Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Heeft u ook zo'n vertrouwen in de toekomst van Rutte III ? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2018 18:16 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Cliff,
Dus de ongezonde producten moeten ook zo onbetaalbaar worden als de gezonde producten? En evenals de ongezonde producten uit het zicht worden gehouden van minderjarigen?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2018 18:50 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Renesse... party tot 2 uur en dan allemaal het strand op voor de 'afterparty'. Daar wil je met een nachtcamera niet zien wat er allemaal gebeurt hoor.

Gezellig!

Quote:
Overigens is Renesse met de trein niet te bereiken Smile

We trekken de trein door vanaf Middelburg, stuk goedkoper dan een HSL aanleggen naar Spanje.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2018 19:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

We gaan echt geen treinrails ook maar één centimeter doortrekken naar het noorden... er komen al genoeg Rotterdammers naar de Zeeuwse stranden.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2018 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
We gaan echt geen treinrails ook maar één centimeter doortrekken naar het noorden... er komen al genoeg Rotterdammers naar de Zeeuwse stranden.

Forget it, torentje en Natubico hebben andere plannen. En ik juich ze dit keer van harte toe Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2018 20:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ach fuck it, kom dan ook maar. We hebben immers ook genoeg demente bejaarden hier - valt vast niet op.

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 0:07 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Ach fuck it, kom dan ook maar. We hebben immers ook genoeg demente bejaarden hier - valt vast niet op.

Wie zou er anders nog naar 'n Zeeuws strand gaan?
-
BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 0:21 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
Forget it, torentje en Natubico hebben andere plannen. En ik juich ze dit keer van harte toe Very Happy

Van Torentje zijn er (nog) geen plannen bekend aangaande alternatieven ingeval vliegvakanties 'n stuk duurder worden.

Het tweede deel van Royy's gequoteerde post zal trouwens ook wel in strijd met de werkelijkheid zijn; dat iemand als hij 't zou toejuichen dat het volk niet meer naar allerlei buitenlandse vakantieoorden toe vliegt, maar met de trein, op de fiets of wandelend naar 'n binnenlands oord op vakantie gaat, is onvoorstelbaar.
-
BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 7:26 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:

Very Happy

De jeugd komt echt niet naar Zeeland. Die vliegt naar Spanje, dat is veel cooler en het weer is er beter dan bij ons.

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 8:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat valt mee... Renesse is bv. bij uitstek de badplaats voor jeugdigen.

Maar dat volk wat naar Lloret trekt wil ik ook liever niet in Zeeland hebben hoor.

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik denk dat er in totaal heel wat meer jeugdigen naar zonnige oorden vliegen dan dat er naar Zeeland gaan.
Maar daar hoef je niet rouwig om te zijn, kennissen van ons zijn net terug uit Zeeland en zaten op een park waar geen gasten onder de 25 jaar werden toegelaten. Dus geen kinderen en geen jeugdige nachtbrakers. Heeeerlijk rustig! Smile

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 18:00 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Het tweede deel van Royy's gequoteerde post zal trouwens ook wel in strijd met de werkelijkheid zijn; dat iemand als hij 't zou toejuichen dat het volk niet meer naar allerlei buitenlandse vakantieoorden toe vliegt, maar met de trein, op de fiets of wandelend naar 'n binnenlands oord op vakantie gaat, is onvoorstelbaar.
-

Nee hoor Natubico. Ik benader het vanuit eigen belang. Hoe meer plebs op vakantie gaan in Renesse, hoe minder er in Spanje te vinden zijn. Lekker rustig in t vliegtuig, op Schiphol en geen hordes toeristen meer op de Ramblas. Zeeland ook blij, kan de economie zich daar eindelijk eens een beetje zelf voorzien. Ik zeg: win-win-win.

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 18:04 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:
Ik denk dat er in totaal heel wat meer jeugdigen naar zonnige oorden vliegen dan dat er naar Zeeland gaan.

Ah, Limburg meldt zich. Valkenburg lijkt me ook een uitstekende plek voor het plebs om op vakantie te gaan. Een trein hebben ze al daar, dus dat zit helemaal goed.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 2:32 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
Hoe meer plebs op vakantie gaan in Renesse, hoe minder er in Spanje te vinden zijn. Lekker rustig in t vliegtuig, op Schiphol en geen hordes toeristen meer op de Ramblas. Zeeland ook blij, kan de economie zich daar eindelijk eens een beetje zelf voorzien. Ik zeg: win-win-win.

Maar als er nog slechts weinigen van hier naar Spanje gaan zal het vliegen waarschijnlijk nog veel duurder worden omdat de kosten over veel minder klanten verdeeld moeten worden.
Lekker rustig ja, maar niet zo lekker prijzig.
Ook denkbaar is trouwens dat er stukken minder vluchten plaats zullen vinden dan nu, waardoor het op de tijden dat er wel gevlogen wordt op de luchthaven en in het vliegtuig net zo druk is als nu.
Win (milieu)-win (binnenlands toerisme)-loose (degenen die toch nog naar Spanje gaan).dus.
-
BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 7:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Nee hoor Natubico. Ik benader het vanuit eigen belang. Hoe meer plebs op vakantie gaan in Renesse, hoe minder er in Spanje te vinden zijn. Lekker rustig in t vliegtuig, op Schiphol en geen hordes toeristen meer op de Ramblas. Zeeland ook blij, kan de economie zich daar eindelijk eens een beetje zelf voorzien. Ik zeg: win-win-win.

De economie van Zeeland loopt als een tierelier, in ieder geval boven het Nederlands gemiddelde. Daarbij hebben we ook nog eens het laagste percentage bijstandstrekkers.

Verder... je gaat naar een tokkie bestemming en klaagt dan over tokkies. Ik denk dat je even bij jezelf te rade moet gaan.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Ah, Limburg meldt zich. Valkenburg lijkt me ook een uitstekende plek voor het plebs om op vakantie te gaan. Een trein hebben ze al daar, dus dat zit helemaal goed.

Valkenburg is prima! Daar kom ik nooit! Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
De economie van Zeeland loopt als een tierelier, in ieder geval boven het Nederlands gemiddelde. Daarbij hebben we ook nog eens het laagste percentage bijstandstrekkers.

Zeeland heeft niet voldoende werkgelegenheid voor haar eigen beroepsbevolking. Dat kan dus mooi hersteld worden. Scheelt weer een hoop gereis. Win-win.

Quote:
Verder... je gaat naar een tokkie bestemming en klaagt dan over tokkies. Ik denk dat je even bij jezelf te rade moet gaan.

Ja daag. Ik ga graag naar een prachtige stad (Barcelona) met een prachtige omgeving (de kust van Catalonie).

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Maar als er nog slechts weinigen van hier naar Spanje gaan zal het vliegen waarschijnlijk nog veel duurder worden omdat de kosten over veel minder klanten verdeeld moeten worden.
Lekker rustig ja, maar niet zo lekker prijzig.

Valt wel mee. Ik zie t positief. Chartermaatschappijen en de Tokkiejet en Tokkie-air krijgen een flinke knauw. Maatschappijen als KLM hebben, ook na vliegtax, ook prima prijzen.

Quote:
Ook denkbaar is trouwens dat er stukken minder vluchten plaats zullen vinden dan nu, waardoor het op de tijden dat er wel gevlogen wordt op de luchthaven en in het vliegtuig net zo druk is als nu.

Ohh mik alle charters maar eens van Schiphol af, wordt t een stuk rustiger kan ik je verzekeren.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2018 18:14 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
Ohh mik alle charters maar eens van Schiphol af, wordt t een stuk rustiger kan ik je verzekeren.

Dat zal best, maar dan moet het functioneren van Schiphol wél door veel minder maatschappijen financieel mogelijk gemaakt worden. Dus hogere kosten voor deze, dus hogere vluchtprijzen, zou men zo denken.
-
BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 11:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Zeeland heeft niet voldoende werkgelegenheid voor haar eigen beroepsbevolking.

Natuurlijk wel.

Quote:
Ja daag. Ik ga graag naar een prachtige stad (Barcelona) met een prachtige omgeving (de kust van Catalonie).

Tokkie-bestemming!

Laat ik je een hint geven: als je er met een low-cost charter nachtvlucht naar toe kan met k*tmaatschappijen als Ryanair... dan is dat een hele duidelijke indicatie.

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 13:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Valt wel mee. Ik zie t positief. Chartermaatschappijen en de Tokkiejet en Tokkie-air krijgen een flinke knauw. Maatschappijen als KLM hebben, ook na vliegtax, ook prima prijzen.

Je moet minder vliegen en niet vliegen duurder maken. KLM moet dus ook krimpen en minder gaan vliegen.

Royy schreef:

Cliff schreef:
Tokkie-bestemming!

+1

https://myprivacy.persgroep.net/?siteKey=6OfBU0sZ5RFXpOOK&callbackUrl=https://www.demorgen.be/privacy-wall/accept?redirectUri=/buitenland/barcelona-wil-massatoerisme-aan-banden-leggen-en-beperkt-aantal-bedden-b1c3eb2b/

https://www.volkskrant.nl/de-gids/antikapitalisten-barcelona-zetten-aanval-in-op-massatoerisme-toerisme-vermoordt-de-buurten-~b4ed23ae/

https://nl.express.live/2015/06/22/barcelona-is-klaar-met-massatoerisme-exp-214175/

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 17:13 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Je moet minder vliegen en niet vliegen duurder maken. KLM moet dus ook krimpen en minder gaan vliegen.

Nee Tedje, de deal met Natubico was dat plebs minder gaan vliegen, zodat ik gewoon door kan blijven vliegen.

Cliff schreef:
Tokkie-bestemming!

Laat ik je een hint geven: als je er met een low-cost charter nachtvlucht naar toe kan met k*tmaatschappijen als Ryanair... dan is dat een hele duidelijke indicatie.

Kip of ei he.

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2018 19:41 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Is er ooit een man in een net pak geweest die het goed bedoelde met de mensen die zich geen net pak konden veroorloven? Rutte is echt niet anders.
BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2018 10:00 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Nee Tedje, de deal met Natubico was dat plebs minder gaan vliegen, zodat ik gewoon door kan blijven vliegen.

Klopt! Sorry, stom van mij! Ik was jouw hedonistische levensinstelling helemaal vergeten! Laughing

BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2018 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

torentje schreef:
Is er ooit een man in een net pak geweest die het goed bedoelde met de mensen die zich geen net pak konden veroorloven? Rutte is echt niet anders.

Pakken zijn tegenwoordig niet meer zo duur, torentje.

BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2018 20:00 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Klopt! Sorry, stom van mij! Ik was jouw hedonistische levensinstelling helemaal vergeten! Laughing

Geeft niet, dat t maar ff helder is.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici