch?v=HKda_kq8Zys&feature=onebox ),
maar was toen al verkocht voor het spel van deze twee ploegen.
Die ruimte die de spelers elkaar gunden, zodat ze hun kunnen ook konden etaleren en gebruiken, zonder meteen 'n hijgende, schoppende, knijpende en wat nog allemaal waakhond tegen hun body gedrukt te krijgen maakte 'het spel erg verfrissend en aangenaam om naar te kijken.
Neem aan dat de hele wedstrijd ongeveer dit karakter heeft gehad.
Keek dan ook al uit naar de volgende match van de kanaries, maar helaas ging 't toen even anders.
Meer op z'n Europees zal wellicht gesteld moeten worden.
Op zo'n manier komt het mooie dat voetbal kan hebben nauwelijks nog of in elk geval veel minder aan bod.

Daar zou misschien 'n mouw aan te passen zijn door middel van 'n aantal veranderingen in de spelregels:

- niet meer toestaan om slidings te maken; ook verdedigers moet gewoon op hun benen blijven staan.
- niet meer toestaan om de balbezittende speler aan te raken;
of eventueel zelfs:
- in principe mag de ene speler de andere niet verder benaderen dat tot circa een meter afstand.

Op die manier zou 't afgelopen zijn met afbraakvoetbal door aanhoudende overtredingen ten opzichte van met name aanvallers die iets moois in gedachte hadden.
Uiteraard ook met blessureleed en beïnvloeding van het wedstrijdverloop door middel van ontredderende grofheden.
Balbezit overnemen door het ene elftal van het andere zal dan nagenoeg enkel nog kunnen door de gespeelde bal te onderscheppen.
Goed kans dat 'n wedstrijd dan 'n doelpuntenfestijn wordt dat bol staat van de juweeltjes.
Wie kan daar nou bezwaar tegen hebben?
Sorry voor Michels, maar voetbal zou dan geen oorlog meer hoeven te zijn.
-
BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 21:41 Plaats reactie Reageer met quote
Real

BREXIT Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 22:36 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Real schreef:
BREXIT Very Happy

Woehaaaa!

Very Happy

They are coming home! Laughing Laughing Laughing

Sassenachs zijn afgedroogd.

Er stond in Moskou een afdruiprek voor Saksen.. Cool
Dat krijg je ervan als je leugens over Rusland de wereld in schopt.
Zou er toch een God zijn?
Dan is die in ieder geval voor Putin.
Die slaapt goed vannacht. Cool
BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 23:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja dat "it's coming home" begon mij ook al de keel uit te hangen. Very Happy

Kroatië terecht gewonnen!

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Real schreef:
BREXIT Very Happy

Brexic scoorde voor Kroatië.

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 11:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Nou, ze hebben weer iets gevonden hoor! Er zijn teveel mooie vrouwen in beeld, ofwel: seksisme is het grootste probleem in Rusland:

Volgens anti-discriminatiegroep Fare Network is seksisme namelijk het grootste probleem tijdens het WK in Rusland.

https://nos.nl/wk2018/artikel/2241113-mooie-vrouwen-tijdens-voetbalwedstrijden-die-ga-je-steeds-minder-zien.html

Een verbod op het inzoomen op mooie vrouwen dus. Laten we zeggen: alvast ter voorbereiding op het WK in Qatar.

Voor straf:
https://sillyseason.com/photos-of-hot-female-fans-in-world-cup-122925/

Dit zal je in Qatar waarschijnlijk sowieso niet zien...

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Dit zal je in Qatar waarschijnlijk sowieso niet zien..

Daar zal 't wel meer van dittem worden:

https://www.youtube.com/watch?v=WQnbD7R05D0

Ook niet slecht toch?
-
BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 12:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Een verbod op het inzoomen op mooie vrouwen dus. Laten we zeggen: alvast ter voorbereiding op het WK in Qatar.

Wat een hypocrieten! Ik hoop dat het FIFA-vliegtuig met alle bobo's op weg naar Qatar neerstort.
En dat geitenneukersland mag van mij morgen met de grond gelijk gemaakt worden.
Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja idioot inderdaad. Ik had al zo'n gevoel dat dit WK het laatste normale WK zou worden, en dat komt dus onder meer door dit soort zaken. Maar ik denk dat het meer een reflectie is van doorgeschoten gender-waanzin in het westen, dan dat het te maken heeft met het WK in Qatar.

Mooie vrouwen worden steeds meer in de ban gedaan omdat lelijke vrouwen daar aanstoot aan nemen, daar komt het eigenlijk op neer..

BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2018 10:11 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voortaan weten we dus dat een dame die in het stadion op een videoscherm in beeld komt voldoet aan het profiel links, lelijk, lesbisch of zo.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2018 17:23 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Nog de troostefinale en de finale, en dan zit het er op. Een van de mooiste WK's ooit. Perfecte organisatie, en van mijn kant mijn complimenten aan Rusland voor de organisatie.
Chapeau.
En ik hoop dat Kroatië wint.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2018 16:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

2-1 voor Frankrijk bij de rust. Wat een belachelijke beslissing om Frankrijk een penalty te geven voor zo'n dubieuze handsbal. Nu zal je ook nog zien dat die penalty beslissend zal blijken. Ik baal er ervan, want buiten een zeer matige scheidsrechter (het moest persé een Zuid-Amerikaan zijn blijkbaar) zit ik naar een boeiende finale te kijken.

Kroatië speelt misschien wel zijn beste wedstrijd van het toernooi maar wordt gewoon keihard benadeeld! Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2018 18:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Mijn felicitaties aan Frankrijk.

Ondanks de zoveelste VAR miskleun toch een mooie finale als waardige afsluiter van dit toernooi. 4-2 kun je verder niet zoveel over zeggen lijkt mij. Gelukkig is die penalty niet de winnende goal gebleken.

En wat een regenbui ineens tijdens de prijsuitreiking! Aanvankelijk was Putin de enige die een paraplu boven zijn hoofd gehouden kreeg. Pas toen Macron en de rest van de notabelen al drijfnat waren kwamen er meer paraplu's tevoorschijn.

Tja, verschil moet er zijn. Very Happy

Hier nog een actiefoto van Macron tijdens de wedstrijd;

En een tweetje van Trump:

Congratulations to France, who played extraordinary soccer, on winning the 2018 World Cup. Additionally, congratulations to President Putin and Russia for putting on a truly great World Cup Tournament -- one of the best ever!

https://www.zerohedge.com/news/2018-07-15/france-wins-world-cup-trump-congratulates-putin-one-best-tournaments-ever

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2018 22:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Russia 2018 - An Unforgettable World Cup

https://www.youtube.com/watch?v=ILOFwBBcGv4

Deze video werd mede mogelijk gemaakt door het 'Wij-van-WC-Eend' promotieteam van de FIFA

Weerwoord forum index » Sport