Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Alles over Forum voor Democratie (FvD) Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 35, 36, 37  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 13:59 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Volgens mij kan men via DNA uitstekend zien tot welk ras men behoort.
Anders kan een IQ test helpen.

BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 14:06 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Natubico schreef:
estudiant schreef:
Overigens, is het benoemen van psychische stoornissen een belediging? Rolling Eyes Rolling Eyes
Gewoon de realiteit, meer niet.

Wanneer iemand kan aantonen dat 'n dergelijke aantijging klopt is er niets mis mee, maar dat is alleen maar mogelijk na 'n persoonlijk onderzoek als (of door 'n) bevoegd deskundige.
Anders is 't wél 'n belediging.
-

Wat zal Trump het dan druk krijgen, want er is nogal een groot aantal psychologen en psychiaters die op afstand eensluidende diagnoses stellen van deze cliënt of patiënt.

Het gezicht van degenen die twijfelen aan Trump's geestelijke gezondheid in beeld; Wat voor een bepaalde indruk doet u hierbij op?

BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2018 16:17 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:
Zeker bestaan rassen, google maar even. Er zijn bijvoorbeeld veel hondenrassen.

Dus racisten discrimineren honden?

Je bent nog dommer dan ik dacht.
Veel plezier verder in deze rechts-populistische poel des verderfs.

BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2018 21:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

QED.

BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2018 22:11 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

QED again.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2018 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

estudiant schreef:
Zeker bestaan rassen, google maar even. Er zijn bijvoorbeeld veel hondenrassen.

Tedje van Es schreef:
Dus racisten discrimineren honden?

estudiant schreef:

Iemand kan ook zó dom zijn dat hij denkt dat iemand anders dom is, terwijl deze dat niet is.
Vond 't zelf 'n keigoeie grap.
estudiant schreef:
JVeel plezier verder in deze rechts-populistische poel des verderfs.

Zal wel lukken, zeker als bepaalde deelnemers die hier om de haverklap de regels overtreden door middel van op de persoon van andere deelnemers gerichte aanvallen, 't verder voor gezien houden.
De grootste oorzaak van eventueel aanwezig geweest zijnd verderf zal daar dan tevens mee verdwenen zijn
-
BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2018 10:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:

Moet ik nu gaan klagen dat je op de man speelt omdat je weigert te begrijpen dat ik het cynisch bedoelde? Very Happy
Quote:
Veel plezier verder in deze rechts-populistische poel des verderfs.

Ik voel me niet aangesproken en zie mij eerder links dan rechts.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2018 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Bedoel je die afwijking van Trump? Dat lijkt me nogal duidelijk, of moet dat nader worden uitgelegd in Jip en Janneke taal?
Laughing

Spreekt hier een amateur psychiater die wat over politiek en zo wil meepraten? Misschien iets voor jou om de vrijgekomen plek van de amateur psychiater Cailin Kuit op de kandidatenlijst van Bij1 Amsterdam in te gaan nemen? Very Happy

De ons wel bekende clowneske Sylvana Simons die er meer wit als room uitziet dan zwart als morron (Zou ze slavenhoudersbloed hebben anders dan de blanke Nederlanders die afstammen van degenen die hier in Nederland waren gebleven en geen slaven hielden?)) heeft de zaakjes in meerdere opzichten niet helemaal bijeen. Amper had ze de kandidatenlijst voor Bij1 opgesteld of de ratten Cailin Kuit en Bob Schoute stappen op.

Blijkt dat Cailin Kuit slechts een amateur psychiater is geweest. Very Happy

“Zowel op de website van haar partij als in een promotiefilmpje claimde Kuit psychiater te zijn geweest, maar in werkelijkheid heeft ze nooit geregistreerd gestaan als arts.

Dat betekent dat ze ofwel nooit arts is geweest, ofwel onrechtmatig dat vak heeft uitgevoerd. De daardoor ontstane ophef en de, zoals Bij1 het noemt, ‘bizarre actualiteit’, hebben Kuit doen besluiten zich terug te trekken. Ze houdt echter vol psychiater te zijn geweest. Zij het maar kort, en twintig jaar geleden.”

Bob Schoute, eveneens kandidaat op de op nieuwjaarsdag door Simons gepresenteerde lijst verlaat Bij1 eveneens. In zijn geval zijn persoonlijke omstandigheden de aanleiding.”

https://www.parool.nl/amsterdam/cailin-kuit-trekt-zich-terug-als-kandidaat-bij1~a4556509/

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2018 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Mensen als Simons, Kuzu of Jole zijn precies de zelfde schreeuwlelijken als Wilders. Ze zijn het levende bewijs van de gigantische kloof in onze samenleving die alleen maar groter gaat worden omdat beide zijden geen enkele toenadering tot elkaar willen zoeken en alleen maar op elkaar willen schieten.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2018 21:43 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tedje van Es schreef:
Mensen als Simons, Kuzu of Jole zijn precies de zelfde schreeuwlelijken als Wilders. Ze zijn het levende bewijs van de gigantische kloof in onze samenleving die alleen maar groter gaat worden omdat beide zijden geen enkele toenadering tot elkaar willen zoeken en alleen maar op elkaar willen schieten.

Ho,ho, wanneer iemand schreeuwt uit zelfverdediging of ter verdediging van 'n in zijn eigen natuurlijke territorium qua voortbestaan bedreigd ras, dan is dat iets heel anders dan wanneer exotische allochtonen zich al schreeuwend nog veel meer van eerstgenoemd ras z'n land en maatschappij willen toëeigenen.
Dat laatste is 'n soort krijgsgeschreeuw bij pure agressie.
-
BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2018 22:51 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

"Kuzu, mag ik oversteken?"
https://saltmines.nl/2018/01/12/kuzu-mag-ik-oversteken-ja-of-nee/

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2018 8:33 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Terug naar het topic;

inmiddels passeerde onder andere dit de revue:

https://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2017/12/baudet-vvd-is-een-kutpartij

en

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1500828/thierry-baudet-wil-dat-nos-weerman-gerrit-hiemstra-wordt-ontslagen

Wat het eerste betreft zou men kunnen denken dat een dergelijke kwalificatie juist 'n compliment inhoudt (tenminste zeker voor echte kerels).

-
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2018 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik zie Annabel Nanninga van FvD wel zitten. Ze was gisteren op de radio in debat met die stakker van D'66, Reinier van Danzigt.

Klik hier voor beluisteren uitzending

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2018 13:44 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

Natubico schreef:
Terug naar het topic;

inmiddels passeerde onder andere dit de revue:

https://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2017/12/baudet-vvd-is-een-kutpartij-

Beetje een misser van Baudet. Hij had in andere bewoordingen kunnen zeggen dat de VVD een waardeloze eigen volk
hatende partij is die slechts uit is op macht, evenals het elkaar toespelen van lucratieve banen en verder volstrekt overbodig is.
BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2018 18:27 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Quote:

Niveautje weer... Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2018 19:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ja, dat kun je beter aan de PVV over laten.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2018 20:32 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Volledig mee eens.

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2018 7:13 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tedje van Es schreef:

Lampje schreef:
Volledig mee eens.

Er is wel degelijk 'n groot verschil; 'n partij als de PVV is defensief van aard; Denk e.d. daarentegen offensief; die willen in wezen alsmaar meer van het land en z'n maatschappij veroveren.
Waarom zou je toenadering moeten zoeken tot agressoren?
-
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2018 9:24 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Betaalbare huisvesting voor de werkenden, was dat niet eens een links standpunt? Is links van progressief naar regressief gegaan? Wie zo'n standpunt nu op een pamflet uitdraagt wordt bij het flyeren belaagd door de Antifa Stormtroepen. Natuurlijk gemaskerd en met meerderen tegelijkertijd tegen een 71-jarige, want zo kennen we die Antifa. Groepsgewijs tegen een weerloze prooi. In Amsterdam was het dus raak met geweld "voor de goede zaak". 2002 herhaalt zich...

https://wnl.tv/2018/01/27/video-fvd-leden-belaagd-omstanders-grijpen/

Laatst aangepast door Loetje op Di Jan 30, 2018 11:58, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2018 11:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

In navolging van eerst PvdD, hebben nu ook PvdA en SP zich teruggetrokken van de op 18 maart geplande demonstratie tegen de kandidatuur van FvD/Annabel Nanninga voor de gemeenteraadsverkiezingen. Toch nog een beetje voortschrijdend inzicht, zullen we maar zeggen. Zullen Groen Links en het FNV ook nog volgen?

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2018 18:35 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

https://www.rijnmond.nl/nieuws/164073/Leefbaar-Rotterdam-halveert-in-peiling-De-Hond

Tsja... even op een rijtje:

LR/FvD 7 (-7)
VVD 6 (+3)
PvdA 5 (-3)
PVV 5 (+5)
D66 5 (-1)
GL 5 (+3)
SP 4 (-1)
CDA 3 (-)
Denk 2 (+2)
PvdD 1 (-)
CU/SGP 1 (-)
NIDA 1 (-1)

VVD en GL dus de winnaars van de Rotterdamse verkiezingen. PVV eet zoals voorspeld LR op. Met kans dat de VVD de grootste wordt, wat i.m.o. een geweldige grap zou zijn Laughing

Even rekenen, rechtsom: VVD/LR/CDA/D66: 21 zetels, te weinig. Linksom: PvdA/GL/SP/D66: 19 zetels, te weinig. Regenboog: VVD/CDA/D66/PvdA/GL: 24 zetels.

Rotterdam krijgt dus een regenboog-coalitie dankzij de PVV. Bedankt Geert! Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2018 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Natubico schreef:
Tedje van Es schreef:

Lampje schreef:
Volledig mee eens.

Er is wel degelijk 'n groot verschil; 'n partij als de PVV is defensief van aard; Denk e.d. daarentegen offensief; die willen in wezen alsmaar meer van het land en z'n maatschappij veroveren.
-

Zowel Denk als de PVV zijn offensief van aard. De PVV daagt uit, beledigt en zet hele groepen mensen weg.
Dat mogen ze van mij vinden, hoor. Maar kom niet aan met dat ze defensief zijn, want dat zijn ze niet.

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2018 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Zolang Geert de schuld is het goed toch?

Eerst 21 maart maar eens afwachten. Ik vind het referendum eigenlijk belangrijker.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2018 20:59 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Loetje schreef:
[hebben nu ook PvdA en SP zich teruggetrokken van de op 18 maart geplande demonstratie tegen de kandidatuur van FvD/Annabel Nanninga voor de gemeenteraadsverkiezingen. Toch nog een beetje voortschrijdend inzicht, zullen we maar zeggen. Zullen Groen Links en het FNV ook nog volgen?

Ik hoop het. Ik erger mij groen en geel aan linkse partijen die oproepen tot demonstraties tegen het FvD, de PVV of wat dan ook. Om van de Antifa maar te zwijgen.
Ideeën bestrijd je in het debat, niet met geschreeuw op straat en al helemaal niet met geweld. Nog los van het feit dat het gewoon democratie is dat ook partijen meedoen die jou niet bevallen. Daar tegen demonstreren is niet alleen dom, kortzichtig en intolerant, maar ook ondemocratisch.

Quote:
.... wordt bij het flyeren belaagd door de Antifa Stormtroepen. Natuurlijk gemaskerd en met meerderen tegelijkertijd tegen een 71-jarige, want zo kennen we die Antifa. Groepsgewijs tegen een weerloze prooi. 2002 herhaalt zich...

Ik heb het filmpje bekeken en het kan aan mij liggen, maar ik zag geen gemaskerden. Wat niets afdoet aan het verwerpelijke ervan natuurlijk.
Alleen jammer dat u er 2002 bijsleept. Door bij ieder duw-en trekwerk te refereren aan de moord op Fortuyn, ontkracht u uw verder terechte argumenten.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 31, 2018 13:32 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

Lampje schreef:
Zowel Denk als de PVV zijn offensief van aard. De PVV daagt uit, beledigt en zet hele groepen mensen weg.
Dat mogen ze van mij vinden, hoor. Maar kom niet aan met dat ze defensief zijn, want dat zijn ze niet.

Ze spannen zich in om te verhinderen dat hier van nature niet thuishorende exoten er in alsmaar groteren getale gevestigd zijn, daardoor alsmaar meer woningen bezet houden en dus alsmaar meer grondgebied dat van nature bestemd is voor de autochtone Noord-Europiden inpikken.
Verder pikken ze alsmaar meer banen in en penetreren ze in alsmaar meer sectoren van het maatschappelijke gebeuren alhier; ze blijven maar religieuze gebouwen uit de grond stampen die als centra gezien moeten worden van een het Nederlandse niet-Islamitische volk zeer vijandig gezind geloof en een door dit geloof overheerste politiek.

Dit heeft zeer sterke overeenkomsten met het binnenvallen van 'n vreemd leger dat vervolgens hier de zaak naar zijn model gaat inrichten en de eigenlijke bewoners elimineert voor zover deze niet in dat vreemde model zijn in te passen.
Wanneer iets dergelijks zich dreigt voor te doen dan komt het Nederlandse leger in actie om het te verhinderen.
Nu het zich in 'n alternatieve vorm aan het voordoen is, proberen bepaalde politieke partijen dit hier te lande langs politieke weg tot staan te brengen en zo mogelijk terug te dringen ("minder, minder").
Dit laatste is puur defensief van aard, ook al zal 't best wel 'ns voorkomen dat er kwaad met kwaad bij bestreden wordt

(N.B. 'n binnengevallen vijandig leger bestaat ook uit mensen; wat is erop tegen dat dezen weggezet worden door het eigen leger?).
-
Alles over Forum voor Democratie (FvD)
  Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici