Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » Waar zijn de verantwoordelijke lieve vrouwen van weleer?
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Waar zijn de verantwoordelijke lieve vrouwen van weleer?
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Waar zijn de lieve verantwoordelijke vrouwen van weleer.
Tegenwoordig voeren via onze media de Anne Fleur Dekkers en en Sylvania-achtigen de boventoon.
Allerlei vermeende achterstelling worden bedacht door een stelletje verdwaasde Haaibaaien. Veelal via doorgeleerde Stapelachtige Roozen.
Ikzelf heb een lieve zeer verantwoordelijke vrouw. (zij runt ons huishouden) maar als ik nu in deze tijd een gade moest kiezen zocht ik er een op uit de Filipijnen, China of O-Europa. Het homo/gender-zijn waarin vele mannen vluchten, trekt mij persoonlijk helemaal niet.
Je moet er toch niet aan denken dat je met zo,n Westerse altijd ontevreden scharensliep je hele leven zou moeten delen.
Wij zijn rond de 50 jaar getrouwd en mijn vrouw gaat nog steeds tot onze volle tevredenheid over de centen die ik hoofdzakelijk binnensleepte.

BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
De wereldvreemde schepsels die jij aanhaalt representeren geenszins "vrouwelijk" Nederland..
Ik schat zo in dat verreweg de meeste vrouwen zich nooit tot hun niveau willen verlagen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Heeft niets met denkniveau te maken maar met de levensopvatting. Deze personen zijn verknipt.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 13:40 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik was eens een tijd ergens in Brabant "in de kost" en bracht vaak een bezoek aan een knijp/dranklokaal gerund door een verarmde weduwe. Jaren later runde ze een prachtig etablissement via eigen noeste arbeid verkregen.
Ze liep trots met een sleutelbos aan haar riem waaraan alle sleutels van alle ruimten zaten.
Mijn opoe liet 2 Joodse gezinnen en een aantal neergeschoten vliegers onderduiken. Ik heb de foto,s nog.
Dat waren dames die voor het woord "dames" stonden. Anders dan het tegenwoordige schuim dat door de media op het front wordt gehesen, en onze toekomstige generaties verpest.

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg